Dan zal je toch echt met iets veel beters moeten komen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:59 schreef thepunisher3 het volgende:
niks mag hier meer![]()
ben nog steeds boos dat mijn mooie topic dicht is gegooid.
probeer morgenochtend wel wat nog beters te bedenken.
maar als het blijkt dat ie te lang openblijft, komt vanzelf snakey opdagen![]()
wat bijna onmogelijk lijkt...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan zal je toch echt met iets veel beters moeten komen.
Dus een link met reclame-uitingen is tegenwoordig spamquote:Op maandag 11 juni 2007 20:23 schreef remlof het volgende:
Ik vind het zeker wel onder spam vallen, want die service mag dan wel gratis zijn, die site staat vol met reclame van "Find a Real SEX Partner in Netherlands now!" tot "Titty Stare".
Nou jij je zin, geen spam. Nu blij?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:22 schreef slakkie het volgende:
[..]
Dus een link met reclame-uitingen is tegenwoordig spamWhahaha, das nou echte onzin. [ONZ-FB] ene neuiw topic, whehehe. (dit topic moet ook gesloten worden, deze link heeft namelijk reclame, er staat een banner op de pagina nml.!). Whehehe.
![]()
Huh? Eh.. ja ik heb het gelezen en ben ook voor, maar hoe weet jij dat zo snel?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:41 schreef Armageddon het volgende:
Ik las net in het crew forum dat het nog strenger gaat worden in onzin. Al gezien Dirk?
I'm doing the superman thing.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Huh? Eh.. ja ik heb het gelezen en ben ook voor, maar hoe weet jij dat zo snel?
Welke snoepjes heb je in de aanbieding, of moet ik eerst een snoepje gaan kopen, de rekening opsturen naar Fok en dan het bedrag teruggestort krijgen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou jij je zin, geen spam. Nu blij?
Mooi, je mag nu en snoepje uitzoeken als je stopt met huilen.
Jammer.quote:
Waarom wist ik dat zo een reactie zou komen.quote:
Omdat je zelfkennis nog net zover reikt dat je weet dat er misschien wel mensen zijn die niet geheel rouwig zullen zijn als ze erachter komen dat je om welke reden dan ook nooit meer terug zou komen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:55 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Waarom wist ik dat zo een reactie zou komen.
![]()
Ja, daar kan je wel gelijk in hebben!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:06 schreef jogy het volgende:
[..]
Omdat je zelfkennis nog net zover reikt dat je weet dat er misschien wel mensen zijn die niet geheel rouwig zullen zijn als ze erachter komen dat je om welke reden dan ook nooit meer terug zou komen.
Fijn. Maar dat had ik vast vanzelf wel gemerktquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:28 schreef Nielsch het volgende:
ik ben weer terug remlof
quote:
Ik las het ook net.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:41 schreef Armageddon het volgende:
Ik las net in het crew forum dat het nog strenger gaat worden in onzin. Al gezien Dirk?
Ja dat zag mn kloon ook al, eens kijken hoe ze het gaan aanpakken!quote:
Mwoch. It's been done before. And it failed. Dus ik moet het nog zien.quote:
Aandoenlijk dit hè J?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:15 schreef Tha-CheF het volgende:
[..]
Ja dat zag mn kloon ook al, eens kijken hoe ze het gaan aanpakken!
Best lief, voor een newbie.quote:
Bushokje ook goed? Dat ze dan met hun keel zo langs een scherf glijden?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:20 schreef Dirkh het volgende:
Zouden de oldbies hun verantwoordelijkheid willen nemen en de newbies hier in het FB topic begeleiden naar de plek waar ze horen? Ergens in het bos, aan een boom, drie meter hoog.
Ik wil ze met liefde door een bushokkie tieften maar het bos is voor homo's.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:20 schreef Dirkh het volgende:
Zouden de oldbies hun verantwoordelijkheid willen nemen en de newbies hier in het FB topic begeleiden naar de plek waar ze horen? Ergens in het bos, aan een boom, drie meter hoog.
Bwhehehehehe!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:24 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
gelukkig dat ik geen newbie meer ben
En jij bent?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:26 schreef remlof het volgende:
Ja zo kan ie wel weer, ksssst terug naar jullie oldbie topic
Heel verstandig.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:38 schreef Jarno het volgende:
Ik wil morgen ook nog posten dus reageer maar niet.
Waar heb je het over MUUS?quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:02 schreef MUUS het volgende:
Antwoord op mijn eerste vraag heb ik al, want een tweede post kon niet eens meer.
Stond er eens een post met meer dan drie letters... hmpf.
Waarom wordt dit bericht niet weg gehaald?quote:
Klik dan op mijn naam, druif.quote:
Als het even kan wel, in ieder geval wel in vergelijking met jou.quote:Op woensdag 13 juni 2007 06:14 schreef KopieerMachine het volgende:
Want off-topic = off-topic! Of zitten jullie Arma een potje voor te trekken?
Tja. Sommige mensen vinden Hans Teeuwen ook grappig, maar dat is hij toch echt niet.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:37 schreef kraakschandaal het volgende:
Voor DirkH:Soms is NB grappig maar meestal niet.
Eensch is.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:38 schreef Blight het volgende:
[..]
Tja. Sommige mensen vinden Hans Teeuwen ook grappig, maar dat is hij toch echt niet.
Hodfr!quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:02 schreef MUUS het volgende:
Antwoord op mijn eerste vraag heb ik al, want een tweede post kon niet eens meer.
Stond er eens een post met meer dan drie letters... hmpf.
1.) Blijf, wordt leuk. Let maar op.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:54 schreef MUUS het volgende:
1.) Nu ik per ongeluk weer in ONZ zit, moet ik blijven? Is het het waard of kan ik het weer skippen?
2.) Wat denk jij van wereldvrede?
3.) Groen of blauw? Zo ja, waarom niet?
4.) Wie vind jij het allerallerallerliefststetetstete op het forum?
5.) Kan jij met het puntje van je tong je neus raken?
6.) Wat was de lievelingsboterham van Elvis?
7.) Wat wil je worden als je groot bent?
Dawast, voor nu.
Klopt, daarom heet het ook NB.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:37 schreef kraakschandaal het volgende:
Voor DirkH:Soms is NB grappig maar meestal niet.
Sorry MUUS, maar jouw post was de enige serieuze in dat baggertopic. En je hebt je antwoorden nu alsnog.quote:
Je moet eens weten hoeveel dringende vragen ik nog had, remlof. Genoeg om heel het topic te vullen én om het topic leuk te maken.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Sorry MUUS, maar jouw post was de enige serieuze in dat baggertopic. En je hebt je antwoorden nu alsnog.
Want?quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:12 schreef jogy het volgende:
[..]
Als het even kan wel, in ieder geval wel in vergelijking met jou.
Dus het is niet dat we arma voortrekken maar dat we jou achterstellen.
Open dan een nieuw topic, maar dan niet midden in de nacht, want dan is de kans dat het verbaggerd wordt wel erg grootquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:59 schreef MUUS het volgende:
[..]
Je moet eens weten hoeveel dringende vragen ik nog had, remlof. Genoeg om heel het topic te vullen én om het topic leuk te maken.
Dankzij jou zal ik nu nooit de antwoorden krijgen.. Slapeloze nachten, ik voel het nu al.
Ik vond het doorgestreepte leuker, en ik zie nu pas dat ik geen PI had gezetquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:05 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Want?
waarom?
Ik hoop dat je testikels ontploffen en je fallus afsterft.....en de darwin award wint.![]()
Oh JogyJe bent echt supertof, respect voor je leuke opmerking. Ik hoop dat je mij in het vervolg net zo goed te behandelen als éénieder ander
![]()
Ik voel me ellendig nu, doei.![]()
Kan je er niet gewoon dood van gaan?quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:25 schreef PLAE@ het volgende:
waarom wordt m'n milli vanilli topic nou gesloten
Ik word er zo moe van he.
En dan? Nog een paar pagina's met "biertje?" "schopje jaren 80?". Dat krijg je namelijk met een OP als dat.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:25 schreef PLAE@ het volgende:
waarom wordt m'n milli vanilli topic nou gesloten
Ik word er zo moe van he.
Ik trek het gemiddelde wel op. Ik was er al voor Fab Morvan geboren wasquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:31 schreef jogy het volgende:
De gemiddelde ONZ-user was nog niet eens geboren op het moment dat milli populair was man!
Niet. Ik zou sowieso niet meer op het internerd komen als ik jou was. Tenzij je je social suicide echt wil doorzetten natuurlijk.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:46 schreef KopieerMachine het volgende:
Hallo,
hoe kan ik mijn topics beter maken?
Gr,
KM
geen idee.quote:
He, niet ff snel editten, nu moet ik overnieuw denken.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:57 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
geen idee.
Je had van mij al jaren terug mogen sterven. Geen idee of je nakomelingen hebt. Maar ruim die voor de zekerheid ook maar dan![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:00 schreef PLAE@ het volgende:
Je kunt als mod zijnde alle editjes rustig nalezen dus maak je niet druk.
Fijn dat je het uit je vingers kreeg. Respect dat je in ieder geval een poging doetquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:03 schreef Dirkh het volgende:
(hier komt het feedback gedeelte)
Ik heb op m'n donder gehad van de FA'squote:Op woensdag 13 juni 2007 20:09 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
matig Dirkhtator, ik had op zijn minst een doodsverwensing verwacht bij dat laatste slotje
oh nee, je meot je menselijk gedragen hé?
Nietus, ik heb vantevoren aan Snakey gevraagd of er veel veranderd was en of de regeltjes nog strak waren, volgens hem was dat niet zo en kon iedereen gewoon zijn gang gaan zonder al teveel gezeur.quote:
Ik ben klaar met de discussie. Iedereen mag lekker doooohoood.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:30 schreef MUUS het volgende:
Als je nu echt in FC bezig bent met een discussie, zou ik hier verder maar even niks meer erover zeggen..
Als we ze voor 4 a 5 uur 's ochtends zien gaan ze gewoon dicht. En zo vaak gebeurd dat niet, dus ik weet niet waar je je op baseert. (Ja die ene van net is al dicht).quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:20 schreef Adidah het volgende:
Er mag wel wat gedaan worden aan die "Goedemorgen" topics. Het wordt steeds gekker. De volgende is waarschijnlijk al om 00.01 open.
Ok, maar ik kom dan ook niet zo vaak in ONZ. Het was blijkbaar toevallig dat de laatste die ik zag ook zo belachelijk vroeg was geopend.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Als we ze voor 4 a 5 uur 's ochtends zien gaan ze gewoon dicht. En zo vaak gebeurd dat niet, dus ik weet niet waar je je op baseert. (Ja die ene van net is al dicht).
quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:27 schreef Blight het volgende:
Wat een briljante OP heeft dit topic. Dat moet haast wel geschreven zijn door een kwaliteitsmod. Mijn complimenten.
Goeie banner!quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:10 schreef Leia het volgende:
[..]
In Samenwerking Mét ja! Ik heb de opbouw en 't logo gecreeërd
![]()
Omdat het persoonlijk is.quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:48 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Waarom worden al mijn naamtopics en verjaardagstopics gesloten??
Ben je slipknot fan ofzoquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:54 schreef Sala-adin het volgende:
Waarom worden mijn topiks gesloten?
DirkH dont make me wanna slith ur fucking troth you fucking maggot,faggot
Sinds wanneer bepaal jij wat wel en niet mag in ONZ?quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Omdat het persoonlijk is.
Ik moet je niet en daarom gooi ik alles waar jouw naam in staat op slot.
Nee, verjaardagstopics horen gewoon niet in ONZ. (op een enkele uitzondering na) Feliciteer elkaar lekker in FoBo of bel elkaar...
Het werd al een hele tijd gedaan, zo veel verjaardagstopics zijn er niet dat het onzin overstroomt.quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Omdat het persoonlijk is.
Ik moet je niet en daarom gooi ik alles waar jouw naam in staat op slot.
Nee, verjaardagstopics horen gewoon niet in ONZ. (op een enkele uitzondering na) Feliciteer elkaar lekker in FoBo of bel elkaar...
Ga taart eten en bier drinken, mens.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:03 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Inderdaad, ik vind het gemeen, Dirk! Ik voelde me net helemaal jarig enzo.
Ik moet leren, heb vanavond 2 tentamens. Ik heb zojuist een gereedschapskist mét boormachine gekregen en een blender, heb ik wel erg hard nodig. Meer verjaardag heb ik niet. En Dirk verpest mijn dag nog verder.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:04 schreef Blight het volgende:
[..]
Ga taart eten en bier drinken, mens.
Vroeger scheet je ook in een luier, dat doe je nu toch ook niet meer? Toen was het heel gewoon hoor en werd het altijd gedaan. En als je deze vraag met ja beantwoord, zal ik niet eens verbaasd kijken.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:01 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het werd al een hele tijd gedaan, zo veel verjaardagstopics zijn er niet dat het onzin overstroomt.. Hij kan na een dag al op slot.
Is dat in de zin van: Ach wat lief, een mongooltje, je ziet er bijna niks van.quote:
Je weet dat de taak van mod is het beheren van je subforum zodat het leuk blijft he? NIet dat je het verpest voor iedereen door te streng te zijn. Je kan ook overdrijven.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Vroeger scheet je ook in een luier, dat doe je nu toch ook niet meer? Toen was het heel gewoon hoor en werd het altijd gedaan. En als je deze vraag met ja beantwoord, zal ik niet eens verbaasd kijken.
Als ik tussen die twee moet kiezen: het tweede.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Is dat in de zin van: Ach wat lief, een mongooltje, je ziet er bijna niks van.
Of van: Ik zou je graag willen nemen in een steegje en elkaar daarna nooit meer zien.
Helemaal mee eens. Ik vind het ook goed dat hij wat streng is om niveau te willen houden. Maar verjaardagstopicsd sluiten vind ik weer nergens op slaan. Misschien een idee voor een verjaardagssubforum.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:21 schreef MUUS het volgende:
[..]
Bovendien kan ik eerlijkheid altijd enorm waarderen. Zo zag ik je gisteren een opmerking maken (in FB, dacht ik) over ONZ en dat het kut gesteld was met het niveau daar. Terwijl allerlei andere crew er omheen zat te praten, gaf jij eerlijk toe dat het treurig is, maar dat je er wel wat aan wilt doen.
Je kan ergens omheen blijven lopen, in de ontkenning schieten en driftig om je heen gaan slaan, maar je kan ook stil staan en eerlijk zeggen wat je ziet. Het beestje eerlijk bij zijn naam noemen is okay..
Je snapt dat je hierbij ook aantoont dat DirkH 'moeilijke' grappen maakt die wat ingewikkelder in elkaar zitten in de buurt van volgens jullie kutgestelde ONZ-ers met een flut niveau ?quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:21 schreef MUUS het volgende:
[..]
Als ik tussen die twee moet kiezen: het tweede.
Even serieus, ik kan enorm lachen om bepaalde opmerkingen. Jammer dat veel users niet zien wat er echt staat, wat je echt bedoelt of wat de kern is van die ene harde grap. Suffe grapjes worden nog wel gesnapt, maar harde, grappen die wat ingewikkelder in elkaar zitten en die wat meer tijd nodig hebben om gesnapt te worden, worden niet meer zo gewaardeerd. Da's het Swets-syndroom, niemand ziet meer wat je nou eigenlijk zegt en wat je eigenlijk wil.
Bovendien kan ik eerlijkheid altijd enorm waarderen. Zo zag ik je gisteren een opmerking maken (in FB, dacht ik) over ONZ en dat het kut gesteld was met het niveau daar. Terwijl allerlei andere crew er omheen zat te praten, gaf jij eerlijk toe dat het treurig is, maar dat je er wel wat aan wilt doen.
Je kan ergens omheen blijven lopen, in de ontkenning schieten en driftig om je heen gaan slaan, maar je kan ook stil staan en eerlijk zeggen wat je ziet. Het beestje eerlijk bij zijn naam noemen is okay..
Dat snap ik, ja.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:37 schreef Leia het volgende:
[..]
Je snapt dat je hierbij ook aantoont dat DirkH 'moeilijke' grappen maakt die wat ingewikkelder in elkaar zitten in de buurt van volgens jullie kutgestelde ONZ-ers met een flut niveau ?
Je hebt het topic niet gelezen?quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:31 schreef SHE het volgende:
Het ligt nogal in lijn met het belastend materiaal topic.
Probeer daar eerst maar eens een geniale post te plaatsen.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:37 schreef SHE het volgende:
Nou, je hebt gelijk. Ik had inderdaad geen zin om verder te lezen.
Het had net als het belastend materiaal topic , letters, plaatjes en vetgedrukte onzin enzo en toen verveelde ik me.
Jij bent echt zwakzinnig.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:37 schreef SHE het volgende:
Nou, je hebt gelijk. Ik had inderdaad geen zin om verder te lezen.
Het had net als het belastend materiaal topic , letters, plaatjes en vetgedrukte onzin enzo en toen verveelde ik me.
waar?quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:19 schreef SHE het volgende:
bite me
quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:41 schreef Armageddon het volgende:
Heb je nog hulp nodig remlof? Anders zeg je het maar even hoor. Ben toch vrij vandaag.
Nee hoor Arma, het is lekker rustig. Maar bedankt voor het aanbodquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:41 schreef Armageddon het volgende:
Heb je nog hulp nodig remlof? Anders zeg je het maar even hoor. Ben toch vrij vandaag.
Mooi zo, naja ik ben er hoor. Mocht het druk worden.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor Arma, het is lekker rustig. Maar bedankt voor het aanbod
Ik ben nergens te beroerd voor MUUS.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:47 schreef MUUS het volgende:
Potverdomme, wat een lieve, behulpzame gozer is die Arma toch ook.
Je zou het wel ff "managen" bedoel je?quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:48 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik ben nergens te beroerd voor MUUS.
Zo kan ie wel weer hè, met dat geslowchat!quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je zou het wel ff "managen" bedoel je?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |