pffquote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:41 schreef Dragoljub het volgende:
Dit is gedaan om het zelfmoordcijfer in Japan hoog te houden.
nee dd for teh winquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:47 schreef La_Vita het volgende:
Mario Kart hoor je ook gewoon op de nintendo 64 te spelen
Jawelquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:40 schreef Socios het volgende:
Super Mario Kart voor de SNES blijft het leukst.
Donkey Kong op die baan...quote:Op zondag 10 juni 2007 12:16 schreef Agiath het volgende:
Alleen Mario Kart voor de SNES is voor echte mannen
Mijn record met TT op MC1 : 1:02:34
op 150 cc is het wel eens gelukt om nog de helft 2x een ronde in te halenquote:Op zondag 10 juni 2007 12:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Donkey Kong op die baan...
Er waren banen op 50cc dat ik iedereen een ronde in kon halen...
Reed je met toad?quote:Op zondag 10 juni 2007 12:23 schreef Agiath het volgende:
[..]
op 150 cc is het wel eens gelukt om nog de helft 2x een ronde in te halen
Ja met 150cc jaquote:Op zondag 10 juni 2007 12:28 schreef Socios het volgende:
Nee, DK of Bowser. Verder kan MC1 op 150cc in 54 laag.
Zeker. Maar kut dat je dan steeds eraf flikkert he.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:37 schreef Socios het volgende:
Rainbowroad 150cc kan met DK ook zonder af te remmen.
Vind dat juist tof. Houdt de balans in het spel en vergroot uitdaging.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:40 schreef Devlinsect het volgende:
Kart voor de SNES was het tofste. Geen vervelende modus dat als je achter staat, goede items krijgt. Bij iedere Mario Kart daarna (en ook voor de DS), kom je dit tegen. Als je 1e of 2e bent, zul je nooit een goed item hebben.
Kheb ze wel allemaalDit jaar komt er nog 1 voor de Wii.
![]()
Dan moet ik je toch ff uit die droom helpen,quote:Op zondag 10 juni 2007 12:40 schreef Devlinsect het volgende:
Kart voor de SNES was het tofste. Geen vervelende modus dat als je achter staat, goede items krijgt. Bij iedere Mario Kart daarna (en ook voor de DS), kom je dit tegen. Als je 1e of 2e bent, zul je nooit een goed item hebben.
![]()
Noobquote:Op zondag 10 juni 2007 12:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zeker. Maar kut dat je dan steeds eraf flikkert he.
Uhm, dat was op de SNES ook zo. Ooit een bliksemschigt gehad toen je 1e stond? Of een ster?quote:Op zondag 10 juni 2007 12:40 schreef Devlinsect het volgende:
![]()
de beste comi blijft koopa paratroopa met diddy kongquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:14 schreef De_Postbode het volgende:
Aan die reuzeschilden van Bowser en Jr heb ik ook best de schurft anders, die hebben altijd de neiging om terug op m'n bek te kaatsen via één of andere muur.
Beste set-up voor mij is Koopa Paratroopa (de rode) met Toad of Toadette, inderdaad in die blauwe kart.
Wat dacht je van dat blauwe schildje, zo fucking oneerlijkquote:Op zondag 10 juni 2007 12:42 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Vind dat juist tof. Houdt de balans in het spel en vergroot uitdaging.
Al is het wel irritant om telkens als eerste zo'n stekelschild op je harses te krijgen of weer een bliksem op je dak.
Met tactisch slippen kom je ook al een heel eindquote:Op zondag 10 juni 2007 12:32 schreef Zwansen het volgende:
Toad is geknipt voor Rainbowroad. Zonder af te remmen.
Ach, zover kwamen jullie natuurlijk niet.
Ooit NFS gespeeldquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:40 schreef Dragoljub het volgende:
De AI cheat in Mario Kart, ze hebben een catch-up ding ingebouwd. Derhalve is Nintendo kut.
Ik hoop snelquote:
Pff als je de all cup niet met 160 punten haalt op 150cc kun je het gewoon niet..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:05 schreef Maisnon het volgende:
haha, nou bij mij ging het net zo:
11 keer achter elkaar eerste
Dan in Waluigi stadium: Finish in zicht, eerste plek, laatste jump dus, uit de lucht gehaald door blauw schildDerde plek
En daarna de andere keren ook 1e, ook rainbow road met dikke voorsprong.
Uiteindelijk dus All-Cup op 150cc gehaald met 156 punten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |