Die was wel eerder.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:40 schreef RacerDKB het volgende:
[Solomio] Met skinheads, babes, rukkers en FOK!kers! #12
of deze?
Stuk of 3 a 4 zijn inderdaad zeker niet verkeerd.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Er zitten ook nog wel leuke dames ja
[afbeelding]
Waar heb je dat plaatje vandaan dan?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:23 schreef arpy het volgende:
Lol, schrok me de tering. Vind deze lolbroek ff, ik wil ook zo'n masker
[afbeelding]
Hij was op solomio, maar pagina ging automatisch refreshen en was weer weg. Kon plaatje nog snel uit cache halen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Waar heb je dat plaatje vandaan dan?
Hm..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:26 schreef arpy het volgende:
[..]
Hij was op solomio, maar pagina ging automatisch refreshen en was weer weg. Kon plaatje nog snel uit cache halen.
en lelijk hahahahhahahahahaquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:59 schreef BereNDD het volgende:
[afbeelding]
deze is dronken hahahahhahahahaha
lelijk dronkenquote:
omgquote:Op zondag 10 juni 2007 00:33 schreef BereNDD het volgende:
[..]
lelijk dronken
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hahaha geniaalquote:Op zondag 10 juni 2007 01:17 schreef FOKstrot het volgende:
Filmpje: Dit mens denkt dat ze de boel kan regisseren op Solomio![]()
http://www.youtube.com/watch?v=jeqCJM683X0
Nog wat typische Solomio-momenten:
http://foeven.skynetblogs(...)sche-solomiomomenten
gatverdammeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 10 juni 2007 01:59 schreef FOKstrot het volgende:
In deze box
http://www.solomio.nl/player.php?viewroom=407&uname=7&pass=7
Zit een slaaf die zich laat mishandelen door een cammer. Moest eerst zichzelf slaan en gaat zich nu afrukken in een glas en dat opzuipen bwaark
zonder webcam?quote:
zit je voor de webcam of erachter?quote:
Ik snap niet dat iemand het leuk vind om door heel nederland enzo gezien te worden,quote:Op zondag 10 juni 2007 02:24 schreef FOKstrot het volgende:
Ze ging mij wel een screenshot toezenden ;-) de schat :-)
ach welnee, dat is toch geil en heel normaal , je lijf laten zien aan neerland?quote:Op zondag 10 juni 2007 02:45 schreef FOKstrot het volgende:
Ow ja, en er zullen wat huwelijken gaan sneuvelen... oei oei
heb je pianovingers?quote:Op zondag 10 juni 2007 03:26 schreef FOKstrot het volgende:
whaha ;-) yeh right !
Sure, ik heet Tubboy.! Ik zoek wel ff een roomquote:
Heb jij nu niks beters te doen dan de nieuwe larissa worden, webster?quote:
Joh, jij gaat huilen vanwege een kut op. Get over itquote:Op zondag 10 juni 2007 09:44 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Heb jij nu niks beters te doen dan de nieuwe larissa worden, webster?
Met je gebagger en geschop naar iedereen, of ben je net in de pubertijd aangekomen?
me 3..quote:Op zondag 10 juni 2007 09:43 schreef Electro-Worm het volgende:ik zei www.goatse.cs en werd gelijk gekicked
Maak dan een goeie op man...quote:Op zondag 10 juni 2007 09:45 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Joh, jij gaat huilen vanwege een kut op. Get over it
Hadzelf dan aangeboden om er zelf een te makenquote:
heb een perm van d'rquote:
lol het werk ook nogquote:
ik vin d'r heul niet liefquote:
Ow?quote:
Je zei dat je zusje had. en toen zei princess: dan ga je je zusje neuqen en niet mijn tijd verspillenquote:
Hahah schitterend!quote:Op zondag 10 juni 2007 11:29 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Je zei dat je zusje had. en toen zei princess: dan ga je je zusje neuqen en niet mijn tijd verspillen
haahahaha![]()
dis is volquote:
Ik ben niet ingelogged op je naam ik ben ernie, fakking schizoquote:Op zondag 10 juni 2007 11:42 schreef Electro-Worm het volgende:
Kutbaaj, je bent ingelogd op mijn naam. fuck op
Dikke reet ik heb PM's van je gekregen en als je doorgaat met zeike ga ik ze plaatsenquote:
quote:Op zondag 10 juni 2007 11:44 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dikke reet ik heb PM's van je gekregen en als je doorgaat met zeike ga ik ze plaatsen
We zitten er al, bij die gast met die rode bandanaquote:Op zondag 10 juni 2007 11:49 schreef postmortum het volgende:
kunnjen jullie ff inloggen als bert en ernie aub
Ben jij iig nog een béétje origineel.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:18 schreef postmortum het volgende:
ik was elmo
Ben overal gebanned.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:15 schreef BaajGuardian het volgende:
Nee, en niet hem gaan pesten man, die gast is tof.
Wat zeggen ze dan?quote:Op zondag 10 juni 2007 12:22 schreef postmortum het volgende:
godver wtf bbq
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=4732777&md5=306672d5216e732d7118cf5f5593060a
en dan robnd de 11de minuut wordt solomio genoemd![]()
dat ze elkaar ontmoet hebben door solomioquote:
Whehequote:Op zondag 10 juni 2007 12:28 schreef Torment het volgende:
Och een 35 jarige vrouw heeft iemand ontmoet via Solomio en hem 3 weken terug geadopteerd. Verder niets.
Hier is de beloofde screenshot van dit gesprek, met dank aan de bewuste dame ;-)quote:Op zondag 10 juni 2007 01:59 schreef FOKstrot het volgende:
In deze box
http://www.solomio.nl/player.php?viewroom=407&uname=7&pass=7
Zit een slaaf die zich laat mishandelen door een cammer. Moest eerst zichzelf slaan en gaat zich nu afrukken in een glas en dat opzuipen bwaark
Ja, verdomme! Stelletje Bert en ernie hatersquote:Op zondag 10 juni 2007 12:36 schreef Torment het volgende:
lol BG is permanent geblocked door een beheerder. Ik ook, maar niet permanent![]()
Bert en Ernie worden geboycot!
cookie wghalen en bert en ernie kunnen weer verderquote:Op zondag 10 juni 2007 12:37 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja, verdomme! Stelletje Bert en ernie haters
Okay.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:39 schreef postmortum het volgende:
[..]
cookie wghalen en bert en ernie kunnen weer verder![]()
Zijn we nou voor altijd gebannedquote:Op zondag 10 juni 2007 12:37 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik denk dat BG ook (eindelijk) een ip ban heeft
gewoon alle cookies verwijderen in explorer of firefoxquote:
Tools -> internet options -> Browsing history -> Delete -> delete cookiesquote:Op zondag 10 juni 2007 12:43 schreef Electro-Worm het volgende:
Ik gebruik IE
Dan delete je ze allemaal.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:43 schreef Torment het volgende:
FF: Tools -> Clear Private Data
PA!quote:Op zondag 10 juni 2007 13:32 schreef BaajGuardian het volgende:
[[url=http://fapomatic.com/thumbs/0722/ohmygod.jpg]afbeelding][/url]werd me net gestuurd door een fokker, ik lig plat hier hahahahah
Die vent schijnt te hebben gedanst en met zn kont geschud en shitHAHAHAHHAHA
plaatje is clickable voor uitvergroting, als je het aandurft![]()
Als je dat meent dan lach ik me zometeen echt de kolerequote:
Dat mens liet ik naar goatse.ca gaan zodat ze camtrack niet meer hoefde te betalen.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:39 schreef yosander het volgende:
[img=578xnull]http://xs116.xs.to/xs116/07230/scamtrackslet.jpg[/img]
Ze vond 't leukquote:Op zondag 10 juni 2007 13:45 schreef yosander het volgende:
[..]
Dat mens liet ik naar goatse.ca gaan zodat ze camtrack niet meer hoefde te betalen.
Jammer genoeg moest ze er alleen maar om lachen.![]()
Ik zie dat je alle persoonlijke info uit je proefiel en FoBo weg hebt gehaald?quote:
No shitquote:Op zondag 10 juni 2007 13:46 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ik zie dat je alle persoonlijke info uit je proefiel en FoBo weg hebt gehaald?
Toch een beetje geschrokken?
Nou, blijkbaar ze moest er om lachen en zei: 'hahaha alberto'.quote:
quote:Op zondag 10 juni 2007 13:52 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer ze zich registreert en even een reactie hier neerzet.
Daar gaat 'ie.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:55 schreef Electro-Worm het volgende:
Met zo'n vage kop kun je er niet eens aan zien of hij hem geopend heeft of niet
Waar doet ze heul wel stoer om danquote:Op zondag 10 juni 2007 13:58 schreef Crappery het volgende:
OMFG
ze zegt
pff ik doe er niet stoer om dat ik da ben
Ik was bij hem, en werd gelijk gekickdquote:Op zondag 10 juni 2007 14:05 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[afbeelding]
Ik druf het bijna niet te vragen, maar...
Man, die caps van mij zijn veel beterquote:Op zondag 10 juni 2007 14:05 schreef Crappery het volgende:
-fototjespam-
kut ik ben zijn naam vergeten.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:05 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[afbeelding]
Ik druf het bijna niet te vragen, maar...
zet jij anders alle caps van haar in een en die gaan we overal spammenquote:Op zondag 10 juni 2007 14:07 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Man, die caps van mij zijn veel beter
Nee, doe normaal, dit is voor de lol niet om zon meisje te ruineren idioot.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:08 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
zet jij anders alle caps van haar in een en die gaan we overal spammen
Wat doe je nu dan?quote:Op zondag 10 juni 2007 14:12 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee, doe normaal, dit is voor de lol niet om zon meisje te ruineren idioot.
Nou dat is haar eigen stomme schuld maar om die fotos te gaan rondspammen om zo dat meiske haar plezier te vergallen op 'die site is laag.quote:
quote:Op zondag 10 juni 2007 14:19 schreef BaajGuardian het volgende:
Wat hebben jullie met dat kind gedaan joh?
[afbeelding]:"(
quote:Op zondag 10 juni 2007 14:19 schreef BaajGuardian het volgende:
Wat hebben jullie met dat kind gedaan joh?
[afbeelding]:"(
Schiet op dan!quote:Op zondag 10 juni 2007 14:29 schreef Ravii het volgende:
Verbaasd me niets als deze naked gaat!
[afbeelding]
Tering hey dat lijkt mn zus wel, maar dan iets jonger..quote:Op zondag 10 juni 2007 14:29 schreef Ravii het volgende:
Verbaasd me niets als deze naked gaat!
[afbeelding]
"je kijkt wel als ze trekken, je weet dat dat niet mag"quote:
Vragen of ze BG aardig vind.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |