Zal day hem nou weghalen als favo fokker?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:24 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Kijk dan.. In de COS... Disana is een kloon van Peter6000.
Ik heb de politie en de brandweer al gebeld!
Over "wereldschokkende feiten gesproken": deze account was woensdag op donderdagnacht actief op FOK! en postte een vage link iets van "www.stemhier.nl/dgk" en postte dat ook in mijn fobo, een bericht wat ik natuurlijk gedelete hebquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:21 schreef FuTilE het volgende:
Ja! Ik heb een wereldschokkend feit weten bloot te leggen... Disana is een kloon van Peter6000.
Lauwer mij!
Vroeg ook niks!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Da's mooi, dan ga ik ook niet antwoorden.
godsammequote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:24 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Kijk dan.. In de COS... Disana is een kloon van Peter6000.
Ik heb de politie en de brandweer al gebeld!
Volgens mij heeft de redactie een oogje op jequote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Over "wereldschokkende feiten gesproken": deze account was woensdag op donderdagnacht actief op FOK! en postte een vage link iets van "www.stemhier.nl/dgk" en postte dat ook in mijn fobo, een bericht wat ik natuurlijk gedelete heb
Vreemde eraan was dat ik donderdagmiddag keek op het bovengenoemde profiel en dat vergelijkte met dat van DGK_REDACTIE, de afwezigheidsduur van beide profielen klopte op de minuut dus denk dat het een en dezelfde user was
Het komt nogal raar en ongecontroleerd over wanneer je zegt er word niet gemod en vervolgens blijkt dat in meerdere situaties wel het geval te zijn geweest. Ik ga die situaties niet opnoemen, je weet ze zelf maar al te goed. Gewoon even een puntje wat een beetje vaag is.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:50 schreef Day het volgende:
Alleen hebben wij, als mods, gemerkt dat hier (ook)onderlinge spanningen spelen. Spanningen waarbij we als mods zelf betrokken worden. En daar hebben we dus geen zin in. Jullie hebben hier alle vrijheid (binnen de FOK!policy), de SC is echt jullie ding, maar als het gevolg is dat ik uren moet spenderen aan onderlinge ruzies, zeg ik: Ho, tot hier en niet verder!
Toch is het raar dat er gereageerd word op een ruzie die tot dan toe gewoon netjes gevoerd word. Als de opmerking 'slang' het heftigste is wat je kan vinden in een 3 daagse ruzie... Geeft verder niet maar het is vreemd.quote:Die 'liefkozende' tik was het gevolg van een hele discussie in FB en een voorafgaande ruzie tussen jou en andere user. Ondanks dat mods zich in principe niet bemoeien met ruzies tussen users (jullie moeten dat zelf uitzoeken) hebben wij een poging gedaan om te bemiddelen en gevraagd of jullie elkaar met rust willen laten. Als dan, in het heet van de strijd, er toch weer op de ruzie teruggekomen wordt, kan je je misschien voorstellen dat dat irritaties opwekt.
Ik weet niet of iemand favorieten heeft of niet. Ik weet alleen wat zo overkomt.quote:Dat jij niks van deze opmerkingen hoort, betekent niet dat er achter de schermen niks aan gedaan wordt. Er zijn duidelijke grenzen, maar ik (en ik ben er vrij zeker van dat Gert en Avonne er ook zo over denken) zien bans als laatste redmiddel. Er is dus geen sprake van 'met 2 maten meten'. Tuurlijk, er zijn hier 3 mods actief en we zijn 3 verschillende mensen, met 3 verschillende karakters. We reageren niet altijd precies hetzelfde op dezelfde situatie, maar er is absoluut geen sprake van dat wij hier favorieten hebben of users beschermen.
Dit is ook een lastige.quote:Ik begrijp niet helemaal wat je hiermee bedoeld. Waar moeten we ons mening buiten houden?
Mensen lopen al snel op hun tenen als ze denken dat een gelijk 'gestemt' persoon word aangevallen.quote:Oh, dat mag ook wel. Maar als het uit de klauwen gaat lopen of als er klachten over binnen komen, zijn wij als mods gewoon genoodzaakt om er op in te gaan.
Rustig aan joh, dat doe ik ookquote:Ik post dit nu even heel snel. Want anders moet je nog langer wachten.
Zou het?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de redactie een oogje op je![]()
Jij bent een eendquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de redactie een oogje op je![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:29 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Vroeg ook niks!
ben je jarig? ben je zwanger? ben je niet gebeld, dus je bent geslaagd? je hebt weekend?
Kijk dan! Disana kan 10 minuten later lettertjes invullen op het gereconstrueerde zwarte balkje van het plaatje van Peter6000..quote:
Wat maak je me nou! Kun je wel, een weerloze minderheid in de schijnwerpers zetten?!?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:21 schreef FuTilE het volgende:
Ja! Ik heb een wereldschokkend feit weten bloot te leggen... Disana is een kloon van Peter6000.
Lauwer mij!
ze hebben geen geslachtquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Over "wereldschokkende feiten gesproken": deze account was woensdag op donderdagnacht actief op FOK! en postte een vage link iets van "www.stemhier.nl/dgk" en postte dat ook in mijn fobo, een bericht wat ik natuurlijk gedelete heb
Vreemde eraan was dat ik donderdagmiddag keek op het bovengenoemde profiel en dat vergelijkte met dat van DGK_REDACTIE, de afwezigheidsduur van beide profielen klopte op de minuut dus denk dat het een en dezelfde user was
Tis het zwarte balkje misterie..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:32 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Kijk dan! Disana kan 10 minuten later lettertjes invullen op het gereconstrueerde zwarte balkje van het plaatje van Peter6000..
ZOMGOMFGZOMG! Aliens! The New World Order, Reptillians!
[afbeelding]
This is Roswell ALL OVER AGAIN!
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat maak je me nou! Kun je wel, een weerloze minderheid in de schijnwerpers zetten?!?![]()
![]()
* BONG4002 virtueel in mailbox stoptquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:34 schreef FuTilE het volgende:
Wilt iemand mij sigaretten brengen? Pretty please?!?
Dat helptquote:
hmm ja... heb je peter al open gesnedenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:32 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Kijk dan! Disana kan 10 minuten later lettertjes invullen op het gereconstrueerde zwarte balkje van het plaatje van Peter6000..
ZOMGOMFGZOMG! Aliens! The New World Order, Reptillians!
[afbeelding]
This is Roswell ALL OVER AGAIN!
Soort zoekt soort waquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:35 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat helpt![]()
En Disana is niet Peter6000 maar ik vind wel dat ze moeten![]()
Nee ik zie je graag getrestquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:34 schreef FuTilE het volgende:
Zet MSN dat gewoon uitquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:36 schreef Liess het volgende:
Nah, aangezien ik toch nog "opgehouden" word op MSN, kan ik hier ook nog wel ff hangen.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:35 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat helpt![]()
Nee maar de lege huls ligt nog wel in de COSquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:36 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
hmm ja... heb je peter al open gesneden![]()
Ik wensch nietsch met Insana te maken te hebben.quote:
Ik ben dan ook een zeer behulpzaam persoon.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:35 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat helpt![]()
Sorryquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:36 schreef Liess het volgende:
Nah, aangezien ik toch nog "opgehouden" word op MSN, kan ik hier ook nog wel ff hangen.
Zingt : ZEIK OP MIJJJJJ, ZEIK OP MIJ, ZEIK OP MIJJJJJ , ZEIK OP MIJ"quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wensch nietsch met Insana te maken te hebben.![]()
Als ik gezeik wil zorg ik daar zelf wel voor.
Dat is mijn gevoel..quote:
Nee, tis FuTilE!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:34 schreef FuTilE het volgende:
Ik weet niet of dat wel zo'n goed idee is...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:36 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
hmm ja... heb je peter al open gesneden![]()
als bewijslast is het niet bewezen dat er aantoonbare bindingen zijn...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar de lege huls ligt nog wel in de COS![]()
Heb jij het zeurbelletje nu weer eens een tijdje overgenomen? Het houdt ook nooit op met dat gekleuter... en motiveren is er nooit bijquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:39 schreef Liess het volgende:
[..]
Zingt : ZEIK OP MIJJJJJ, ZEIK OP MIJ, ZEIK OP MIJJJJJ , ZEIK OP MIJ"
Op de melodie van "Blijf bij mij - Paul de leeuw"
Dat komt door de time warpquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:41 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
als bewijslast is het niet bewezen dat er aantoonbare bindingen zijn...
Shut the FOK! op gewoon tegen mij, ik heb het tegen Ian, niet tegen Disana.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb jij het zeurbelletje nu weer eens een tijdje overgenomen? Het houdt ook nooit op met dat gekleuter... en motiveren is er nooit bij![]()
![]()
Zullen we het even liev houden hier?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb jij het zeurbelletje nu weer eens een tijdje overgenomen? Het houdt ook nooit op met dat gekleuter... en motiveren is er nooit bij![]()
![]()
heb jij lamellen? ik dacht dat je dat oude vrouwtje was met die gele vitrage...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:39 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Hou je me in de gaten ofzo? Ben jij dat?!!?!??!
*Schuift paranoia 2 lamellen opzij*
*alleen als ik naar beneden kijkquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:40 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat wel zo'n goed idee is...
Heb je Spaceballs gezien?
Smokescreens.. Rookschermen... Jij bent Peter6000! Geef het maar toe!quote:
Nah lamellen zijn ook erg foutquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:43 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
heb jij lamellen? ik dacht dat je dat oude vrouwtje was met die gele vitrage...
Wat had je ook alweer als motivatie ineens zo lullig te gaan doen? O ja, dat ik gisteren 3x over COSsen had lopen zeuren. Hmm... het is nog steeds niet waarquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:43 schreef Liess het volgende:
[..]
Shut the FOK! op gewoon tegen mij, ik heb het tegen Ian, niet tegen Disana.
misschien moeten we even testen of je wel kan drijvenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:44 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Smokescreens.. Rookschermen... Jij bent Peter6000! Geef het maar toe!
Het wordt sowieso tijd voor een kleine DGK-inquisitie. Kijken wie wie is, enzo... Ik vertrouw er niks van!
JULLIE ZIJN ALLEMAAL IAN_NICK HE?! GEEF MAAR TOE! GEEF MAAR TOE! ZEG MAAR!
Hey, de FB ging al over jou.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat had je ook alweer als motivatie ineens zo lullig te gaan doen? O ja, dat ik gisteren 3x over COSsen had lopen zeuren. Hmm... het is nog steeds niet waar![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |