uiteraard..quote:
Te weinig aanwezigquote:Op zondag 10 juni 2007 00:15 schreef Veulen het volgende:
[..]
Vind je echt dat er te weinig modjes zijn?
Welke koers? Toch niet zo'n japanse volgepropte metro he?quote:
waar is de tijd dat iedereen zelf verantwoording nam voor zijn eigen daden?quote:
Long gone?quote:Op zondag 10 juni 2007 00:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
waar is de tijd dat iedereen zelf verantwoording nam voor zijn eigen daden?
Echt?quote:
Ja, het gaat lekker inderdaadquote:Op zondag 10 juni 2007 00:21 schreef Veulen het volgende:
[..]
Echt?
Naah vind ik niet. Ik denk dat als ze te veel zouden ingrijpen enzo dat het zelfregulerend idee ook weg is.
ben er bang voorquote:
Nee, ik bedoelde dat het sowieso nergens meer is.quote:
This een forum hoor geen strafkamp. Als niks meer mag komt er ook niemand meer uit zichzelf.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja, het gaat lekker inderdaad![]()
Ik ben wel een voorstander van de aangekondigde strakkere moderatie.
ben ik absoluut met je eens. alles kan, alles mag. Wat dat aangaat ben ik ook voor mijn kindjes erg streng.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde dat het sowieso nergens meer is.
Niemand neemt toch meer verantwoording op zich?
Ook niet irl krijg ik het idee.
Ik zeg toch ook niet dat er een dictatuur moet komen?quote:Op zondag 10 juni 2007 00:25 schreef Veulen het volgende:
[..]
This een forum hoor geen strafkamp. Als niks meer mag komt er ook niemand meer uit zichzelf.
Dat dus.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ben ik absoluut met je eens. alles kan, alles mag. Wat dat aangaat ben ik ook voor mijn kindjes erg streng.
normen en waarden, dames en heren.
maar even zonder dollen, strakker modereren lijkt me goed. Hopelijk kunnen de mods hier blijven baggeren zonder in te boeten aan gezag...
Hmm misschien...quote:Op zondag 10 juni 2007 00:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zeg toch ook niet dat er een dictatuur moet komen?
quote:Op zondag 10 juni 2007 00:29 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hmm misschien...
Heb vanavond ook helemaaaaal geen zin in dit soort onderwerpen.
Ben een beetje verliefd denk ik, daar word ik mild van.
Gert! long time no see!quote:
Ja, was OK. Zo OK dat ik geen internetcafé van binnen gezien heb.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Gert! long time no see!
lekkere vakantie gehad?
Vertel! Welke hengst doe je hormonen sidderen?quote:Op zondag 10 juni 2007 00:29 schreef Veulen het volgende:
Vind ik ook hoor..je komt hier voor de fun en daar horen ook regels bij.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ben ik absoluut met je eens. alles kan, alles mag. Wat dat aangaat ben ik ook voor mijn kindjes erg streng.
normen en waarden, dames en heren.
maar even zonder dollen, strakker modereren lijkt me goed. Hopelijk kunnen de mods hier blijven baggeren zonder in te boeten aan gezag...
Niet te snel gaan bannen.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:32 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor..je komt hier voor de fun en daar horen ook regels bij.
Wie zich daar niet aan houdt en door blijft zeuren verpest het voor die gene die wel normaal doet.
Een paar keer waarschuwen en anders een ban vind ik.. dat maakt het voor de modjes en iedereen die hier op fok komt beter uithouden en blijft het gezellig![]()
Veulen met vlinders in de buikquote:Op zondag 10 juni 2007 00:29 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hmm misschien...
Heb vanavond ook helemaaaaal geen zin in dit soort onderwerpen.
Zeker weten en dat is best jammer, maar zelfregulering werkt nu gewoon averechts en leidt tot ruzies tussen users. Verpest de sfeer en maakt dat het DGK topic geen maanden meer mee kan en dat is wel de bedoeling.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:21 schreef Veulen het volgende:
[..]
Echt?
Naah vind ik niet. Ik denk dat als ze te veel zouden ingrijpen enzo dat het zelfregulerend idee ook weg is.
En ben je al weer toe aan vakantie nu je alles bij hebt gelezen.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:32 schreef Gert het volgende:
Ja, was OK. Zo OK dat ik geen internetcafé van binnen gezien heb.![]()
Vertel! Welke hengst doe je hormonen sidderen?![]()
Ik wíst gewoon dat het niet over een persoon ging!quote:Op zondag 10 juni 2007 00:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
En ben je al weer toe aan vakantie nu je alles bij hebt gelezen.
Soort van hengst ja
Ben niet verliefd in de letterlijke zin van het woord op een man of vrouw.
Ik vond daarnet een werkelijk prachtige foto van een te koop staand paardje in me mailbox... En nou zwijmelen ik en hoop ik dat als ik morgen ochtend wakker word de jackpot heb gewonnen.![]()
Ach misschien heb je ook wel gelijk. Maar het is behoorlijk lang goed gegaan, alleen zitten er hier 3 of 4 stokers die gewoon even weg moeten. Daarom is het ook zo goed dat Disane nu gewoon weg is. ZE was een onruststoker.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:35 schreef voyeur het volgende:
Zeker weten en dat is best jammer, maar zelfregulering werkt nu gewoon averechts en leidt tot ruzies tussen users. Verpest de sfeer en maakt dat het DGK topic geen maanden meer mee kan en dat is wel de bedoeling.
Veulen verliefd allitereert mooi. Houden zo.
Morgen is het weer de 10e...(staatsloterij) ik hoop elke maand dat de jackpot nu eens hier valtquote:Op zondag 10 juni 2007 00:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
En ben je al weer toe aan vakantie nu je alles bij hebt gelezen.
Soort van hengst ja
Ben niet verliefd in de letterlijke zin van het woord op een man of vrouw.
Ik vond daarnet een werkelijk prachtige foto van een te koop staand paardje in me mailbox... En nou zwijmelen ik en hoop ik dat als ik morgen ochtend wakker word de jackpot heb gewonnen.![]()
Die wanstaltige orgie bedoel je?quote:Op zondag 10 juni 2007 00:40 schreef Soury het volgende:
Huil ..... wat een comlpete ruk zooi op de COS![]()
Op mensen word ik gewoon niet zo snel verliefdquote:Op zondag 10 juni 2007 00:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wíst gewoon dat het niet over een persoon ging!![]()
Wat is iedereen toch biseksueel tegenwoordig.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:41 schreef Veulen het volgende:
[..]
Op mensen word ik gewoon niet zo snel verliefdIk heb zeggen en schrijven in de afgelopen 6 jaar 3 x 'iets' van vast gehad met mensen (2x man 1x vrouw). Daar kan ik gewoon niet zo veel mee
![]()
Ik heb een innigere band met me hond, 2 konijnen, aquarium, (oppas)paarden en me herten dan met me familie![]()
Ik neem genoegen met een paar 1000 euro. Misschien 10 ofzo?quote:Op zondag 10 juni 2007 00:39 schreef Sug4r het volgende:
Morgen is het weer de 10e...(staatsloterij) ik hoop elke maand dat de jackpot nu eens hier valt![]()
Is dat erg ofzo?quote:Op zondag 10 juni 2007 00:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat is iedereen toch biseksueel tegenwoordig.![]()
Dan zal het in DGK niet anders zijn vrees ikquote:Op zondag 10 juni 2007 00:40 schreef Soury het volgende:
Huil ..... wat een comlpete ruk zooi op de COS![]()
Was het maar zoquote:
Neeeeeeeee, die valt morgen hierrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zondag 10 juni 2007 00:39 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Morgen is het weer de 10e...(staatsloterij) ik hoop elke maand dat de jackpot nu eens hier valt![]()
quote:
Ikke nietquote:Op zondag 10 juni 2007 00:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Slaap lekker Buuvquote:Op zondag 10 juni 2007 00:43 schreef debuurvrouw het volgende:
ik ga toch maar een poging wagen tot slapen. het was vanochtend ook al vroeg...
Trusten buuv.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik vind jou helemaal geen type die fucking jaloers is.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
God, wat zou ik graag "ja" zeggen![]()
Nein, natuurlijk niet. Het valt me alleen serieus op![]()
Ik ben trouwens wel fucking jaloers. Dus als ik een relatie zou hebben met een biseksueel iemand
zou ik dubbel para zijn.![]()
Dat is al weer uit.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Truste buuvquote:Op zondag 10 juni 2007 00:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Neequote:Op zondag 10 juni 2007 00:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoe bedoel je!?![]()
Ging de orgie niet door!?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |