Lelijker dan ze al was kan ze toch nooit wordenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:54 schreef FdW het volgende:
Ik vertrouw die Dreams Of Bounty niet zo.
Gaat het wel goed met het haar van mijn geliefde favoriete Lieke?
dat vind ik leuk aan Huub... en hij zegt het gewoon zonder enige jaloeziequote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:44 schreef 2live het volgende:
Jaap wil een 3 eenheid blijven. Eric definitief eruit zegt hij. En nooit meer eten van natasia eten.
Huub; ik hou zo van dat meissie,[ lieke] niet normaal. Zij is in haar eentje in staat hen allemaal gek te krijgen.
Ik zeg al niks meerquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:33 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
jammer dat gezeur onder users onderling, kan het aub OT blijven?![]()
Heb de streams niet aan...maarreh...lijkt ze nu een beetje op een vrouwquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:38 schreef Desii het volgende:
Ik vind Lieke der haar echt leuk staan
ik zal zo een cap voor je maken ... oké (als ze in beeld is)quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Heb de streams niet aan...maarreh...lijkt ze nu een beetje op een vrouw![]()
Ik vind dat het haar goed staat!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
het is niet zozeer haar omvang maar de soort kleding die ze draagt dat maakt het erg. Voor een vrouw is het al erg genoeg om zo zwaar te zijn denk ik (het betrof in dit geval een LEIPOSUCTIE). Maar knap dat ze ondertussen alweer 40 kg is afgevallenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:45 schreef RSie het volgende:
Hoe kan zo'n molenpaard nou voor een beautysalon werken?
echt, zo vies zie je ze bijna alleen in amerika!
Nee nog steeds niet, als je haar naast Amanda neer zet blijft ze er als een fris jong meisje uitzien.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dacht dat het gezond was lijnzaadolie door je etenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:49 schreef akveor het volgende:
Eric wil nog steeds niets van Lieke etem omdat ze hem er nog steeds van verdenkt lijnzaadolie door het eten gooit.
Prima Eric... maak jezelf maar weer groot door dat over andermans rug te doen. Net als in de tijd dat je de hoer speelde. Ik hoop echt dat Huubric niet de kans geeft om zich ook nog maar 1 minuut lekker in de villa te voelen. E#n dat je werkelijk huilend de poort uitloopt zelfs voor je die 24 uur hebt aangevraagd.
maar dan is het toch alsof vreemd dat zo'n type pretendeert Beauty's van mensen te kunnen maken en dat ze er zelf zo uitziet.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:49 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
het is niet zozeer haar omvang maar de soort kleding die ze draagt dat maakt het erg. Voor een vrouw is het al erg genoeg om zo zwaar te zijn denk ik (het betrof in dit geval een LEIPOSUCTIE). Maar knap dat ze ondertussen alweer 40 kg is afgevallen
Fris jong meisje dat loopt als een bootwerker en zeurt als een vrouw die al 40 jaar getrouwd is met de verkeerde manquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:50 schreef blomst het volgende:
[..]
Nee nog steeds niet, als je haar naast Amanda neer zet blijft ze er als een fris jong meisje uitzien.
Elke bijnaam is teveel eer... noem die zeikerd van een homo gewoon pisnicht...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:44 schreef RSie het volgende:
Erica heet vanaf nu Para Sista
Rijk aan omega-3-vetzuren dus helemaal OK.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dacht dat het gezond was lijnzaadolie door je eten![]()
Kun je na gaan hoe Amanda er dan wel uit moet zien, als Lieke naast haar fris en jong overkomt.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Fris jong meisje dat loopt als een bootwerker en zeurt als een vrouw die al 40 jaar getrouwd is met de verkeerde man![]()
En toch nog 7 favorieten stemmen bij Tuinfluiter, onbegrijpelijk.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Elke bijnaam is teveel eer... noem die zeikerd van een homo gewoon pisnicht...
Het is een schande voor alle homo's dat hij hen min of meer vertegenwoordigd.
Maar dat wisten we allang, die Amanda kun je er met gemak 20 jaar bij gevenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:54 schreef blomst het volgende:
[..]
Kun je na gaan hoe Amanda er dan wel uit moet zien, als Lieke naast haar fris en jong overkomt.
tjah dat is dan ook wel weer zo ..........enniewees de extensions lijken goed gezet vakmanschap is meesterschap en daar wordt zij tenslotte voor betaald.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:51 schreef RSie het volgende:
[..]
maar dan is het toch alsof vreemd dat zo'n type pretendeert Beauty's van mensen te kunnen maken en dat ze er zelf zo uitziet.
Uitgewoonde straattemeier is hetquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:54 schreef noekje het volgende:
Over frisse jonge vrouwen gesproken:
[afbeelding]
spugen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:55 schreef kybe het volgende:
Wat deed Amanda nou net bij dat eten???
Wat een walgelijk wijf.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:57 schreef kybe het volgende:
Amanda heeft dus gewoon in het eten dat Lieke aan het klaarmaken is gespuugd.
wat een smerig wijf .... bahquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:57 schreef kybe het volgende:
en de rest vertegenwoordigt HETERO s...?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Elke bijnaam is teveel eer... noem die zeikerd van een homo gewoon pisnicht...
Het is een schande voor alle homo's dat hij hen min of meer vertegenwoordigd.
Dat begrijp ik niet.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:55 schreef FdW het volgende:
[..]
En toch nog 7 favorieten stemmen bij Tuinfluiter, onbegrijpelijk.![]()
Zou de Febo hier eindelijk eens iets aan doen???quote:
Goor wijf is het, het past wel bij haarquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:57 schreef kybe het volgende:
Dit begrijp ik dus niet Amanda spuugt in het eten terwijl er door de Febo een verplichte wapenstilstand is ingesteld.quote:
Speak for yourselfquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:00 schreef 2live het volgende:
ik vind dat Lieke er harstikke leuk uit ziet met haar extensions. En het is gewoon een leuke meid.
In tegenstelling tot die andere 2 gedrochten die er ook rondlopen en zichzelf vrouw noemen.
vol moet echt protesteren nu!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:00 schreef kybe het volgende:
[..]
Dit begrijp ik dus niet Amanda spuugt in het eten terwijl er door de Febo een verplichte wapenstilstand is ingesteld.
En de Febo zegt hier natuurlijk weer niets over.
Het is idd niet om aan te horen. Lieke loopt langs en Dellie en Eric roepen: Een omgebouwde met lang haar in ons huis. Wat een vreselijk volk is het toch.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:00 schreef petraa het volgende:
Mute op BEN
Bron : http://www.telegraaf.nl/p(...)neemt_single_op.htmlquote:Huub uit De Gouden Kooi neemt single op
AMSTERDAM - Huub uit De Gouden Kooi gaat een single opnemen. De 25-jarige deelnemer werd vrijdag verrast door de komst van platenmaatschappij Strenghold Music Group. Op zijn slogan Nooit meer naar huis heeft de platenmaatschappij een gelijknamig nummer gemaakt, dat Huub mag inzingen.
“Top, dit is geweldig!”, reageerde Huub enthousiast. De aspirant-miljonair duikt de komende twee weken de studio in om het feestnummer op te nemen. Ook wordt een bijbehorende feestclip gemaakt
Nee hoor, maar het zijn allemaal stereotypen... met de bedoeling om bepaalde groepen van de bevolking aan te spreken. Gelukkig zijn we in Nederland tolerant maar in minder tolerante landen zou dit drama de homo emancipatie meer schade dan goed gedaan hebben. En voor je me woorden in de mond legt. Ik heb echt niets tegen homo's maar wel tegen Eric. Aangezien hij diverse zaken heeft gedaan mbt homoseksualiteit mag je dat er, onderbouwd, bijhalen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:59 schreef ericahysterica het volgende:
![]()
[..]
en de rest vertegenwoordigt HETERO s...?![]()
Ik hoop op weinig procenten voor die randdebielen dinsdag.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is idd niet om aan te horen. Lieke loopt langs en Dellie en Eric roepen: Een omgebouwde met lang haar in ons huis. Wat een vreselijk volk is het toch.![]()
ben het met je eens hoor eric maakt een minderheidsgroep gewoon vreselijk belachelijk.........opzouten met die gastquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee hoor, maar het zijn allemaal stereotypen... met de bedoeling om bepaalde groepen van de bevolking aan te spreken. Gelukkig zijn we in Nederland tolerant maar in minder tolerante landen zou dit drama de homo emancipatie meer schade dan goed gedaan hebben. En voor je me woorden in de mond legt. Ik heb echt niets tegen homo's maar wel tegen Eric. Aangezien hij diverse zaken heeft gedaan mbt homoseksualiteit mag je dat er, onderbouwd, bijhalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |