Hoeven ze niet te doen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:15 schreef Rikketik het volgende:
Ik dacht al, ik ken die kerel. Jammer dat ze 'm niet flink voor lul hebben gezet...
Die met die slappe tieten ?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:25 schreef Djeez het volgende:
Hij heeft wel een lekker wijf, die geregeld in KPD post.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:22 schreef tong80 het volgende:
Ging het over lelijke mensen die een houvast zoeken in het leven omdat ze heel hun leven zijn gepest en als ze éénmaal verkering hebben steeds te vroeg klaarkomen en het hun partner kwalijk nemen dat ze dat in een Libelle leesrubriek hebben gepost en zodoende hetzelfde doen maar daar een beetje mee doorslaan en zelfs gestopt zijn met rukken omdat ie denkt dat de KGB er opnamen van maakt om het tegen hem te gebruiken ?
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:30 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Als je een wijf zou zijn tong, dan zou ik je bevruchten. Een combi van ons zou dodelijk zijn voor een ieder.
Die met die natte doos!quote:
Die hebben z'n ex-collega's dichtgeslagen.quote:
Nee joh dat is een neurologische afwijking vaak ook gezien na een TIA of herseninfarct...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:19 schreef PDOA het volgende:
[..]
Die hebben z'n ex-collega's dichtgeslagen.
Vind het trouwens een beetje zielig om telkens z'n vrouw erbij te betrekken. Alsof die er wat aan kan doen dat die vent een jokercomplex heeft. Beetje goedkoop scoren hoor!
Staat het nieuws trouwens al op de Frontpage? Dit lijkt me echt FP-nieuws eerste klasse!
Nee, en dat is best raar. Je zou verwachten dat ie het zelf al 14 keer gesubmit zou hebben. Blijkbaar hebben ze toch nog iets van een redactie op de FP.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:19 schreef PDOA het volgende:
[..]
Staat het nieuws trouwens al op de Frontpage? Dit lijkt me echt FP-nieuws eerste klasse!
Jij hebt hem lief?quote:Op zondag 10 juni 2007 00:34 schreef __Saviour__ het volgende:
wat hebben jullie tegen die gast zeg
Zijn eerste actie met dat paspoort, dikke pluim daarvoor hoor. Hij kaartte een heel goed punt aan.quote:
Vond je? Ik vond het een beetje matig. Totaal overbodig ook. Daar waren asielzoekers al 5 jaar geleden achter namelijk.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:42 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Zijn eerste actie met dat paspoort, dikke pluim daarvoor hoor. Hij kaartte een heel goed punt aan.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:03 schreef Armageddon het volgende:
Mijn god ik dacht dat ie in de uitzending zelf zat. Hij mag wel eens naar de tandarts trouwens.
Niks overbodig. Hij kaartte de absurdheid aan van het stellen van religie boven wettelijke regels. Niet dat die regels ondertussen veranderd zijn helaas, maar toch.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:45 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Vond je? Ik vond het een beetje matig. Totaal overbodig ook. Daar waren asielzoekers al 5 jaar geleden achter namelijk.
En is er iets mee gedaan? Hij heeft fijn zijn best gedaan hoor. Is er iets veranderd? Nee he? Leuk dat ie het doet hoor! Maar het voegt niets toe. Jammer.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:49 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Niks overbodig. Hij kaartte de absurdheid aan van het stellen van religie boven wettelijke regels. Niet dat die regels ondertussen veranderd zijn helaas, maar toch.
Jij voegt ook niet veel toe hier. En toch blijf je doorgaan. En zo oversight ook. Laat hem dan.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:52 schreef Armageddon het volgende:
[..]
En is er iets mee gedaan? Hij heeft fijn zijn best gedaan hoor. Is er iets veranderd? Nee he? Leuk dat ie het doet hoor! Maar het voegt niets toe. Jammer.
quote:Op zondag 10 juni 2007 00:54 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Jij voegt ook niet veel toe hier. En toch blijf je doorgaan. En zo oversight ook. Laat hem dan.
quote:Op zondag 10 juni 2007 00:49 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Niks overbodig. Hij kaartte de absurdheid aan van het stellen van religie boven wettelijke regels. Niet dat die regels ondertussen veranderd zijn helaas, maar toch.
Ja! Wie het meest verotte gebit van Nederland had, ging over de zorgverzekering die veel Nederlanders niet kunnen betalen, zo ook de gene in kwestie.quote:Op zondag 10 juni 2007 02:07 schreef ElisaB het volgende:
Heeft iemand ook nog gezien wat de clou van de opgave was
quote:Op zondag 10 juni 2007 02:10 schreef Armageddon het volgende:
Ja! Wie het meest verotte gebit van Nederland had, ging over de zorgverzekering die veel Nederlanders niet kunnen betalen, zo ook de gene in kwestie.
quote:Op zondag 10 juni 2007 02:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je hebt het vast zelf verzonnen, maar ik vind 'm leuuk
Ja! En ik ben de paashaas!quote:Op zondag 10 juni 2007 02:44 schreef zhe-devilll het volgende:
zielug, die foto was afgelopen winter gemaakt, (wittemanziet)en die foto is gemaakt door een imbeciel met opzet lelijk belicht etc
Er hadden er 3 problemen (aangekaart) meen ikquote:Op zondag 10 juni 2007 02:07 schreef ElisaB het volgende:
Ligt vooral aan de witte smink, als het zwart zou zijn zou ie een stralend gebit hebbenquote:Op zondag 10 juni 2007 02:44 schreef zhe-devilll het volgende:
zielug, die foto was afgelopen winter gemaakt, (wittemanziet)en die foto is gemaakt door een imbeciel met opzet lelijk belicht etc
Neuh, het zijn denk ik meer mensen die zo'n geintje na een tijdje toch een beetje zat worden. Ik ook, trouwens. Eén keer keihard "Piemel!" roepen in iemand zijn oor is hilarisch, maar na 10 keer wordt de grap wel wat minder.quote:Op zondag 10 juni 2007 07:37 schreef BaajGuardian het volgende:
Allemaal jaloerse mensen hier!
Drie hebben iets gedaan waarvan iets of iemand liever had dat ze het niet hadden gedaan. Channel 4 zond ondanks protest toch een foto van Prinses Diana's ongeluk uit, Oversight heeft dus de koninklijke afval buiten gezet en Sarah Silverman maakte harde grappen over Paris Hilton terwijl Paris gewoon in het aanwezige publiek zat.quote:Op zondag 10 juni 2007 02:07 schreef ElisaB het volgende:
Volgens mij is dat standaard als iemand z'n kop boven het maaiveld uitsteekt...quote:
Precies, ik weiger Oversightnieuws te posten!quote:Op zondag 10 juni 2007 00:31 schreef Berkery het volgende:
[..]
Nee, en dat is best raar. Je zou verwachten dat ie het zelf al 14 keer gesubmit zou hebben. Blijkbaar hebben ze toch nog iets van een redactie op de FP.
Wat ik me dan altijd afvraag, Waar is iedereen precies jaloers op?quote:Op zondag 10 juni 2007 07:37 schreef BaajGuardian het volgende:
Allemaal jaloerse mensen hier!
Pberends is wel tof overigens.
Maar een gezonde kankerkoppie.jpg op zijn tijd is geen probleem natuurlijkquote:Op zondag 10 juni 2007 12:18 schreef Djeez het volgende:
[..]
Precies, ik weiger Oversightnieuws te posten!
bron?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:25 schreef Djeez het volgende:
De aandacht natuurlijkquote:Op zondag 10 juni 2007 12:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wat ik me dan altijd afvraag, Waar is iedereen precies jaloers op?
Koop een brilquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:25 schreef Djeez het volgende:
Euhm alleen op FOK werd er zo uitgebreid over geupdate overal op de andere sites en op tv werd er maar 1 keer een klein minuutje aan besteedt...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:41 schreef Symer het volgende:
[..]
De aandacht natuurlijk![]()
Hij was in heel Nederland het gesprek van de dag als de man die met de paarse krokodil durft te worstelen en was voor een paar dagen held van de gewone man, de voorman en het gezicht van het ongenoegen des volks over 'Nederland:regeltjesland'.
Zou ik ook wel willen.
Dat kan best, maar de volgende dag had iedereen het erover (en met 'iedereen' bedoel ik de mensen op m'n werk, school en bij de voetbalvereniging).quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Euhm alleen op FOK werd er zo uitgebreid over geupdate overal op de andere sites en op tv werd er maar 1 keer een klein minuutje aan besteedt...
Zo heb ik het hier niet ervaren, alleen op Fok werd je er mee dood gegooid maar irl heb ik er letterlijk niemand over gehoord, en ja hij is nog actief!quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:43 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat kan best, maar de volgende dag had iedereen het erover (en met 'iedereen' bedoel ik de mensen op m'n werk, school en bij de voetbalvereniging).
Als zulk nieuws op teletekst heeft gestaan verspreidt het zich sneller dan je misschien zou denken.
Is ie nog actief op het forum trouwens?
*proestquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:53 schreef scarefreak het volgende:
[img=578xnull]http://xs216.xs.to/xs216/07243/OS.jpg[/img]
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |