Hoge heruh!quote:Op zondag 10 juni 2007 12:47 schreef progrock het volgende:
[..]
Zo zijn er wel wat meer, denk ik. Ik ook, trouwens. Het is niet alleen een shitbende met de zorgverzekering, maar eigenlijk met ALLES. De Euro (is niemand blij mee), Justitie (belachelijke bekeuringen maar als er ècht stront aan de knikker is rijden de mannen in het blauw hard weg), Buitenlandse Zaken (we moeten ons niet bemoeien met de schurkenstaten; laat Amerika dat maar opknappen), het Antillianen-/Marokkanenprobleem, de jeugdzorg, criminaliteit...dank je wel, Jan Peter, dat je er al jaren zo'n zwijnenstal van maakt, en dat je het hele begrip "democratie" naast je neer legt. Vóór de verkiezingen wist je al dat je wéér premier zou worden....dus: politiek is hier achterkamertjespolitiek; de burger heeft geen flikker in te brengen. "We moeten blij zijn met het stemrecht", zeggen ze dan. Zijn we ook, maar degene die de stemmen telt moet z'n lagere schoolgeld terug halen....of wórden die stemmen gewoon maar niet geteld??!!
Ze gaan op 't Binnenhof hun goddelijke gang. Lekker zakken vullen en laat de rest maar verrotten! Zorg maar goed voor jullie eigen inkomens en dat van de topfuncties (12 tot 30 % erbij, op die tóch al krankzinnige salarissen en bonussen), en de ècht werkende man moet maar weer tevreden zijn als de vakbonden er maximaal 2,5 procent uit weten te slepen.![]()
Het zijn er twee....quote:Op zondag 10 juni 2007 12:16 schreef raaretsalsdoG het volgende:
ligt het aan mij, of is het komkommertijd op fok? (tenminste; POL en NWS). En hoe ziet het er in WFL uit? Is het veilig om daar even te neuzen, of beter van niet? Zit die idiote mod daar nog?
quote:Op zondag 10 juni 2007 11:33 schreef Burakius het volgende:
En daarom is het heeel simpel. Via de Islam weten we nu dat de drie-eenheid verwerpelijk is. Waarom nog discussieren![]()
quote:Op zondag 10 juni 2007 11:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
ehm.. omdat de islam zich vergist op dit punt...
Er is één God, schepper van Hemel en Aarde en er zijn 3 Goddelijke Personen: Vader, Zoon en Heilige Geest
quote:Op zondag 10 juni 2007 11:42 schreef Burakius het volgende:
[..]
Nee nee. Er is 1 God. Jezus is een profeet. En de heilige geest is Gabriël.
En het doekje van Roodkapje is verdomme bordeauxrood, niet bloedrood!quote:Op zondag 10 juni 2007 11:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
welnee
Gabriël is 1 van de 7 Aartsengelen.
Jezus is volledig mens en volledig God
Humor dit.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:05 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Het zijn er twee....
[..]
[..]
[..]
[..]
En het doekje van Roodkapje is verdomme bordeauxrood, niet bloedrood!
Ik zeg: Haushofer en Schorpioen terug als WFL-mods.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:05 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Het zijn er twee....
[..]
[..]
[..]
[..]
Haar doekje was margenta! Ketter!quote:Op maandag 11 juni 2007 11:05 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Het zijn er twee....
[..]
[..]
[..]
[..]
Selecteer rij tweequote:Op maandag 11 juni 2007 11:22 schreef Napalm het volgende:
nerds & nerdinnen,
hoe zet ik in Excel de bovenste rij vast zodat ik bij het scrollen die rij nog kan zien?
bvd
Napalm.tv
En bij de Nederlandse Excel heet het "titels blokkeren"quote:Op maandag 11 juni 2007 11:34 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Selecteer rij twee
Ga in het menu naar Window en kies de optie freeze panes.
(ongedaan maken uiteraard met unfreeze panes)
Graag gedaan,
ijsbrekertje.xls![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 11:56 schreef Boze_Appel het volgende:
Fretloze bas + 300 watt versterker is besteld.![]()
Fretloos?quote:Op maandag 11 juni 2007 11:56 schreef Boze_Appel het volgende:
Fretloze bas + 300 watt versterker is besteld.![]()
Zo mogelijk nog erger dan Pussycat Dollsadepten. Wat zeg ik, veel erger.quote:Op maandag 11 juni 2007 05:28 schreef raaretsalsdoG het volgende:
onder begeleiding van:
[afbeelding]
[afbeelding]
Angela Gossow, wat een stemmetje![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 11:58 schreef Mutant01 het volgende:triest. Moet je je piemeltje weer eens compenseren?
Thanks.quote:
Zoals Darwinisme?quote:Op maandag 11 juni 2007 11:59 schreef Mutant01 het volgende:
Christenen hebben bagger-weinig kennis over andere religies zeg.
300 watt voor een basversterker is decompensatie. Het is net wat groter dan een standaard oefenversterkertje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |