quote:Op zondag 10 juni 2007 23:42 schreef soylent het volgende:
(Kleven)
De vorige is verdreven,
daarom wil ik deze
gaarne laten kleven,
zodat hij bovenaan blijft zweven.
Zet de uitslag anders in de OP van een nieuw weektopic, met een linkje naar het oude topic.quote:Op maandag 11 juni 2007 08:36 schreef tuinfluiter het volgende:
Goedemorgen Avonne, Day en Gert,
Er kan niet meer gestemd worden bij de poll: Wie is je favoriet? (4-10 juni) .
Omdat het nu 11 juni is, maar ook is het topic vol -300
en is dus naar beneden gezakt.
Is het mogelijk om het topic nog 1 dagje naar boven te halen?
Gewoon om de uitslag en reacties te tonen .![]()
Dat kan, maar ikzelf start deze week geen poll ,quote:Op maandag 11 juni 2007 12:49 schreef Gert het volgende:
Zet de uitslag anders in de OP van een nieuw weektopic,
met een linkje naar het oude topic.
OK.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:53 schreef Gert het volgende:
[..]
eigenlijk stond-ie op de nominatie om van de stickies te worden afgehaald.
Voyeur, je post vormde een mooie kapstok voor de andere mods om me bij te praten over de voorbije weken. Een antwoord:quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:53 schreef voyeur het volgende:
Tsja, nu is Disana geband wegens 'ingaan tegen de moderatie'. Normaal geloof ik het wel met al die bannetjes; mensen zullen ze wel verdiend hebben en/of er gaat een voorbeeld werking van uit.
[etc]
Hoi Gert, Avonne en Day,quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Voyeur, je post vormde een mooie kapstok voor de andere mods om me bij te praten over de voorbije weken. Een antwoord:
1. Consequent zijn, optreden tegen racisme etc: het zijn een beetje open deuren natuurlijk, maar je hebt (dus) wel gelijk: dat moeten we zijn/doen. Als dat er een beetje bij ingeschoten is, dan heeft dat te maken met de tijdelijke..
2. Onderbezetting, waardoor niet alles gezien is misschien. Overigens wil niet posten door een mod, niet zeggen dat hij/zij ook niet aanwezig is. Anyway, we zijn weer op volle sterkte nu.
3. Wat betreft je opmerkingen over de ban van Disana: bans worden, zoals gebruikelijk, niet op het openbare gedeelte van het forum besproken. Dat is teleurstellend wellicht, maar wel consequent.![]()
ik was er niet blij meequote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:46 schreef Disana het volgende:
Als vrij regelmatig opener van COSsen zou ik het heel fijn vinden als er eenduidige richtlijnen en afspraken komen over het openen en doorgang vinden van COSsen ingeval er meerdere zijn.
Ikzelf werd geband omdat een moderator van buitenaf niet begreep waar ik op doelde toen ik meende dat een andere COS voorrang zou moeten krijgen. De regels werden direkt na dat geval bijgesteld, waardoor het nog meer leek alsof mijn ervaring met voorrang bij meerdere COSsen fout was - overigens zijn oude noch nieuwe regels over wat te doen bij meerdere COSsen ergens te vinden.
Nu blijkt dat we ook de COS goed moeten lezen om niet te missen dat een moderator een user uitnodigt de volgende COS vast te openen. Hierdoor ontstond verwarring, ook bij de moderatie, over een COS die duidelijk eerder werd geopend:
Gert raadt kleinzusje aan een nieuwe COS aan te maken
[COS # 1686] Lieke wordt nog steeds verdacht.
Polonium opent echter als eerste een COS
[COS # 1687] Zonder onderbroek naar de popipoll
Waarop Gert hem een smiecht noemt en zegt dat we in de latere COS verder gaan
In de COS van kleinzusje schrijft Gert dat hij de andere al heeft dichtgegooid
[COS#1687] Waar de wietplantjes gaan pollen
Men moet er ook niet over 'zeiken' vindt Gert
[COS#1687] Waar de wietplantjes gaan pollen
Het is dus wel degelijk nog steeds zo dat latere COSsen soms voorrang krijgen boven de eerste, zoals ik ook dacht in het geval dat me een ban opleverde; dit in tegenstelling tot de regels die werden opgesteld direkt nadat ik problemen kreeg met een dubbele COS.
Willen jullie hierover afspraken maken en alle regels hieromtrent in de FAQ zetten, alsjeblieft?
Dat schrijft ze ook gewoon.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:57 schreef beequeen het volgende:
Ik kan je nog onderschrijven Disana.
Openings nummer van Polonium is 736, van KZ 737.
Toch maar geedit?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:03 schreef Gert het volgende:
Ik dacht dat Polonium een geintje uithaalde. Kleinzusje had immers al aangekondigd dat ze een topic zou gaan openen, en ineens was daar Polonium. Dat is alles.
En já hoor. Zeiken.![]()
Ik wil niet stoken hoor, maar wat stond er?quote:
Ben jij nou moderator of niet. De bovenstaande berichten zijn FEEDBACK, geen 'zeiken'. Ik zie liever dat je er iets mee doet waar we wat aan hebben.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:03 schreef Gert het volgende:
Ik dacht dat Polonium een geintje uithaalde. Kleinzusje had immers al aangekondigd dat ze een topic zou gaan openen, en ineens was daar Polonium. Dat is alles.
En já hoor. Zeiken.![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wil niet stoken hoor, maar wat stond er?![]()
Wat de overgrote meerderheid denktquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
krijgt gert nu een banquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben jij nou moderator of niet. De bovenstaande berichten zijn FEEDBACK, geen 'zeiken'. Ik zie liever dat je er iets mee doet waar we wat aan hebben.
Mensen die COSsen openen moeten weten waar ze aan toe zijn. Ik ben tegen jouw ongeschreven regel dat als jij iemand aanraadt een COS te openen, dat iedereen dat dan ook gelezen moet hebben. Zelf heb ik niet eens gezien dat kleinzusje schreef DAT ze er een zou openen.
Ja dat wil ik ook wel wetenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben mod ja. En jij een ongelooflijk zeikwijf.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben jij nou moderator of niet. De bovenstaande berichten zijn FEEDBACK, geen 'zeiken'. Ik zie liever dat je er iets mee doet waar we wat aan hebben.
Mensen die COSsen openen moeten weten waar ze aan toe zijn. Ik ben tegen jouw ongeschreven regel dat als jij iemand aanraadt een COS te openen, dat iedereen dat dan ook gelezen moet hebben. Zelf heb ik niet eens gezien dat kleinzusje schreef DAT ze er een zou openen.
Een mod-onwaardige reaktie.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben mod ja. En jij een ongelooflijk zeikwijf.
Dag.
Ehhh dit kost haar toch zeker NIET WEER EEN BAN voor het ingaan tegen moderatie!!!!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben mod ja. En jij een ongelooflijk zeikwijf.
Dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |