Kamp lijkt mij geschikter om een brede doelgroep aan te spreken.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:20 schreef ijsbrekertje het volgende:
Ik vond het echt hele kinderachtige vragen. Het was al vrij snel duidelijk dat Van Baalen toch niets zou zeggen. Irritante eikel die Van Ingen![]()
Maar had iemand de naam van Van Baalen al eens eerder gehoord als VVD leider? Ik heb vooral de naam Kamp gehoord.
Die heeft alle schijn tegen, de missie in Afghanistan kost het dubbele dan was begroot.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:20 schreef ijsbrekertje het volgende:
Ik vond het echt hele kinderachtige vragen. Het was al vrij snel duidelijk dat Van Baalen toch niets zou zeggen. Irritante eikel die Van Ingen![]()
Maar had iemand de naam van Van Baalen al eens eerder gehoord als VVD leider? Ik heb vooral de naam Kamp gehoord.
Zou dat zoveel weerslag hebben op het beeld van Kamp? Als er echt doofpotten over Eric O. of martelingen naar boven komen natuurlijk wel. Maar die begroting? Ik denk dat dat wel mee valt.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:22 schreef Aoristus het volgende:
Die heeft alle schijn tegen, de missie in Afghanistan kost het dubbele dan was begroot.
Ja.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:34 schreef Monidique het volgende:
Dan gaan we zo dus civven?
O ja, de oppositie is het doofpottenbeleid inzake Irak meer dan zat. Erik O. werd vorige week nog even opgerakeld en die zal gewoon moeten hangen voor wat hij heeft misdaan.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:37 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Zou dat zoveel weerslag hebben op het beeld van Kamp? Als er echt doofpotten over Eric O. of martelingen naar boven komen natuurlijk wel. Maar die begroting? Ik denk dat dat wel mee valt.
Als er geen doofpotten zijn, dan zie ik geen obstakels voor Kamp om fractievoorzitter te worden. De vraag is of hij wil. En verder is er natuurlijk helemaal geen leiderschapscrisis bij de VVD.![]()
De oppositie -> ook de VVD dusquote:Op zondag 10 juni 2007 13:46 schreef Aoristus het volgende:
[..]
O ja, de oppositie is het doofpottenbeleid inzake Irak meer dan zat. Erik O. werd vorige week nog even opgerakeld en die zal gewoon moeten hangen voor wat hij heeft misdaan.
quote:
Leuker kunnen we het niet maken.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:07 schreef Aoristus het volgende:
ai ai, waar gaat het heen met fok...
Naar Russisch voorbeeld niet-blanken voor de machinegeweren van de vijand werpen.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:16 schreef Aoristus het volgende:
Onder van Baalen zou het Nederlandse leger een vreemdelingenlegioen worden
Army of Lovers...quote:Op zondag 10 juni 2007 14:08 schreef DrWolffenstein het volgende:
Naar Russisch voorbeeld niet-blanken voor de machinegeweren van de vijand werpen.
quote:Op zondag 10 juni 2007 14:08 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Naar Russisch voorbeeld niet-blanken voor de machinegeweren van de vijand werpen.over de de bermbommen van de vijand laten rijden
Waarom zoek je het zo ver weg?quote:Op zondag 10 juni 2007 14:08 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Naar Russisch voorbeeld niet-blanken voor de machinegeweren van de vijand werpen.
Het wachten is op de eerste kneus die ''SOUTHPARK!'' schreeuwt. Waar is RQ?quote:Op zondag 10 juni 2007 14:08 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
*stil*quote:Op zondag 10 juni 2007 15:29 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Onbedoeld was je zelf die kneus.
quote:Op zondag 10 juni 2007 15:27 schreef Apropos het volgende:
Anonieme schrijver kent moordenaar Vaatstra
Dit klinkt als een brief die geschreven is door de oudvoorzitter van de LPF.
Snel, Harry, doe er wat aan!quote:Op zondag 10 juni 2007 15:32 schreef Aoristus het volgende:
[..]
De Telegraaf heeft een spoor en heeft zich als een goed waakhond op de zaak gestort. Ik denk dat er nog een relatie gevonden gaat worden met de Puttense moordzaak in 1993
Stichting correlatie bestaat al jáááren niet meer. Ik pleit voor elke bejaarde minstens één geraniumquote:Op zondag 10 juni 2007 15:36 schreef Apropos het volgende:
[..]
Snel, Harry, doe er wat aan!
[afbeelding]
"SOUTHPARK!"quote:Op zondag 10 juni 2007 15:19 schreef Apropos het volgende:
[..]
Het wachten is op de eerste kneus die ''SOUTHPARK!'' schreeuwt.
Realist!quote:Op zondag 10 juni 2007 16:37 schreef Apropos het volgende:
Het zit 'm in de huidskleur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |