quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:41 schreef Dragoljub het volgende:
Dit is gedaan om het zelfmoordcijfer in Japan hoog te houden.
Op de N64 versie was dat echt zwaar kut en speelde de AI duidelijk vals. Bij Double Dash merk ik daar een stuk minder van.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:40 schreef Dragoljub het volgende:
De AI cheat in Mario Kart, ze hebben een catch-up ding ingebouwd. Derhalve is Nintendo kut.
Die vind ik dan toch wat kariger. Erg weinig beschikbare karakters bijvoorbeeld. De tracks zijn wel leuk, maar op dat punt laat Double Dash toch zien dat graphics wel wat kunnen uitmaken. De banen zijn daar gewoon veel levendiger.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:57 schreef Bigs het volgende:
Ik vond Double Dash in het begin ook best moeilijk op 150cc.. en nu vind ik het gewoon een kutspel. Mario Kart 64 FTWOp de eoa manier blijft dat veel leuker.
Gave track man. Lekkere vrolijke kleurtjes. En al die versnellingen na elkaar zijn puik!quote:
Maar je kankert er steeds afquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:03 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Gave track man. Lekkere vrolijke kleurtjes. En al die versnellingen na elkaar zijn puik!
Koop een Wii en dowload (koop) Mario Kart 64 in het winkelkanaal! Zo speel ik het ookquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:04 schreef Dragoljub het volgende:
Hoeren, nu ga ik weer een N64 emulator downloaden.
Ik ben een arme jongen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:07 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Koop een Wii en dowload (koop) Mario Kart 64 in het winkelkanaal! Zo speel ik het ook
Nu de All cup nog en daarna de mirror modequote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:26 schreef EvilMarc het volgende:
GEHAAAAAAALD![]()
![]()
Maar het blijft schijt omdat het zo lang heeft geduurd![]()
![]()
damnquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:30 schreef Vlek het volgende:
[..]
Nu de All cup nog en daarna de mirror mode![]()
Rainbow Road op de SNES dronkenquote:
Neehoor.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:50 schreef Monk het volgende:
Wacht maar als je de All Cup Tour (16 races achter elkaar) op 150cc moet halen. Dan kan je helemaal overnieuw beginnen als een keertje kut raced.
Waarom niet? Hij past in iedere kar en de Golden Mushroom is een erg handige powerup. Beter dan gare shit als die superbanaan (waar je een ronde later zelf weer over uitglijdt als er tig van die schillen liggenquote:
Je moet gewoon de 2 schildpadden (namen vergetenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:47 schreef De_Postbode het volgende:
[..]
Waarom niet? Hij past in iedere kar en de Golden Mushroom is een erg handige powerup. Beter dan gare shit als die superbanaan (waar je een ronde later zelf weer over uitglijdt als er tig van die schillen liggen).
pffquote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:41 schreef Dragoljub het volgende:
Dit is gedaan om het zelfmoordcijfer in Japan hoog te houden.
nee dd for teh winquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:47 schreef La_Vita het volgende:
Mario Kart hoor je ook gewoon op de nintendo 64 te spelen
Jawelquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:40 schreef Socios het volgende:
Super Mario Kart voor de SNES blijft het leukst.
Donkey Kong op die baan...quote:Op zondag 10 juni 2007 12:16 schreef Agiath het volgende:
Alleen Mario Kart voor de SNES is voor echte mannen
Mijn record met TT op MC1 : 1:02:34
op 150 cc is het wel eens gelukt om nog de helft 2x een ronde in te halenquote:Op zondag 10 juni 2007 12:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Donkey Kong op die baan...
Er waren banen op 50cc dat ik iedereen een ronde in kon halen...
Reed je met toad?quote:Op zondag 10 juni 2007 12:23 schreef Agiath het volgende:
[..]
op 150 cc is het wel eens gelukt om nog de helft 2x een ronde in te halen
Ja met 150cc jaquote:Op zondag 10 juni 2007 12:28 schreef Socios het volgende:
Nee, DK of Bowser. Verder kan MC1 op 150cc in 54 laag.
Zeker. Maar kut dat je dan steeds eraf flikkert he.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:37 schreef Socios het volgende:
Rainbowroad 150cc kan met DK ook zonder af te remmen.
Vind dat juist tof. Houdt de balans in het spel en vergroot uitdaging.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:40 schreef Devlinsect het volgende:
Kart voor de SNES was het tofste. Geen vervelende modus dat als je achter staat, goede items krijgt. Bij iedere Mario Kart daarna (en ook voor de DS), kom je dit tegen. Als je 1e of 2e bent, zul je nooit een goed item hebben.
Kheb ze wel allemaalDit jaar komt er nog 1 voor de Wii.
![]()
Dan moet ik je toch ff uit die droom helpen,quote:Op zondag 10 juni 2007 12:40 schreef Devlinsect het volgende:
Kart voor de SNES was het tofste. Geen vervelende modus dat als je achter staat, goede items krijgt. Bij iedere Mario Kart daarna (en ook voor de DS), kom je dit tegen. Als je 1e of 2e bent, zul je nooit een goed item hebben.
![]()
Noobquote:Op zondag 10 juni 2007 12:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zeker. Maar kut dat je dan steeds eraf flikkert he.
Uhm, dat was op de SNES ook zo. Ooit een bliksemschigt gehad toen je 1e stond? Of een ster?quote:Op zondag 10 juni 2007 12:40 schreef Devlinsect het volgende:
![]()
de beste comi blijft koopa paratroopa met diddy kongquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:14 schreef De_Postbode het volgende:
Aan die reuzeschilden van Bowser en Jr heb ik ook best de schurft anders, die hebben altijd de neiging om terug op m'n bek te kaatsen via één of andere muur.
Beste set-up voor mij is Koopa Paratroopa (de rode) met Toad of Toadette, inderdaad in die blauwe kart.
Wat dacht je van dat blauwe schildje, zo fucking oneerlijkquote:Op zondag 10 juni 2007 12:42 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Vind dat juist tof. Houdt de balans in het spel en vergroot uitdaging.
Al is het wel irritant om telkens als eerste zo'n stekelschild op je harses te krijgen of weer een bliksem op je dak.
Met tactisch slippen kom je ook al een heel eindquote:Op zondag 10 juni 2007 12:32 schreef Zwansen het volgende:
Toad is geknipt voor Rainbowroad. Zonder af te remmen.
Ach, zover kwamen jullie natuurlijk niet.
Ooit NFS gespeeldquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:40 schreef Dragoljub het volgende:
De AI cheat in Mario Kart, ze hebben een catch-up ding ingebouwd. Derhalve is Nintendo kut.
Ik hoop snelquote:
Pff als je de all cup niet met 160 punten haalt op 150cc kun je het gewoon niet..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:05 schreef Maisnon het volgende:
haha, nou bij mij ging het net zo:
11 keer achter elkaar eerste
Dan in Waluigi stadium: Finish in zicht, eerste plek, laatste jump dus, uit de lucht gehaald door blauw schildDerde plek
En daarna de andere keren ook 1e, ook rainbow road met dikke voorsprong.
Uiteindelijk dus All-Cup op 150cc gehaald met 156 punten
Ja, dat heb je nog wel eens met oudere cartridges die hun geheugen nog opslaan in een batterij. Die is op een gegeven moment versleten, en zeg dan maar dag tegen je saves. Vervelende eigenschap van consoles uit die tijd.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:34 schreef Aurelianus het volgende:
Een tijdje terug wilde ik weer Mario Kart spelen op mijn SNES. Bleken alle Time Trial-tijden te zijn verdwenen. Mijn tijden, wat doe je?
Ik wist eerst ook niet wat ik er van moet denken, maar juist met zn 2en is ook wel vetquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:01 schreef Honky het volgende:
Waarom moeten er uberhaupt 2 lui in een kar zitten? Da's bijna even verrot als het feit dat Bowser een stem kreeg op de GameCube.
Jepquote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Pff als je de all cup niet met 160 punten haalt op 150cc kun je het gewoon niet..![]()
Toad+koopaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:42 schreef Maisnon het volgende:
Diddy Kong plus Toad was trouwens de winnende combinatie
Pff, met van die nutteloze schildjes zeker, als ik voorin rij ben ik heel blij met die gigantische bananenquote:
Koopa + diddy.quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:22 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Pff, met van die nutteloze schildjes zeker, als ik voorin rij ben ik heel blij met die gigantische bananen
Ik heb um op VCquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:24 schreef Baret het volgende:
ik ga zo weer effe mario kart op me n64 spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
Virtual Console (gedownload op de Wii)quote:
bij 2 player modus wachten als je een bliksem hebt, gebruiken wanneer je tegenstander net voor de grote sprong komt.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:54 schreef Honky het volgende:
[..]
Virtual Console (gedownload op de Wii)
Bananenschil voor de grote sprong in Wario stadium![]()
doe dat bij de computer en hij rijdt de volgende ronde gewoon weer 2equote:Op woensdag 13 juni 2007 15:06 schreef Baret het volgende:
[..]
bij 2 player modus wachten als je een bliksem hebt, gebruiken wanneer je tegenstander net voor de grote sprong komt.![]()
Schildjes zijn ideaal: bots tegen je vijand als je ingehaald wordt, schiet ze af als hij je inhaalt en je kan ze als bescherming gebruiken tegen de schilden die van achteren komenquote:Op woensdag 13 juni 2007 01:22 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Pff, met van die nutteloze schildjes zeker, als ik voorin rij ben ik heel blij met die gigantische bananen
Ook bij de standaard versie, ai heeft gewoon hacks voor dat ofzo.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:46 schreef Honky het volgende:
[..]
doe dat bij de computer en hij rijdt de volgende ronde gewoon weer 2e
Je hebt toad al om mensen in te halen, waarom dan baby mario nog?quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:21 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Schildjes zijn ideaal: bots tegen je vijand als je ingehaald wordt, schiet ze af als hij je inhaalt en je kan ze als bescherming gebruiken tegen de schilden die van achteren komenBaby mario+toad is ook een leuke combi trouwens
Zeg dat wel! Jezus! Net weer gespeeld, en die catch up is zoooo oneerlijkquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:52 schreef __Saviour__ het volgende:
DD is ook veel toffer. Enorm minpunt aan 64 is de extreem oneerlijke AI.
balloon battle ken ik niet echt, maar babypark 150cc met vrienden en alcohol is vast net zo tofquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:58 schreef hydrah het volgende:
Mario Kart, het beste spel ooit, vrienden + DD balloon batle + alcohol =![]()
Je moet tegen die paddestoelautootjes aan rijden. Dan hoor je een super-mario-1 geluidje en krijg je een paddestoeltje op de wegquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:33 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Je hebt toad al om mensen in te halen, waarom dan baby mario nog?
Doe dan gewoon zonder toad. En eh, ja die schildjes krijg je gewoon niet vaak voorin, daarom. Wat ik altijd vet vind aan bananen is hoe makkelijk je ze achter je dumpt als er rode schildjes achter je aanzitten enzo, en het feit dat de computer die dingen toch nooit lijkt te ontwijken
Met schildjes is het leuk om op bommenautos te schieten, dan ontploffen zein de stad of bij die brug
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:19 schreef SuperMocio het volgende:
Koopa/Paratroopa + Bowser Jr + blauwe toadkart = GOUDEN combinatie
3 dubbel schild om die lui voor je aan te pakken als je achter ligt
Bowser schild om die lui achter je aan te pakken als je aan kop rijdt
Bonus: het irritante lachje van Jr als je raak gooit.
Heb je het nu over Double Dash of 64?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:30 schreef -td6d- het volgende:
De truuk is gewoon om het eerste rondje een beetje rustig aan te doen, dan stelt de AI zich daar op in (heb ik ondervonden) daarna kan je iedereen makkelijk in halen en in het laatste rondje tuf je het eerste persoontje rustig voorbij.
Idd, alleen krijg je dat item niet al te vaak en bovendien kan te hard boosten soms weleens link wezen bijv. op de Rainbow Roadquote:Op maandag 23 juli 2007 18:42 schreef NiteSpeed het volgende:
De toads zijn pas geweldig, met hun enorme turboboost mogelijkheid.
Dat dusquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:23 schreef Luco het volgende:
Conclusie: TS kan niet Mario Karten!
Niet te vaak? Als je allebei die toads hebt dan heb je minstens iedere race wel één keer die powerup, en vaak wel 2 of 3 keer per race. Genoeg voor mij hoor. Vooral na bochten is het handig als veel mensen hebben moeten remmen, turbobooooooooooostquote:Op maandag 23 juli 2007 18:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd, alleen krijg je dat item niet al te vaak en bovendien kan te hard boosten soms weleens link wezen bijv. op de Rainbow Road
Beide toads heb ik nog niet gebruikt, zal het vanavond eens proberenquote:Op maandag 23 juli 2007 18:48 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Niet te vaak? Als je allebei die toads hebt dan heb je minstens iedere race wel één keer die powerup, en vaak wel 2 of 3 keer per race. Genoeg voor mij hoor. Vooral na bochten is het handig als veel mensen hebben moeten remmen, turbobooooooooooost.
Dat is extreem frustrerend ja. En dan heb je alle andere races 1e gefinished, maar kom je bij de laatste klote binnen waardoor je net een puntje te weinig hebt voor de 1e plaatsquote:Op maandag 23 juli 2007 21:15 schreef ScienceFriction het volgende:
Een blauw schild, waardoor je de lucht in schiet en geheel tot stilstand komt, vervolgens wil je net weer wegrijden en krijg je een rood schild tegen je aan, waarna je vervolgens nog even van de baan geduwd wordt (vooral bij die brug bij die jungle)... en dan natuurlijk een bliksemschift om de frustratie af te maken...
Heel herkenbaar, is ook zwaar vervelend, heb ik altijd wel een nadeel gevonden aan de Mario Kart series dus soms frustratie alom, maar dan ga ik gewoon een potje Time Trials doen en blaas ik het even rustig van me af om later mezelf opnieuw te wagen aan een 150cc tour'tjequote:Op maandag 23 juli 2007 21:15 schreef ScienceFriction het volgende:
Double Dash is een heerlijke game met erg lekkere besturing. Het enige waar ik af en toe erg moe van wordt is:
Je ligt ver voor en dan gebeurt het volgende:
Een blauw schild, waardoor je de lucht in schiet en geheel tot stilstand komt, vervolgens wil je net weer wegrijden en krijg je een rood schild tegen je aan, waarna je vervolgens nog even van de baan geduwd wordt (vooral bij die brug bij die jungle)... en dan natuurlijk een bliksemschift om de frustratie af te maken...
Doe dat eerst maar op Mirror, 100cc en 50cc... Dat is toch makkelijk, 160 punten halen in All Cupquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:00 schreef Zwavel-Zuur het volgende:
Ja hoor een 160er!!![]()
![]()
Wil iemand op me aanraken?![]()
(op 150cc uiteraard)
Mijn DS een beetje usen in exchange voor een jonko ehquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:29 schreef Kikker_kermit het volgende:
Mario Kart op de nintendo DS is geniaal, helemaal als je stoned bent![]()
Ik vind de woestijnbanen in latere mario's een stuk kutter... En die ijsbanen in supermariokart...quote:
De ijsbaan bedoel die ene in de originele Mario Kart... mt die kleine ijsblokjes, waar je tegenaan ramt en dan stil staat... gewoon kutbanen zijn het...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:06 schreef __Saviour__ het volgende:
Aan die woestijnbaan in DD heb ik ook een hekel, die uit de eerste cup. Daar eindig ik altijd zo dat ik m'n opgebouwde winst verspeel en niet 1e plaats heb in de totaalstand.
Ijsbaan is wel geinig, alleen ik knal nogal eens tegen die ijsblokken op en die schaatsende melvins.
Bowser stage, Star Cup wat een kuttrack was dat op 150cc in 1P modus....quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:20 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
De ijsbaan bedoel die ene in de originele Mario Kart... mt die kleine ijsblokjes, waar je tegenaan ramt en dan stil staat... gewoon kutbanen zijn het...
Vanilla Lake was het dacht ik...
[afbeelding]
En je valt er steeds af als bowser om de hoek komt en je eraf knaltquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Rainbow Road is juist gaaf. Vrolijke muziek, vrolijke kleurtjes![]()
Ik heb m'n SNES een paar maanden geleden nog eens aangesloten en OMG!!! Je wordt idd scheel van die mode7 (had eerst double dash gespeeld). Duurt echt wel een tijdje voor je weer gewend bent aan de graphics hoor.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:22 schreef __Saviour__ het volgende:
kan ik me wel herinneren ja. ik ben benieuwd of ik dat originele mariokart nu nog wel leuk zou vinden, of dat het maar valse nostalgie is. in de oude kart lijken echt alle banen nog op elkaar, en dat mode7 ga je scheel van kijken
ja, da's wel kut. daarom neem ik tegenwoordig altijd in ieder geval zelf bowser. lekker iedereen opzij beuken. en dan toad erbij voor de gouden mushroomquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:34 schreef Glennz het volgende:
[..]
En je valt er steeds af als bowser om de hoek komt en je eraf knalt
Is wel een voordeel ja, alleen vind ik die zware karts wel een stuk lastiger te besturen, bovendien als je geraakt wordt door een schild of over een schil rijd dan gaat je snelheid drastisch omlaagquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:51 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
ja, da's wel kut. daarom neem ik tegenwoordig altijd in ieder geval zelf bowser. lekker iedereen opzij beuken. en dan toad erbij voor de gouden mushroom
Als je met een Bowser of Kong rijdt, dan ga je natuurlijk niet over schillen rijden hequote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Is wel een voordeel ja, alleen vind ik die zware karts wel een stuk lastiger te besturen, bovendien als je geraakt wordt door een schild of over een schil rijd dan gaat je snelheid drastisch omlaag
Als je goed timed kun je een rood schildje afweren door op het juiste moment een schild of banaan naar achteren te gooien. Ik ben er ook wel eens kwijtgeraakt door er paddestoeltjes keisnel vandoor te schietenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:56 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Als je met een Bowser of Kong rijdt, dan ga je natuurlijk niet over schillen rijden heDe rode schildjes kun je dan weer weinig aan doen, of je moet wat geluk hebben bij een bochtig stuk (of bijvoorbeeld de Ghost valley tracks) dat je de schildjes kunt afschudden.
Uiteraard als je al een banaan on schildje hebt kun je dat doen (schildjes kun je immers naar achteren gooien), maar meestal kreig je die krengen naar je kop als je geen wapen hebtquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:33 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Als je goed timed kun je een rood schildje afweren door op het juiste moment een schild of banaan naar achteren te gooien. Ik ben er ook wel eens kwijtgeraakt door er paddestoeltjes keisnel vandoor te schieten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |