quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mjah...ik moest de JC parodie ook even meenemen in mijn YT cruise..![]()
ik heb het al ff ge-edit...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:49 schreef Soury het volgende:
Dat zeggen ze allemaal
Doe eens een inschatting...denken wij mannen er zonder begeleiding net zo over denk je ?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
vierdaagse, laatste dag, zéér lachwekkend muziekkorps...![]()
ik heb het al niet zo op "achter de muziek aan, maar als er iets te dikke dames in fluwelen pakjes met hun billen gaan staan schudden kan je mij wegdragen...![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:50 schreef Jappie het volgende:
Hier dan maar
[..]
Doe eens een inschatting...denken wij mannen er zonder begeleiding net zo over denk je ?
Ik ga zo met de fiets... dus dat wordt bierquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
spa blauw kan je thuis toch ook wel drinken?![]()
Doe rustig aan...mijn paard heeft inmiddels hooi en is afgeborsteld...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ff checke of ze ook een site hebben...![]()
voorzichtig dan maar op je fietsje...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ga zo met de fiets... dus dat wordt bier
Daarbij had ik al beloofd vanavond nog even te komen, en belofte maakt schuld....
Ik maak me meer zorgen om wat ik aan dronken automobilisten tegenkom dan over de schade die ik met m'n fiets zou kunnen veroorzakenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
voorzichtig dan maar op je fietsje...![]()
![]()
Precies !quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik maak me meer zorgen om wat ik aan dronken automobilisten tegenkom dan over de schade die ik met m'n fiets zou kunnen veroorzaken
OMG... die kleding alleen al... alsof ze allemaal spreekstalmeester van het circus zijnquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:55 schreef debuurvrouw het volgende:
linkje
wel jammer dat je die pakjes neit goed kanzien. er liepen een aantal volwassen dames in fluwelen pakken aan één stuk.
sorry, ik vond het geen porum...![]()
G.J. Drogequote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG... die kleding alleen al... alsof ze allemaal spreekstalmeester van het circus zijn
Ik moet wel... ik had vanmiddag de rekening laten staanquote:
nou, dronken met je fiets over de kop slaan jeukt ook niet..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik maak me meer zorgen om wat ik aan dronken automobilisten tegenkom dan over de schade die ik met m'n fiets zou kunnen veroorzaken
Das een mooi excuusquote:Op zondag 10 juni 2007 00:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik moet wel... ik had vanmiddag de rekening laten staan![]()
Lees: als ik niet zou afrekenen zou ik gegarandeerd vanavond terugkomen, dus ik mocht vanmiddag nog niet afrekenen![]()
nee, want ben er zelf een. maar ik doe niet zo een fluwelen paje aan in rood zwart uit een stuk... het lijken wel teletubbies!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:59 schreef koppiesoep het volgende:
Op zaterdag 9 juni 2007 23:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
vierdaagse, laatste dag, zéér lachwekkend muziekkorps...
ik heb het al niet zo op "achter de muziek aan, maar als er iets te dikke dames in fluwelen pakjes met hun billen gaan staan schudden kan je mij wegdragen...
Hmmm..heb jij iets tegen iets te dikke dames.![]()
Ik drink mezelf nooit dronken, daar ben ik teveel control-freak voorquote:Op zondag 10 juni 2007 00:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou, dronken met je fiets over de kop slaan jeukt ook niet..![]()
Duidelijk dat je daar vaste klant bentquote:Op zondag 10 juni 2007 00:00 schreef Leandra het volgende:
Ik moet wel... ik had vanmiddag de rekening laten staan![]()
Lees: als ik niet zou afrekenen zou ik gegarandeerd vanavond terugkomen, dus ik mocht vanmiddag nog niet afrekenen![]()
quote:Op zondag 10 juni 2007 00:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee, want ben er zelf een. maar ik doe niet zo een fluwelen paje aan in rood zwart uit een stuk... het lijken wel teletubbies!
Zuipen jij.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:04 schreef Leandra het volgende:
Kutnewbie Schnitzeltje![]()
En toedeledokie... ik ben m'n "verplichtingen" nakomen![]()
![]()
![]()
![]()
Have funquote:Op zondag 10 juni 2007 00:04 schreef Leandra het volgende:
En toedeledokie... ik ben m'n "verplichtingen" nakomen![]()
![]()
![]()
![]()
Oké dan is het goed.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee, want ben er zelf een. maar ik doe niet zo een fluwelen paje aan in rood zwart uit een stuk... het lijken wel teletubbies!
you and what army?quote:Op zondag 10 juni 2007 00:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zuipen jij.
Dan eigen ik me hier wat gezag toe in een soort van poging orde te scheppen.
Dat is toch F... niet normaal ..quote:Op zondag 10 juni 2007 00:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zuipen jij.
En wie ga je daarvoor mee brengen?quote:Op zondag 10 juni 2007 00:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Zuipen jij.
Alsof ik dit verzin.quote:
quote:Heel belangrijk: aanwezig zijn. Day is er alleen 's nachts en Gert en Avonne waren beiden op vakantie; dat deed een groot beroep op het zelfregulerend vermogen van de posters. Zo ontstaan de Ian_Nicks, de Beequeen's en de Disana's (om maar een paar willekeurige te noemen). Mensen die trachten op een of andere wijze orde te scheppen en zichzelf daartoe dus een zeker gezag aanmeten.
tjonge, in een adem met Disana, die nu geband is genoemd worden.quote:
Fuck me, I'm famousquote:Op zondag 10 juni 2007 00:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
tjonge, in een adem met Disana, die nu geband is genoemd worden.![]()
ik herhaal. You and what army...![]()
Ik las het... Volgens mij totaal ontspoort die gastquote:
Hoezo?quote:Op zondag 10 juni 2007 00:11 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik las het... Volgens mij totaal ontspoort die gast![]()
ik ben geen groupie...quote:
Vind je echt dat er te weinig modjes zijn?quote:
Mij totaal op koersquote:Op zondag 10 juni 2007 00:11 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik las het... Volgens mij totaal ontspoort die gast![]()
uiteraard..quote:
Te weinig aanwezigquote:Op zondag 10 juni 2007 00:15 schreef Veulen het volgende:
[..]
Vind je echt dat er te weinig modjes zijn?
Welke koers? Toch niet zo'n japanse volgepropte metro he?quote:
waar is de tijd dat iedereen zelf verantwoording nam voor zijn eigen daden?quote:
Long gone?quote:Op zondag 10 juni 2007 00:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
waar is de tijd dat iedereen zelf verantwoording nam voor zijn eigen daden?
Echt?quote:
Ja, het gaat lekker inderdaadquote:Op zondag 10 juni 2007 00:21 schreef Veulen het volgende:
[..]
Echt?
Naah vind ik niet. Ik denk dat als ze te veel zouden ingrijpen enzo dat het zelfregulerend idee ook weg is.
ben er bang voorquote:
Nee, ik bedoelde dat het sowieso nergens meer is.quote:
This een forum hoor geen strafkamp. Als niks meer mag komt er ook niemand meer uit zichzelf.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja, het gaat lekker inderdaad![]()
Ik ben wel een voorstander van de aangekondigde strakkere moderatie.
ben ik absoluut met je eens. alles kan, alles mag. Wat dat aangaat ben ik ook voor mijn kindjes erg streng.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde dat het sowieso nergens meer is.
Niemand neemt toch meer verantwoording op zich?
Ook niet irl krijg ik het idee.
Ik zeg toch ook niet dat er een dictatuur moet komen?quote:Op zondag 10 juni 2007 00:25 schreef Veulen het volgende:
[..]
This een forum hoor geen strafkamp. Als niks meer mag komt er ook niemand meer uit zichzelf.
Dat dus.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ben ik absoluut met je eens. alles kan, alles mag. Wat dat aangaat ben ik ook voor mijn kindjes erg streng.
normen en waarden, dames en heren.
maar even zonder dollen, strakker modereren lijkt me goed. Hopelijk kunnen de mods hier blijven baggeren zonder in te boeten aan gezag...
Hmm misschien...quote:Op zondag 10 juni 2007 00:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zeg toch ook niet dat er een dictatuur moet komen?
quote:Op zondag 10 juni 2007 00:29 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hmm misschien...
Heb vanavond ook helemaaaaal geen zin in dit soort onderwerpen.
Ben een beetje verliefd denk ik, daar word ik mild van.
Gert! long time no see!quote:
Ja, was OK. Zo OK dat ik geen internetcafé van binnen gezien heb.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Gert! long time no see!
lekkere vakantie gehad?
Vertel! Welke hengst doe je hormonen sidderen?quote:Op zondag 10 juni 2007 00:29 schreef Veulen het volgende:
Vind ik ook hoor..je komt hier voor de fun en daar horen ook regels bij.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ben ik absoluut met je eens. alles kan, alles mag. Wat dat aangaat ben ik ook voor mijn kindjes erg streng.
normen en waarden, dames en heren.
maar even zonder dollen, strakker modereren lijkt me goed. Hopelijk kunnen de mods hier blijven baggeren zonder in te boeten aan gezag...
Niet te snel gaan bannen.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:32 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor..je komt hier voor de fun en daar horen ook regels bij.
Wie zich daar niet aan houdt en door blijft zeuren verpest het voor die gene die wel normaal doet.
Een paar keer waarschuwen en anders een ban vind ik.. dat maakt het voor de modjes en iedereen die hier op fok komt beter uithouden en blijft het gezellig![]()
Veulen met vlinders in de buikquote:Op zondag 10 juni 2007 00:29 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hmm misschien...
Heb vanavond ook helemaaaaal geen zin in dit soort onderwerpen.
Zeker weten en dat is best jammer, maar zelfregulering werkt nu gewoon averechts en leidt tot ruzies tussen users. Verpest de sfeer en maakt dat het DGK topic geen maanden meer mee kan en dat is wel de bedoeling.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:21 schreef Veulen het volgende:
[..]
Echt?
Naah vind ik niet. Ik denk dat als ze te veel zouden ingrijpen enzo dat het zelfregulerend idee ook weg is.
En ben je al weer toe aan vakantie nu je alles bij hebt gelezen.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:32 schreef Gert het volgende:
Ja, was OK. Zo OK dat ik geen internetcafé van binnen gezien heb.![]()
Vertel! Welke hengst doe je hormonen sidderen?![]()
Ik wíst gewoon dat het niet over een persoon ging!quote:Op zondag 10 juni 2007 00:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
En ben je al weer toe aan vakantie nu je alles bij hebt gelezen.
Soort van hengst ja
Ben niet verliefd in de letterlijke zin van het woord op een man of vrouw.
Ik vond daarnet een werkelijk prachtige foto van een te koop staand paardje in me mailbox... En nou zwijmelen ik en hoop ik dat als ik morgen ochtend wakker word de jackpot heb gewonnen.![]()
Ach misschien heb je ook wel gelijk. Maar het is behoorlijk lang goed gegaan, alleen zitten er hier 3 of 4 stokers die gewoon even weg moeten. Daarom is het ook zo goed dat Disane nu gewoon weg is. ZE was een onruststoker.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:35 schreef voyeur het volgende:
Zeker weten en dat is best jammer, maar zelfregulering werkt nu gewoon averechts en leidt tot ruzies tussen users. Verpest de sfeer en maakt dat het DGK topic geen maanden meer mee kan en dat is wel de bedoeling.
Veulen verliefd allitereert mooi. Houden zo.
Morgen is het weer de 10e...(staatsloterij) ik hoop elke maand dat de jackpot nu eens hier valtquote:Op zondag 10 juni 2007 00:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
En ben je al weer toe aan vakantie nu je alles bij hebt gelezen.
Soort van hengst ja
Ben niet verliefd in de letterlijke zin van het woord op een man of vrouw.
Ik vond daarnet een werkelijk prachtige foto van een te koop staand paardje in me mailbox... En nou zwijmelen ik en hoop ik dat als ik morgen ochtend wakker word de jackpot heb gewonnen.![]()
Die wanstaltige orgie bedoel je?quote:Op zondag 10 juni 2007 00:40 schreef Soury het volgende:
Huil ..... wat een comlpete ruk zooi op de COS![]()
Op mensen word ik gewoon niet zo snel verliefdquote:Op zondag 10 juni 2007 00:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wíst gewoon dat het niet over een persoon ging!![]()
Wat is iedereen toch biseksueel tegenwoordig.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:41 schreef Veulen het volgende:
[..]
Op mensen word ik gewoon niet zo snel verliefdIk heb zeggen en schrijven in de afgelopen 6 jaar 3 x 'iets' van vast gehad met mensen (2x man 1x vrouw). Daar kan ik gewoon niet zo veel mee
![]()
Ik heb een innigere band met me hond, 2 konijnen, aquarium, (oppas)paarden en me herten dan met me familie![]()
Ik neem genoegen met een paar 1000 euro. Misschien 10 ofzo?quote:Op zondag 10 juni 2007 00:39 schreef Sug4r het volgende:
Morgen is het weer de 10e...(staatsloterij) ik hoop elke maand dat de jackpot nu eens hier valt![]()
Is dat erg ofzo?quote:Op zondag 10 juni 2007 00:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat is iedereen toch biseksueel tegenwoordig.![]()
Dan zal het in DGK niet anders zijn vrees ikquote:Op zondag 10 juni 2007 00:40 schreef Soury het volgende:
Huil ..... wat een comlpete ruk zooi op de COS![]()
Was het maar zoquote:
Neeeeeeeee, die valt morgen hierrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zondag 10 juni 2007 00:39 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Morgen is het weer de 10e...(staatsloterij) ik hoop elke maand dat de jackpot nu eens hier valt![]()
quote:
Ikke nietquote:Op zondag 10 juni 2007 00:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Slaap lekker Buuvquote:Op zondag 10 juni 2007 00:43 schreef debuurvrouw het volgende:
ik ga toch maar een poging wagen tot slapen. het was vanochtend ook al vroeg...
Trusten buuv.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik vind jou helemaal geen type die fucking jaloers is.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
God, wat zou ik graag "ja" zeggen![]()
Nein, natuurlijk niet. Het valt me alleen serieus op![]()
Ik ben trouwens wel fucking jaloers. Dus als ik een relatie zou hebben met een biseksueel iemand
zou ik dubbel para zijn.![]()
Dat is al weer uit.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Truste buuvquote:Op zondag 10 juni 2007 00:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Neequote:Op zondag 10 juni 2007 00:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoe bedoel je!?![]()
Ging de orgie niet door!?![]()
Wat moet ik dan nu willen zijn!?quote:
nee ik was eerderquote:Op zondag 10 juni 2007 00:44 schreef petraa het volgende:
[..]
Neeeeeeeee, die valt morgen hierrrrrrrrrrrrrrrrr![]()
![]()
![]()
ik voel het
quote:Op zondag 10 juni 2007 00:44 schreef Ian_Nick het volgende:
![]()
Ik ben trouwens wel fucking jaloers. Dus als ik een relatie zou hebben met een biseksueel iemand
Mooie instellingquote:Op zondag 10 juni 2007 00:48 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat zeggen meer mannen. Maar dat is wel zo met mij, ik ga er wel voor. Of je bent het voor mij of je bent het niet. Als het mislukt ligt het er voor mij niet aan dat ik zomaar iets met een ander zal doen. Als ik die behoefte voel dan zeg ik dat wel.
Ik ben alleen gewoon zelf enorm onafhankelijk. Het moet voor mij leuk zijn en niet opgesloten voelen. Zodra dat gebeurt is het ook gewoon over. Dan ben ik ook in 1 klap niet verliefd meer.
Zou je echt para raken om een stel guppies?quote:Op zondag 10 juni 2007 00:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Neequote:
quote:Op zondag 10 juni 2007 00:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Mooie instelling![]()
Ik ben een wijf in relaties![]()
Guppies!?quote:Op zondag 10 juni 2007 00:49 schreef voyeur het volgende:
[..]
Zou je echt para raken om een stel guppies?
Dat vind ik ook...je moet elkaar vrij laten om leuke dingen met vrienden of familie te doen. Ik kan daar ook niet tegen, dat benauwd me.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:48 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ben alleen gewoon zelf enorm onafhankelijk. Het moet voor mij leuk zijn en niet opgesloten voelen. Zodra dat gebeurt is het ook gewoon over. Dan ben ik ook in 1 klap niet verliefd meer.
Mijn laatste vriend kon daar echt niet tegen. Die vond het vreselijk dat ik minstens 2 avonden in de week tussen de paarden zat. Minstens 1 a 2 uur per dag telefonisch onbereikbaar was omdat ik met de hond er opuit was. En dan ook nog is 's avonds met water klooien en visjes kijken. Waarom dat ik niet als elk normaal mens gewoon tv ging kijken en in de kroeg hangen...quote:Op zondag 10 juni 2007 00:49 schreef voyeur het volgende:
Zou je echt para raken om een stel guppies?
Ik zit in de nee fase... tIis niet andersquote:Op zondag 10 juni 2007 00:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Euh... wat was er dan zo vreselijk in de COS!?
Nee.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zit in de nee fase... tIis niet anders![]()
Ze wil niet in de auto met me, niet op me fiets en zelfs niet op me step.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zit in de nee fase... tIis niet anders![]()
Heb jij een dubieuze rijstijl waar ik niets van af weet?quote:Op zondag 10 juni 2007 00:55 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze wil niet in de auto met me, niet op me fiets en zelfs niet op me step.![]()
Niet waarquote:Op zondag 10 juni 2007 00:55 schreef petraa het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 juni 2007 00:55 schreef petraa het volgende:
Ehm nee, maar ze zegt dat ik een bom onder me auto krijg!!!!!quote:Op zondag 10 juni 2007 00:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heb jij een dubieuze rijstijl waar ik niets van af weet?![]()
Fietsen is zojuist nog gezonder geworden.quote:Op zondag 10 juni 2007 01:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Ehm nee, maar ze zegt dat ik een bom onder me auto krijg!!!!!![]()
Nou skeelers zijn goedkoper!!!!!quote:Op zondag 10 juni 2007 01:02 schreef Veulen het volgende:
[..]
Geef d'r een brommer, dan hoeft ze dat allemaal ook niet.
Ja maar daar komt ook een bom onder zegt ze!!!!quote:Op zondag 10 juni 2007 01:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Fietsen is zojuist nog gezonder geworden.
Zo een heftige bedreigingen!?quote:Op zondag 10 juni 2007 01:06 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja maar daar komt ook een bom onder zegt ze!!!!![]()
quote:Op zondag 10 juni 2007 01:03 schreef petraa het volgende:
Ehm nee, maar ze zegt dat ik een bom onder me auto krijg!!!!!![]()
Ik zei een naam die ik niet mocht noemen!!! namelijk MILTON FELTERquote:Op zondag 10 juni 2007 01:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zo een heftige bedreigingen!?
Moderators, doe er wat aan!
![]()
Je ziet Ian_Nick ik ken mijn veulensquote:Op zondag 10 juni 2007 00:53 schreef Veulen het volgende:
[..]
Mijn laatste vriend kon daar echt niet tegen. Die vond het vreselijk dat ik minstens 2 avonden in de week tussen de paarden zat. Minstens 1 a 2 uur per dag telefonisch onbereikbaar was omdat ik met de hond er opuit was. En dan ook nog is 's avonds met water klooien en visjes kijken. Waarom dat ik niet als elk normaal mens gewoon tv ging kijken en in de kroeg hangen...
Naja en toen besloot ie dat z'n levensdoel in australie lag... Naja das even slikken, maar die vrijheid heerlijk.
Dan loop ik wel gezellig met je mee!!!!quote:Op zondag 10 juni 2007 01:08 schreef Soury het volgende:
Loop wel thanks
Dat aquarium dat ik eerder noemde gaf je vast geen hint hequote:
quote:Op zondag 10 juni 2007 01:17 schreef petraa het volgende:
Dan loop ik wel gezellig met je mee!!!!
Dank jequote:Op zondag 10 juni 2007 01:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Dan loop ik wel gezellig met je mee!!!!
Daar kunnen de wijnmakers niets aan doen!!!! Jij zuipt teveel.quote:Op zondag 10 juni 2007 01:19 schreef Soury het volgende:
En nu ga ik een serieuse aanklacht indienen tegen de wijnmakers. Ik ging zowaar bijna op me smoel dat kan toch niet ..
Ik zou de vloerenmaker ook aanklagen.quote:Op zondag 10 juni 2007 01:19 schreef Soury het volgende:
En nu ga ik een serieuse aanklacht indienen tegen de wijnmakers. Ik ging zowaar bijna op me smoel dat kan toch niet ..
Fucking hell!quote:Op zondag 10 juni 2007 01:19 schreef Soury het volgende:
Shit spelbrekerquote:Op zondag 10 juni 2007 01:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Daar kunnen de wijnmakers niets aan doen!!!! Jij zuipt teveel.![]()
Die van 7,95 en die naar aardbeien smaakt ?quote:Op zondag 10 juni 2007 01:24 schreef Soury het volgende:
Ja ik waarschuw maar ff Tis Coleaux Dierreruvert Dat je het maar ff weet
Oh van de gall en gall wijn weken.
Die weten ook waar ze vanaf moeten![]()
Ja diequote:Op zondag 10 juni 2007 01:25 schreef petraa het volgende:
[..]
Die van 7,95 en die naar aardbeien smaakt ?
Ohhhh ik stond er vanmiddag mee in me handen, maar heb me ingehouden!!!!!quote:
Nou ja tis wel o.k.quote:Op zondag 10 juni 2007 01:28 schreef petraa het volgende:
[..]
Ohhhh ik stond er vanmiddag mee in me handen, maar heb me ingehouden!!!!!![]()
Neem een katquote:Op zondag 10 juni 2007 01:31 schreef Soury het volgende:
Nou ja tis wel o.k.
Gvd loopt er weer een muis voor mijn voeten
Jaahh ik weet het ,maarquote:
Geen bang beest danquote:Op zondag 10 juni 2007 01:42 schreef Soury het volgende:
Jaahh ik weet het ,maarik heb een hond zo nu en dan. En die kutmuis presteert het om over die sufhond te wandelen
Voelt zich erg thuis.... Tis zo'n kleintje Kan r niet mee zittenquote:
Zolang het beest niet zelf z'n eten uit de kasten gaat stelen zal het ook wel loslopen allemaalquote:Op zondag 10 juni 2007 01:50 schreef Soury het volgende:
Voelt zich erg thuis.... Tis zo'n kleintje Kan r niet mee zitten![]()
Heb je muizen vermoord?quote:Op zondag 10 juni 2007 02:03 schreef Soury het volgende:
Voel me schuldig heb de rest van de famielie waarschijnlijk wegemieterd in de ondergrondse afvalbak![]()
Neequote:
Niet waarquote:
Wat heb je dan vernietigd?quote:
Nietquote:
Je bent in een ontkenningsfase?quote:
Nee hoorquote:Op zondag 10 juni 2007 02:16 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Je bent in een ontkenningsfase?
Ik heb ratten gehad en die kregen jonkies en ik zeg ook niet wat ik daar mee heb gedaan
Je had ze toch weggegooidquote:Op zondag 10 juni 2007 02:15 schreef Soury het volgende:
Niet
Nee oops jaquote:
Jaquote:
Neequote:Op zondag 10 juni 2007 02:29 schreef Liess het volgende:
Zoooo, t leukste meisje van FOK! is er ook weer.
Ja, Ik.
quote:Op zondag 10 juni 2007 02:29 schreef Liess het volgende:
Ja, Ik.
Hoi ... Liess ik val uit mijn rolquote:
fotorol? wcrol?quote:Op zondag 10 juni 2007 02:37 schreef Liess het volgende:
Welke rol?
Ik wel, maar in stilte.quote:Op zondag 10 juni 2007 02:39 schreef Soury het volgende:
De negatieve nee fase die ik doormaak. Maar niemand heeft er begrip voor![]()
Hoi leukste meisje van fokquote:Op zondag 10 juni 2007 02:29 schreef Liess het volgende:
Ja, Ik.
Sorry, maar negatieve fases gaan langs me heen.quote:Op zondag 10 juni 2007 02:39 schreef Soury het volgende:
Hee das zijn lieverds (zie FB)quote:
Neequote:Op zondag 10 juni 2007 02:39 schreef Soury het volgende:
Niet waarquote:
Kloptquote:
Even Ian voor zijn: feauteau ?quote:Op zondag 10 juni 2007 02:46 schreef Liess het volgende:
Waaaah der valt chips tussen mn tie....never mind.
quote:
Voor zover ik weet wel.quote:Op zondag 10 juni 2007 02:40 schreef Liess het volgende:
[..]
Jackrussel hooguit.... hihi
en tegen jou ben ik altijd lief toch
Elke keer dat je dat zegt dan heb ik het liedje:quote:Op zondag 10 juni 2007 02:58 schreef Liess het volgende:
Wat ben je stil Ian.... moet ik even liedje zingen..?
Ik ben discreet en laat ze Wees een heerquote:Op zondag 10 juni 2007 03:00 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Elke keer dat je dat zegt dan heb ik het liedje:
Laten wij touwtje springen
Laten wij een liedje zingen van een mooie vrouwouwouwouww.
Ja, je denkt toch niet dat ik zo'n heel liedje ga typen.quote:Op zondag 10 juni 2007 03:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Tof hè, songteksten posten!
Je heb gelijkquote:Op zondag 10 juni 2007 03:14 schreef Liess het volgende:
Ik ga de gezelligheid in bed opzoeken, Later
Trusten!quote:Op zondag 10 juni 2007 03:14 schreef Liess het volgende:
Ik ga de gezelligheid in bed opzoeken, Later
Weet je hoe vaak ik het doe?quote:Op zondag 10 juni 2007 03:09 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja, je denkt toch niet dat ik zo'n heel liedje ga typen.![]()
Nooit?quote:
Nou het hoort aan de ene kant en plotseling zit het aan de andere kant .. Schandaligquote:
Da's wel irritant ja, tis toch een gewenning als het aan die ene kant zitquote:Op zondag 10 juni 2007 03:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou het hoort aan de ene kant en plotseling zit het aan de andere kant .. Schandalig
Ja maar als het ineens aan de andere kant zit ga ik toch wel flippenquote:Op zondag 10 juni 2007 03:21 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Da's wel irritant ja, tis toch een gewenning als het aan die ene kant zit
En terecht godverdomme!quote:Op zondag 10 juni 2007 03:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar als het ineens aan de andere kant zit ga ik toch wel flippen![]()
Kan ik me voorstellen, en als je het andersom draait zit het dan niet aan de goede kant?quote:Op zondag 10 juni 2007 03:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar als het ineens aan de andere kant zit ga ik toch wel flippen![]()
Ik weet precies wat je doormaakt.quote:Op zondag 10 juni 2007 03:27 schreef Soury het volgende:
Tis de vloeitjes mafia die hebben er genot van dat we per ongeluk iets draaien en dan omgekeerd.
Zieke lui zijn het ...![]()
Helemaal irritant als je aan het autorijden bentquote:Op zondag 10 juni 2007 03:27 schreef Soury het volgende:
Tis de vloeitjes mafia die hebben er genot van dat we per ongeluk iets draaien en dan omgekeerd.
Zieke lui zijn het ...![]()
Hufters eerste klas. ... Ik zie ze lachen achter de schermen... Ga er werk van makenquote:Op zondag 10 juni 2007 03:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik weet precies wat je doormaakt.
Mijn steun heb je.
Neequote:Op zondag 10 juni 2007 03:32 schreef Soury het volgende:
Het bewijs heb iik hier voor me en duld geen tegenspraak
Lean!!!quote:Op zondag 10 juni 2007 03:43 schreef Leandra het volgende:
Enfin, 7 minuten later.... bijgelezen, een druppel breezer op m'n toetsenbord en nog niemand die blij is dat ik me weer gemeld heb
Zo te horen heb jij een mooie zaterdagavond achter de rug.quote:Op zondag 10 juni 2007 03:47 schreef Leandra het volgende:
Ja, t was heel gezellig... de meiden kunnen me nog steeds niet koppelen aan degene waarvan zij vinden dat hij perfect voor me is (ik niet) en we hebben heel gezellig ff nagebabbeld
Mwah, ik heb ook de nodige bagger om m'n oren gehad hoorquote:Op zondag 10 juni 2007 03:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zo te horen heb jij een mooie zaterdagavond achter de rug.
Ik zat opgescheept met een live band die niet echt mijn muziek aan het spelen waren.![]()
quote:Op zondag 10 juni 2007 03:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, ik heb ook de nodige bagger om m'n oren gehad hoor
Maar ik moet er wel om lachen... meneer x is dus een paar weken geleden pissig geworden omdat een paar kutpubers het over mijn achterwerk hadden en hij schoot helemaal in de verdediging, en ging vervolgens kwaad weg..... en toen was ik er dus niet
De dames hebben daaruit de conclusie getrokken dat meneer x mij meer dan leuk vindt en doen er alles aan om meneer x en mij te koppelen, alleen dat werkt niet
Ook allerlei baggermuziek werkt dus niet...![]()
Jawel... we vermaken ons wel....quote:
Ben jij zo toe aan een man in je leven?quote:Op zondag 10 juni 2007 03:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jawel... we vermaken ons wel....
Verklaart ook gelijk het "kom je nog?" SMSje wat ik bleek te hebben gehad terwijl in onder de douche stond
Ik kwam binnen en zag de bui gelijk al hangen (zag wie waar zat...) en ben dus gelijk op de juist plek gaan zitten![]()
Vooral anderen vinden datquote:Op zondag 10 juni 2007 04:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ben jij zo toe aan een man in je leven?![]()
Of vinden die vriendinnen dat alleen maar?![]()
Heb je dat hun al verteld?quote:Op zondag 10 juni 2007 04:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vooral anderen vinden dat
Ik weet wie mijn zwak is, en die zit niet in mijn kroeg
Oh, jezus...quote:Op zondag 10 juni 2007 04:05 schreef Leandra het volgende:
Denk je dat dat helpt?!
De dames zijn op een missie... sterker nog: ik moet maar eens mee met hun stappen op de plek waar ze vandaan komen... daar is het heel anders dan hier![]()
Je kan er niets mee?quote:Op zondag 10 juni 2007 04:06 schreef Leandra het volgende:
Ja dat dus
Wel lief bedoeld maar ik kan er nix mee natuurlijk
Ehm..... ik ben degene die dan het nuchterst is... zelfs als ik niet de BOB ben... en die de volgende ochtend gebeld wordt: "ben ik nog vervelend geweest gisteravond?"quote:Op zondag 10 juni 2007 04:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je kan er niets mee?
Weet je hoe leuk het is om die verhalen van jou achteraf te horen!?![]()
Ik wil niet weten hoe de rest eraan toe is.quote:Op zondag 10 juni 2007 04:09 schreef Leandra het volgende:
Ehm..... ik ben degene die het nuchtertst is... zelfs als ik niet de BOB ben... en die de volgende ochtend gebeld wordt: "ben ik nog vervelend geweest gisteravond?"
Lieverd, als je nou gewoon BIER post en een BREEZER pakt.quote:
De rest was aan het werk (de dames) dus het zal wel meevallenquote:Op zondag 10 juni 2007 04:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoe de rest eraan toe is.![]()
Ik heb geen bier meer in huisquote:Op zondag 10 juni 2007 04:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lieverd, als je nou gewoon BIER post en een BREEZER pakt.
Dan kan ik morgen nog met je over straat![]()
Ik post 'm even voor Eendt/Polo/mezelf: Miss SC Wet T-shirt Contest!quote:Op zondag 10 juni 2007 04:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
De rest was aan het werk (de dames) dus het zal wel meevallen
Ik heb ehm.... 7 bier op, en na sluit nog een Bacardi Razz met 7-up en nu net thuis een Breezer... met nummer 2 voor m'n neus
Wel grappig: ik spoel flesjes altijd om en een flesje om de kraan hangen terwijl je niet helemaal nuchter bent is dus niet zo'n succes![]()
M'n shirt is een beetje nat ofzo![]()
Het is een zwart shirtquote:Op zondag 10 juni 2007 04:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik post 'm even voor Eendt/Polo/mezelf: Miss SC Wet T-shirt Contest!
herkenbaar! ben dan ook de enige die nog in staat is zich nog op n forum te begevenquote:Op zondag 10 juni 2007 04:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm..... ik ben degene die dan het nuchterst is... zelfs als ik niet de BOB ben... en die de volgende ochtend gebeld wordt: "ben ik nog vervelend geweest gisteravond?"
Ik had toch wel wat moeite met m'n wachtwoord, maar zelfs het herstellen van typo's lukt nogquote:Op zondag 10 juni 2007 04:43 schreef Inodder het volgende:
[..]
herkenbaar! ben dan ook de enige die nog in staat is zich nog op n forum te begeven![]()
ik zet mn comp gewoon niet uit hoef ik ook niet nieuws in te loggenquote:Op zondag 10 juni 2007 04:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had toch wel wat moeite met m'n wachtwoord, maar zelfs het herstellen van typo's lukt nog
quote:Op zondag 10 juni 2007 04:45 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ga slapen, ben totaal uitgewoond door een paard![]()
Ik heb het niet zo op dieren, maar deze was echt wel een lief beestquote:
breeezahquote:Op zondag 10 juni 2007 04:39 schreef Leandra het volgende:
We hebben het er veder niet meer over
Alleen limoensmaakt![]()
Eigenlijk een typo, maar ook leuke woordspeling
even bijkomen, dan een lipcorrectie en dan tennis kijkenquote:
klopt, hij is erg domquote:Op zondag 10 juni 2007 04:49 schreef Inodder het volgende:
ik vind mn ava ff niet leuk hij lijkt nergens naar
Hier stond ie ook wel aan, maar dat uitloggen is een beetje gewoonte geworden.... meestal loopt er ook nog een kutpuber rond en ik heb er geen behoeft aan dat ie mijn PM kan lezen of onder mijn naam kan postenquote:Op zondag 10 juni 2007 04:45 schreef Inodder het volgende:
[..]
ik zet mn comp gewoon niet uit hoef ik ook niet nieuws in te loggen![]()
Nee idd....quote:Op zondag 10 juni 2007 04:49 schreef Inodder het volgende:
ik vind mn ava ff niet leuk hij lijkt nergens naar
ke heb je morgen nog n gaatje?quote:Op zondag 10 juni 2007 04:50 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
even bijkomen, dan een lipcorrectie en dan tennis kijken![]()
k wilde eigenlijk mn nieuwe fiets goed in beeld maa om de een of andere reden wil dat niet lukkenquote:Op zondag 10 juni 2007 05:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Deze is al beter....
Maarre... wat had je zelf in gedachten??
Het merk van je nieuwe fiets zal dat kreng toch wel ergens online hebben staan??quote:Op zondag 10 juni 2007 05:05 schreef Inodder het volgende:
[..]
k wilde eigenlijk mn nieuwe fiets goed in beeld maa om de een of andere reden wil dat niet lukken
zal wel aan mij liggen netjes 60 breed nog te veel kb????
verklein je m lijkt ie nergens meer naar
ja heb vanaaf al eens gevraagd hoe ik ava via site ga plaatsen ipv. uploaden via fok maar kreeg verdomd weinig reactie (zeg maar geen)quote:Op zondag 10 juni 2007 05:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het merk van je nieuwe fiets zal dat kreng toch wel ergens online hebben staan??
Dan gebruik je toch gewoon een webicon?!
Maar nu ben ik er...quote:Op zondag 10 juni 2007 05:08 schreef Inodder het volgende:
[..]
ja heb vanaaf al eens gevraagd hoe ik ava via site ga plaatsen ipv. uploaden via fok maar kreeg verdomd weinig reactie (zeg maar geen)![]()
klinkt simpel maar waar vind je die knop/invulveld/ding webicon dan? niet bij usericon manager toch?quote:Op zondag 10 juni 2007 05:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar nu ben ik er...
Je neemt een plaatje.... bijvoorbeeld dit plaatje:
[afbeelding]
Dan vul je de url van dat plaatje in bij "webicon" en dan ben je klaar... nog wel ff je wachtwoord weer invoeren natuurlijk
Nope, maar hoe kom je bij de usericon manager?? Via "wijzig profiel" ?? En check wat daarboven staatquote:Op zondag 10 juni 2007 05:17 schreef Inodder het volgende:
[..]
klinkt simpel maar waar vind je die knop/invulveld/ding webicon dan? niet bij usericon manager toch?
(ik heb gezocht toen ik nuchter was)
Welke fiets is het?? (merk, model)quote:Op zondag 10 juni 2007 05:32 schreef Inodder het volgende:
inodder gelukt maarn ziert er nog niet uit hij maarkt m vierkandt en dat is iet gtoch echt niet (kut fok)
Mwah, ik zit aan Breezer nr 2 na 7 bier en 1 Bacardi Razz met 7-up...quote:Op zondag 10 juni 2007 05:30 schreef akveor het volgende:
Is hier nog wat te beleven?
Cheers... ik schenk ook nog maar eens een borrel in...quote:Op zondag 10 juni 2007 05:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, ik zit aan Breezer nr 2 na 7 bier en 1 Bacardi Razz met 7-up...
Jawel hoor... maar ik word wel weer even mezelfquote:Op zondag 10 juni 2007 05:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Cheers... ik schenk ook nog maar eens een borrel in...
Lukt het een beetje met je avatars?
In 1 pagina jouw- en Ian's avatar, da's 85% vd posts en het wordt dan erg rood voor je ogenquote:Op zondag 10 juni 2007 05:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, ik zit aan Breezer nr 2 na 7 bier en 1 Bacardi Razz met 7-up...
Pfff gelukkigquote:Op zondag 10 juni 2007 05:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jawel hoor... maar ik word wel weer even mezelf
ha idd geweldigquote:Op zondag 10 juni 2007 05:35 schreef Leandra het volgende:
Zo ben ik net Talitha in t rood
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |