Deze heeft wel een slechte OP en mindere TT.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:47 schreef Disana het volgende:
Deze, dacht ik?
Heb jij ook nog iets te feedbacken dan? Dat zou mooi zijn, want ik was net klaarquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:47 schreef petraa het volgende:
Deze is eerder
Ehh nee ik heb al gegeten en gedronken.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb jij ook nog iets te feedbacken dan? Dat zou mooi zijn, want ik was net klaar![]()
Oh ja, dat is ook zo, sorry.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Ehh nee ik heb al gegeten en gedronken.![]()
En Disana zei op de valreep nog 'Done!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:51 schreef APK het volgende:
Mooie TT Jappie!![]()
Oh ja: SHE is een kutwijf, yvonne kwam zich er tegenaan bemoeien en Disana moet dimmen.
Is dat een goede samenvatting?
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:51 schreef Disana het volgende:
[..]
En Disana zei op de valreep nog 'Done!' tegen Day.
Doe lief, klootzakquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:51 schreef APK het volgende:
Mooie TT Jappie!![]()
Oh ja: SHE is een kutwijf, yvonne kwam zich er tegenaan bemoeien en Disana moet dimmen.
Is dat een goede samenvatting?
Dit geeft idd wel weer waar het de laatste paar pages over ging...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:51 schreef Disana het volgende:
[..]
En Disana zei op de valreep nog 'Done!' tegen Day.
Sorry soyle...helpt het je als ik wel een bronvermelding in de OP zet?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:54 schreef soylent het volgende:
Dan maar een tvp.
yvonne, weet je eigenlijk wel dat je een verschrikkelijke asociale Tokkie bent als je jouw instellingen op 999 replies per topic zet ipv 25 of 50quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:55 schreef yvonne het volgende:
[DGK FB# 7] Geklaag onder het gepeupel; uw modjes zijn hier Deze nog
Nee, al die pagina's doorbladeren is handigquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:59 schreef APK het volgende:
[..]
yvonne, weet je eigenlijk wel dat je een verschrikkelijke asociale Tokkie bent als je jouw instellingen op 999 replies per topic zet ipv 25 of 50
Sorry, het is nét klaarquote:
Wel als een topic is volgeplempt met plaatjesquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, al die pagina's doorbladeren is handig
Lekker wachten tot al die kutzooi is geladen is handig.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:01 schreef yvonne het volgende:
Nee, al die pagina's doorbladeren is handig
Zonder al teveel plaatjes gaat dat vrij snel en je kan gelijk het hele topic doorzoekenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:06 schreef APK het volgende:
[..]
Lekker wachten tot al die kutzooi is geladen is handig.![]()
Er is nu toch die feature dat je kunt zien op welke pagina je het laatst gepost hebt?
Moet je wel weten waar je gebleven was, maar dat hoort hier volgens mij niet.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:08 schreef PC eend het volgende:
Zonder al teveel plaatjes gaat dat vrij snel en je kan gelijk het hele topic doorzoeken
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:12 schreef APK het volgende:
[..]
Moet je wel weten waar je gebleven was, maar dat hoort hier volgens mij niet.
Dat weet jij vast beter dan ik...quote:Gert zou trouwens al terug moeten zijn, toch
Ik zie voornamelijk feedbackquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:14 schreef SHE het volgende:
Dit is FB, niet SC.
Ik ga alles tegen Gert zeggen!
WTFquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:34 schreef avonne het volgende:
Ten aanzien van de laatste discussie zijn we tot de volgende conclusies gekomen:
- De COS van burtbeej heeft bestaansrecht
Volgens de regels mag een COS pas geopend worden als de vorige dicht is. Daarbij is traditie tot regel verheven dat een mooie OP en een originele TT erbij horen. Als echter het te lang duurt dat iemand een COS opent, dan hoeft een mooie OP en TT niet meer.
De vorige COS sloot om 20.00 uur. Burtbeej heeft 5 minuten gewacht met het maken van een COS, en dat is voldoende. De aard van TT en OP doen dan niet meer terzake en mogen vullis zijn.
Elke mod van een ander subforum moet lekker zijn/ haar muil houden tenzij het verschrikkelijk uit de hand loopt.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:34 schreef avonne het volgende:
- de rol van SHE
- SHE heeft als moderator (meer dan als user) het gezag iemand aan te spreken op off topic gepraat, maar hoeft niet naar de FB te gaan als ze dat niet wil. Disana ging te lang door op dit onderwerp, waardoor het functioneren van het COS-topic ontregeld werd. Toen SHE haar daarop terecht aansprak, werd SHE geschoffeerd.
kan ik niet schrijven of kan jij niet lezen?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:42 schreef APK het volgende:
[..]
WTF
Lekker duidelijk.
Dus bv kleinzusje mag niet meer een prachtig topic openen als er 285 posts zijn in een -snellopend- voorgaand topic
Dus er zijn regels en uitzonderingen. Iemand die netjes wacht tot over de 290 heeft het nakijken. Jammer.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:46 schreef avonne het volgende:
[..]
kan ik niet schrijven of kan jij niet lezen?
Bij een mooie OP wordt een oogje toegeknepen als die te vroeg geopend wordt.
Verstandig is altijd eerst te kijken wie het eerste is dmv het plaatsen van "op volgt"
IS dit het Disana syndroom? Ga jij nu bepalen wanneer iets uit de hand loopt?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:45 schreef APK het volgende:
[..]
Elke mod van een ander subforum moet lekker zijn/ haar muil houden tenzij het verschrikkelijk uit de hand loopt.
Als je een mooie OP pakt uit een topic dat later was, is dat toch alleen maar goed?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:34 schreef avonne het volgende:
Ten eerste dit:
- het kopieren van een OP door burtbeej
- burtbeej heeft als newbee een foutje gemaakt toen hij inging op het verzoek om een OP (wat niet eens hoefde, want hij was een "late COS"). Niet netjes om een OP van iemand te kopieren , wel netjes om alsnog te proberen een OP te maken als daar om wordt gevraagd. We zien het als een inschattingsfout van een newbee.
Het blijft een beetje een wazig onduidelijk verhaal met veel haken en ogen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:46 schreef avonne het volgende:
Verstandig is altijd eerst te kijken wie het eerste is dmv het plaatsen van "op volgt"
Mag ik je vragen op te houden met je labeling en stemmingmakerij? Dit is gewoon nergens voor nodig, toch?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:50 schreef SHE het volgende:
[..]
IS dit het Disana syndroom? Ga jij nu bepalen wanneer iets uit de hand loopt?
Ik heb gewoon MIJN mening in de Cos gegeven. IK vond het verstieren van Disana niet kunnen en het protest posten in de andere Cos ook niet.
Daarnaast ben ik mod, en is het niet aan jou om te bepalen wanneer ik wel of niet iets doe.
Misschien vond hij ook dat het daar uit de hand liep?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:50 schreef SHE het volgende:
[..]
IS dit het Disana syndroom? Ga jij nu bepalen wanneer iets uit de hand loopt?
Ik heb gewoon MIJN mening in de Cos gegeven. IK vond het verstieren van Disana niet kunnen en het protest posten in de andere Cos ook niet.
Daarnaast ben ik mod, en is het niet aan jou om te bepalen wanneer ik wel of niet iets doe.
welke verwarring? JIJ bent verward.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:52 schreef Disana het volgende:
edit
Je moet even verder terug kijken en zien dat ik een toevoeging (edit) per ongeluk als reply had gepost.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:55 schreef SHE het volgende:
[..]
welke verwarring? JIJ bent verward.
Ik niet.
Dat andere topic was eerst, dus juist. Klaar
Hoe lang wil je dit nog spelen?
Definieer 'mooi'...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:46 schreef avonne het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Deze heeft wel een slechte OP en mindere TT.
Ik ga het even in FB vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |