Ja, dus? Dan moet ze het maar weggeven?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:21 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ja, want ze had het nog maar 3x gewonnen
Maar die Ivanovic heeft me hart gestolen.
Ivanovic realiseerde zich op 1-0 40-15 dat ze voorstond in de finale van een Grand Slam, daarna ging het compleet verkeerd, VEEL TE VEEL fouten..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:22 schreef TubewayDigital het volgende:
hoe kan dit? Waarom is het zo makkelijk en zo snel gegaan?
Amen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:23 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik snap niet wat men daar tegen kan hebben.
Henin is hét voorbeeld van de échte kampioene. Iemand die alles doet voor haar sport. Super professioneel en gaat desnoods over lijken om te winnen. Terwijl de tegenstanders bezig zijn met de zoveelste fotoshoot is zij al bezig met het tactische plan van de volgende match. Zo hoort het toch in een prof sport ?
Hij maakt inderdaad altijd meer fouten, maar daar staan normaal altijd meer winners tegenover. Wel is het zo dat dit natuurlijk gravel is, maar toch gisteren had ie gewoon geluk dat ie tegenover chokyquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, zou kunnen. Federer maakt zeker bijna altijd meer fouten dan Nadal (Federer heeft vooral vaak van die afzwaaiers waarin hij de bal het publiek in slaat).
Het is je gegund.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
De overwinning van Henin doet me weinig, maar van de irritatie in dit topic (en het vorige) heb ik met volle teugen genoten. Mijn dank gaat uit naar iedereen die hier aan heeft bijgedragen.
Is waar ja,quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:23 schreef Joost-mag-het-wete... het volgende:
[..]
Henin is hét voorbeeld van de échte kampioene. Iemand die alles doet voor haar sport. Super professioneel en gaat desnoods over lijken om te winnen. Terwijl de tegenstanders bezig zijn met de zoveelste fotoshoot is zij al bezig met het tactische plan van de volgende match. Zo hoort het toch in een prof sport ?
Ik erger me alleen aan het feit dat velen vinden dat Henin het niet gegund is. Alleen omdat Ivanovic een leuk snoetje heeft en leuk ronddartelt op de baan, moet ze winnenquote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:27 schreef Asskicker14 het volgende:
En zijn ze al klaargekomen bij Sporza, of gebeurt dat pas wanneer het Belgische volkslied is afgelopen?
True, true.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:23 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:29 schreef TheGeneral het volgende:
Morgen staat Federer Nadal daar in het frans zijn overwiinnning speech te houden![]()
henin heeft terecht gewonnen hoor, alleen jammer dat het niet spannend was zoals het hele tournooiquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:28 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik erger me alleen aan het feit dat velen vinden dat Henin het niet gegund is. Alleen omdat Ivanovic een leuk snoetje heeft en leuk ronddartelt op de baan, moet ze winnen![]()
En je dan irriteren aan briefjes is helemaal triest.
Nee, en na die foto uit The Exorcist van haar die jij plaatste, kan ze dat nu wel helemaal vergeten.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:27 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Is waar ja,
Hoewel zij waarschijnluijk ook niet echt vaak voor een fotoshoot gevraagd zal worden.
Het zou ook leuk zijn als een ander een keer won.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:28 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik erger me alleen aan het feit dat velen vinden dat Henin het niet gegund is. Alleen omdat Ivanovic een leuk snoetje heeft en leuk ronddartelt op de baan, moet ze winnen![]()
En je dan irriteren aan briefjes is helemaal triest.
Gewoon in het Engels hoor.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:29 schreef TheGeneral het volgende:
Morgen staat Federer daar in het frans zijn overwiinnning speech te houden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |