tassiebassie kan heel slecht tegen haar verliesquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze zijn de hele dag al bezig. Die gasten zijn echt ziek.
Of je plaatst er een link bij of je houd je kop. Dit schiet niet op.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:24 schreef DrsH het volgende:
In de Gay krant lees ik net een artikel waarin wordt vermeld dat Eric tijdens de Gay Parade in Amsterdam vrijwel zeker zal worden verzopen. Wat een waardig einde komt er dan aan zo'n zinloos bestaan
oh zo! Ik snapte het al niet.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat moet ze wel zeggen. Dit gesprek was vannacht. Ze denkt wrs dat er 's nachts geen streamers zijn. Dom wijf.
Is dit een open sollicitatie voor DGK?????quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:26 schreef akveor het volgende:
[..]
Of je plaatst er een link bij of je houd je kop. Dit schiet niet op.![]()
en bovendien heeft zij een zeurderige rechtertepel...........ilk denk dat dat mens op instorten staat van het vele krijsen de afgelopen dagen, dat is topsport hoor! en als het dan nog niets oplevert ook en loederke liederke loopt er zo koeltjes bij , is dat niet leuk voor iemand met narcistische trekken.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:26 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
tassiebassie kan heel slecht tegen haar verlies![]()
Deze user kraamt de hele dag al onzin uit, beter negeren.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:26 schreef akveor het volgende:
[..]
Of je plaatst er een link bij of je houd je kop. Dit schiet niet op.![]()
Ik wil gewoon niet dat ie mijn rol hier overneemt....quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Deze user kraamt de hele dag al onzin uit, beter negeren.
Ze proosten op The Great Four.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:29 schreef ericahysterica het volgende:
zo wapenstillig is het niet hoor volgens N![]()
ik geloof dat wel, hun hersenen zijn zwaar aangetast.Je hersencellen sterven af door alcohol.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:30 schreef ericahysterica het volgende:
eric dronk 3 flessen champ per week dellie ook ja hoor jongens............
Was het toevallig roze champagne...?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:30 schreef ericahysterica het volgende:
Lijkt me niet zo vreemd, Eric als gigolo en Amanda met haar criminele vriendjesquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:30 schreef ericahysterica het volgende:
Ze wilden graag chillmuziekquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat voor muziek hebben ze in Godsnaam aan staan![]()
onzin kan leuk zijn anders kunnen we wel op het forum van Elzevier gaan zitten, btw of er zoveel zinnigs aan DGK te bespeuren valt ......laat ieder in zijn waardequote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, haar moeder lijkt op Patty Brard.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:35 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat zei Amanda nou net, is haar moeder ook zo'n viswijf?
Het ging er om dat een user nogal serieus reageerde, vandaar.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:34 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
onzin kan leuk zijn anders kunnen we wel op het forum van Elzevier gaan zitten, btw of er zoveel zinnigs aan DGK te bespeuren valt ......laat ieder in zijn waarde
amanda vertelde ooit als 2 druppels op haar moeder te lijken....dus vul maar inquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:35 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat zei Amanda nou net, is haar moeder ook zo'n viswijf?
't Is toch niet Patty Brard?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, haar moeder lijkt op Patty Brard.
tjahquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het ging er om dat een user nogal serieus reageerde, vandaar.
Patty heeft wel een dochter die hetzelfde gedrag vertoont.quote:
grapjas en nu OT aub...............rat zit tenslotte in de domineemodquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:39 schreef DrsH het volgende:
Kijk lieverds ik ben net Peter R de Vries Ik doe niet aan bronvermelding althans ik geef geen links
je kunt er inrollen weet je......quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:40 schreef beequeen het volgende:
Nemen jullie het gesprek van BEAN over, ik hang even boven de pot.![]()
![]()
Waarom??? Het is toch wel grappig en duidelijk onzin. Het kan natuurlijk veel leuker, maar ik moet nog douchen en boodschappen doen...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom schiet Sjon die gek niet hoogstpersoonlijk af?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:41 schreef Clank het volgende:
Brian zit weer allerlei betogen te houden waardoor hij weer een heilig boontje is.
tuurlijk niet....hij heeft het met Nena maar 2 of 3 keer gedaan en zich toen zooooo schuldig gevoeld. Hij heeft gelijk de bond tegen vloeken gebeld en donaties gedaan. Dan ben je toch goed?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Toen Brian mensen kanker toewenste was het nog niet zo erg...
![]()
Schop die user dan onder zijn kont!!!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het ging er om dat een user nogal serieus reageerde, vandaar.
Elke vorm van zelfreflectie is hem vreemd.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:41 schreef Clank het volgende:
Brian zit weer allerlei betogen te houden waardoor hij weer een heilig boontje is.
Ik heb zelf kanker gehad.. en ik stoor me er echt niet aan (maar dat is natuurlijk per persoon verschillend)quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:41 schreef akveor het volgende:
Wat die Brian steeds roept over kanker vind ik echt een belediging voor alle kankerpatienten. Alsof die denken dat het een persoonlijk aanval van Huub is. Kankerpatienten nabestaanden zijn niet dom hoor maar ook gewoon mensen net als ieder ander.
Natasia heeft momenteel die cosa nostra in dienst.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:42 schreef FdW het volgende:
[..]
Waarom schiet Sjon die gek niet hoogstpersoonlijk af?
Krijgt hij voor het eerst sinds lange tijd weer een paar vrienden erbij.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |