quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:06 schreef FdW het volgende:
[..]
Hooguit de categorie hoerenlopers valt op zoiets walgelijks.![]()
dat ga ik lekker ook doen! Ze moet gewoon boven die sukkels daar eindigen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:22 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb net ff een sms gestuurd voor Lieke![]()
Ik kan heel zielig reageren .........dat doe je ook!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:21 schreef Pulu het volgende:
[..]
Ik kan heel zielig reageren door door te wijzen op jouw geweldige spelling (volgens mij schrijf je lid nog altijd met 1 D)....alleen maar omdat ik reageer met wat meer voorbehoud dan de gemiddelde door emotie overmande poster ben ik gelijk liD van de fanclub....beetje zwak hoor....
Ik reageer niet vaak meer op COSSEN...deed dat een COS of 800 geleden nog wel, maar als je al iets zou herinneren in mijn reacties naar Natasia, Brian en Amanda allesbehalve positief was...maar helaas jij was zeker druk bezig met je spelling bij te spijkeren...succes!
Bedoel je dat potten die van geblokte wijven houden ook op zoiets vallen?quote:
Misschien moet jij eens niet iedereen in een hokje duwenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:25 schreef FdW het volgende:
[..]
Bedoel je dat potten die van geblokte wijven houden ook op zoiets vallen?
Gelukkig snap je de grap wel, maar helaas goed lezen niet...en inhoudelijk kan je niet reageren (en ik doel met name op mijn eerste posting) aangezien ik hoopte op wat minder hysterie rondom loze dreigementen, wat ik enigzins probeerde te onderbouwen....maar iets zeggen en onderbouwen is een zeldzaamheid voor sommigenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:24 schreef Villalux het volgende:
[..]
Ik kan heel zielig reageren .........dat doe je ook!![]()
Dan begrijp ik niet waarom Natasia zo panisch reageert dat de streamkijkers een streamlock voor de kiezen krijgt.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:06 schreef Pulu het volgende:
En mensen alsjeblaft, neem Natasia helemaal niet zo serieus...maandenlang worden hele fora volgekalkt over het gebrek aan realiteitsbesef van Natasia en nu gaan al haar zogenaamde dreigementen serieus nemen...
Ff een paar zaken een rijtje:
1) KNIP
hier wel!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:31 schreef Clank het volgende:
Brian kleedt zich warm aan.. een overhemd met lange mouwen en een colbert. Zou het koud zijn in Eemnes??
Dat heet nu een penis extensionquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:30 schreef fredfik het volgende:
[quote]Op zaterdag 9 juni 2007 15:28 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
[/quowat zie ik daar nu?????
lees eens 3 posten voor dat Jou post er op stond. aub.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:28 schreef Pulu het volgende:
[..]
Gelukkig snap je de grap wel, maar helaas goed lezen niet...en inhoudelijk kan je niet reageren (en ik doel met name op mijn eerste posting) aangezien ik hoopte op wat minder hysterie rondom loze dreigementen, wat ik enigzins probeerde te onderbouwen....maar iets zeggen en onderbouwen is een zeldzaamheid voor sommigen![]()
jammer dat gezeur onder users onderling, kan het aub OT blijven?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:28 schreef Pulu het volgende:
[..]
Gelukkig snap je de grap wel, maar helaas goed lezen niet...en inhoudelijk kan je niet reageren (en ik doel met name op mijn eerste posting) aangezien ik hoopte op wat minder hysterie rondom loze dreigementen, wat ik enigzins probeerde te onderbouwen....maar iets zeggen en onderbouwen is een zeldzaamheid voor sommigen![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:33 schreef kybe het volgende:
Rara welk gedeelte is van Amanda?
[afbeelding]
geniale capquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:33 schreef kybe het volgende:
[afbeelding]
je kunt natuurlijk ook je ogen dichtdoen dat ben je er zo achterquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:33 schreef 2live het volgende:
ik vind dat amanda haar haren weer donker moet verven, is veel te verwarrend 2 met blond haar.
en dan 1 tepel per bladzijde .quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:35 schreef DrsH het volgende:
Natasja komt binnenkort in de Playboy op een pagina met uitklaptieten haar tepels komen in de volgende uitgave
amanda staat op Mute.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:36 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
je kunt natuurlijk ook je ogen dichtdoen dat ben je er zo achter![]()
Dat is dan wel een bladvuller vrees ikquote:
Dit is toch te erg voor woordenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:40 schreef noekje het volgende:
Nu gaan dob en Eric even Lieke afbranden.
Stelletje eikelsquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:40 schreef noekje het volgende:
Nu gaan dob en Eric even Lieke afbranden.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:38 schreef Desii het volgende:
Ik vind Lieke der haar echt leuk staan
huub vindt het wel heel erg mooi! lieke vertelt dat zij in de negeer modus zitten en dat N nog steeds de overtuiging heeft dat er iets door het eten gegooid is door lieke.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:39 schreef ericahysterica het volgende:
erik vindt lieke nu echt een travestiet geworden met dat haar zo
Milton dacht dat het Huub z'n kast was... maar heeft de verkeerde laten ontploffen...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:33 schreef kybe het volgende:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |