Foei.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:40 schreef RacerDKB het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die was wel eerder.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:40 schreef RacerDKB het volgende:
[Solomio] Met skinheads, babes, rukkers en FOK!kers! #12
of deze?
Inderdaad. Was jij nou aangeklaagd?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:42 schreef Electro-Worm het volgende:
we gebruiken deze.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Stuk of 3 a 4 zijn inderdaad zeker niet verkeerd.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Er zitten ook nog wel leuke dames jaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
Waar heb je dat plaatje vandaan dan?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:23 schreef arpy het volgende:
Lol, schrok me de tering. Vind deze lolbroek ff, ik wil ook zo'n masker
[afbeelding]
Hij was op solomio, maar pagina ging automatisch refreshen en was weer weg. Kon plaatje nog snel uit cache halen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Waar heb je dat plaatje vandaan dan?
Hm..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:26 schreef arpy het volgende:
[..]
Hij was op solomio, maar pagina ging automatisch refreshen en was weer weg. Kon plaatje nog snel uit cache halen.
en lelijk hahahahhahahahahaquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:59 schreef BereNDD het volgende:
[afbeelding]
deze is dronken hahahahhahahahaha
lelijk dronkenquote:
omgquote:Op zondag 10 juni 2007 00:33 schreef BereNDD het volgende:
[..]
lelijk dronken
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
aahahahahquote:Op zondag 10 juni 2007 01:08 schreef Zyggie het volgende:
[afbeelding]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hahaha geniaalquote:Op zondag 10 juni 2007 01:17 schreef FOKstrot het volgende:
Filmpje: Dit mens denkt dat ze de boel kan regisseren op Solomioom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
http://www.youtube.com/watch?v=jeqCJM683X0
Nog wat typische Solomio-momenten:
http://foeven.skynetblogs(...)sche-solomiomomenten
gatverdammeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 10 juni 2007 01:59 schreef FOKstrot het volgende:
In deze box
http://www.solomio.nl/player.php?viewroom=407&uname=7&pass=7
Zit een slaaf die zich laat mishandelen door een cammer. Moest eerst zichzelf slaan en gaat zich nu afrukken in een glas en dat opzuipen bwaark
zonder webcam?quote:Op zondag 10 juni 2007 02:02 schreef Visculmania het volgende:
Daar zit gewoon een lieve mevrouw!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zit je voor de webcam of erachter?quote:Op zondag 10 juni 2007 02:02 schreef Visculmania het volgende:
Daar zit gewoon een lieve mevrouw!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop