quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:32 schreef Dark het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=QtZ1H0DOtxw
N tegen J - Als je ooit weer in de buitenwereld bent, NIET met H , NIET met H opstap gaan. NIET bij hem in dezelfde auto gaan zitten. Zorg dat je NIET met hem gezien wordt, want de auto waarin je zit met hem, gaat de lucht in, ECHT WAAR!
B - Echt!
N - Echt, ik maak geen grapje.
E - Daarom word ik zo boos.
N - Ik maak geen grapje.
A - En mijn vader is er niet voor niets niet meer! En mijn stiefvader is ook niet, dus.......
A - Het is geen beste wereld mensen
N - Begrijpen we elkaar?
Allen - Ja.
J - Dat meen je niet!?
J tegen A - Je vader is er niet meer vanwege criminele shit!?
A - En m'n stiefvader is ook een probleem.
B - Echt!
J - Kan je .....er wel uit dan, voor d'r eigen veiligheid, uit dat wereldje?
A - Nou, het is niet dat............streamlock
Jaap wordt dus ook even fijntjes bedreigd en waarschijnlijk geen terror meer tegen BAN.![]()
Dus ze is 5½ jaar met Wilgo, en daarvoor 2 jaar alleen, ze is dus 7½ jaar bij Milton weg.....quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:09 schreef monique.t het volgende:
[..]
natasia heeft pas het volgende aan eric vertelt
ze is 5 jaar en 6 (inmiddels7) maanden met wilgo
voor wilgo is ze 2 jaar aleen geweest met haar kinderen
en aangezien yairo nog 7 moet worden klopt het verhaal niet of is yairo echt van iemand anders
ik zou zeggen gedwongen opnemen die dame zij is een gevaar voor zichzelf en haar omgeving!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:20 schreef mootie het volgende:
Maar dat zit niet in me. Ik ben niet iemand die haar kinderen in stukken hakt en in het Amsterdamse Bos begraaft. Ik heb een andere uitweg gekozen: De Gouden Kooi. Als ik deze kans niet zou hebben gehad, zou ik het misschien niet hebben gered. Ik ben heel erg tegen pillen, maar in die situatie had ik misschien wel aan de antidepressiva gezeten.
Uit het AD
Dat blijft me zo verbazen: Dat zijn dus de enige opties: In stukken hakken of DGK. En wat is er mis met anti-depressiva in godsnaam......... therapie en medicijnen was 100% zeker een betere optie geweest.
Je rekensommetje klopt, maar dat wil nog niet zeggen dat Milton de vader is. Als ik de verhalen zo hoor en lees (zie de SV van VOL van vannacht) kon madame nogal tekeer gaan tijdens het stappen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus ze is 5½ jaar met Wilgo, en daarvoor 2 jaar alleen, ze is dus 7½ jaar bij Milton weg.....
Volgens mij wordt Yairo eind deze maand 7 jaar dus het klopt wel, en dan is ze dus bij haar ex weggegaan toen ze 3 maanden zwanger was.
Als ze getrouwd waren dan is hij voor de wet de vader van Yairo.......quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je rekensommetje klopt, maar dat wil nog niet zeggen dat Milton de vader is. Als ik de verhalen zo hoor en lees (zie de SV van VOL van vannacht) kon madame nogal tekeer gaan tijdens het stappen.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:21 schreef ericahysterica het volgende:
http://dgkstopgeweld.web-log.nl/
dit voor mensen die hier echt iets aan willen doen![]()
alleen al om die zin, doe ik er niet aan meequote:en laten we het met ze allen bewerkstelligen.
Ik heb altijd begrepen/gehoord dat Milton vader is van beide kinderen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je rekensommetje klopt, maar dat wil nog niet zeggen dat Milton de vader is. Als ik de verhalen zo hoor en lees (zie de SV van VOL van vannacht) kon madame nogal tekeer gaan tijdens het stappen.
Dat klopt dan weer wel.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze getrouwd waren dan is hij voor de wet de vader van Yairo.......
Trouwens was het Brian die hier iets over zei? Ik vermoed zelfs dat hij deze site heeft gemaakt, de vuile hypocriete ratquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:21 schreef ericahysterica het volgende:
http://dgkstopgeweld.web-log.nl/
dit voor mensen die hier echt iets aan willen doen![]()
Hier idem, maar als het doodsaai is dan kom je als streamende huisvrouw al snel tot een complottheorie, en we weten wat voor BS er nog meer bij VOL vandaan gekomen is.....quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik heb altijd begrepen/gehoord dat Milton vader is van beide kinderen.
quote:Palma is een oude taart.
Lieve vrienden van Nowlife,
Er moet mij iets van het hart, tijdens alle beslommeringen omtrent het verdwijnen, verschijnen en terugkrijgen van mijn weblog is mij ter ore gekomen dat jullie boos zijn.
Vanwege de prachtige taart die abusievelijk aan Brian werd gegeven. Ik zal nu de werkelijke toedracht uit de doeken doen. Inside information vanuit de Gouden Kooi hoe het echt zat. Dit om een hoop misverstanden uit de weg te krijgen en ervoor te zorgen dat de juiste persoon hier de schuld van krijgt…….
De taart werd binnengebracht door niemand minder dan Palma, zoals jullie ongetwijfeld hebben gevolgd op de streams vond ze het ook heel erg leuk om te zeggen dat hij niet van mij was. Ze wreef heel duidelijk in dat hij lekker voor Brian was en niet voor mij, en god oh god, wat vond ze dat prachtig.
Later in de fitness zaal (toen ze naar achter was geroepen en op haar plek gezet dat die taart voor mij was en niet Brian door Polo, jullie weten wie ik daar mee bedoel) kwam ze ook vertellen dat ze een “vergissing” had gemaakt, en had “aangenomen” door de gitaar op de taart dat hij voor Brainless was.
Palma is verteld hier is een taart voor Huub breng hem de villa in, en toen ze bij de paardenstallen binnenkwam en naar de keuken liep heeft zij het plan opgevat om mij een hak te zetten Dit is niet door Polo bedacht of door iemand anders, de enige verantwoordelijke hiervoor is Palma en niemand anders.
Sly ik snap dat je de gang van zaken zeker niet prettig vond (alsof Nowlife een pro Brainless actie op zou zetten, jullie zien net zoals de meeste mensen precies wat dat stuk tuig is) Maar Sly de schuld ligt niet bij Polo, dus mailtjes van hem naar jou op de site zetten is onnodig. Want hij had er helemaal niets mee te maken. Ook hij is blij met jullie en jullie krijgen dan ook altijd heel veel medewerking voor leuke dingen. Cadeautjes van jullie komen de villa in en bij de fandag hebben we ff fantastisch kunnen Meeten and Greeten met zijn allen,
Dus de beef tussen Nowlife en Polo is onterecht, hij is tussen Nowlife en Palma……..
Maak der gek via internet! Tart Palma waar je kan! Terror tegen Palma, kijken of ze daar ook van houdt!
Nowlife de gekste!
X en een hug
Jullie Huubje
Volgens die site zijn Brian en Natasja "mensen met klasse", dus denk inderdaad dat de site door Wifebeater of iemand uit z`n familie gemaakt isquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:30 schreef Charmian het volgende:
Trouwens was het Brian die hier iets over zei? Ik vermoed zelfs dat hij deze site heeft gemaakt, de vuile hypocriete rat![]()
Saaie streamdagen moeten gevuld worden...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:38 schreef robert2006 het volgende:
er zitten hier wel een stelletje detectives op het forum, tjonge jonguh...
volgens mij is de liefde van huub van FOK overgegaan in NOWlifequote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Op kingjaap geplaatst namens Huub :
[..]
heeft FOK! die taart gestuurd dan?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:40 schreef robert2006 het volgende:
[..]
volgens mij is de liefde van huub van FOK overgegaan in NOWlife
BSOL, weet jij wie Polo is?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Op kingjaap geplaatst namens Huub :
[..]
Alles nog wel goed in het Milton Hotel?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:43 schreef DrsH het volgende:
Mensen, mensen wie maakt het nou ene fuck uit wie de vader van die stakkers is. Hij zal als hij de vader is het verwekken ervan wel als een training voor zijn kickboxloopbaan hebben gezien want anders kan ik geen zinnige reden verzinnen om tot de DAAD met die kliko te komen. By THE WAY bij monde van MIlton zelf nog niets gehoord over mogelijke misdaden tegen Huub of Jaap dit alles komt uit de zieke koker van deze geheel ontheemde "moeder" Natasja genaamd, dus laat Milton nu even rusten
Is ook zo. De beide kinderen hebben sinds een tijdje weer contact met hun vader.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik heb altijd begrepen/gehoord dat Milton vader is van beide kinderen.
TYquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nickname voor Marco S., een van de redacteuren die 'achter' werkt.
Ja dankje heb net even met mijnheer Milton zitten praten aan de bar Is eigenlijk een hele zachtaardige jongen met6 een wat dubieuze achtergrond. Je weet het he die trouwen dan ook altijd met de verkeerde vrouwen met alle gevolgen van dienquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:45 schreef demins het volgende:
[..]
Alles nog wel goed in het Milton Hotel?
Natasia is in staat een vent die van niks weet te beschuldigen. Ze mag wel uitkijken, straks ligt ze zelf in een kofferbak van een smeulende auto.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:43 schreef DrsH het volgende:
Mensen, mensen wie maakt het nou ene fuck uit wie de vader van die stakkers is. Hij zal als hij de vader is het verwekken ervan wel als een training voor zijn kickboxloopbaan hebben gezien want anders kan ik geen zinnige reden verzinnen om tot de DAAD met die kliko te komen. By THE WAY bij monde van MIlton zelf nog niets gehoord over mogelijke misdaden tegen Huub of Jaap dit alles komt uit de zieke koker van deze geheel ontheemde "moeder" Natasja genaamd, dus laat Milton nu even rusten
de hype rond DGk, de forums en de creatieve filmpjes zijn minstens zo amusant wat mij betreftquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:40 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Saaie streamdagen moeten gevuld worden...
De nagelspullen zijn chemisch en dat schijnt gevaarlijk te zijn. Tilly was daar echt heel duidelijk in dat het gevaarlijk was om daar mee te gaan kloten.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:55 schreef mootie het volgende:
Even.... dus Brian mag de piano (lesmateriaal) wel onklaar maken, maar de nagelspullen van Amanda (eveneens lesmateriaal) moeten op straffe des doods met rust gelaten worden?
Sjon heeft heel wat te verklaren.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:55 schreef mootie het volgende:
Even.... dus Brian mag de piano (lesmateriaal) wel onklaar maken, maar de nagelspullen van Amanda (eveneens lesmateriaal) moeten op straffe des doods met rust gelaten worden?
Maar nu zijn de studieboeken van Eric bijvoorbeeld wel rauschbaar. (volgens de regel van Brian)quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:56 schreef noekje het volgende:
[..]
De nagelspullen zijn chemisch en dat schijnt gevaarlijk te zijn. Tilly was daar echt heel duidelijk in dat het gevaarlijk was om daar mee te gaan kloten.
Oordeel zelf. Ze moeten het nog wel knippenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:54 schreef FdW het volgende:
Ik vertrouw die Dreams Of Bounty niet zo.
Gaat het wel goed met het haar van mijn geliefde favoriete Lieke?
Sluwe undercover-agente die Tilly!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:56 schreef noekje het volgende:
[..]
De nagelspullen zijn chemisch en dat schijnt gevaarlijk te zijn. Tilly was daar echt heel duidelijk in dat het gevaarlijk was om daar mee te gaan kloten.
Toen ze net binnenkwam had ze ook nog een mooi figuurtje. Daarna begonnen me pas die kromme mannenpootjes op te vallen........ en met al die kilo's eraan is er niet veel meer op jaloers op te zijn.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:01 schreef kybe het volgende:
Amanda heeft er weer helemaal zin in na het zien van de nieuwe promo.
Zij vind zichzelf helemaal geweldig.Het grappige is dat zij gisteren vertelde dat zij een gesprek had met ''Favoriet''.
Die zei dat Amanda zich niet zo druk moest maken dat zij zo laag scoorde in de popoll,dat komt alleen maar omdat er veel meisjes stemmen en die gaan natuurlijk niet op jou stemmen.
Natuurlijk geloofde Amanda dit direkt want zij denkt dat vrouwen jaloers op haar uiterlijk zijn.
Hooguit de categorie hoerenlopers valt op zoiets walgelijks.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Toen ze net binnenkwam had ze ook nog een mooi figuurtje. Daarna begonnen me pas die kromme mannenpootjes op te vallen........ en met al die kilo's eraan is er niet veel meer op jaloers op te zijn.![]()
Lieke krijgt nieuwe kleren en Natasia krijgt dat oude spul voor haar kindjesquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:03 schreef beequeen het volgende:
Men is bezig de garderobe van Lieke uit de vijver te vissen, dus een nieuwe garderobe zit er niet in.
Ik heb haar vanaf de eerste dag een ordinaire meid gevonden,ook haar figuur vond ik niet iets om jaloers op te zijn.Ik kijk dan liever naar het figuur van Nena of Melissa (de danslerares).quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Toen ze net binnenkwam had ze ook nog een mooi figuurtje. Daarna begonnen me pas die kromme mannenpootjes op te vallen........ en met al die kilo's eraan is er niet veel meer op jaloers op te zijn.![]()
daar is het 1e lit van de Fanclub!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:06 schreef Pulu het volgende:
En mensen alsjeblaft, neem Natasia helemaal niet zo serieus...maandenlang worden hele fora volgekalkt over het gebrek aan realiteitsbesef van Natasia en nu gaan al haar zogenaamde dreigementen serieus nemen...
Ff een paar zaken een rijtje:
1) Die foto die werd geplaatst, daarvan is het mij nog steeds onduidelijk wie Milton is...een aantal mensen suggereert dat het de linker is, maar anderen beweren weer dat van links gezien nummer drie is....
2) Milton zijn naam mag dan gevallen inzake Endstra/Holleeder, maar er wordt nu gesuggereerd alsof Milton een of ander spilfiguur is in dat wereldje. De kans is groter gezien zijn kickboksverleden dat het maar een simpele 'enforcer' is (enforcer = 'muscle'/spierbundel/krachtpatser/iemand die met de 'baas' meekomt wanneer 'het wekelijkse beschermgeld' niet wordt betaald). En van die 'enforcers' gaan er 13 in een dozijn.
3) Natasia beweert dat Huub allerlei kunnen overkomen wanneer hij in de buitenwereld is. Opnieuw suggereert ze alsof ze maar met haar vingers hoeft te knippen en dat de zaak wordt afgehandeld. Als ik me goed herinner, is/was ze een simpele (wel een beetje 'delusional') werkeloze huismoeder in een rijtjeshuis, laten we nou niet doen alsof zij op welk milieu dan ook enige invloed behalve het milieu in haar achtertuin.
4) Iemand die langer dan 2 seconden nadenkt en enig besef heeft van hoe werkt in het criminele milieu, weet dat Huub niks heeft te vrezen. Criminele milieu draait om macht en geld is macht in dat milieu....niets meer en niets minder...'het uitschakelen van Huub' heeft daar geen enkele invloed op (voor de mensen die niet kunnen lezen, dit is sarcasme)
5) Al deze grootspraak op fora en in DGK is ook maar allemaal in the eye of the beholder....iemand die in de grote stad woont en zich gewoon op straat begeeft, is minder onder de indruk van allerlei criminele activiteiten dan iemand die een klein dorpje woont of iemand die zich opsluit in zijn/haar woning en de wereld waarneemt via de computer...misschien maken die woorden van Natasia indruk op Jaap...sowieso heb ik gemerkt dat mensen zwarte mensen eerder associëren met 'gevaar'...
Milton is niet nummer 3. Dat is wel duidelijk. Hij is die linker.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:06 schreef Pulu het volgende:
En mensen alsjeblaft, neem Natasia helemaal niet zo serieus...maandenlang worden hele fora volgekalkt over het gebrek aan realiteitsbesef van Natasia en nu gaan al haar zogenaamde dreigementen serieus nemen...
1) Die foto die werd geplaatst, daarvan is het mij nog steeds onduidelijk wie Milton is...een aantal mensen suggereert dat het de linker is, maar anderen beweren weer dat van links gezien nummer drie is....
Goeie dealquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lieke krijgt nieuwe kleren en Natasia krijgt dat oude spul voor haar kindjes
Denk ook niet dat Milton zo dom is om "bekende" mensen uit een tv programma gaat bedreigen, dat kan alleen maar problemen opleveren. Denk inderdaad dat het gewoon grootspraak is van Natasja.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:05 schreef Villalux het volgende:
Misschien is Milton Felter wel een goede gozer. die helemaal ziek is van die Brulaap en daarom ook bij haar is weggegaan,(kan ik me voorstellen) en wil ook helemaal nergens op in gaan met de pers, HIJ weet als de beste dat die Brulaap knettergek is, en die gebruikt NU Milton F zijn verleden om mede bewonners bang te maken!........
ik hoop dat de kip besmet is met salmonellaquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:11 schreef beequeen het volgende:
Natasja komt binnen met kip, ze slaat heel demonstratief Lieke over.![]()
![]()
![]()
voor sommige mensen daar is het normaalquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:13 schreef petraa het volgende:
Waarom wordt er aan iedereen in de kapsalon gevraagd, wil je wat eten, behalve aan Lieke???
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dit was een te mooi moment om geen cap van te maken.
[afbeelding]
Er zijn 2 foto's.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:09 schreef noekje het volgende:
[..]
Milton is niet nummer 3. Dat is wel duidelijk. Hij is die linker.
Omdat Natasja een aso kutwijf is.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:13 schreef petraa het volgende:
Waarom wordt er aan iedereen in de kapsalon gevraagd, wil je wat eten, behalve aan Lieke???
Verder ben ik het met je eens hoor en vind ik dat de criminele grootspraak erg op het polderniveau blijft steken.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:06 schreef Pulu het volgende:
quote:
Die oude foto dan. De niewe heb ik zelf geplaatst. Het gaat om die foto die al 100x geplaatst is. Hij is die bolle in die lelijke broek. Demins had daar een leuk woord voor.quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:17 schreef DrsH het volgende:
Mogelijk moeten wij de inwoners van de gouden kooi een uitnodigen voor een zeiltochtje op een Historische klipper naar Engeland kan J de M declareren bij de sociale dienst in Rotterdam
ja laten we het over kip hebben!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Voorstel : Laten we hier doorgaan met COS en de Milton-verhalen naar een ander topic verplaatsen
Onderbroek??quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Die oude foto dan. De niewe heb ik zelf geplaatst. Het gaat om die foto die al 100x geplaatst is. Hij is die bolle in die lelijke broek. Demins had daar een leuk woord voor.
Op de foto met 3 man staat hij links, op de foto met 5 man in het midden.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Die oude foto dan. De niewe heb ik zelf geplaatst. Het gaat om die foto die al 100x geplaatst is. Hij is die bolle in die lelijke broek. Demins had daar een leuk woord voor.
Natasia zegt dat ze Lieke moeten negeren en net doen of zij niet bestaat.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Ze kijken Lieke erop aan dat de Febo de kleren uit de vijver moeten vissen. Onvoorstelbaar.
Lekker rustig!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:19 schreef petraa het volgende:
Ze gaan doen of Lieke niet bestaat volgens Natas
ik dacht dat de gehele groep opgelegd had gekregen dat er 48 een wapenstilstand was.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:19 schreef petraa het volgende:
Ze gaan doen of Lieke niet bestaat volgens Natas
Ik kan heel zielig reageren door door te wijzen op jouw geweldige spelling (volgens mij schrijf je lid nog altijd met 1 D)....alleen maar omdat ik reageer met wat meer voorbehoud dan de gemiddelde door emotie overmande poster ben ik gelijk liD van de fanclub....beetje zwak hoor....quote:
Eric is ook al de hele tijd bezig.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:20 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik dacht dat de gehele groep opgelegd had gekregen dat er 48 een wapenstilstand was.
Nasty blijft zuigen de bitch
Ik heb net ff een sms gestuurd voor Liekequote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:20 schreef kybe het volgende:
[..]
Natasia zegt dat ze Lieke moeten negeren en net doen of zij niet bestaat.
Oh ,wat hoop ik dat Lieke hoog in popoll staat.
goed idee, dan is het makkelijker om streams met BEAN te muten.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:20 schreef kybe het volgende:
[..]
Natasia zegt dat ze Lieke moeten negeren en net doen of zij niet bestaat.
Oh ,wat hoop ik dat Lieke hoog in popoll staat.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:06 schreef FdW het volgende:
[..]
Hooguit de categorie hoerenlopers valt op zoiets walgelijks.![]()
dat ga ik lekker ook doen! Ze moet gewoon boven die sukkels daar eindigen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:22 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb net ff een sms gestuurd voor Lieke![]()
Ik kan heel zielig reageren .........dat doe je ook!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:21 schreef Pulu het volgende:
[..]
Ik kan heel zielig reageren door door te wijzen op jouw geweldige spelling (volgens mij schrijf je lid nog altijd met 1 D)....alleen maar omdat ik reageer met wat meer voorbehoud dan de gemiddelde door emotie overmande poster ben ik gelijk liD van de fanclub....beetje zwak hoor....
Ik reageer niet vaak meer op COSSEN...deed dat een COS of 800 geleden nog wel, maar als je al iets zou herinneren in mijn reacties naar Natasia, Brian en Amanda allesbehalve positief was...maar helaas jij was zeker druk bezig met je spelling bij te spijkeren...succes!
Bedoel je dat potten die van geblokte wijven houden ook op zoiets vallen?quote:
Misschien moet jij eens niet iedereen in een hokje duwenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:25 schreef FdW het volgende:
[..]
Bedoel je dat potten die van geblokte wijven houden ook op zoiets vallen?
Gelukkig snap je de grap wel, maar helaas goed lezen niet...en inhoudelijk kan je niet reageren (en ik doel met name op mijn eerste posting) aangezien ik hoopte op wat minder hysterie rondom loze dreigementen, wat ik enigzins probeerde te onderbouwen....maar iets zeggen en onderbouwen is een zeldzaamheid voor sommigenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:24 schreef Villalux het volgende:
[..]
Ik kan heel zielig reageren .........dat doe je ook!![]()
Dan begrijp ik niet waarom Natasia zo panisch reageert dat de streamkijkers een streamlock voor de kiezen krijgt.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:06 schreef Pulu het volgende:
1) KNIP
hier wel!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:31 schreef Clank het volgende:
Brian kleedt zich warm aan.. een overhemd met lange mouwen en een colbert. Zou het koud zijn in Eemnes??
Dat heet nu een penis extensionquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:30 schreef fredfik het volgende:
[quote]Op zaterdag 9 juni 2007 15:28 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
[/quowat zie ik daar nu?????
lees eens 3 posten voor dat Jou post er op stond. aub.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:28 schreef Pulu het volgende:
[..]
Gelukkig snap je de grap wel, maar helaas goed lezen niet...en inhoudelijk kan je niet reageren (en ik doel met name op mijn eerste posting) aangezien ik hoopte op wat minder hysterie rondom loze dreigementen, wat ik enigzins probeerde te onderbouwen....maar iets zeggen en onderbouwen is een zeldzaamheid voor sommigen![]()
jammer dat gezeur onder users onderling, kan het aub OT blijven?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:28 schreef Pulu het volgende:
[..]
Gelukkig snap je de grap wel, maar helaas goed lezen niet...en inhoudelijk kan je niet reageren (en ik doel met name op mijn eerste posting) aangezien ik hoopte op wat minder hysterie rondom loze dreigementen, wat ik enigzins probeerde te onderbouwen....maar iets zeggen en onderbouwen is een zeldzaamheid voor sommigen![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:33 schreef kybe het volgende:
Rara welk gedeelte is van Amanda?
[afbeelding]
geniale capquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:33 schreef kybe het volgende:
[afbeelding]
je kunt natuurlijk ook je ogen dichtdoen dat ben je er zo achterquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:33 schreef 2live het volgende:
ik vind dat amanda haar haren weer donker moet verven, is veel te verwarrend 2 met blond haar.
en dan 1 tepel per bladzijde .quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:35 schreef DrsH het volgende:
Natasja komt binnenkort in de Playboy op een pagina met uitklaptieten haar tepels komen in de volgende uitgave
amanda staat op Mute.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:36 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
je kunt natuurlijk ook je ogen dichtdoen dat ben je er zo achter![]()
Dat is dan wel een bladvuller vrees ikquote:
Dit is toch te erg voor woordenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:40 schreef noekje het volgende:
Nu gaan dob en Eric even Lieke afbranden.
Stelletje eikelsquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:40 schreef noekje het volgende:
Nu gaan dob en Eric even Lieke afbranden.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:38 schreef Desii het volgende:
Ik vind Lieke der haar echt leuk staan
huub vindt het wel heel erg mooi! lieke vertelt dat zij in de negeer modus zitten en dat N nog steeds de overtuiging heeft dat er iets door het eten gegooid is door lieke.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:39 schreef ericahysterica het volgende:
erik vindt lieke nu echt een travestiet geworden met dat haar zo
Milton dacht dat het Huub z'n kast was... maar heeft de verkeerde laten ontploffen...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:33 schreef kybe het volgende:
[afbeelding]
Lelijker dan ze al was kan ze toch nooit wordenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:54 schreef FdW het volgende:
Ik vertrouw die Dreams Of Bounty niet zo.
Gaat het wel goed met het haar van mijn geliefde favoriete Lieke?
dat vind ik leuk aan Huub... en hij zegt het gewoon zonder enige jaloeziequote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:44 schreef 2live het volgende:
Jaap wil een 3 eenheid blijven. Eric definitief eruit zegt hij. En nooit meer eten van natasia eten.
Huub; ik hou zo van dat meissie,[ lieke] niet normaal. Zij is in haar eentje in staat hen allemaal gek te krijgen.
Ik zeg al niks meerquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:33 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
jammer dat gezeur onder users onderling, kan het aub OT blijven?![]()
Heb de streams niet aan...maarreh...lijkt ze nu een beetje op een vrouwquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:38 schreef Desii het volgende:
Ik vind Lieke der haar echt leuk staan
ik zal zo een cap voor je maken ... oké (als ze in beeld is)quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Heb de streams niet aan...maarreh...lijkt ze nu een beetje op een vrouw![]()
Ik vind dat het haar goed staat!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
het is niet zozeer haar omvang maar de soort kleding die ze draagt dat maakt het erg. Voor een vrouw is het al erg genoeg om zo zwaar te zijn denk ik (het betrof in dit geval een LEIPOSUCTIE). Maar knap dat ze ondertussen alweer 40 kg is afgevallenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:45 schreef RSie het volgende:
Hoe kan zo'n molenpaard nou voor een beautysalon werken?
echt, zo vies zie je ze bijna alleen in amerika!
Nee nog steeds niet, als je haar naast Amanda neer zet blijft ze er als een fris jong meisje uitzien.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dacht dat het gezond was lijnzaadolie door je etenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:49 schreef akveor het volgende:
Eric wil nog steeds niets van Lieke etem omdat ze hem er nog steeds van verdenkt lijnzaadolie door het eten gooit.
Prima Eric... maak jezelf maar weer groot door dat over andermans rug te doen. Net als in de tijd dat je de hoer speelde. Ik hoop echt dat Huubric niet de kans geeft om zich ook nog maar 1 minuut lekker in de villa te voelen. E#n dat je werkelijk huilend de poort uitloopt zelfs voor je die 24 uur hebt aangevraagd.
maar dan is het toch alsof vreemd dat zo'n type pretendeert Beauty's van mensen te kunnen maken en dat ze er zelf zo uitziet.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:49 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
het is niet zozeer haar omvang maar de soort kleding die ze draagt dat maakt het erg. Voor een vrouw is het al erg genoeg om zo zwaar te zijn denk ik (het betrof in dit geval een LEIPOSUCTIE). Maar knap dat ze ondertussen alweer 40 kg is afgevallen
Fris jong meisje dat loopt als een bootwerker en zeurt als een vrouw die al 40 jaar getrouwd is met de verkeerde manquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:50 schreef blomst het volgende:
[..]
Nee nog steeds niet, als je haar naast Amanda neer zet blijft ze er als een fris jong meisje uitzien.
Elke bijnaam is teveel eer... noem die zeikerd van een homo gewoon pisnicht...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:44 schreef RSie het volgende:
Erica heet vanaf nu Para Sista
Rijk aan omega-3-vetzuren dus helemaal OK.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dacht dat het gezond was lijnzaadolie door je eten![]()
Kun je na gaan hoe Amanda er dan wel uit moet zien, als Lieke naast haar fris en jong overkomt.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Fris jong meisje dat loopt als een bootwerker en zeurt als een vrouw die al 40 jaar getrouwd is met de verkeerde man![]()
En toch nog 7 favorieten stemmen bij Tuinfluiter, onbegrijpelijk.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Elke bijnaam is teveel eer... noem die zeikerd van een homo gewoon pisnicht...
Het is een schande voor alle homo's dat hij hen min of meer vertegenwoordigd.
Maar dat wisten we allang, die Amanda kun je er met gemak 20 jaar bij gevenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:54 schreef blomst het volgende:
[..]
Kun je na gaan hoe Amanda er dan wel uit moet zien, als Lieke naast haar fris en jong overkomt.
tjah dat is dan ook wel weer zo ..........enniewees de extensions lijken goed gezet vakmanschap is meesterschap en daar wordt zij tenslotte voor betaald.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:51 schreef RSie het volgende:
[..]
maar dan is het toch alsof vreemd dat zo'n type pretendeert Beauty's van mensen te kunnen maken en dat ze er zelf zo uitziet.
Uitgewoonde straattemeier is hetquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:54 schreef noekje het volgende:
Over frisse jonge vrouwen gesproken:
[afbeelding]
spugen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:55 schreef kybe het volgende:
Wat deed Amanda nou net bij dat eten???
Wat een walgelijk wijf.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:57 schreef kybe het volgende:
Amanda heeft dus gewoon in het eten dat Lieke aan het klaarmaken is gespuugd.
wat een smerig wijf .... bahquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:57 schreef kybe het volgende:
en de rest vertegenwoordigt HETERO s...?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Elke bijnaam is teveel eer... noem die zeikerd van een homo gewoon pisnicht...
Het is een schande voor alle homo's dat hij hen min of meer vertegenwoordigd.
Dat begrijp ik niet.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:55 schreef FdW het volgende:
[..]
En toch nog 7 favorieten stemmen bij Tuinfluiter, onbegrijpelijk.![]()
Zou de Febo hier eindelijk eens iets aan doen???quote:
Goor wijf is het, het past wel bij haarquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:57 schreef kybe het volgende:
Dit begrijp ik dus niet Amanda spuugt in het eten terwijl er door de Febo een verplichte wapenstilstand is ingesteld.quote:
Speak for yourselfquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:00 schreef 2live het volgende:
ik vind dat Lieke er harstikke leuk uit ziet met haar extensions. En het is gewoon een leuke meid.
In tegenstelling tot die andere 2 gedrochten die er ook rondlopen en zichzelf vrouw noemen.
vol moet echt protesteren nu!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:00 schreef kybe het volgende:
[..]
Dit begrijp ik dus niet Amanda spuugt in het eten terwijl er door de Febo een verplichte wapenstilstand is ingesteld.
En de Febo zegt hier natuurlijk weer niets over.
Het is idd niet om aan te horen. Lieke loopt langs en Dellie en Eric roepen: Een omgebouwde met lang haar in ons huis. Wat een vreselijk volk is het toch.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:00 schreef petraa het volgende:
Mute op BEN
Bron : http://www.telegraaf.nl/p(...)neemt_single_op.htmlquote:Huub uit De Gouden Kooi neemt single op
AMSTERDAM - Huub uit De Gouden Kooi gaat een single opnemen. De 25-jarige deelnemer werd vrijdag verrast door de komst van platenmaatschappij Strenghold Music Group. Op zijn slogan Nooit meer naar huis heeft de platenmaatschappij een gelijknamig nummer gemaakt, dat Huub mag inzingen.
“Top, dit is geweldig!”, reageerde Huub enthousiast. De aspirant-miljonair duikt de komende twee weken de studio in om het feestnummer op te nemen. Ook wordt een bijbehorende feestclip gemaakt
Nee hoor, maar het zijn allemaal stereotypen... met de bedoeling om bepaalde groepen van de bevolking aan te spreken. Gelukkig zijn we in Nederland tolerant maar in minder tolerante landen zou dit drama de homo emancipatie meer schade dan goed gedaan hebben. En voor je me woorden in de mond legt. Ik heb echt niets tegen homo's maar wel tegen Eric. Aangezien hij diverse zaken heeft gedaan mbt homoseksualiteit mag je dat er, onderbouwd, bijhalen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:59 schreef ericahysterica het volgende:
![]()
[..]
en de rest vertegenwoordigt HETERO s...?![]()
Ik hoop op weinig procenten voor die randdebielen dinsdag.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is idd niet om aan te horen. Lieke loopt langs en Dellie en Eric roepen: Een omgebouwde met lang haar in ons huis. Wat een vreselijk volk is het toch.![]()
ben het met je eens hoor eric maakt een minderheidsgroep gewoon vreselijk belachelijk.........opzouten met die gastquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee hoor, maar het zijn allemaal stereotypen... met de bedoeling om bepaalde groepen van de bevolking aan te spreken. Gelukkig zijn we in Nederland tolerant maar in minder tolerante landen zou dit drama de homo emancipatie meer schade dan goed gedaan hebben. En voor je me woorden in de mond legt. Ik heb echt niets tegen homo's maar wel tegen Eric. Aangezien hij diverse zaken heeft gedaan mbt homoseksualiteit mag je dat er, onderbouwd, bijhalen.
Dat soort dingen kun je verwachten als je daar als bewoner in gaat vooral als je later bent gekomen en er al groepjes zijn gevormdquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is idd niet om aan te horen. Lieke loopt langs en Dellie en Eric roepen: Een omgebouwde met lang haar in ons huis. Wat een vreselijk volk is het toch.![]()
Ik ben zo blij dat ik geen streams heb nu, hetis al tenenkrommend om te lezen, laat staan om te zien of horenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Stel dat dat walgelijke clubje het lukt om die andere 3 er uit te pesten, vraag ik me toch af hoe ze elkaar dan gaan afmaken. De beelden zullen niet mooi zijn.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:08 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dat soort dingen kun je verwachten als je daar als bewoner in gaat vooral als je later bent gekomen en er al groepjes zijn gevormd
Te grappig jijquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:07 schreef neehe het volgende:
[quote]Op zaterdag 9 juni 2007 16:01 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Speak for yourself
[/
quote] Ik zal jou wel eens willen zien, 200 kilo zeker ? ha ha
Moet je horen wie het zegt; Amanda is een wijf en praat en loopt als een kerelquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooie cap en staat d'r goed.quote:
Ik geloof nog steeds niet dat Natasia uit zichzelf weg zal gaan...maar zij is straks echt geen vrienden meer met Brian als het om de knikkers gaat...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:10 schreef Charmian het volgende:
[..]
Stel dat dat walgelijke clubje het lukt om die andere 3 er uit te pesten, vraag ik me toch af hoe ze elkaar dan gaan afmaken. De beelden zullen niet mooi zijn.
Wat een onzin. En Eric dan, of Japio?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:08 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dat soort dingen kun je verwachten als je daar als bewoner in gaat vooral als je later bent gekomen en er al groepjes zijn gevormd
Ik lag me echt te pletter: Amanda en Natasia zijn toch beide geupgraded? En Eric houdt toch van mannen....?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niks onzin, ze zijn elkaar allemaal aan het treiteren en vandaag is het gewoon Liekequote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat een onzin. En Eric dan, of Japio?
Het gaat mij voornamelijk om het nivo en achterkakse gelul. Dat je aangepakt gaat worden, weet je van te voren.
Lieke houdt zich gelukkig goed staande.
En dat gelof jij?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:19 schreef DrsH het volgende:
Hebben jullie in het dagblad Trouw al gelezen dat de naam van DGK binnenkort gaat veranderen???
Het wordt dan "The Adams Family"
Ze vertelde gisteren, dat ze regelmatig ceepees achterhoudt. Ook het bezoek van haar zussen heeft ze niet betaald.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:15 schreef 2live het volgende:
natas heeft geen CP's meer, dus er komen weer punten het huis in.
werkelijk... ik zal het filmpje eens naar CAZ toesturen (wat een vieze leugenaar)quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:18 schreef ericahysterica het volgende:
rat nee dat heeft natas niet gezegd hoor van die auto opblazen maar HUUB heeft ons wel lonkanker toegewenst en toen weer huub huub huub huub
Heb je een linkje?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:19 schreef DrsH het volgende:
Hebben jullie in het dagblad Trouw al gelezen dat de naam van DGK binnenkort gaat veranderen???
Het wordt dan "The Adams Family"
Denkt Brian nogsteeds dat niemand hem ziet?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:18 schreef ericahysterica het volgende:
rat nee dat heeft natas niet gezegd hoor van die auto opblazen maar HUUB heeft ons wel lonkanker toegewenst en toen weer huub huub huub huub
ze heeft nu niks meer,[?] en met achter geregeld dat er CP's het huis in komen, vertelde ze netquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze vertelde gisteren, dat ze regelmatig ceepees achterhoudt. Ook het bezoek van haar zussen heeft ze niet betaald.
Ze zijn de hele dag al bezig. Die gasten zijn echt ziek.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:20 schreef ericahysterica het volgende:
oh nu wordt lieke weer belachelijk gemaakt
Ik denk dat er momenteel al 30 emails verstuurd zijn met linkjes. Gokje hoor.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:20 schreef Desii het volgende:
[..]
werkelijk... ik zal het filmpje eens naar CAZ toesturen (wat een vieze leugenaar)
Als ik Brian zie, gaat het geluid op mute... wegens enorme kans op verhoogde bloeddruk
hehehehe, oké.... hoef ik die moeite niet meer te doenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik denk dat er momenteel al 30 emails verstuurd zijn met linkjes. Gokje hoor.
Nee de reporter spoort lekker....om uberhaubt brian aan de telefoon te willenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:20 schreef ericahysterica het volgende:
rat vertelt over dat huub een liedje gaat opnemen.........de reporter nu weet ik zeker dat hij een psychopaat is dat hij een carnavalskraker gaat opnemen
Dat moet ze wel zeggen. Dit gesprek was vannacht. Ze denkt wrs dat er 's nachts geen streamers zijn. Dom wijf.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:22 schreef 2live het volgende:
[..]
ze heeft nu niks meer,[?] en met achter geregeld dat er CP's het huis in komen, vertelde ze net
Dit gaat echt te ver!!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:57 schreef kybe het volgende:
Niemand heeft gezegd dat het een lief spelletje zou wordenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:20 schreef ericahysterica het volgende:
oh nu wordt lieke weer belachelijk gemaakt
tassiebassie kan heel slecht tegen haar verliesquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze zijn de hele dag al bezig. Die gasten zijn echt ziek.
Of je plaatst er een link bij of je houd je kop. Dit schiet niet op.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:24 schreef DrsH het volgende:
In de Gay krant lees ik net een artikel waarin wordt vermeld dat Eric tijdens de Gay Parade in Amsterdam vrijwel zeker zal worden verzopen. Wat een waardig einde komt er dan aan zo'n zinloos bestaan
oh zo! Ik snapte het al niet.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat moet ze wel zeggen. Dit gesprek was vannacht. Ze denkt wrs dat er 's nachts geen streamers zijn. Dom wijf.
Is dit een open sollicitatie voor DGK?????quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:26 schreef akveor het volgende:
[..]
Of je plaatst er een link bij of je houd je kop. Dit schiet niet op.![]()
en bovendien heeft zij een zeurderige rechtertepel...........ilk denk dat dat mens op instorten staat van het vele krijsen de afgelopen dagen, dat is topsport hoor! en als het dan nog niets oplevert ook en loederke liederke loopt er zo koeltjes bij , is dat niet leuk voor iemand met narcistische trekken.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:26 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
tassiebassie kan heel slecht tegen haar verlies![]()
Deze user kraamt de hele dag al onzin uit, beter negeren.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:26 schreef akveor het volgende:
[..]
Of je plaatst er een link bij of je houd je kop. Dit schiet niet op.![]()
Ik wil gewoon niet dat ie mijn rol hier overneemt....quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Deze user kraamt de hele dag al onzin uit, beter negeren.
Ze proosten op The Great Four.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:29 schreef ericahysterica het volgende:
zo wapenstillig is het niet hoor volgens N![]()
ik geloof dat wel, hun hersenen zijn zwaar aangetast.Je hersencellen sterven af door alcohol.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:30 schreef ericahysterica het volgende:
eric dronk 3 flessen champ per week dellie ook ja hoor jongens............
Was het toevallig roze champagne...?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:30 schreef ericahysterica het volgende:
Lijkt me niet zo vreemd, Eric als gigolo en Amanda met haar criminele vriendjesquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:30 schreef ericahysterica het volgende:
Ze wilden graag chillmuziekquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat voor muziek hebben ze in Godsnaam aan staan![]()
onzin kan leuk zijn anders kunnen we wel op het forum van Elzevier gaan zitten, btw of er zoveel zinnigs aan DGK te bespeuren valt ......laat ieder in zijn waardequote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, haar moeder lijkt op Patty Brard.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:35 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat zei Amanda nou net, is haar moeder ook zo'n viswijf?
Het ging er om dat een user nogal serieus reageerde, vandaar.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:34 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
onzin kan leuk zijn anders kunnen we wel op het forum van Elzevier gaan zitten, btw of er zoveel zinnigs aan DGK te bespeuren valt ......laat ieder in zijn waarde
amanda vertelde ooit als 2 druppels op haar moeder te lijken....dus vul maar inquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:35 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat zei Amanda nou net, is haar moeder ook zo'n viswijf?
't Is toch niet Patty Brard?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, haar moeder lijkt op Patty Brard.
tjahquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het ging er om dat een user nogal serieus reageerde, vandaar.
Patty heeft wel een dochter die hetzelfde gedrag vertoont.quote:
grapjas en nu OT aub...............rat zit tenslotte in de domineemodquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:39 schreef DrsH het volgende:
Kijk lieverds ik ben net Peter R de Vries Ik doe niet aan bronvermelding althans ik geef geen links
je kunt er inrollen weet je......quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:40 schreef beequeen het volgende:
Nemen jullie het gesprek van BEAN over, ik hang even boven de pot.![]()
![]()
Waarom??? Het is toch wel grappig en duidelijk onzin. Het kan natuurlijk veel leuker, maar ik moet nog douchen en boodschappen doen...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom schiet Sjon die gek niet hoogstpersoonlijk af?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:41 schreef Clank het volgende:
Brian zit weer allerlei betogen te houden waardoor hij weer een heilig boontje is.
tuurlijk niet....hij heeft het met Nena maar 2 of 3 keer gedaan en zich toen zooooo schuldig gevoeld. Hij heeft gelijk de bond tegen vloeken gebeld en donaties gedaan. Dan ben je toch goed?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Toen Brian mensen kanker toewenste was het nog niet zo erg...
![]()
Schop die user dan onder zijn kont!!!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het ging er om dat een user nogal serieus reageerde, vandaar.
Elke vorm van zelfreflectie is hem vreemd.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:41 schreef Clank het volgende:
Brian zit weer allerlei betogen te houden waardoor hij weer een heilig boontje is.
Ik heb zelf kanker gehad.. en ik stoor me er echt niet aan (maar dat is natuurlijk per persoon verschillend)quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:41 schreef akveor het volgende:
Wat die Brian steeds roept over kanker vind ik echt een belediging voor alle kankerpatienten. Alsof die denken dat het een persoonlijk aanval van Huub is. Kankerpatienten nabestaanden zijn niet dom hoor maar ook gewoon mensen net als ieder ander.
Natasia heeft momenteel die cosa nostra in dienst.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:42 schreef FdW het volgende:
[..]
Waarom schiet Sjon die gek niet hoogstpersoonlijk af?
Krijgt hij voor het eerst sinds lange tijd weer een paar vrienden erbij.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |