Voor zover ik weet wel.quote:Op zondag 10 juni 2007 02:40 schreef Liess het volgende:
[..]
Jackrussel hooguit.... hihi
en tegen jou ben ik altijd lief toch
Elke keer dat je dat zegt dan heb ik het liedje:quote:Op zondag 10 juni 2007 02:58 schreef Liess het volgende:
Wat ben je stil Ian.... moet ik even liedje zingen..?
Ik ben discreet en laat ze Wees een heerquote:Op zondag 10 juni 2007 03:00 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Elke keer dat je dat zegt dan heb ik het liedje:
Laten wij touwtje springen
Laten wij een liedje zingen van een mooie vrouwouwouwouww.
Ja, je denkt toch niet dat ik zo'n heel liedje ga typen.quote:Op zondag 10 juni 2007 03:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Tof hè, songteksten posten!
Je heb gelijkquote:Op zondag 10 juni 2007 03:14 schreef Liess het volgende:
Ik ga de gezelligheid in bed opzoeken, Later
Trusten!quote:Op zondag 10 juni 2007 03:14 schreef Liess het volgende:
Ik ga de gezelligheid in bed opzoeken, Later
Weet je hoe vaak ik het doe?quote:Op zondag 10 juni 2007 03:09 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja, je denkt toch niet dat ik zo'n heel liedje ga typen.![]()
Nooit?quote:
Nou het hoort aan de ene kant en plotseling zit het aan de andere kant .. Schandaligquote:
Da's wel irritant ja, tis toch een gewenning als het aan die ene kant zitquote:Op zondag 10 juni 2007 03:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou het hoort aan de ene kant en plotseling zit het aan de andere kant .. Schandalig
Ja maar als het ineens aan de andere kant zit ga ik toch wel flippenquote:Op zondag 10 juni 2007 03:21 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Da's wel irritant ja, tis toch een gewenning als het aan die ene kant zit
En terecht godverdomme!quote:Op zondag 10 juni 2007 03:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar als het ineens aan de andere kant zit ga ik toch wel flippen![]()
Kan ik me voorstellen, en als je het andersom draait zit het dan niet aan de goede kant?quote:Op zondag 10 juni 2007 03:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar als het ineens aan de andere kant zit ga ik toch wel flippen![]()
Ik weet precies wat je doormaakt.quote:Op zondag 10 juni 2007 03:27 schreef Soury het volgende:
Tis de vloeitjes mafia die hebben er genot van dat we per ongeluk iets draaien en dan omgekeerd.
Zieke lui zijn het ...![]()
Helemaal irritant als je aan het autorijden bentquote:Op zondag 10 juni 2007 03:27 schreef Soury het volgende:
Tis de vloeitjes mafia die hebben er genot van dat we per ongeluk iets draaien en dan omgekeerd.
Zieke lui zijn het ...![]()
Hufters eerste klas. ... Ik zie ze lachen achter de schermen... Ga er werk van makenquote:Op zondag 10 juni 2007 03:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik weet precies wat je doormaakt.
Mijn steun heb je.
Neequote:Op zondag 10 juni 2007 03:32 schreef Soury het volgende:
Het bewijs heb iik hier voor me en duld geen tegenspraak
Lean!!!quote:Op zondag 10 juni 2007 03:43 schreef Leandra het volgende:
Enfin, 7 minuten later.... bijgelezen, een druppel breezer op m'n toetsenbord en nog niemand die blij is dat ik me weer gemeld heb
Zo te horen heb jij een mooie zaterdagavond achter de rug.quote:Op zondag 10 juni 2007 03:47 schreef Leandra het volgende:
Kutnewbie Schnitzeltje![]()
Ja, t was heel gezellig... de meiden kunnen me nog steeds niet koppelen aan degene waarvan zij vinden dat hij perfect voor me is (ik niet) en we hebben heel gezellig ff nagebabbeld
Mwah, ik heb ook de nodige bagger om m'n oren gehad hoorquote:Op zondag 10 juni 2007 03:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zo te horen heb jij een mooie zaterdagavond achter de rug.
Ik zat opgescheept met een live band die niet echt mijn muziek aan het spelen waren.![]()
quote:Op zondag 10 juni 2007 03:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, ik heb ook de nodige bagger om m'n oren gehad hoor
Maar ik moet er wel om lachen... meneer x is dus een paar weken geleden pissig geworden omdat een paar kutpubers het over mijn achterwerk hadden en hij schoot helemaal in de verdediging, en ging vervolgens kwaad weg..... en toen was ik er dus niet
De dames hebben daaruit de conclusie getrokken dat meneer x mij meer dan leuk vindt en doen er alles aan om meneer x en mij te koppelen, alleen dat werkt niet
Ook allerlei baggermuziek werkt dus niet...![]()
Jawel... we vermaken ons wel....quote:
Ben jij zo toe aan een man in je leven?quote:Op zondag 10 juni 2007 03:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jawel... we vermaken ons wel....
Verklaart ook gelijk het "kom je nog?" SMSje wat ik bleek te hebben gehad terwijl in onder de douche stond
Ik kwam binnen en zag de bui gelijk al hangen (zag wie waar zat...) en ben dus gelijk op de juist plek gaan zitten![]()
Vooral anderen vinden datquote:Op zondag 10 juni 2007 04:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ben jij zo toe aan een man in je leven?![]()
Of vinden die vriendinnen dat alleen maar?![]()
Heb je dat hun al verteld?quote:Op zondag 10 juni 2007 04:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vooral anderen vinden dat
Ik weet wie mijn zwak is, en die zit niet in mijn kroeg
Oh, jezus...quote:Op zondag 10 juni 2007 04:05 schreef Leandra het volgende:
Denk je dat dat helpt?!
De dames zijn op een missie... sterker nog: ik moet maar eens mee met hun stappen op de plek waar ze vandaan komen... daar is het heel anders dan hier![]()
Je kan er niets mee?quote:Op zondag 10 juni 2007 04:06 schreef Leandra het volgende:
Ja dat dus
Wel lief bedoeld maar ik kan er nix mee natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |