Deze heeft wel een slechte OP en mindere TT.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:47 schreef Disana het volgende:
Deze, dacht ik?
Heb jij ook nog iets te feedbacken dan? Dat zou mooi zijn, want ik was net klaarquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:47 schreef petraa het volgende:
Deze is eerder
Ehh nee ik heb al gegeten en gedronken.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb jij ook nog iets te feedbacken dan? Dat zou mooi zijn, want ik was net klaar![]()
Oh ja, dat is ook zo, sorry.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Ehh nee ik heb al gegeten en gedronken.![]()
En Disana zei op de valreep nog 'Done!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:51 schreef APK het volgende:
Mooie TT Jappie!![]()
Oh ja: SHE is een kutwijf, yvonne kwam zich er tegenaan bemoeien en Disana moet dimmen.
Is dat een goede samenvatting?
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:51 schreef Disana het volgende:
[..]
En Disana zei op de valreep nog 'Done!' tegen Day.
Doe lief, klootzakquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:51 schreef APK het volgende:
Mooie TT Jappie!![]()
Oh ja: SHE is een kutwijf, yvonne kwam zich er tegenaan bemoeien en Disana moet dimmen.
Is dat een goede samenvatting?
Dit geeft idd wel weer waar het de laatste paar pages over ging...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:51 schreef Disana het volgende:
[..]
En Disana zei op de valreep nog 'Done!' tegen Day.
Sorry soyle...helpt het je als ik wel een bronvermelding in de OP zet?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:54 schreef soylent het volgende:
Dan maar een tvp.
yvonne, weet je eigenlijk wel dat je een verschrikkelijke asociale Tokkie bent als je jouw instellingen op 999 replies per topic zet ipv 25 of 50quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:55 schreef yvonne het volgende:
[DGK FB# 7] Geklaag onder het gepeupel; uw modjes zijn hier Deze nog
Nee, al die pagina's doorbladeren is handigquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:59 schreef APK het volgende:
[..]
yvonne, weet je eigenlijk wel dat je een verschrikkelijke asociale Tokkie bent als je jouw instellingen op 999 replies per topic zet ipv 25 of 50
Sorry, het is nét klaarquote:
Wel als een topic is volgeplempt met plaatjesquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, al die pagina's doorbladeren is handig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |