Zeg krijg ik morgen nog onweerquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:53 schreef Oom_Agent het volgende:
nadat het even rustig was, wederom flinke inslagen in Nijmegen
er kunnen 's nachts rare dingen ontstaan in het zuidwesten hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:01 schreef Fredo55 het volgende:
Ik heb,na wat donders in de verte,niets gehad.
En dan zit in in Zeeland he,tegen brabant aan.
Ik krijg dus ook niets meer als ik de radar bekijk,alles zakt in zowat.![]()
(wat nog in de aanvoersrichting zit)
Dit zag ik ook, maar nu begint het wel veelbelovend te rommelen en te druppelen, zoals bij jou dusquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:03 schreef MikelenniuM het volgende:
Rommelt goed hier in de Bilt. Maar het grootste gedeelte gaat mooi allemaal langs ons volgens buienradar...
Heeft hier net voor 5 min ff goed geregend. Maar wordt nu al wel weer minderquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:04 schreef mrbomb het volgende:
[..]
Dit zag ik ook, maar nu begint het wel veelbelovend te rommelen en te druppelen, zoals bij jou dus![]()
Tis hier ook nog wel 24 graden in de achtertuinquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hier nog altijd 26.2 graden!
Ik meet voorquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:21 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Tis hier ook nog wel 24 graden in de achtertuin![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:59 schreef Againzender het volgende:
Amsterdam Slotervaart: stevig onweer!! Krakende inslagen, al seen stuk of tien tot nu toe, vlakbij! Dat krijg je als er een flat van 12 hoog naast je staat
Veel regen, veel ontladingen.
buurtgenootquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:01 schreef ItaloDancer het volgende:
18 graden, zo mag het van mij nog wel een paar weken blijven(maximum temp dan
)
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:04 schreef Againzender het volgende:
Uit De Pijp (Amsterdam) komen achter elkaar meldingen over wateroverlast binnen. Nou zijn de woningen daar natuurlijk niet hypermodern, maar ik denk toch dat daar behoorlijk veel water naar beneden is gekomen.
ben benieuwdquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:08 schreef Marsepein het volgende:
Ik heb even staan kijken net naar Schiphol (Ik kan vanuit de achtertuin de vliegtuigen zien landen) Meerdere inslagen in vliegtuigen gezien. Ik heb een paar filmpjes met mijn mobiel gemaakt. Eens kijken of ik die online krijg.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:13 schreef Martinovibes het volgende:
Het onweer in Rozenburg was ook leuk!
Filmpje gemaakt met mobieltje : http://www.youtube.com/watch?v=ApRiLBZkNrM
Skip ff door naar het einde!! en zie een meervoudige ontlading!! en....... niet lachen want ik schrok behoorlijk![]()
Ben erg benieuwd, hier (Helmond) is niks te zien geweest.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:27 schreef Marsepein het volgende:
Ik ben bezig ze op youtube te zetten, even geduld. Kwaliteit is wel brak. Maar ja daar kan ik niets aan veranderen.
Zo nu en dan gerommel, net de eerste zichtbare flits. Nog geen regen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:15 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Het wordt hier werkelijk inééns donker zeg... (Hoorn NH). Veel sneller dan het vallen van de avond rechtvaardigt... Wel vlagerige wind, maar verder nog niets.
Zie op buienradar wel een actief gebied aankomen! Spannend!
Ik neem het terug, matige onweer met een flinke stortbui nuquote:
het was wel even een voltreffer hier net jaquote:
In de winter pakken we noordelingen jullie terugquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
het was wel even een voltreffer hier net ja
Voor het zuiden weer kans op zwaar onweerquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:53 schreef Againzender het volgende:
Nou, het onweer is er wel grotendeels uit nu... ik ga maar eens pitten
Morgen weer?![]()
Het heeft de Noordoostpolder niet echt bereikt hé?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:15 schreef i2Them2 het volgende:
Hier wat donkere lucht tichting het zuid-westen Maar geen weerlicht te zien.
Thnx voor sharequote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:05 schreef ManInLove het volgende:
Nou nou, zeg... Ik heb nog nieteens het topic bijgelezen, want te druk met de gevolgen van het noodweer.
-knip-
Tja Borgharen, da's sowieso natte voeten krijgen op 45 meter boven NAP.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:05 schreef ManInLove het volgende:
Nou nou, zeg... Ik heb nog nieteens het topic bijgelezen, want te druk met de gevolgen van het noodweer.
<knip>
In Blerick begint het nu te regenen, verder alleen wat flitsen in de vertequote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:24 schreef Klonk het volgende:
Venlo, ik hoor wat gerommel in de heel erge verte, da's alles...
Had ik er 3 op de plaat, waaronder een mooie crawler, stonden me instellingen verkeerd; één wazige bende... Maar we hebben iig wat.quote:
Hope so!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:02 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Had ik er 3 op de plaat, waaronder een mooie crawler, stonden me instellingen verkeerd; één wazige bende... Maar we hebben iig wat.
Morgen zijn wij aan de beurd.
Je bent me net voor... zie sticky [NWS]-topic.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:15 schreef aloa het volgende:
CAPE+Lifted Index
Morgen weer onweer
[afbeelding]
Nou, wat een verkoelende bui was het zegquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:04 schreef it_was_me het volgende:
Wij hebben in Eindhoven mogen genieten van een verkoelende regenbui. Heerlijk!
By the way... the lifted index is wel groter voor morgen (= -7).... En het roze gebied ligt nu wel duidelijk in Ollanda.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:28 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Je bent me net voor... zie sticky [NWS]-topic.
Mja 't heeft wel wat geregend ook in Geldrop maar verkoelend.... sowieso nog uber heet @ zolderquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nou, wat een verkoelende bui was het zeg
Als je in het O van Nederland zit... zou ik niet gaan vliegeren rond 18:00.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:32 schreef Impry het volgende:
Net zo heftig als vandaag? Zitten morgen vanaf ±17.00u. met een feest in een tent hier in de tuin. Gaan we het dan een beetje volhouden? Of moeten alle gasten aan de tent gaan hangen zodat hij niet wegwaait?
Mwah..maar de eerste runs van donderdag gaven ook een verschuiving naar het westen (voor vrijdag). En morgenvroeg weten we al iets meer. Er lopen hier genoeg mensen rond die wel een vinger aan de pols willen houden.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:35 schreef Impry het volgende:
We zitten in het zuiden, beetje bij Tilburg in de buurt
Als dit waarheid wordt, dan zit ik er exact midden inquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:15 schreef aloa het volgende:
CAPE+Lifted Index
Morgen weer onweer
[afbeelding]
dat is weer een flinke bui boven zuid Limburg iddquote:Op zaterdag 9 juni 2007 07:45 schreef Tha_T het volgende:
Hier gaat het nochthans flink los. En dat zuigt met kranten
valt weinig over te zeggen op dit moment..... het kan zomaar weer los gaan.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 08:03 schreef Webcrowler het volgende:
Hier in Haarlem is het de hele nacht rustig geweest. Boven Schiphol heeft het wel geonweerd.
Vanavond om kwart voor 8 gaat ons vliegtuig de lucht in, hoop niet dat er net zoals gister avond problemen zijn met schiphol door het weer? Anders begint de vakantie goed....
Alles is er hier uitgevallenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 08:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat is weer een flinke bui boven zuid Limburg idd
Volgens mij is er gister gewoon door gevlogen, misschien een half uurtje niet, maar dat mag geen naam hebben.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 08:03 schreef Webcrowler het volgende:
Hier in Haarlem is het de hele nacht rustig geweest. Boven Schiphol heeft het wel geonweerd.
Vanavond om kwart voor 8 gaat ons vliegtuig de lucht in, hoop niet dat er net zoals gister avond problemen zijn met schiphol door het weer? Anders begint de vakantie goed....
Die capwaardes morgen ze voor het noorden lekker weg latenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:15 schreef aloa het volgende:
CAPE+Lifted Index
Morgen weer onweer
[afbeelding]
Zwolle idemquote:Op zaterdag 9 juni 2007 09:00 schreef Remzz het volgende:
Het is hier in Almelo al gewoon 48 uur droog geen enkele onweersklap en niet onder de 21 graden geweest
Hier is het al meer dan 220 uur droogquote:Op zaterdag 9 juni 2007 09:00 schreef Remzz het volgende:
Het is hier in Almelo al gewoon 48 uur droog geen enkele onweersklap en niet onder de 21 graden geweest
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 9 juni 2007 09:57 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Hier is het al meer dan 220 uur droog. Hier wel wat bliksem te zien in de verte.
Misschien vanmiddag wat, maar ben er bang voor. Ik denk dat 't vanavond maar moet gebeuren.
Valt nog best mee, gisteravond 1 bui en tot nu toe droog/benauwd/mistig in midden limburgquote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:00 schreef i2Them2 het volgende:
Zie dat het zuiden weer prijs heeft. Verwende nesten![]()
quote:Noord-Brabant & Limburg
[!]gevaarlijke rij-omstandigheden in verband met zware regenval
Ach jaquote:AQUAPLANING
In Brabant en Limburg moet het verkeer rekening houden met Aquaplaning door aanhouden matige tot zware regenval.
Dat is juist leuk!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:22 schreef Sonja27 het volgende:
Gisteravond tussen 21.45 en 22.15 uur was het onweer mij iets te heftig boven Amstelveen. Achter elkaar inslagen in de buurt. Je zag een felle bol en meteen een giga donderklap. Doe mij maar wat gedonder op afstand. Dit was echt TE dichtbji gewoon!
Niet voor iemand die in het verleden een onweerfobie heeft gehad. Ik zat gisteravond weer tegen een paniekaanval aan. Dat was lang geleden! Moeilijk te begrijpen als je daar zelf geen last van hebt gehad. Maar dat is echt niet leuk!quote:
Daar was het toch eerst zo kurkdroog?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:43 schreef Adelante het volgende:
Australië is het ook lekker tekeer gegaan: zware overstromingen door regenval en zeven doden
stel je niet aan, ik stond gister op een plek van bijna 60 gradenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:17 schreef DikkeHemaWorst het volgende:
Benauwde klote hitte. Net effe boodschapen gedaan en kom gewoon zeiknat terug..
Gister was 't al helemaal niet te houden hier in Hengelo. Wel effe een liter ijs gehaald bij Van Der Poel
Dus de dompelpompen uit 1995 kunnen nog goed van pas komen begrijp ikquote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:35 schreef T1andonly het volgende:
Hier in Limburg gaat het lekker te keer. Volgens mij is het de hele morgen al onafgebroken aan het donderen. Het regent ook flink.
Het is hier in Almelo nu ook al een stuk bewolkter dan een uur geledenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:00 schreef kahaarin het volgende:
Volgens de site van het KNMI: In de loop van de middag is er vooral in de oostelijke helft van het land kans op zware regen- en onweersbuien, soms met hagel en windstoten tot 65 km/uur.
Wapper eens een beetje richting Gronigen stad aub!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:03 schreef Remzz het volgende:
[..]
Het is hier in Almelo nu ook al een stuk bewolkter dan een uur geleden
wat heb je gedaan dan?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:50 schreef WEST het volgende:
[..]
stel je niet aan, ik stond gister op een plek van bijna 60 gradenzonder enige zuchtje wind
![]()
Mijn achtertuin zeg ik.....in een waterig zonnetje.....quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:21 schreef Party_P het volgende:
[..]
wat heb je gedaan dan?
Goh, vreemd dat mensen zeggen dat het al 31 graden is. Volgens knmi is het nog geen 25 graden in het land.
Hier viel het nog mee. Waar ik woon hoef ik sowieso niet snel te vrezen voor een overstromingquote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:59 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Dus de dompelpompen uit 1995 kunnen nog goed van pas komen begrijp ik![]()
Ja, dat zag ik ook al. Nu lijkt het alleen naar Zeeland af te buigen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:31 schreef IedeK. het volgende:
Deja Vu op de buienradar, dat buienlijntje van gister begint zich weer te vormen in Belgie.
Plenst lekker door hier idd, eindelijk! Volgens buitenradar komt in een deel wat nog net in Duitsland ligt ook nog wat onweer voor.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:47 schreef debby1973 het volgende:
Regen in Enschede
Waar was dat?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:49 schreef Prowl het volgende:
Net ff tanken bij het tankstation, slaat de bliksem in op 100m afstand in een boom.
De drukgolf was zo goed te voelen dat de ramen aan het trillen waren.
Mn tenen stonden na 10 min nog krom van de schrik![]()
Stond al een kwartier in de houding, verzuring enzoquote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:49 schreef picobyte het volgende:
Die flitsen zijn extreem fel en kort.
Zoals je kan zien zijn het ook meerdere flitsen die stroom resoneerd een paar keer voor hij uitdooft.
En ze zijn alsnog ook een beetje wazig want je hebt wel erge bibberhanden
Ach ik woon in Emmeloord. Emmeloord grijpt er altijd naast.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:38 schreef LiquidSoul het volgende:
Gaan we in Assen nog iets meemaken vandaag?
Weeralarm in Oosten en Noordoosten kinkt dan goed![]()
Ben recent verhuisd van Helmond naar Assen maar tot op heden voor het onweer niet de juiste keuze![]()
Er is genoeg energie ja. Maar zonder bui heb je er weinig aanquote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:01 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik hoop het
Als ik deze kaart uit een paar post hierboven zie moet het wel goed komen.
[afbeelding]
Idd. Qua onweer hebben we hier nog weinig gehad. Misschien houden we het hier wel droog dit weekend. Leek net een bui deze kan op te komen, maar is alweer opgelost.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:41 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ach ik woon in Emmeloord. Emmeloord grijpt er altijd naast.
Is er onweer in het noorden, dan hoort Emmeloord bij het oosten.
Is er onweer in het oosten, dan hoort Emmeloord bij het noorden.
Is er onweer in het oosten en noorden dan hoort Emmeloord bij het midden.
Is er onweer in het midden, dan hoort Emmeloord bij het noorden.
Verdomme, ik wil ook onweer
Kan beter kijken op blitz.de of strikestar. blidsotung staat nou niet echt bekend om de kwaliteit...quote:
Ik zie het hier ook eerder morgen dan vandaag gebeuren.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:51 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Idd. Qua onweer hebben we hier nog weinig gehad. Misschien houden we het hier wel droog dit weekend. Leek net een bui deze kan op te komen, maar is alweer opgelost.
gister viel hier helemaal nix en op dit moment schijnt de zon en is het warm. Ik woon in Zutphen dat wel zo´n beetje in het roze van bovenstaand plaatje ligt. hmmm mischien toch nog een exemplaar vandaag....quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:01 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik hoop het
Als ik deze kaart uit een paar post hierboven zie moet het wel goed komen.
[afbeelding]
Groningen nu lichtbewolkt, en nog drukkender, het zal misschien toch nog wel vanmiddag!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:30 schreef Eveli het volgende:
Vandaag schijnen vooral het oosten en noordoosten aan de beurt te komen. Ik hoop het, maar nu lijkt het er nog niet echt op.
Boven duitsland ontstaat nu een mooi heftig onweersgebied, en stevent recht op groningen afquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Groningen nu lichtbewolkt, en nog drukkender, het zal misschien toch nog wel vanmiddag!
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:10 schreef Bensel het volgende:
[..]
Boven duitsland ontstaat nu een mooi heftig onweersgebied, en stevent recht op groningen af
buienradar.nlquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
, zo, genoeg te warm voor.
![]()
Heb je daar ook iets van radarbeelden van? Mijn moeder is vast van plan te gaan bbq-en, lijkt me niet zo'n goeie.![]()
We treffen het deze dagen wel hè, zo rondom Maastricht.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
En jawel, het volgende onweersgebiedje is aantocht, aan de diepe dreunen in de verte te horen.
Ik ben vannacht maar even uit bed gegaan om alle stekkers eruit te trekken, want ik vertrouwde het voor geen meter.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:19 schreef ManInLove het volgende:
[..]
We treffen het deze dagen wel hè, zo rondom Maastricht.
Gistermiddag 16.00 - 20.00 uur non-stop.
Gisteravond 22.00 verder weg bui boven België (westelijk hiervandaan)
Vannacht 02.15 uur bui boven ??? (was nog half aan het slapen, nieteens opgestaan)
Vannacht 04.00 - 05.00 buienfront met veel zwaar onweer van zuid-noord
Vanmorgen 07.30 - 09.00 non stop +/- 1x/minuut "rollende donder" inslagen
12.00 wolkbreuk met zwaar onweer, gaat eigenlijk in de verte en soms dichterbij nonstop door tot nu (14.15 uur)...
En de buienradar en inslagkaarten laten geloof ik alweer een nieuw front dat deze kant op komt zien...
Overigens: Ik heb sinds gisteren (zowel in Maastricht als thuis in Borgharen) ongeveer 15x een inslag heel kort bij gezien/-hoord, flits en donder binnen 1 seconde. Vooral de bui vannacht om 04.00 uur had er een paar bijzitten dat ik rechtop in bed zat...
Waar zit je in Mestreech? Ikzelf in Randwyck.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:27 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik ben vannacht maar even uit bed gegaan om alle stekkers eruit te trekken, want ik vertrouwde het voor geen meter.
Het blijft ook rommelen, sinds dat ik opstond is het nog niet stil geweest, en het is ook erg donker hier (ook Maastricht).
Wijck. Zostraks zeiknat geregend, ff koffie doen bij coffeelovers....quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Waar zit je in Mestreech? Ikzelf in Randwyck.
Noordoostpolder staat erbij maar het is hier nog zonnig.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Code oranje voor het oosten @ http://www.meteoalarm.eu/Default.asp?lang=NL&areaname=&area=&Country=
Haha, wij zijn vanmorgen naar de Jumbo bij de Fransiscus Romanusweg gereden, hele achterstuk van het parkeerterrein daar stond nog onder water, al het grind van onder het hekwerk tegen het spoor lag over het parkeer terrein heen...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:37 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Wijck. Zostraks zeiknat geregend, ff koffie doen bij coffeelovers....
Ja, in die bui zat ik dus. Zonder paraplu, zonder jas en in een dun zomerbroekje en wit tshirt. Niet zo verstandig!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:39 schreef ManInLove het volgende:
[..]
Haha, wij zijn vanmorgen naar de Jumbo bij de Fransiscus Romanusweg gereden, hele achterstuk van het parkeerterrein daar stond nog onder water, al het grind van onder het hekwerk tegen het spoor lag over het parkeer terrein heen...
Met die bui van 12.00 uur stond hier de hele straat blank - een vriendin ging juist weg, ben ff met de paraplu meegelopen en in stond op straat in 5 cm water...
'Nog' zonnig. Heeft weinig zin om een waarschuwing te geven als het kwaad al is geschied hèquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:37 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Noordoostpolder staat erbij maar het is hier nog zonnig.
Kunnen die weerprofeten nou echt niets goed doen?
Dat heb je dan wel verdiend!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:37 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Wijck. Zostraks zeiknat geregend, ff koffie doen bij coffeelovers....
Kwam rond die tijd teruggelopen vanuit het centrum (richting Randwyck). Begon toen idd te regenen, maar bovenop de Hoeg Brögk geen weerlicht gezienquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:19 schreef ManInLove het volgende:
[..]
We treffen het deze dagen wel hè, zo rondom Maastricht.
Gistermiddag 16.00 - 20.00 uur non-stop.
Gisteravond 22.00 verder weg bui boven België (westelijk hiervandaan)
Vannacht 02.15 uur bui boven ??? (was nog half aan het slapen, nieteens opgestaan)
Het onweer van gisteren kan toch nog niet tippen aan het onweer wat ik een paar jaar geleden in Polen meemaakte. Dat was zo gigantisch. Bleef hangen tussen wat bergen. Urenlang ontladingen aan alle kanten rondom de auto (stonden op een camping, maar toen toch maar ff niet in de tentquote:Vannacht 04.00 - 05.00 buienfront met veel zwaar onweer van zuid-noord
Vanmorgen 07.30 - 09.00 non stop +/- 1x/minuut "rollende donder" inslagen
12.00 wolkbreuk met zwaar onweer, gaat eigenlijk in de verte en soms dichterbij nonstop door tot nu (14.15 uur)...
En de buienradar en inslagkaarten laten geloof ik alweer een nieuw front dat deze kant op komt zien...
Overigens: Ik heb sinds gisteren (zowel in Maastricht als thuis in Borgharen) ongeveer 15x een inslag heel kort bij gezien/-hoord, flits en donder binnen 1 seconde. Vooral de bui vannacht om 04.00 uur had er een paar bijzitten dat ik rechtop in bed zat...
Hier komt de temperatuur niet boven de 17 gradenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:44 schreef Radio-silence het volgende:
Er vormt zich ook een grote onweersbui in de duitsland ten oosten van Groningen.
Dat ding groeit enorm, vanaf ongeveer 13:30.
http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur_bliksem
Ben benieuwd of we in het Noorden hier nog een beetje last van krijgen!
Nu is het hier warm, 26 graden!
![]()
Ruilen?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier komt de temperatuur niet boven de 17 graden.
Neuh, vind 't wel prima zo. Dit weer in combinatie met hoge temperaturen levert alleen maar klamheid opquote:
Joh, was me nog niet opgevallen.......quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Neuh, vind 't wel prima zo. Dit weer in combinatie met hoge temperaturen levert alleen maar klamheid op.
Als ik de komende 2 uurs verwachting van buienradar mag geloven komt er voolopig helemaal geen rukquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
'Nog' zonnig. Heeft weinig zin om een waarschuwing te geven als het kwaad al is geschied hè. Zal vast nog wel wat ontstaan de komende uren ...
Daar gaan ze er van uit dat de bui precies zo groot blijft en precies die koers blijft houden, als je op de europese kaart kijkt dan is er heel veel aan het ontstaan in Dld, er komt heus nog wel wat, wees maar niet bang!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:50 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Als ik de komende 2 uurs verwachting van buienradar mag geloven komt er voolopig helemaal geen ruk
Ziet er echt schitterend uit, de achterkant van de bui trekt nu langzaam bij ons over, zuid-oost is helderblauw (met nieuwe wolken daarachter) en de rest is grijs...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
En in zuidwestelijke richting is zowaar strakblauwe lucht te zien. Met uiteraard wel nog onweer in oostelijke richting.
Youtube?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:59 schreef ManInLove het volgende:
[..]
Ik heb trouwens een stukje film van gisteravond klaar, waar zou ik dat kunnen dumpen?
Zwolle, 28 graden in de tuin zonder zon!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Net m'n ouders aan de lijn, die zitten weg te fikken in de Achterhoek, terwijl hier in R'dam het al de hele dag grauw en grijs is
R'dam, 17 graden en dikdikdikbewolktquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:24 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Zwolle, 28 graden in de tuin zonder zon!
Ik noem dit gerechtigheid, het is hier al 2 dagen snikheet en benauwd..heb het enkel in de verte ietsjes zien weerlichten.quote:
Tot gisteravond 18:30 was dat ook het geval in R'dam hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:32 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Ik noem dit gerechtigheid, het is hier al 2 dagen snikheet en benauwd..heb het enkel in de verte ietsjes zien weerlichten.
Mag ik ook wat buitjes?
Laten we het toch hopen zeg.. heb het nu wel even gehad met die benauwdheidquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:51 schreef DrMarten het volgende:
In Duitsland is een regengebied aan het opbouwen, hopen dat we daar iets van mee kunnen pakken hier in E'de
Yep, zon schijnt al een tijdje niet meer.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:54 schreef Logician het volgende:
[..]
Laten we het toch hopen zeg.. heb het nu wel even gehad met die benauwdheid
begint wel iets bewolkter te worden heb ik het idee
Omdat je naar je zus gaat heb je geen controle over het weer in Dokkum? Normaal gesproken heb je dus wel controle over het weer in Dokkum?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
Windgegevens offline wegens veiligheid. Omdat ik zo naar mijn zus ga heb ik geen controle over het weer hier in Dokkum. Om grote problemen te voorkomen heb ik die dus binnen gehaald. Excuus hiervoor.
Zo even mezelf quoten.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:32 schreef Impry het volgende:
Net zo heftig als vandaag? Zitten morgen vanaf ±17.00u. met een feest in een tent hier in de tuin. Gaan we het dan een beetje volhouden? Of moeten alle gasten aan de tent gaan hangen zodat hij niet wegwaait?
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:12 schreef Logician het volgende:
http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop1uur potdomme!![]()
![]()
Mwah is nog niet echt iets van te zeggen. Er komt nog genoeg aan maar voor welke plaatsen dat gaat zijn? Geen idee... Veel plezier vanavondquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:12 schreef Impry het volgende:
[..]
Zo even mezelf quoten.
Denk dat het wel mee gaat vallen hier in Sprang-Capelle (regio Den Bosch/Tilburg). Gelukkig maar! 8)
Of denkt iemand dat het nog volledig om gaat slaan?
Ha! Mijn ouders zitten dan ook binnen inmiddelsquote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:05 schreef NeoDweezil het volgende:
in zutphen begint het te druppelen, stelt nog niet veel voor
Inderdaad,quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:11 schreef Ronalld het volgende:
Er komt een beste lading onweer richting (Zuid)-Groningen volgens mij. Als je dat zo ziet groeien ten oosten van Overijssel en Drenthe..
http://buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur_bliksem
Muahhahahaa!
Mooi op koers!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:28 schreef Againzender het volgende:
Die bui in Duitsland breidt zich nu zeer snel in NW richtinh uit, lijkt heel erg op wat we gisteren in het zuiden van het land zagen gebeuren.
Er groeit nog meer, met een NW stroming maar wel een meer opbouwend component richting WNW maak ik ook nog een klein beetje kansquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:07 schreef Logician het volgende:
[afbeelding]
en nu maar hopen dat die wind een beetje draaid *duim*duim*duim*
ik hoop dat je het over het weer hebtquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:13 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Er groeit nog meer, met een NW stroming maar wel een meer opbouwend component richting WNW maak ik ook nog een klein beetje kans![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:14 schreef Logician het volgende:
[..]
ik hoop dat je het over het weer hebt
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:17 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
![]()
dat heb ik en je snapt ook (donders)goed wat er staat!
ja dat idee heb ik ookquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:36 schreef Predemius het volgende:
Hey Logician!
Ziet ernaar uit dat we de plank of net mis of net raak slaan
Hier in Almelo een donker blauw front, vrijwel windstil en verder nog niks te merken.. hoop dat we hier nog een beetje onweer krijgen!
jij woont toch in Enschede? Tis hier in Neede nog steeds kurkdroog en geen gerommel te horen ..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:35 schreef Logician het volgende:
die voorspelling op buienradar ziet er wel heeel erg veel onweer achtig uit![]()
klopt ik zit in noorwest overijssel en het is wel begonnen met regenen, maar tis nog niet echt noodweer gewoon wat lichte regenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:58 schreef IedeK. het volgende:
Om 19.30 ontplofte het weer een beetje op de grens van overijssel en drenthe.
Misschien raakt dat wel de Noordoostpolder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |