quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
lang geleden dat jij een OP maaktequote:
waar?quote:Op zondag 10 juni 2007 13:28 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Toch blijf ik het raar vinden dat een turbo diesel met een turboloze benzine wordt vergeleken.
Mja.. feit is wel dat diesel motoren steeds dichter in de buurt komen van benzine motoren. (allebei met turbo)quote:
hoezo raar? 't zijn allebei motoren, ze zitten allebei in auto's verschil is de manier van ontsteking en de brandstof die je er in gooit.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:50 schreef Fugie het volgende:
ik vind het raar dat diesels en benzine motoren worden vergeleken, beetje hetzelfde als een auto en motor vergelijken
jammer dat er maar 2 zoomstanden zijn, ingezoomd of nog meer ingezoomdquote:Op zondag 10 juni 2007 15:08 schreef hermandeperman het volgende:
http://maps.live.com/
Die bird eye view![]()
Koop een groter schermquote:Op zondag 10 juni 2007 15:23 schreef M5 het volgende:
[..]
jammer dat er maar 2 zoomstanden zijn, ingezoomd of nog meer ingezoomdWel een mooie kwaliteit. Nu nog heel de wereld er mee coveren
linkquote:Op zondag 10 juni 2007 15:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Koop een groter scherm![]()
Maar ik vind de kwaliteit echt heel goed, je kunt de partytent in m'n achtertuin zien staan incl de stoelen hier in de tuin
High tech FM/AM/Cassette powahquote:Op zondag 10 juni 2007 16:15 schreef BoJo het volgende:
zo de remblokken zaten er binnen 20 min onder, was echt 1 bout per kant![]()
Vonden net nog een bonnetje van de Blaupunkt radio, daar is in 1990 nog 500 gulden voor betaald![]()
Meevaller dat er niks is gebrokenquote:Op zondag 10 juni 2007 16:15 schreef BoJo het volgende:
zo de remblokken zaten er binnen 20 min onder, was echt 1 bout per kant![]()
Vonden net nog een bonnetje van de Blaupunkt radio, daar is in 1990 nog 500 gulden voor betaald![]()
een Blaupunkt Denver SQM 108 *fap* *fap* *fap*quote:
Niks mis met nissanquote:Op zondag 10 juni 2007 16:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
de kwaliteit van die Nissan blijft me verbazen![]()
ga ik zo ff testen.. als ze voor de F1 race 't spul maar normaal doorzenden vind ik alles bestquote:
hijdoethetalweerquote:Op zondag 10 juni 2007 17:09 schreef M5 het volgende:
[..]
ga ik zo ff testen.. als ze voor de F1 race 't spul maar normaal doorzenden vind ik alles best
zlfs nog ff overwogen bijej langs te gaan, maar toch maar zsm nara heerenveen gegaan, daar was ook een oldtimer eventquote:
Ja jongeeeeeeeee wel hoor!quote:Op zondag 10 juni 2007 14:33 schreef BaraCuda het volgende:
Wat een SUPERRACE bij motogp!!!!
Ik moest toch leren en had nog een familielid op bezoekquote:Op zondag 10 juni 2007 19:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zlfs nog ff overwogen bijej langs te gaan, maar toch maar zsm nara heerenveen gegaan, daar was ook een oldtimer event
a.s. Zondag rijden we:quote:Op zondag 10 juni 2007 19:31 schreef ijsmeis het volgende:
ei
Het maakt me geen kont uitquote:Op zondag 10 juni 2007 19:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
a.s. Zondag rijden we:
A: Hoofdwegen
B: Binnendoor door de Eiffel
C: Hopeloos verkeerd, verdwalend en uiteindelijk ook door de Eiffel?
(het draait meestal op C uit bij mij![]()
verstandig, er word alleen niks op m'n raam geplakt hequote:Op zondag 10 juni 2007 19:39 schreef ijsmeis het volgende:
Ik neem sowieso de navigatie mee btw.
jawel, ijsmeis, als ze haar gordel vergeetquote:Op zondag 10 juni 2007 19:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
verstandig, er word alleen niks op m'n raam geplakt he![]()
zo iddquote:Op zondag 10 juni 2007 19:50 schreef ThaFreak het volgende:
lang niet meer zo'n harde crash in de F1 gezien![]()
Dat ging alleen niet met 278 km/hquote:
Geweldig ehquote:Op zondag 10 juni 2007 19:57 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Dat ging alleen niet met 278 km/h
Overigens is deze Ferrari meegenomen door Ferrari en heeft ome Frits een andere gehad
en dat zonder elkaar te rakenquote:
*fap*fap*quote:Op zondag 10 juni 2007 21:12 schreef BaraCuda het volgende:
M'n oom heeft gisteren z'n Lotus Exige S op mogen halen![]()
vertelquote:Op zondag 10 juni 2007 21:49 schreef Paladijn het volgende:
Een ANWB lidmaatschap rijker, die alfa romeo MX-5jes zijn nog best kippig op leeftijd
Friesche merentocht rijden, ff stoppen in Sleat om wat leuke pics te maken en dan bij't wegrijden een rammeltje horenquote:
blijkt wel weerquote:Op zondag 10 juni 2007 21:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het oosten is altijd een dag of 2 later hè
Zoiets? http://media.putfile.com/F1-crash-Robert-Kubica---Canada-2007quote:Op zondag 10 juni 2007 21:58 schreef Sjoewe het volgende:
Mja wij hebben gisteren nog iemand van de weg gedrukt die vergeten was om het zwenkwiel van de aanhanger op te draaien. :x
Stond daar maar te flapperen. Als het eenmaal dwarsslaat en afbreekt... Oei.
En even verderop een bus vol geluidsapparatuur die z'n lading over de weg had gestrooid en daarbij lekker even op de kant was gaan liggen.
Het is hier sinds een minuut of 10 ook ineens heel donker ja... Hoop dat wij het hier ook krijgen, werkt inderdaad lekker verfrissend ja!quote:
Twee maandenquote:Op zondag 10 juni 2007 21:56 schreef hermandeperman het volgende:
http://www.f1news.nl/index.php?id=4803
Bijnaquote:Op zondag 10 juni 2007 21:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zoiets? http://media.putfile.com/F1-crash-Robert-Kubica---Canada-2007
Nogal ja, met z'n pootjes d'r zo uit bengelend...quote:Op zondag 10 juni 2007 22:00 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Twee maandenHij heeft iig verdomde veel geluk gehad met alleen een gebroken been.
Misschien moeten ze toch eens iets doen aan die benen die voor uit de neus kunnen komen te hangen bij zulke crashes. Auto iets langer maken of iets dergelijks?quote:Op zondag 10 juni 2007 22:00 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Twee maandenHij heeft iig verdomde veel geluk gehad met alleen een gebroken been.
Ik moest ooit een heel complex logo uitknippen in Photoshop op een PC met workpace. Slaat dat ding na 20 min in de verplichte pauze. Pop-up van workpace wordt het actieve venster, dus photoshop sluit de selectie af die ik aan het maken was. GRMBLHOERENSTERVERDEGRAFTYFUS.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:02 schreef hermandeperman het volgende:
Heb ik dat hoerige workpace maar weer eens geïnstalleerd omdat ik echt last kreeg van m'n handen/vingers...
GAAT DAT DING JANKEN DAT JE NA 6 UUR COMPUTERWERK JE PC UIT MOET ZETTEN![]()
![]()
![]()
Dan ga je ook wel hard schelden jaquote:Op zondag 10 juni 2007 22:05 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik moest ooit een heel complex logo uitknippen in Photoshop op een PC met workpace. Slaat dat ding na 20 min in de verplichte pauze. Pop-up van workpace wordt het actieve venster, dus photoshop sluit de selectie af die ik aan het maken was. GRMBLHOERENSTERVERDEGRAFTYFUS.
Kon ik weer overnieuwbeginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |