wiskundig verwoordquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:54 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het blijft een beetje een wazig onduidelijk verhaal met veel haken en ogen.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Lieve Jongens en Meisjes.
Ga nou eensch even lekker achteruit zitten.
Laat die muis eensch los.
Schuif dat toetsenbord eensch weg.
Denk even na:Hoe lang is zo'n COS nou open? Hoe belangerijk is een OP? Is dit nou echt nodig? Zullen we gewoon weer liev voor elkaar zijn?
In het bijzonder voor newbiemodsquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:01 schreef Ian_Nick het volgende:Zullen we gewoon weer liev voor elkaar zijn?
voorbij het noodzakelijke.quote:
Tricky business bedoelt Taliltha volgens mijquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:06 schreef avonne het volgende:
[..]
Mooi is met mooie plaatjes en mooi schrijverstalent.
Mooi is een subjectief begrip.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:06 schreef avonne het volgende:
[..]
voorbij het noodzakelijke.
Het noodzakelijke is samenvatting.
Mooi is met mooie plaatjes en mooi schrijverstalent.
Idd, Daarnaast denk ik niet dat mensen plaatjes met een kotsende Jaap of een topless lopende Natasia als mooi beschouwen.quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Tricky business bedoelt Taliltha volgens mij
Linkje?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Jongens dit is godverdomme niet de nieuwe SC ofzo!
Terug naar dat kuttopic dat ik speciaal voor jullie met veel moeite heb zitten maken!
hoesow serieusquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:16 schreef FuTilE het volgende:
Gelukkig nemen jullie dit forum allemaal niet te serieus, dat doet mij deugd!
Niet serieus zei hijquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:19 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
hoesow serieus
hoesow serieus
hoesow serieus
hoesow serieus
hoesow serieus
langspeelplaat
Verhaal is inmiddels besproken in [SC 128] en [SC 129]. Die lappen zijn nog veel langer.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:22 schreef APK het volgende:
Kan iemand een samenvatting geven van dat lange lulverhaal van veulen?
Merci.
Boeit niet.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:37 schreef Veulen het volgende:
Verhaal is inmiddels besproken in [SC 128] en [SC 129]. Die lappen zijn nog veel langer.
Ruzie!quote:
Dan mis je de mooie nuances:quote:
Laat dat trutje dan niet verwijzen naar de SC, en zeker niet zonder link.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Ruzie!
Of niet?
Lees het laatste nieuws in de SC.
Niks bijzonders, geen rare dingen. One happy DGK'ers
Zeg dan gewoon dat je een link wilquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:47 schreef APK het volgende:
Laat dat trutje dan niet verwijzen naar de SC, en zeker niet zonder link.
Oh ja, je bent niet dom maar dyslectisch.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:44 schreef Veulen het volgende:
Er word gemod terwijl er beweerd word dat er ergens niet gemod werd.
Het ontbreken van een t of een d betekent niet meteen dat je dyslectisch bentquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:52 schreef APK het volgende:
[..]
Oh ja, je bent niet dom maar dyslectisch.
Nou staat er wel iets over in haar sig en maakt ze geloof ik nog meer meer fouten dan mij, dus het zal me niks verbazenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:58 schreef Prospera het volgende:
[..]
Het ontbreken van een t of een d betekent niet meteen dat je dyslectisch bent![]()
Was dat nou een verkapt compliment eend?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:19 schreef PC eend het volgende:
Nou staat er wel iets over in haar sig en maakt ze geloof ik nog meer meer fouten dan mij, dus het zal me niks verbazen![]()
Maar dom is ze niet![]()
Als je niet dyslectisch bent is het waarschijnlijk een groffe beledigingquote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Was dat nou een verkapt compliment eend?
En APK meer lezen minder klagen, ik ben toch wel dol op je![]()
Mee eens, volkomen over the top grof. De tekst is verwijderd en een note is gezet.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:42 schreef tuinfluiter het volgende:
het raakt mij minder dan voorheen,
maar ik vind het nietkunnen.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:53 schreef voyeur het volgende:
Oh, ja, en ontban Disana als een mooi begin van de nieuwe aanpak. Succes!
Welnee man.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:56 schreef soylent het volgende:
Ja, want als men na een foutje het werkelijk gebeurde in de updates zet, dan is dat bewust gekut en moet het verdwijnen. Stelletje Disana's zijn jullie toch ook soms he.
Anyway,![]()
Hee, het zonnetje breekt door!quote:Op zondag 10 juni 2007 13:19 schreef soylent het volgende:
(Of zal ik er 20 posts in FB aan gaan besteden?)![]()
Lieverd, ik bedoelde die tietenrukkerquote:Op zondag 10 juni 2007 12:56 schreef soylent het volgende:
Ja, want als men na een foutje het werkelijk gebeurde in de updates zet, dan is dat bewust gekut en moet het verdwijnen. Stelletje Disana's zijn jullie toch ook soms he.
Anyway,![]()
quote:Op zondag 10 juni 2007 17:20 schreef PC eend het volgende:
Ik heb hier zelf wel een mening over ... ( "uiteraard" zou ik bijna willen zeggen )...maar ik ben eik wel benieuwd naar reacties van anderen en ook zeker die van de moderators, Yvonne en Jappie
Gert![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |