Nee. Bij David Copperfield heb ik gegronde reden om aan te nemen dat het een truc is. Dat heb ik bij 9/11 niet.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:29 schreef dat_dan_weer_wel het volgende:
Dus als David Copperfield een vliegtuig voor je ogen laat verdwijnen geloof jij dat, dat ook echt zo is.![]()
Met de wetenschap van deze tijd en de hoeveelheid mensen die bij 9/11 betrokken (zouden) zijn, zou je toch wel mogen verwachten dat er ondertussen genoeg bewijs zou zijn voor een complot.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:31 schreef dat_dan_weer_wel het volgende:
Dat is met alles zo vriend.
Conclusies zijn zo hard als de voortgang van de wetenschap ze toelaat te zijn.
Ooit gehoord van werkelijke noorden en magnetisch noorden?quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:44 schreef dat_dan_weer_wel het volgende:
[..]
Het verschil in vluchtpad.
De hoek waarmee het vliegtuig het pentagon heeft moeten raken.
De gegevens zijn gewoonweg niet geschikt om zo nauwkeurig te gebruiken en zeker niet in deze vorm. De animatie geeft gewoon ruwweg weer hoe er gevlogen werd (en dat was dus maar hobbelig en helemaal niet professioneel).quote:De onmogelijkheid, dat het vliegtuig de befaamde lantaarnpalen heeft geraakt.
Dit is een empirische onmogelijkheid gebleken uit deze gegevens en is het hardste bewijs.
Dat komt, omdat de politiek hiermee ernstig verweven is, wat waarheidsvinding altijd bemoeilijkt (ongeacht wat de uitkomst zou zijn).quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:37 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Met de wetenschap van deze tijd en de hoeveelheid mensen die bij 9/11 betrokken (zouden) zijn, zou je toch wel mogen verwachten dat er ondertussen genoeg bewijs zou zijn voor een complot.
Maar het blijven telkens maar weer interpretaties, vermoedens en geruchten....
En wat is de rol van complotgelovers daar in?quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:43 schreef dat_dan_weer_wel het volgende:
Dat komt, omdat de politiek hiermee ernstig verweven is, wat waarheidsvinding altijd bemoeilijkt (ongeacht wat de uitkomst zou zijn).
Ja dat zijn ook weer van die leuke cliche verwijten waarbij complot gelovers kunnen doen alsof het één groot complot is zonder dat ze daarvoor bewijzen voor hebben....quote:Je moet eens weten hoe het in andere gerespecteerde wetenschapsgebieden er aan toe gaat.
Sommige wetenschappelijk zeer interessante vragen kunnen niet beantwoord worden, omdat het politiek incorrect is om ze te stellen en je als gevolg daarvan dus je benodigde onderzoeksgelden niet toegewezen zult krijgen.
Nee hoor ik heb je punt helemaal niet gemist ik heb hem gezien en aangetoond dat je punt complete achterhaalde onzin is. In de post die ik qoute geef je aan dat het gat bij het pentagon te klein zou zijn om een heel vliegtuig in te laten verdwijnen, de links die ik postte geven aan dat dat complete onzin is en wie dat blijft aanhalen leeft nog in 2002 toen dat het bewijs voor de no plane/757 aanhangers was. Je opmerking later "waarbij de vorm van het vliegtuig schijnbaar geen invloed had op de minieme impact damage ." wordt in de links ook naar het rijk der fabeltjes vewezen. Daarnaast hadden wij het er juist wel over de grote van het gat in WTC2 en het ontbreken van een gat groot genoeg als exit hole voor de mogelijk cockpit die er op de beelden te zien is.Dat heb je blijkbaar ook compleet gemist.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:12 schreef huupia het volgende:
[..]
rustig maar micky, over begrijpend lezen gesproken. zowel jij als calvonbbes missen mijn punt volledig.
![]()
Nee het ging erom dat het gat niet groot genoeg was of de vorm van het vliegtuig geen invloed had op de schade beide punten worden compleet van tafel geveegd in de links die ik postte. Blijkbaar ging ook dat punt dus compleet aan je voorbij.. De meeste links zijn zelfs van conspirancy sites!quote:maargoed ik ga het niet nog een keer uitleggen. het ging iig niet over het feit of het nou een 757 was of niet.
Heerlijk dat dit soort dooddoeners nogsteeds van stal worden gehaald als men compleet vastgeluld is. Lees de links eens door misschien kan je dan een constructieve aanvulling geven in de discussie hier.quote:en wellus/nietus spelletjes heb ik weinig zin in
Wat voor een bewijs bedoel je dan?quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:32 schreef pietje77 het volgende:
ik weet dat "anti-conspiracy-nuts" het al 6 jaar voor elkaar krijgen om de belangrijkste vraag van allemaal te ontwijken, negeren of ontkennen, maar kan iemand mij misschien het antwoord geven op die vraag:
WAT IS HET BEWIJS VAN 911??
Ja dat komt door de bagger compressie van het 2e filmpje... Het eerste filmpje is in een hogere kwaliteit opgeslagen dan het twee waardoor in het eerste filmpje meer details zichtbaar zijn.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:36 schreef Moondreamer het volgende:
In de tweede exact dezelfde versie, zie je gaan vliegtuig, alleen de inslag. Bron : cnn.com
http://www.youtube.com/watch?v=rCvOjFbeNzs&mode=related&search=
Zet hem maar eens op pauze bij 0:14 sec, als je dan heel snel pauze en play, achter elkaar indrukt, zie je binnen die 0:14 sec geen vliegtuig. Net iets voor 0:15 sec, zie je alleen een explosie
Dit geeft al vraagtekens want als je met zo'n belangrijke getuigenis komt ga je dat niet doen bij de makers van Loose Change een van de slechtste 9/11 docu's die er is. Er zijn veel betere docu's en onderzoekers waar je met dit soort getuigenissen terecht kunt om ook geloofwaardig over te komen..quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:22 schreef MarkzMan_X het volgende:
Dit is interessant. De mensen van Loose Change hebben afgelopen week iemand geïnterviewd die explosies in WTC7 heeft gezien en meegemaakt vóórdat WTC1/2 instortten. Zijn naam blijft onbekend tot de officiële release van de "Final Cut", maar wel is bekend dat het gaat om iemand in de fortune500.
Dat moet dan een behoorlijke explosie geweest zijn gezien de schade en waarneembaar geweest zijn voor de ingang van WTC 7 zeker als de lobby compleet vernield was moet iemand die ervoor stond die gezien en gehoord hebben.quote:When he got there he found the office evacuated and after making some calls was told to leave immediately.
It was at this point that he witnessed a bomb going off inside the building:
"We subsequently went to the stairwell and were going down the stairs, when we reached the sixth floor, the landing that we were standing on gave way, there was an explosion and the landing gave way. I was left there hanging, I had to climb back up and now had to walk back up to the eighth floor. After getting to the eighth floor everything was dark."
The individual in a second clip detailed hearing further explosions and then described what he saw when he got down to the lobby:
"It was totally destroyed, it looked like King Kong had been through it and stepped on it and it was so destroyed i didn't know where I was. It was so destroyed that had to take me out through a hole in the wall, a makeshift hole I believe the fire department made to get me out."
get twenty blocks away from the area. .Explosions going of all over the WTC complex, this all happens before either tower collapsed.. Dit zou dus duidelijk te zien en te horen moeten zijn voor de mensen die vlakbij het WTC complex waren en die zouden dus allang daar weggehaald moeten zijn waarom staan op de video's van de collapse van WTC 2 de mensen gewoon nog op Church Street en waarom is in het het tweede filmpje hier http://www.youtube.com/watch?v=j2HBFHuNmWc geen enkel spoor te zien van exlosies in het complex voor de collapse en als de camera kort Vesey Street waar WTC 7 staat lsst xin rt geen enkel wolkje is te zien is van de enorme explosie die de lobby zou hebben verwoest tot dat de stofwolk van WTC2 in beeld komt?quote:He was then told by firefighters to get twenty blocks away from the area because explosions were going off all over the World Trade Center complex.
The key to this information is that the individual testifies this all happened BEFORE either tower collapsed, thus building 7 was at that point completely undamaged from any falling debris or resulting fires. It also means that explosions were witnessed in WTC7 up to eight hours before its collapse at around 5.30pm.
Zo slim is ie dan wel weer maar dat zegt verder niks over zijn schuld.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:37 schreef salutem het volgende:
http://www.nu.nl/news/112(...)ht_voor_familie.html
Waarom zouden wij nog naar jouw posts en links moeten kijken als je het zelf vertikt naar anderen hun links te kijken.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:05 schreef calvobbes het volgende:
Wat voor een bewijs bedoel je dan?
Bewijs dat er echt een vliegtuig in het Pentagon is gevlogen?
http://www.abovetopsecret.com/forum/thread79655/pg1
Bewijs dat er daadwerkelijk vliegtuigen in de WTC torens zijn gevlogen en geen hologrammen?
http://www.questionsquestions.net/WTC/review.html
Bewijs dat de verschillende torens niet door controlled demolition in elkaar zijn gestort?
http://www.implosionworld(...)20of%209-8-06%20.pdf
Zeg het maar
Omdat Pietje erom vraagt.quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:07 schreef UncleScorp het volgende:
Waarom zouden wij nog naar jouw posts en links moeten kijken als je het zelf vertikt naar anderen hun links te kijken.
Euh wat is dan eigenlijk het nut van een flight data recorder als de gegevens toch nooit geschikt en nauwkeurig zijn ? Kunnen we die dingen net zo goed afschaffen ? En zeker als je het normaal vindt dat de laatste cruciale seconden van een crash er zelfs niet opstaan.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:43 schreef gorgg het volgende:
Eerst en vooral: die simulatie is niet gemaakt door de maker van het filmpje. Die komt rechtstreeks van NIST en is een vrijgegeven onvolledige versie.
Het verhaal is trouwens al oud en zowat niemand hangt het nog aan.
Leg eerst eens uit wat het aantoont?
De gegevens van de zwarte doos die men teruggevonden heeft IN HET PENTAGON gebruiken om aan te tonen dat het vliegtuig niet in het pentagon is gevlogen is uiteraard enigzins ironisch te noemen.
Wat denk je dat dan het geval is?
De gegeven zijn gefaket en de almachtige overheid was te dom om de juiste waardes in te vullen?
De gegevens zijn echt en het vliegtuig vloog dus over het pentagon waar een bom ontplofte en mini-explosieven de lantaarnpalen onderuit haalde en men er maar op hoopte dat niemand het zou merken?
De gegevens zijn gewoonweg niet geschikt om zo nauwkeurig te gebruiken en zeker niet in deze vorm. De animatie geeft gewoon ruwweg weer hoe er gevlogen werd (en dat was dus maar hobbelig en helemaal niet professioneel).
Lees dit eens aub:
http://forums.randi.org/showthread.php?t=66047
Knap dat jij van een onderzoek kan zeggen dat het geen bewijs is zonder dat je er zelfs naar gekeken hebtquote:Op donderdag 21 juni 2007 08:15 schreef calvobbes het volgende:
Ik vertik het om nog langer naar onderzoeken te kijken die geen bewijs zijn. Daar heb ik al genoeg tijd aan verspild en dat leverd toch nooit wat op. Dus dat is wel een verschil he.
Het is beter om iets te weten dan helemaal niet he.quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:17 schreef UncleScorp het volgende:
Euh wat is dan eigenlijk het nut van een flight data recorder als de gegevens toch nooit geschikt en nauwkeurig zijn ? Kunnen we die dingen net zo goed afschaffen ?
Leg jij dan eens uit hoe het gegaan is en hoe die lantarenpalen zijn omgevallen.quote:En zeker als je het normaal vindt dat de laatste cruciale seconden van een crash er zelfs niet opstaan.
Feit is dat de data aantoonde dat het vliegtuig in zijn laatste seconden hoger zat dan de officiele uitleg zegt.
Als het echt bewijs zou zijn, dan zou het wel groot nieuws worden gemaakt door jou en anderen. Maar dat is het niet. Het was een zoveelste linkdump cq desinfo.quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:19 schreef UncleScorp het volgende:
Knap dat jij van een onderzoek kan zeggen dat het geen bewijs is zonder dat je er zelfs naar gekeken hebt![]()
Ach hij zit gewoon muurvast in zijn overtuiging en heeft ogen en oren volledig gesloten voor verder commentaar.quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:38 schreef dat_dan_weer_wel het volgende:
Dat jij goede info niet van echte desinfo kan onderscheiden, zegt genoeg over jou capaciteit om het grote plaatje te zien.
Wat ik ook wel grappig vind is dat jij selectief de waarde van ooggetuigenverslagen aanpast om ze in jou verhaal te laten passen.
Verder laat ik het hierbij, maar je bent geen eerlijke discussiepartner, laat ik het zo zeggen.
Trouwens dit is wel een goed stukje.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:37 schreef salutem het volgende:
http://www.nu.nl/news/112(...)ht_voor_familie.html
Dit geldt voor elke complotgelover net zo hard vriend, zeg dat dan ook.quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:42 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ach hij zit gewoon muurvast in zijn overtuiging en heeft ogen en oren volledig gesloten voor verder commentaar.
Vrienden zijn er om elkaar te helpenquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:16 schreef Aasgier het volgende:
Bin Laden was al verdachte nummer 1 (op alle grote aanslagen) maar hij had na 9-11 al zoveel vrijheid dat hij gewoon nog even vluchten kan regelen voor familieleden.
En jij hebt die capaciteit wel? Jij kan wel het kaf van het koren scheiden? Ik denk namelijk dat je dat niet kunt, daarvoor zijn er simpelweg te veel sites en teveel (des)info die rondzwerft. Jij kunt net zo min als alle anderen hier precies weten hoe en wat wanneer gebeurd is en wat niet, dus praat niet over 'het grote plaatje' alsof jij kunt bepalen of Calvobbes dat wel of niet kan. Ik zeg niet dat ie t kan, maar jij doet voorkomen alsof jij dat wel kan, en jij kunt het ook niet.quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:38 schreef dat_dan_weer_wel het volgende:
Dat jij goede info niet van echte desinfo kan onderscheiden, zegt genoeg over jou capaciteit om het grote plaatje te zien.
Wat ik ook wel grappig vind is dat jij selectief de waarde van ooggetuigenverslagen aanpast om ze in jou verhaal te laten passen.
Verder laat ik het hierbij, maar je bent geen eerlijke discussiepartner, laat ik het zo zeggen.
Hoezo? Bin laden zit toch helemaal niet achter de aanslagen? Toch is het laten ontsnappen van bin laden onderdeel van het complot?quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:19 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Vrienden zijn er om elkaar te helpen
Maak er maar ineens elke complotgelover van , lekker easy ... gelukkig heeft niet elke debunker de mentaliteit van calvobbesquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:18 schreef CoolGuy het volgende:
Dit geldt voor elke complotgelover net zo hard vriend, zeg dat dan ook.
Goed, bijna elke dan, want ik geloof niet dat iedereen die links SERIEUS bekijkt. Misschien jij wel, dat weet ik niet.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:23 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Maak er maar ineens elke complotgelover van , lekker easy ... gelukkig heeft niet elke debunker de mentaliteit van calvobbes![]()
Wij doen nog moeite om aangebrachte argumenten/links te bekijken ... hij zegt gewoon dat het hem niet interesseert want zijn besluit staat vast.
Okequote:Op donderdag 21 juni 2007 10:23 schreef Aasgier het volgende:
Er mist heel veel goud na 9-11 (of is dit al eerder vermeld?), er was namelijk een hele grote voorraad goud opgeslagen onder de ''trade towers''. Nou ja vermist, ze hebben het weggehaald vantevoren.
http://911research.wtc7.net/wtc/evidence/gold.html
En dan nog even deze speech de dag voor 9-11:
http://www.youtube.com/watch?v=UaMxaykpi5o&mode=related&search=
2.3 trillion mist er. Matter of live and death.
Schets van de hoofdverdachte:
[afbeelding]
Lol ontsnappen van Bin Ladenquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:21 schreef Redux het volgende:
Hoezo? Bin laden zit toch helemaal niet achter de aanslagen? Toch is het laten ontsnappen van bin laden onderdeel van het complot?
Dat zeg je maar tegen diegene die dat artikel hier posttequote:Je grijpt blijkbaar alles aan om maar te laten zien dat de us overheid verkeerd bezig is, ook al slaat het nergens op.
Ok, ik was eral bang voor inderdaad.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:40 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
OkeIk neem aan dat je nieuw bent hier, ik zie jou vandaag pas voor het eerst. De punten die jij aanbrengt zijn allemaal al langs geweest. Daar kun jij niets aan doen natuurlijk, maar er zijn al ontelbaar veel topics over dit onderwerp geweest. Echt alles is al meerdere keren voorbij gekomen. Misschien dat de search uitkomst biedt, hoewel die niet fatsoenlijk werkt, maar dit is allemaal geen nieuwe informatie
![]()
Niet om je de mond te snoeren hoor, helemaal niet, maar dit is de reden dat deze topics blijven. Er komt elke keer wel een nieuwe user die denkt nieuwe info te hebben, terwijl deze topics op dit forum er al waren de dag na de aanslagen bij wijze van spreken![]()
Dan heb ik je post inderdaad niet goed gelezen, excuses!quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:52 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Lol ontsnappen van Bin LadenWie heeft dat gezegd ? Het bericht gaat over de familie van Osama, maar ja dan had je het minstens es moeten lezen ipv gewoon weer te reageren op een post van mij.
[..]
Dat zeg je maar tegen diegene die dat artikel hier postte![]()
Om het grote plaatje in het oog te houden moet je gewoon naar de simpele dingen kijken en niet naar zinloze details.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:20 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
En jij hebt die capaciteit wel? Jij kan wel het kaf van het koren scheiden? Ik denk namelijk dat je dat niet kunt, daarvoor zijn er simpelweg te veel sites en teveel (des)info die rondzwerft. Jij kunt net zo min als alle anderen hier precies weten hoe en wat wanneer gebeurd is en wat niet, dus praat niet over 'het grote plaatje' alsof jij kunt bepalen of Calvobbes dat wel of niet kan. Ik zeg niet dat ie t kan, maar jij doet voorkomen alsof jij dat wel kan, en jij kunt het ook niet.
Goeie post. Als deze (nog anonieme) bron uiteindelijk zijn hele verhaal doet, dan kunnen ook het e.e.a. op waarheid worden getoetst. Hij zegt dat hij uit de kapotte begane grond (lobby, zo je wil) van WTC7 door de brandweer is gehaald (door een 'make shift'-hole).quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:36 schreef mouzzer het volgende:
(....)
Knap van jequote:Op donderdag 21 juni 2007 11:22 schreef Redux het volgende:
Dan heb ik je post inderdaad niet goed gelezen, excuses!
Bepaal je dan vooraf of deze onderzoeken geen bewijs zijn, of achteraf...quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:15 schreef calvobbes het volgende:
Ik vertik het om nog langer naar onderzoeken te kijken die geen bewijs zijn. Daar heb ik al genoeg tijd aan verspild en dat leverd toch nooit wat op. Dus dat is wel een verschil he.
Ach, laat die kerel. Bekende techniek om uit het debat te vluchten:quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:57 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Bepaal je dan vooraf of deze onderzoeken geen bewijs zijn, of achteraf...![]()
er zit idd zoveel stront in de beerput , dat ze dat nooit en te nimmer helemaal kunnen wegwerken.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:30 schreef dat_dan_weer_wel het volgende:
[..]
Om het grote plaatje in het oog te houden moet je gewoon naar de simpele dingen kijken en niet naar zinloze details.
Explosieven in het wtc? wel of geen vliegtuig in het pentagon? , hologrammen?
Allemaal oeverloze discussies over nietszeggende details, maar wel leuk.
Dingen om op te letten en als uitgangspunt nemen voor je eigen onderzoekje:
Motief, geld, geopolitiek en mensen met actieve betrokkenheid.
- het verdwenen goud in het wtc
- insider trading in putopties american airlines
- verdwenen geld van het pentagon
- de vernietigde files van de SLC onderzoeken naar o.a. enron die zich in wtc 7 bevonden
- Zowel de Bush en Bin Laden familie verdienen beide bakken met geld aan de oorlog in het Midden-Oosten via investeringen in de Carlyle group
- Cheney kan er ook wat van met Haliburton
-Het streven van de mensen in het Witte Huis om van de USA de enige dominante macht in de wereld te maken, mede door controle te krijgen over de oliereserves in het Midden-oosten.
Reeds in '99 had ik het boek van Brezinski 'the grand chessboard' al gelezen. Toen ik de nasleep van 9/11 zag en wat voor invloed dit op de geo-politieke structuur van de wereld had, gingen bij mij alle alarmbellen af. Naarmate de tijd vorderde leek het boek steeds meer profetisch van aard te zijn en is bij mij het gevoel gerezen dat dit wel eens een vooropgezet plan kan zijn geweest.
Teveel financiele belangen, teveel mensen met een goed motief en teveel gerommel met informatie. Het hele zaakje stinkt gewoon.
Kijk die Bush is gewoon illegaaal aan de macht gekomen en heeft in 8 jaar tijd met zijn vriendjes de hele wereld in brand gezet en hij verdient er nog bakken met geld mee ook.
Het is net als met die Hells Angels die zijn vrijgesproken, zolang iedereen z'n bek houdt lopen ze er allemaal lachend mee weg.
het past niet in zen straatjequote:Op donderdag 21 juni 2007 12:57 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Bepaal je dan vooraf of deze onderzoeken geen bewijs zijn, of achteraf...![]()
Ligt eraan waar je hem huurt.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:21 schreef mouzzer het volgende:
Een cessna laat geen contrail achter hoor
[..]
quote:Contrail Aviation has a Cessna 150 available to rent for flight training or to certificated pilots.
http://www.contrail-aviat(...)%20and%20rentals.htm
Thx, weer wat geleerd.quote:Het paspoort van Atta is ook helemaal niet gevonden blijkbaar: http://911research.wtc7.net/disinfo/deceptions/passport.html
http://www.cooperativeresearch.org/context.jsp?item=a091201passportfound&scale=0#a091201passportfound
Dat kan ik wel met je eens zijn.quote:Dit is is waar volgens mij de motor doorheen is gegaan:
[afbeelding]
Ik zie wederom hetzelfde. Maar als de motor uit de hoek van het gebouw komt, dan lijkt mij toch dat hetgene dat ingehaald word door de explosie de neus is. En dan vind ik dat "gat" erg klein, te klein. Die Amerikanen ook met hun nose jobs.quote:Maar op de video's is het moeilijk te zien of dit stuk vliegtuig ook uit dat gat komt, iig is dit wel het punt waar aan deze kant het eerste iets naar buiten komt gevolgd door de grote explosie Voor mij lijkt het erop dat hetgene wat eruit komt wordt ingehaald door de explosie. Krijg helemaal last van me ogen van het turen naar die filmpjesHier staan er iig heel veel: http://killtown.911review.org/2nd-hit.html
quote:Wat ik me dan afvraag is als het een hologram is hoe hebben ze de impact dan gemaakt, op de video's zoals http://www.youtube.com/watch?v=b3jpHQFAZPg is duidelijk te zien dat precies de contouren van het vliegtuig naar binnen worden weggeslagen. Hoe hebben ze dat met explosieven ooit voormekaar gekregen?
De hoek van inval ? De rook van de 1e crash? Je zou je ook kunnen afvagen of de originele footage niet allemaal die knipperende vleugels bevatte en de andere footage waarop het vliegtuig er wel normaal uitziet later bewerkt is.quote:En als flikkerende beelden en ontbrekende vleugels bewijs voor een hologram zouden zijn waarom zijn die dan niet op alle beelden te zien? Ik bedoel een foutje in de hologram waardoor de vleugel ff wegvalt zou dan op alle beelden te zien moeten zijn en niet de degene waarbij het vliegtuig slechts in een flits te zien is, ik zou dan eerder m'n vraagtekens zetten bij de kwaliteit van de opnames.
Maf, dat de FEMA zoiets dan niet op de tekening zet, maar ja ze laten wel meer weg he..quote:Sommige berichten beweren zelfs dat wel delen van een cockit zijn gevonden:
Body of hijacker 'found among cockpit wreckage'
The body of a suspected hijacker and an air stewardess with her hands tied have been found in the World Trade Centre's wreckage. Rescue workers sift through the rubble (AP) Rescuers found the cockpit of one of the planes among the rubble and in it was the body of a man who was not wearing a pilot's uniform. Close by was the body of a woman believed to be a stewardess, whose hands were tied with wire.
Bron
Er waren misschein wel geluiden die klonken als explosies, maar dat waren dan nog geen explosies van explosieven. De toren stortte van bovenaf in, niet van onderaf. Basisnatuurkunde.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:16 schreef huupia het volgende:
[..]
het past niet in zen straatje, net als getuigen die meldden dat er explosies waren in de basement van wtc 1 , voordat het vliegtuig zich in de toren boorde .( rodriquez , de concierge ( eerst een held daarna verguist omdat hij " de officiele leugen niet napraate)
Ik heb het gelezen, maar waar jij het over hebt is de nauwkeurigheid van de csv file, als je die wilt gebruiken om de dingen in realtime na te bootsen. Dat is inderdaad te onnauwkeurig, een csv moet je niet als fdr behandelen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:43 schreef gorgg het volgende:
De gegevens zijn gewoonweg niet geschikt om zo nauwkeurig te gebruiken en zeker niet in deze vorm. De animatie geeft gewoon ruwweg weer hoe er gevlogen werd (en dat was dus maar hobbelig en helemaal niet professioneel).
Lees dit eens aub:
http://forums.randi.org/showthread.php?t=66047
Ik heb persoonlijk met William Rodriguez gesproken, en kan in dit geval eindelijk 's op mijn eigen indruk afgaan ipv fake video's, gemanipuleerde NIST formules, uit hun verband getrokken quotes, etcquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:16 schreef huupia het volgende:
[..]
het past niet in zen straatje, net als getuigen die meldden dat er explosies waren in de basement van wtc 1 , voordat het vliegtuig zich in de toren boorde .( rodriquez , de concierge ( eerst een held daarna verguist omdat hij " de officiele leugen niet napraate)
Rodriquez wordt ook niet meer als held gezien in de truth movement, zie http://www.911researchers.com/node/555quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:16 schreef huupia het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:26 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je hem huurt.
quote:
Contrail Aviation has a Cessna 150 available to rent for flight training or to certificated pilots.
http://www.contrail-aviat(...)%20and%20rentals.htm
![]()
euhhh nee niet echtquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:26 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Er waren misschein wel geluiden die klonken als explosies, maar dat waren dan nog geen explosies van explosieven. De toren stortte van bovenaf in, niet van onderaf. Basisnatuurkunde.
je hebt gelijk met chertoff, ik bedoelde natuurlijk popular mechanicsquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:57 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Rodriquez wordt ook niet meer als held gezien in de truth movement, zie http://www.911researchers.com/node/555
En fyi Chertoff heeft geen enkele band met 911Myths (zover bekend) z'n neef zou het popular mechanics debunking the 911 myths stuk geschreven hebben: http://www.prisonplanet.c(...)5chertoffscousin.htm
911myths wordt gerund door een brit. En hij heeft een interessant stukje op de site over de brand waarbij gister 9 brandweermannen om het leven kwamen:
Capt. Ralph Linderman of the St. Andrews Fire Department said the blaze was the hottest he could recall in three decades of firefighting. "That fire bent steel like a wet noodle," he said...
Charleston Fire Capt. Jake Jenkins said the firefighters were spread out in teams when the roof - a steel truss system - collapsed. Other crews fought to get inside the building and rescue the fallen, but the conditions were too bad, he said.
http://www.theeagle.com/stories/062007/nation_20070620021.php
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |