Ehm..... ik ben degene die dan het nuchterst is... zelfs als ik niet de BOB ben... en die de volgende ochtend gebeld wordt: "ben ik nog vervelend geweest gisteravond?"quote:Op zondag 10 juni 2007 04:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je kan er niets mee?
Weet je hoe leuk het is om die verhalen van jou achteraf te horen!?![]()
Ik wil niet weten hoe de rest eraan toe is.quote:Op zondag 10 juni 2007 04:09 schreef Leandra het volgende:
Ehm..... ik ben degene die het nuchtertst is... zelfs als ik niet de BOB ben... en die de volgende ochtend gebeld wordt: "ben ik nog vervelend geweest gisteravond?"
Lieverd, als je nou gewoon BIER post en een BREEZER pakt.quote:
De rest was aan het werk (de dames) dus het zal wel meevallenquote:Op zondag 10 juni 2007 04:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoe de rest eraan toe is.![]()
Ik heb geen bier meer in huisquote:Op zondag 10 juni 2007 04:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lieverd, als je nou gewoon BIER post en een BREEZER pakt.
Dan kan ik morgen nog met je over straat![]()
Ik post 'm even voor Eendt/Polo/mezelf: Miss SC Wet T-shirt Contest!quote:Op zondag 10 juni 2007 04:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
De rest was aan het werk (de dames) dus het zal wel meevallen
Ik heb ehm.... 7 bier op, en na sluit nog een Bacardi Razz met 7-up en nu net thuis een Breezer... met nummer 2 voor m'n neus
Wel grappig: ik spoel flesjes altijd om en een flesje om de kraan hangen terwijl je niet helemaal nuchter bent is dus niet zo'n succes![]()
M'n shirt is een beetje nat ofzo![]()
Het is een zwart shirtquote:Op zondag 10 juni 2007 04:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik post 'm even voor Eendt/Polo/mezelf: Miss SC Wet T-shirt Contest!
herkenbaar! ben dan ook de enige die nog in staat is zich nog op n forum te begevenquote:Op zondag 10 juni 2007 04:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm..... ik ben degene die dan het nuchterst is... zelfs als ik niet de BOB ben... en die de volgende ochtend gebeld wordt: "ben ik nog vervelend geweest gisteravond?"
Ik had toch wel wat moeite met m'n wachtwoord, maar zelfs het herstellen van typo's lukt nogquote:Op zondag 10 juni 2007 04:43 schreef Inodder het volgende:
[..]
herkenbaar! ben dan ook de enige die nog in staat is zich nog op n forum te begeven![]()
ik zet mn comp gewoon niet uit hoef ik ook niet nieuws in te loggenquote:Op zondag 10 juni 2007 04:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had toch wel wat moeite met m'n wachtwoord, maar zelfs het herstellen van typo's lukt nog
quote:Op zondag 10 juni 2007 04:45 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ga slapen, ben totaal uitgewoond door een paard![]()
Ik heb het niet zo op dieren, maar deze was echt wel een lief beestquote:
breeezahquote:Op zondag 10 juni 2007 04:39 schreef Leandra het volgende:
We hebben het er veder niet meer over
Alleen limoensmaakt![]()
Eigenlijk een typo, maar ook leuke woordspeling
even bijkomen, dan een lipcorrectie en dan tennis kijkenquote:
klopt, hij is erg domquote:Op zondag 10 juni 2007 04:49 schreef Inodder het volgende:
ik vind mn ava ff niet leuk hij lijkt nergens naar
Hier stond ie ook wel aan, maar dat uitloggen is een beetje gewoonte geworden.... meestal loopt er ook nog een kutpuber rond en ik heb er geen behoeft aan dat ie mijn PM kan lezen of onder mijn naam kan postenquote:Op zondag 10 juni 2007 04:45 schreef Inodder het volgende:
[..]
ik zet mn comp gewoon niet uit hoef ik ook niet nieuws in te loggen![]()
Nee idd....quote:Op zondag 10 juni 2007 04:49 schreef Inodder het volgende:
ik vind mn ava ff niet leuk hij lijkt nergens naar
ke heb je morgen nog n gaatje?quote:Op zondag 10 juni 2007 04:50 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
even bijkomen, dan een lipcorrectie en dan tennis kijken![]()
k wilde eigenlijk mn nieuwe fiets goed in beeld maa om de een of andere reden wil dat niet lukkenquote:Op zondag 10 juni 2007 05:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Deze is al beter....
Maarre... wat had je zelf in gedachten??
Het merk van je nieuwe fiets zal dat kreng toch wel ergens online hebben staan??quote:Op zondag 10 juni 2007 05:05 schreef Inodder het volgende:
[..]
k wilde eigenlijk mn nieuwe fiets goed in beeld maa om de een of andere reden wil dat niet lukken
zal wel aan mij liggen netjes 60 breed nog te veel kb????
verklein je m lijkt ie nergens meer naar
ja heb vanaaf al eens gevraagd hoe ik ava via site ga plaatsen ipv. uploaden via fok maar kreeg verdomd weinig reactie (zeg maar geen)quote:Op zondag 10 juni 2007 05:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het merk van je nieuwe fiets zal dat kreng toch wel ergens online hebben staan??
Dan gebruik je toch gewoon een webicon?!
Maar nu ben ik er...quote:Op zondag 10 juni 2007 05:08 schreef Inodder het volgende:
[..]
ja heb vanaaf al eens gevraagd hoe ik ava via site ga plaatsen ipv. uploaden via fok maar kreeg verdomd weinig reactie (zeg maar geen)![]()
klinkt simpel maar waar vind je die knop/invulveld/ding webicon dan? niet bij usericon manager toch?quote:Op zondag 10 juni 2007 05:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar nu ben ik er...
Je neemt een plaatje.... bijvoorbeeld dit plaatje:
[afbeelding]
Dan vul je de url van dat plaatje in bij "webicon" en dan ben je klaar... nog wel ff je wachtwoord weer invoeren natuurlijk
Nope, maar hoe kom je bij de usericon manager?? Via "wijzig profiel" ?? En check wat daarboven staatquote:Op zondag 10 juni 2007 05:17 schreef Inodder het volgende:
[..]
klinkt simpel maar waar vind je die knop/invulveld/ding webicon dan? niet bij usericon manager toch?
(ik heb gezocht toen ik nuchter was)
Welke fiets is het?? (merk, model)quote:Op zondag 10 juni 2007 05:32 schreef Inodder het volgende:
inodder gelukt maarn ziert er nog niet uit hij maarkt m vierkandt en dat is iet gtoch echt niet (kut fok)
Mwah, ik zit aan Breezer nr 2 na 7 bier en 1 Bacardi Razz met 7-up...quote:Op zondag 10 juni 2007 05:30 schreef akveor het volgende:
Is hier nog wat te beleven?
Cheers... ik schenk ook nog maar eens een borrel in...quote:Op zondag 10 juni 2007 05:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, ik zit aan Breezer nr 2 na 7 bier en 1 Bacardi Razz met 7-up...
Jawel hoor... maar ik word wel weer even mezelfquote:Op zondag 10 juni 2007 05:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Cheers... ik schenk ook nog maar eens een borrel in...
Lukt het een beetje met je avatars?
In 1 pagina jouw- en Ian's avatar, da's 85% vd posts en het wordt dan erg rood voor je ogenquote:Op zondag 10 juni 2007 05:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, ik zit aan Breezer nr 2 na 7 bier en 1 Bacardi Razz met 7-up...
Pfff gelukkigquote:Op zondag 10 juni 2007 05:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jawel hoor... maar ik word wel weer even mezelf
ha idd geweldigquote:Op zondag 10 juni 2007 05:35 schreef Leandra het volgende:
Zo ben ik net Talitha in t rood
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |