quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:41 schreef Dragoljub het volgende:
Dit is gedaan om het zelfmoordcijfer in Japan hoog te houden.
Op de N64 versie was dat echt zwaar kut en speelde de AI duidelijk vals. Bij Double Dash merk ik daar een stuk minder van.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:40 schreef Dragoljub het volgende:
De AI cheat in Mario Kart, ze hebben een catch-up ding ingebouwd. Derhalve is Nintendo kut.
Die vind ik dan toch wat kariger. Erg weinig beschikbare karakters bijvoorbeeld. De tracks zijn wel leuk, maar op dat punt laat Double Dash toch zien dat graphics wel wat kunnen uitmaken. De banen zijn daar gewoon veel levendiger.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:57 schreef Bigs het volgende:
Ik vond Double Dash in het begin ook best moeilijk op 150cc.. en nu vind ik het gewoon een kutspel. Mario Kart 64 FTWOp de eoa manier blijft dat veel leuker.
Gave track man. Lekkere vrolijke kleurtjes. En al die versnellingen na elkaar zijn puik!quote:
Maar je kankert er steeds afquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:03 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Gave track man. Lekkere vrolijke kleurtjes. En al die versnellingen na elkaar zijn puik!
Koop een Wii en dowload (koop) Mario Kart 64 in het winkelkanaal! Zo speel ik het ookquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:04 schreef Dragoljub het volgende:
Hoeren, nu ga ik weer een N64 emulator downloaden.
Ik ben een arme jongen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:07 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Koop een Wii en dowload (koop) Mario Kart 64 in het winkelkanaal! Zo speel ik het ook
Nu de All cup nog en daarna de mirror modequote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:26 schreef EvilMarc het volgende:
GEHAAAAAAALD![]()
![]()
Maar het blijft schijt omdat het zo lang heeft geduurd![]()
![]()
damnquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:30 schreef Vlek het volgende:
[..]
Nu de All cup nog en daarna de mirror mode![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |