Okay.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:39 schreef postmortum het volgende:
[..]
cookie wghalen en bert en ernie kunnen weer verderom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zijn we nou voor altijd gebannedquote:Op zondag 10 juni 2007 12:37 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik denk dat BG ook (eindelijk) een ip ban heeftom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
gewoon alle cookies verwijderen in explorer of firefoxquote:Op zondag 10 juni 2007 12:42 schreef Electro-Worm het volgende:
Hoe haal je cookie wegom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tools -> internet options -> Browsing history -> Delete -> delete cookiesquote:Op zondag 10 juni 2007 12:43 schreef Electro-Worm het volgende:
Ik gebruik IE
Ja dat werkt niet hequote:
Dan delete je ze allemaal.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:43 schreef Torment het volgende:
FF: Tools -> Clear Private Data
PA!quote:Op zondag 10 juni 2007 13:32 schreef BaajGuardian het volgende:
[[url=http://fapomatic.com/thumbs/0722/ohmygod.jpg]afbeelding][/url]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.werd me net gestuurd door een fokker, ik lig plat hier hahahahahJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die vent schijnt te hebben gedanst en met zn kont geschud en shitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.HAHAHAHHAHAJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
plaatje is clickable voor uitvergroting, als je het aandurftom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als je dat meent dan lach ik me zometeen echt de kolerequote:Op zondag 10 juni 2007 13:35 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
PA!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat mens liet ik naar goatse.ca gaan zodat ze camtrack niet meer hoefde te betalen.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:39 schreef yosander het volgende:
[img=578xnull]http://xs116.xs.to/xs116/07230/scamtrackslet.jpg[/img]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 10 juni 2007 13:43 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ben je al gebeld?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ze vond 't leukquote:Op zondag 10 juni 2007 13:45 schreef yosander het volgende:
[..]
Dat mens liet ik naar goatse.ca gaan zodat ze camtrack niet meer hoefde te betalen.
Jammer genoeg moest ze er alleen maar om lachen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zie dat je alle persoonlijke info uit je proefiel en FoBo weg hebt gehaald?quote:Op zondag 10 juni 2007 13:45 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.neeJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
No shitquote:Op zondag 10 juni 2007 13:46 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ik zie dat je alle persoonlijke info uit je proefiel en FoBo weg hebt gehaald?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Toch een beetje geschrokken?
Nou, blijkbaar ze moest er om lachen en zei: 'hahaha alberto'.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:46 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Ze vond 't leukom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 10 juni 2007 13:38 schreef Electro-Worm het volgende:
ohja:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 10 juni 2007 13:52 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer ze zich registreert en even een reactie hier neerzet.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Daar gaat 'ie.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:55 schreef Electro-Worm het volgende:
Met zo'n vage kop kun je er niet eens aan zien of hij hem geopend heeft of nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop