Zeg krijg ik morgen nog onweerquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:53 schreef Oom_Agent het volgende:
nadat het even rustig was, wederom flinke inslagen in Nijmegen
er kunnen 's nachts rare dingen ontstaan in het zuidwesten hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:01 schreef Fredo55 het volgende:
Ik heb,na wat donders in de verte,niets gehad.
En dan zit in in Zeeland he,tegen brabant aan.
Ik krijg dus ook niets meer als ik de radar bekijk,alles zakt in zowat.![]()
(wat nog in de aanvoersrichting zit)
Dit zag ik ook, maar nu begint het wel veelbelovend te rommelen en te druppelen, zoals bij jou dusquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:03 schreef MikelenniuM het volgende:
Rommelt goed hier in de Bilt. Maar het grootste gedeelte gaat mooi allemaal langs ons volgens buienradar...
Heeft hier net voor 5 min ff goed geregend. Maar wordt nu al wel weer minderquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:04 schreef mrbomb het volgende:
[..]
Dit zag ik ook, maar nu begint het wel veelbelovend te rommelen en te druppelen, zoals bij jou dus![]()
Tis hier ook nog wel 24 graden in de achtertuinquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hier nog altijd 26.2 graden!
Ik meet voorquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:21 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Tis hier ook nog wel 24 graden in de achtertuin![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:59 schreef Againzender het volgende:
Amsterdam Slotervaart: stevig onweer!! Krakende inslagen, al seen stuk of tien tot nu toe, vlakbij! Dat krijg je als er een flat van 12 hoog naast je staat
Veel regen, veel ontladingen.
buurtgenootquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:01 schreef ItaloDancer het volgende:
18 graden, zo mag het van mij nog wel een paar weken blijven(maximum temp dan
)
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:04 schreef Againzender het volgende:
Uit De Pijp (Amsterdam) komen achter elkaar meldingen over wateroverlast binnen. Nou zijn de woningen daar natuurlijk niet hypermodern, maar ik denk toch dat daar behoorlijk veel water naar beneden is gekomen.
ben benieuwdquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:08 schreef Marsepein het volgende:
Ik heb even staan kijken net naar Schiphol (Ik kan vanuit de achtertuin de vliegtuigen zien landen) Meerdere inslagen in vliegtuigen gezien. Ik heb een paar filmpjes met mijn mobiel gemaakt. Eens kijken of ik die online krijg.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:13 schreef Martinovibes het volgende:
Het onweer in Rozenburg was ook leuk!
Filmpje gemaakt met mobieltje : http://www.youtube.com/watch?v=ApRiLBZkNrM
Skip ff door naar het einde!! en zie een meervoudige ontlading!! en....... niet lachen want ik schrok behoorlijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |