Ik heb het verhaal hier nog nóóit gehoord.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:09 schreef Danzig het volgende:
Weet iemand of onderstaande waar is (van GeenStijl)?
"Overigens zijn deze recente feiten geen nieuws voor de inwoners van Kollumerland en omstreken. Iedereen in Kollum kan u levendig vertellen dat de zoektocht met speurhonden destijds meteen werd afgeblazen toen de honden linea recta van Plaats Delict naar het AZC banjerden..."
OK, zou ook wel erg absurd zijn als het waar wasquote:Op zondag 10 juni 2007 17:09 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik heb het verhaal hier nog nóóit gehoord.
Het is wel beweerd door enkele mensen maar niemand heeft er getuigenis van afgelegd zover ik weet.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:10 schreef Danzig het volgende:
[..]
OK, zou ook wel erg absurd zijn als het waar was
Uit het DNA onderzoek blijkt dus van niet en het is ook uitgelegd waarom niet.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:14 schreef MaGNeT het volgende:
Neemt overigens niet weg dat het een allochtoon zou kunnen zijn.
Het DNA onderzoek is geen officieel onderzoek en daar heb ik dan ook niets mee te maken.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:45 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Uit het DNA onderzoek blijkt dus van niet en het is ook uitgelegd waarom niet.
Maar je hebt wel wat te maken met de onnoficiele beschuldigingen jegens allochtonen?quote:Op zondag 10 juni 2007 17:53 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het DNA onderzoek is geen officieel onderzoek en daar heb ik dan ook niets mee te maken.
En waar de dader ook vandaan komt; het is beestachtig wat hij gedaan heeft.
Ik beschuldig niemand. Ik hoop op de vondst van een dader; afkomst doet er niet toe.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:59 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Maar je hebt wel wat te maken met de onnoficiele beschuldigingen jegens allochtonen?
Vreemde redenering imho.
Oh leuk, ga ik ff op de koffie bij d'rquote:Op zondag 10 juni 2007 18:10 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Min moeder woont tegenwoordig in de buurt van Kollum (en toen ook al), en die heeft nooit wat gezegd over speurhonden die regelrecht naar het AZC gingen. De moord heeft daar zoveel impact gehad, dat was bekend geworden als ze dat hadden geprobeerd.
Die brief lijkt me een afleidingsmanouvre van de echte (Friese) dader, of een kaalkopje had een paar uurtjes niets om handen...
Daar leren ze op school toch ook: "Aap, Noot, Mes"quote:Op zondag 10 juni 2007 17:53 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het DNA onderzoek is geen officieel onderzoek en daar heb ik dan ook niets mee te maken.
En waar de dader ook vandaan komt; het is beestachtig wat hij gedaan heeft.
In de omgeving Zwaagwesteinde, Veenklooster, Kollumerzwaag zijn onder de lokale bewoners overigens nogal wat messentrekkers; dus het zou me niets verbazen.
Buitenpost, geen Kollum.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:42 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Oh leuk, ga ik ff op de koffie bij d'rWelke straat?
dit is wel de meest achterlijke opmerking in lange tijd, jezus, dipshit, wat zouden de ouders van Marianne Vaatstra hiermee nou willen bereiken .....quote:Op maandag 11 juni 2007 02:31 schreef ACT-F het volgende:
Wat ik niet snap is dat de ouders van Marianne Vaatstra dit via de media naar buiten hebben gebracht. Wat willen ze hiermee bereiken?
Yep, het is heel goed mogelijk dat dit waar is hè.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:27 schreef raaretsalsdoG het volgende:
heel goed mogelijk dat het bullshit is, maar ook heel goed mogelijk dat het niet zo is. Maar eens kijken wat er gaat gebeuren. En als er zo weer meer druk op deze zaak wordt gezet, deste beter.
idd.quote:Op maandag 11 juni 2007 08:21 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Als de brief inderdaad een hoax is, moet de schrijver ook met een nekschot tegen de muur worden gezet. Die ouders hebben al zoveel moeten doorstaan, komt dit er nog bij...
quote:'Onderzoek is slecht gedaan'
Kamer vraagt om onderzoek Vaatstra-brief
door onze parlementaire redactie
DEN HAAG - De Tweede Kamer heeft geschokt gereageerd op de nieuwe informatie over de in 1999 vermoorde Marianne Vaatstra.
Een ruime meerderheid wil dat de informatie uit de anonieme brief aan de ouders van het meisje die de Telegraaf gisteren publiceerde tot op de bodem wordt uitgezocht. VVD-Kamerlid Fred Teeven roept de twee Justitie-bewindslieden, minister Hirsch Ballin en staatssecretaris Albayrak, morgen naar het vragenuur. Ook CDA, PvdA, de SP en PVV willen dat wordt uitgezocht of de informatie uit de brief klopt. Teeven wil weten of van de uitgezette asielzoeker dna-materiaal is afgenomen en of de weigering om een grootschalig onderzoek naar dna daar iets mee te maken heeft
Internet is power to the people telestijl/geengraaf weet dat als geen ander. Het wachten is nog op het dossier uit Nigeria van de massamoordenaar die onder valse voorwendselen was ondergedoken in Friesland.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:08 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Geenstijl
Ze maken het verhaal nog fantastischer dan de Telegraaf.
En dat "speurhonden verhaal in Kollum" verhaal klopt niet.
Uiteindelijk zal blijken dat Cohen zelf de seriemoordenaar/verkrachter was, denk ikquote:Op maandag 11 juni 2007 12:15 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Internet is power to the people telestijl/geengraaf weet dat als geen ander. Het wachten is nog op het dossier uit Nigeria van de massamoordenaar die onder valse voorwendselen was ondergedoken in Friesland.
Zelfs Jan Pronk zal weten dat hij fouten heeft gemaakt!quote:Op maandag 11 juni 2007 12:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal blijken dat Cohen zelf de seriemoordenaar/verkrachter was, denk ik
De brief vind ik een beetje raar, maar als die gene zich nou bij de politie bekend maakt, is het wel een onderzoek waard. Anders heb ik zoiets van, tsja elke stormfronter kan het wel geschreven hebben. Ik neem aan dat je ook een hart hebt en dit wilt oplossen.quote:[...]
Het Y-chromosoom kan bovendien gebruikt worden om de geografische herkomst van daders te achterhalen. Dat is in de zaak-Vaatstra al gebeurd. De Leidse hoogleraar Peter de Knijff ontdekte in 2000 dat het Y-chromosoom van Mariannes moordenaar overeenkomt met profielen die in Midden- en Zuid-Duitsland voorkomen. In Zwaagwesteinde en omstreken wonen echter veel nazaten van Salomon Levy. Deze slager en veehandelaar is omstreeks 1750 geboren in Midden-Duitsland en kwam in 1792 naar de Friese Wouden.
[...]
http://www.nd.nl/Document.aspx?document=nd_artikel&id=91988
Salomon Levy ---> Job Cohen.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:42 schreef Aoristus het volgende:
misschien was het wel een Jood en heeft de Telegraaf dat over het hoofd gezien
Het kan ook de unabomber zijn dan, maar volgens mij is het een jood, anders was het niet zo stiekem gebeurd.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Salomon Levy ---> Job Cohen.
Natuurlijk mooi beeld: een Jood die een (de) Nederlandse maagd verkracht en vermoordt.
Dat alles dankzij een anonieme brief.
En Joden zijn links en pro-multiculturele samenleving en dus is het bewijs wel rond, zou ik zo zeggen. Het wachten is nog even op een auspuzertje van desiredbard, iets over lynchen wrs, en klaar is Kees.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:48 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Het kan ook de unabomber zijn dan, maar volgens mij is het een jood, anders was het niet zo stiekem gebeurd.
Dus dat is jou ook al opgevallen. Dan is het gewoon een jood.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En Joden zijn links en pro-multiculturele samenleving en dus is het bewijs wel rond, zou ik zo zeggen. Het wachten is nog even op een auspuzertje van desiredbard, iets over lynchen wrs, en klaar is Kees.
Nou? Ik vind het niets anders dan stemmingmakerij om de brief inhoudelijk te publiceren. Doe hooguit een oproep om de anonieme schrijver te vragen om te melden bij de politie.quote:Op maandag 11 juni 2007 05:50 schreef raaretsalsdoG het volgende:
dit is wel de meest achterlijke opmerking in lange tijd, jezus, dipshit, wat zouden de ouders van Marianne Vaatstra hiermee nou willen bereiken .....![]()
Als je kind is vermoord en de dader is nog nooit gepakt, dan kan je niet genoeg stemming maken.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nou? Ik vind het niets anders dan stemmingmakerij om de brief inhoudelijk te publiceren. Doe hooguit een oproep om de anonieme schrijver te vragen om te melden bij de politie.
Wie heeft dat onderzoek gedaan naar die DNA? Zijn er nog second/third opinions geweest? en zo ja, wie heeft het toen onderzocht?quote:Op maandag 11 juni 2007 13:44 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Volgens het DNA een Europeaan en volgens de anonieme briefschrijver een asielzoeker.
Volgens mij schrijf jij alle ellende in de wereld aan de PvdA toe, of niet?quote:Op zondag 10 juni 2007 22:24 schreef JohnDope het volgende:
Het is heel schokkend als deze brief waarheid is.
Die verantwoordelijken met die altijd en eeuwige PvdA-mentaliteit, gaan goed aangepakt worden dan, als dit waar is![]()
Je vervalt (weer eens) in herhaling. Doe je geloof ik wel vaker, of niet?quote:Op maandag 11 juni 2007 13:42 schreef JohnDope het volgende:
Als je kind is vermoord en de dader is nog nooit gepakt, dan kan je niet genoeg stemming maken.
En zeker als deze brief waarheid is, dan gaan er koppen rollen onder de mensen met de altijd en eeuwige PvdA-mentaliteit.
Als die brief de waarheid is, dan ligt de oorzaak wel bij mensen met een PvdA-mentaliteit en dan gaan ze weer over lijken. Om het maar ten kosten van alles buiten de media te houden.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij schrijf jij alle ellende in de wereld aan de PvdA toe, of niet?![]()
[..]
Je vervalt (weer eens) in herhaling. Doe je geloof ik wel vaker, of niet?![]()
Waarom komt dit nieuws pas TIG jaar na de moord INEENS zomaar boven water?
Ik heb daar ook mijn bedenkingen bij. Peter R de Vries houdt dan wel vol dat het 100% zeker is, maar zulk soort geavanceerd onderzoek is nooit 100% betrouwbaar.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:47 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Wie heeft dat onderzoek gedaan naar die DNA? Zijn er nog second/third opinions geweest? en zo ja, wie heeft het toen onderzocht?
Je zegt het zelf al: waarschijnlijk, dus is er nog een reele kans dat het NIET zo is. Het is niet onmogelijk dat er in dat onderzoek bijvoorbeeld een foutmarge van 5% is gebruikt wat heel gebruikelijk is in de toegepaste statistiek.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:47 schreef Elfletterig het volgende:
En hoe valt het te rijmen met DNA-onderzoeken die uitwijzen dat de dader waarschijnlijk een blanke man is?
doe eens normaal, manquote:Op maandag 11 juni 2007 16:35 schreef Drugshond het volgende:
Lastig....is dit nu een cover-up of een samenzwering ?
Het heeft even in [NWS] gestaan en we gaan het ff overzetten naar [BNW].
Zullen we het eerst een kansje geven. Terughalen kan altijd nog. We wachten wel op het eerst aanvullende nieuwsbericht of iets dergelijks.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:44 schreef milagro het volgende:
Doe eens normaal, man
wacht het nu eerst even af![]()
Nee, het is NIEUWS, en daar geef je het dus eerst een kans, en niet in een of ander wazig complotterien forum tussen de chemtrailsquote:Op maandag 11 juni 2007 16:46 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zullen we het eerst een kansje geven. Terughalen kan altijd nog. We wachten wel op het eerst aanvullende nieuwsbericht of iets dergelijks.
Wat een onzin... het verzoek voor verplaatsing staat niet op mijn conto.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:48 schreef JohnDope het volgende:
Tja als de PvdA-mentaliteit in het gevaar komt, dan is Drugshond er wel om het weer weg te moffelen.
zet het terug, joh, dit is gewoon NIEUWS, feiten, weet je wel! Die brief bestaat namelijk, of de inhoud klopt weten we niet en zolang we dat niet weten, is het dus geen chemtrailachtige wazigheid, maar NIEUWS.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:54 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wat een onzin... het verzoek voor verplaatsing staat niet op mijn conto.
Sinds wanneer denk je mijn politieke profiel te kunnen toeschrijven ? (is dat relevant ?), het werkelijke profiel staat vast nog wel ergens in 1 van de oudere POL-SC deeltjes te lezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |