Dat soort dingen kun je verwachten als je daar als bewoner in gaat vooral als je later bent gekomen en er al groepjes zijn gevormdquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is idd niet om aan te horen. Lieke loopt langs en Dellie en Eric roepen: Een omgebouwde met lang haar in ons huis. Wat een vreselijk volk is het toch.![]()
Ik ben zo blij dat ik geen streams heb nu, hetis al tenenkrommend om te lezen, laat staan om te zien of horenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is idd niet om aan te horen. Lieke loopt langs en Dellie en Eric roepen: Een omgebouwde met lang haar in ons huis. Wat een vreselijk volk is het toch.![]()
Stel dat dat walgelijke clubje het lukt om die andere 3 er uit te pesten, vraag ik me toch af hoe ze elkaar dan gaan afmaken. De beelden zullen niet mooi zijn.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:08 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dat soort dingen kun je verwachten als je daar als bewoner in gaat vooral als je later bent gekomen en er al groepjes zijn gevormd
Te grappig jijquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:07 schreef neehe het volgende:
[quote]Op zaterdag 9 juni 2007 16:01 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Speak for yourself
[/
quote] Ik zal jou wel eens willen zien, 200 kilo zeker ? ha ha
Moet je horen wie het zegt; Amanda is een wijf en praat en loopt als een kerelquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooie cap en staat d'r goed.quote:
Ik geloof nog steeds niet dat Natasia uit zichzelf weg zal gaan...maar zij is straks echt geen vrienden meer met Brian als het om de knikkers gaat...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:10 schreef Charmian het volgende:
[..]
Stel dat dat walgelijke clubje het lukt om die andere 3 er uit te pesten, vraag ik me toch af hoe ze elkaar dan gaan afmaken. De beelden zullen niet mooi zijn.
Wat een onzin. En Eric dan, of Japio?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:08 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dat soort dingen kun je verwachten als je daar als bewoner in gaat vooral als je later bent gekomen en er al groepjes zijn gevormd
Ik lag me echt te pletter: Amanda en Natasia zijn toch beide geupgraded? En Eric houdt toch van mannen....?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niks onzin, ze zijn elkaar allemaal aan het treiteren en vandaag is het gewoon Liekequote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat een onzin. En Eric dan, of Japio?
Het gaat mij voornamelijk om het nivo en achterkakse gelul. Dat je aangepakt gaat worden, weet je van te voren.
Lieke houdt zich gelukkig goed staande.
En dat gelof jij?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:19 schreef DrsH het volgende:
Hebben jullie in het dagblad Trouw al gelezen dat de naam van DGK binnenkort gaat veranderen???
Het wordt dan "The Adams Family"
Ze vertelde gisteren, dat ze regelmatig ceepees achterhoudt. Ook het bezoek van haar zussen heeft ze niet betaald.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:15 schreef 2live het volgende:
natas heeft geen CP's meer, dus er komen weer punten het huis in.
werkelijk... ik zal het filmpje eens naar CAZ toesturen (wat een vieze leugenaar)quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:18 schreef ericahysterica het volgende:
rat nee dat heeft natas niet gezegd hoor van die auto opblazen maar HUUB heeft ons wel lonkanker toegewenst en toen weer huub huub huub huub
Heb je een linkje?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:19 schreef DrsH het volgende:
Hebben jullie in het dagblad Trouw al gelezen dat de naam van DGK binnenkort gaat veranderen???
Het wordt dan "The Adams Family"
Denkt Brian nogsteeds dat niemand hem ziet?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:18 schreef ericahysterica het volgende:
rat nee dat heeft natas niet gezegd hoor van die auto opblazen maar HUUB heeft ons wel lonkanker toegewenst en toen weer huub huub huub huub
ze heeft nu niks meer,[?] en met achter geregeld dat er CP's het huis in komen, vertelde ze netquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze vertelde gisteren, dat ze regelmatig ceepees achterhoudt. Ook het bezoek van haar zussen heeft ze niet betaald.
Ze zijn de hele dag al bezig. Die gasten zijn echt ziek.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:20 schreef ericahysterica het volgende:
oh nu wordt lieke weer belachelijk gemaakt
Ik denk dat er momenteel al 30 emails verstuurd zijn met linkjes. Gokje hoor.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:20 schreef Desii het volgende:
[..]
werkelijk... ik zal het filmpje eens naar CAZ toesturen (wat een vieze leugenaar)
Als ik Brian zie, gaat het geluid op mute... wegens enorme kans op verhoogde bloeddruk
hehehehe, oké.... hoef ik die moeite niet meer te doenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik denk dat er momenteel al 30 emails verstuurd zijn met linkjes. Gokje hoor.
Nee de reporter spoort lekker....om uberhaubt brian aan de telefoon te willenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:20 schreef ericahysterica het volgende:
rat vertelt over dat huub een liedje gaat opnemen.........de reporter nu weet ik zeker dat hij een psychopaat is dat hij een carnavalskraker gaat opnemen
Dat moet ze wel zeggen. Dit gesprek was vannacht. Ze denkt wrs dat er 's nachts geen streamers zijn. Dom wijf.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:22 schreef 2live het volgende:
[..]
ze heeft nu niks meer,[?] en met achter geregeld dat er CP's het huis in komen, vertelde ze net
Dit gaat echt te ver!!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:57 schreef kybe het volgende:
Amanda heeft dus gewoon in het eten dat Lieke aan het klaarmaken is gespuugd.
Niemand heeft gezegd dat het een lief spelletje zou wordenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:20 schreef ericahysterica het volgende:
oh nu wordt lieke weer belachelijk gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |