quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:31 schreef mootie het volgende:
Als fictie is het zo verdomd vermakelijk.
Hey Mootie, wat is er mis met je TT?quote:
D'r mist een 2...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:44 schreef Day het volgende:
Hey Mootie, wat is er mis met je TT?
Aangepast !quote:
Het moet zijn [SC # 125] 2 Theezakje or not 2 Theezakje Dus er staat nog een to en een DGK / teveel ookquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:47 schreef Day het volgende:
Aangepast !
Ik zag het echt niet. Laat, moe, leeftijd enzo
Dat er DGK / voor staat is ook niet echt handig.... dat wordt er in de balk al voorgezet dus nu staat er:quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:47 schreef Day het volgende:
[..]
Aangepast !
Ik zag het echt niet. Laat, moe, leeftijd enzo
Schrijven jullie dan ook gewoon Nederlands!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:48 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het moet zijn [SC # 125] 2 Theezakje or not 2 Theezakje Dus er staat nog een to en een DGK / teveel ook![]()
Tuurlijkquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:50 schreef Day het volgende:
[..]
Schrijven jullie dan ook gewoon Nederlands!
Zo goed?
Jij bluf alleen maar dat je naar bed gaatquote:
't word tijd voor een nieuwe traditie... Voortaan alle titels in het Zweeds.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:50 schreef Day het volgende:
Schrijven jullie dan ook gewoon Nederlands!
Zo goed?
Whaat? Ian ben je ziek??quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga ook maar eensch naar bed denk ik.
vergeet lonneke niet, de terminale buurvrouw van sheila, die theezakjes heeft en ook 32 jaar is. lonneke heeft zoveel operaties achter de rug dat wij haar met recht een bionische vrouw kunnen noemen, maar volop geniet van het leven omdat zij,hoewel met enige dwang, deelneemt aan een ruimtevaartproject...quote:
ja echt niet!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga ook maar eensch naar bed denk ik.
Hee ben jij er ook nog steeds!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:53 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
vergeet lonneke niet, de terminale buurvrouw van sheila, die theezakjes heeft en ook 32 jaar is. lonneke heeft zoveel operaties achter de rug dat wij haar met recht een bionische vrouw kunnen noemen, maar volop geniet van het leven omdat zij,hoewel met enige dwang, deelneemt aan een ruimtevaartproject...
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:53 schreef Day het volgende:
[..]
ja echt niet!![]()
Ik heb net jullie TT aangepast, posten zal je!![]()
Wanneer bagger jij niet?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Wtf, spoort Day me nu aan tot nachtbaggeren!?
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
't word tijd voor een nieuwe traditie... Voortaan alle titels in het Zweeds.![]()
Ze heeft zeker een punt.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Ze heeft wel een punt.
Vraag maar aan Rob.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Bovendien ben ik over het algemeen erg vermakelijk.
Jezus, ik haal nog wel wat te drinken dan.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:55 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ze heeft zeker een punt.
En potvolblomme nog aan toe hoe kun je nu al gaan slapen zeg.![]()
Die vind het ook gek om zn kikker ineens in tranen te zien zitten! En dan probeert die kikker het uit te gaan leggen....... lang verhaal kort, hij is gaan slapen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vraag maar aan Rob.
Die had er last van.
Doorprikken!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:57 schreef Veulen het volgende:
Ik heb op elk van mijn voeten een gigantische blaar. 1 Is zo dik als me duim en de ander zo lang als me pink.. Niet te geloven zeg.
Au! Hoe komt t?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:57 schreef Veulen het volgende:
Ik heb op elk van mijn voeten een gigantische blaar. 1 Is zo dik als me duim en de ander zo lang als me pink.. Niet te geloven zeg.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Oh kut, ik ging drank halen.
Slaap lekker straks.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Oh kut, ik ging drank halen.
Warm weer, muffe schoenen, zweet poten... En dan blaren.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:58 schreef nineke het volgende:
Au! Hoe komt t?
Jij eet je drank? Ik heb veel dingen gehoord, maar dat slaat allesquote:
Heus niet lastig prikken met zulke lappen van blaren!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:00 schreef Veulen het volgende:
[..]
Warm weer, muffe schoenen, zweet poten... En dan blaren.
En ik ga echt niet met een naald in me voeten prikken (rare Ian)Dat doet zeer en dat is lastig mikken en het is nog eng ook.
Ja! Heb je er wat op tegen?quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:00 schreef Veulen het volgende:
[..]
En ik ga echt niet met een naald in me voeten prikken (rare Ian)Dat doet zeer en dat is lastig mikken en het is nog eng ook.
Liefje,quote:
Ik heb er wat op tegen met wat jij regelmaat noemtquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:01 schreef Day het volgende:
[..]
Ja! Heb je er wat op tegen?![]()
Ik ben hier regelmatig, hoor!
Ze zitten verschanst tussen me eelt.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:01 schreef mootie het volgende:
Heus niet lastig prikken met zulke lappen van blaren!
Gave avatar!quote:
Je kan toch een hapje en een drankje halenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Liefje,
Mensenkinders drinken drank altijd.
Of bedoel je sangria?
Met stukjes vrucht enzo.
Want in dat geval:![]()
Dat klinkt niet goedquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:00 schreef Veulen het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:01 schreef Day het volgende:
[..]
Ja! Heb je er wat op tegen?![]()
Ik ben hier regelmatig, hoor!
Tuurlijk, prinsesje...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Je kan toch een hapje en een drankje halen![]()
Ik lurk hier regelmatig, ja. En zwaai heul vaak!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb er wat op tegen met wat jij regelmaat noemt![]()
![]()
![]()
Gaat wel weer over voor ik een jongetje word.quote:
Ik geef een masterclass op de SC MEET.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:04 schreef Day het volgende:
[..]
Ik lurk hier regelmatig, ja. En zwaai heul vaak!
Maar tegen dat baggeren van jullie kan ik niet op
Ik prik altijd overal in.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:00 schreef Veulen het volgende:
[..]
Welk merk?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:07 schreef Day het volgende:
Baileys met chocomelk. En een siggie graag.
Malibu met chocomelk!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:07 schreef Day het volgende:
Baileys met chocomelk. En een siggie graag.
Stuyvesant roodquote:
Ik heb het nog nooit gezienquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:04 schreef Day het volgende:
[..]
Ik lurk hier regelmatig, ja. En zwaai heul vaak!
Maar tegen dat baggeren van jullie kan ik niet op
Wat een gentlemanquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:09 schreef Ian_Nick het volgende:
* Ian doet alvast Cola Light met ijs + kaasplankje aan Veulerst uitserveren
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Kaas en cola light graag en voor mij een ober![]()
Hoe denk je dat ik in de OP terecht ben gekomen? (ok, dat heb ik eigenlijk gewoon afgedwongenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gezienook niet heul nooit
![]()
Maarre goed zijn wij he![]()
![]()
AH wat een goeie bediening hierquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:09 schreef Ian_Nick het volgende:
* Ian doet alvast Cola Light met ijs + kaasplankje aan Veulerst uitserveren
Dat moet je niet proberen te snappenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:10 schreef Day het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik in de OP terecht ben gekomen? (ok, dat heb ik eigenlijk gewoon afgedwongen)
Ik snap niet hoe jullie het kunnen, maar lachwekkend is het wel.![]()
Thx schat!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
* Ian doet glas Baileys met chocolademelk en een pakje Stuyvesant rood overhandigen![]()
Genoeg modlikkers hierquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:10 schreef Day het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik in de OP terecht ben gekomen?
Ik moet al de hele week om half negen op en heb afgelopen 2 dagen niet geslapen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:12 schreef Day het volgende:
[..]
Thx schat!
Ik moet eigenlijk naar bed. Moet morgen én overmorgen werken.![]()
Normaal begint op donderdagavond mijn weekend.![]()
Jij niet, hè?quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik moet al de hele week om half negen op en heb afgelopen 2 dagen niet geslapen.![]()
Volgens mij doe je het snackie van mootie vergeten schatquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:13 schreef Ian_Nick het volgende:
* Ian doet zichzelf een blikje RedBull overhandigen
Laat Leandra je niet horen!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:14 schreef PC eend het volgende:
Waarom staan avonne en schatje er niet bij![]()
![]()
Moots heeft nog geen bestelling doorgegeven want ze is even gamen, popjequote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:15 schreef Veulen het volgende:
[..]
Volgens mij doe je het snackie van mootie vergeten schat![]()
Omdat die hier nooit komen?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:14 schreef PC eend het volgende:
Waarom staan avonne en schatje er niet bij![]()
![]()
Dat had ik even gemist liefquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Moots heeft nog geen bestelling doorgegeven want ze is even gamen, popje![]()
Ik heb al gehoord dat ze het Gertenland gaan noemenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:16 schreef Veulen het volgende:
[..]
Omdat die hier nooit komen?
Schatje zeker niet. En avonne alleen om te modzeuren.
Zeg hoelang is die gert eigenlijk al op vakantie zeg.
Serieus?!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die leest dit écht wel terug.![]()
Leandra!
Niemand houd het vol om zo lang chaggo te zijn als jij was...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik vraag me af waarom ik niet meer sjaggo ben, eigenlijk.![]()
Ik ben gewoon trots dat ik hem geen enkele PM heb gestuurdquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:19 schreef Day het volgende:
Gert komt, als het goed is, aankomend weekend terug.
Hoezo, missen jullie 'm?
Zolang was ik nou ook weer niet sjaggo!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:20 schreef Veulen het volgende:
[..]
Niemand houd het vol om zo lang chaggo te zijn als jij was...
*Stapt van de eieren af en legt ze terug in de koelkast*
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:19 schreef Day het volgende:
Gert komt, als het goed is, aankomend weekend terug.
Hoezo, missen jullie 'm?
Avonne is de allerliefste mod die ik kenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:16 schreef Veulen het volgende:
[..]
Omdat die hier nooit komen?
Schatje zeker niet. En avonne alleen om te modzeuren.
Zeg hoelang is die gert eigenlijk al op vakantie zeg.
Gert hielp mij bij snode plannenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:20 schreef Veulen het volgende:
[..]
Daar kan je tenminste nog is iets bij uithalen
![]()
Je hebt nog tijd genoeg om dat in te lopenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben gewoon trots dat ik hem geen enkele PM heb gestuurd![]()
Nein, ik moet nu doorzetten!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:21 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je hebt nog tijd genoeg om dat in te lopen![]()
Tja, dat krijg je van stalkgedrag.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gert hielp mij bij snode plannen![]()
Totdat ik 'm 5 PM's per dag stuurde...
Toen was het uit...![]()
Ohja? Heb je Day nog niet ontmoet zeker?quote:
Slaap lekkerquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ohja? Heb je Day nog niet ontmoet zeker?![]()
Pfffffff Day is echt een kutwijfquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ohja? Heb je Day nog niet ontmoet zeker?![]()
Ik heb nog steeds geen vliegende engel in een Ian_Nick Originalquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben overgestapt op Day PM'en.
Maar die is nogal streng.![]()
Ik wou het ook doen, maar ik durf niet zo goedquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben overgestapt op Day PM'en.
Maar die is nogal streng.![]()
Ah, geef me nog 2 weken en ik sta in de Top 500quote:Statistieken
Laatste bezoek: 0 seconden geleden.
Aantal posts: 18318 (gemiddeld 133 per dag)
Houd je muil, kuteend!quote:
Ohja, shit...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:25 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen vliegende engel in een Ian_Nick Original![]()
Zodra ik dat heb, kunnen we praten.![]()
I love it when you talk dirty to mequote:
Dát wel, ja!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ohja, shit...
Dat gifje![]()
Het was wél een mooie bruidsjurk![]()
Weet je wie pas een kutwijf is?quote:
Hier mag het!quote:
Ik ook!quote:
Je bedoelt die pisluier?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Weet je wie pas een kutwijf is?
... Hmm neeh ik zeg het toch maar niet.
Neeh man, ik dacht meer aan iets groens.quote:
Oi, neem 's een voorbeeld aan mij.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Weet je wie pas een kutwijf is?
... Hmm neeh ik zeg het toch maar niet.
En dan te bedenken dat je op pagina 1 al naar bed wilde.quote:
Ik luister gewoon braaf naar Day.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat je op pagina 1 al naar bed wilde.![]()
Huh toch niet mootie hequote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
Neeh man, ik dacht meer aan iets groens.![]()
quote:4 Disana voorgevormde luiers in bio-katoen, met inleggers, XL 10 kg - 20 kg
Oorspronkelijke prijs: ¤60.50
Prijs: ¤17.50
Ik ben helemaal niet in een lieve bui. Ik vind het niet eerlijk dat ik dan lief moet doen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Oi, neem 's een voorbeeld aan mij.
LIEV DOEN.
Eend!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Huh toch niet mootie he![]()
Ik dacht dat je deze bedoelde![]()
[..]
Okee, ga je gang.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet in een lieve bui. Ik vind het niet eerlijk dat ik dan lief moet doen.
Die bedoelde ik inderdaad of niet...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:33 schreef PC eend het volgende:
Huh toch niet mootie he![]()
Ik dacht dat je deze bedoelde![]()
Ik had het al gedaan in een ander topicquote:
Alsof ik bang ben voor Day... Jij bent nog engerquote:
En virtueeeel zo waar.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:35 schreef PC eend het volgende:
Ik had het al gedaan in een ander topic![]()
Misschien nog wel erger ook![]()
Maar dat is allemaal virtueel he
Wtf.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:35 schreef Veulen het volgende:
[..]
Alsof ik bang ben voor Day... Jij bent nog enger![]()
Momenteel aan het rellen in het Second Life topicquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
En virtueeeel zo waar.
Is ze trouwens al weer verschenen sinds die kibbelpartij met avonne?
Ik zeg er niks meer over, anders denkt ze weer dat ik op haar zit te loerenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
En virtueeeel zo waar.
Is ze trouwens al weer verschenen sinds die kibbelpartij met avonne?
Dat kan ze helemaal nietquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Momenteel aan het rellen in het Second Life topic![]()
Volgens mij loer jij op alles met 2 benen en tieten.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:37 schreef PC eend het volgende:
Ik zeg er niks meer over, anders denkt ze weer dat ik op haar zit te loeren
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Zullen we het nu weer over tieten en bier hebben?
Ik zou ECHT een goeie mod zijn!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:38 schreef Day het volgende:
Ok, ander onderwerp! Ik heb geen zin in gedoe vannacht. Ik moet straks werken!![]()
Be afraid, be very afraid!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:35 schreef Veulen het volgende:
[..]
Alsof ik bang ben voor Day... Jij bent nog enger![]()
Ik wil het niet over bier hebben, tieten vind ik best.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Zullen we het nu weer over tieten en bier hebben?
Eendt is niet alleen Brian maar ook Huub!?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:39 schreef Veulen het volgende:
[..]
Volgens mij loer jij op alles met 2 benen en tieten.![]()
Da's waar!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:39 schreef Veulen het volgende:
[..]
Eerst met je zweep zwaaienquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:38 schreef Day het volgende:
Ok, ander onderwerp! Ik heb geen zin in gedoe vannacht. Ik moet straks werken!![]()
*mokt*quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:38 schreef Day het volgende:
Maar...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik wil het niet over bier hebben, tieten vind ik best.
Dit wordt eng! ik wou hetzelfde tikken!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Eendt is niet alleen Brian maar ook Huub!?![]()
Rustig maar, jouw tijd komt nog wel!quote:
Brian loert toch ook op alles met tieten...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Eendt is niet alleen Brian maar ook Huub!?![]()
Mits plasticquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:42 schreef Veulen het volgende:
[..]
Brian loert toch ook op alles met tieten...
Ach ja, het is nu toch al bekend. Geen zin meer om het te ontkennen!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Was ik niet een kloon van jou?
Dat zou een hoop verklaren dan...![]()
quote:
Begint het op te vallenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:39 schreef Veulen het volgende:
[..]
Goed hè?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Jezus, zelfs in de COS lopen ze Day onder te kwijlen...![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:44 schreef Day het volgende:
[..]
Ach ja, het is nu toch al bekend. Geen zin meer om het te ontkennen!
Maar Eend blijft wel mijn levelmaatje!
Heb jij eigenlijk ooit dat SC topic gevonden waarin we alleen maar "Day" woordspelingen liepen te posten?quote:
Ja! Was leukquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk ooit dat SC topic gevonden waarin we alleen maar "Day" woordspelingen liepen te posten?![]()
Nee, de dagelijkse neukpartijen zijn weer gaandequote:
Ik sta nog steeds op het punt van betalen, maar het wel een grote stap die ik moet nemenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:48 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, de dagelijkse neukpartijen zijn weer gaande
Onhandig hoor, dan heb je ook 3 handen nodig.quote:
2 in de hand, 1 in de mondquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
Onhandig hoor, dan heb je ook 3 handen nodig.
Ja! Het wordt tijd dat jullie on topic gaan posten hier!quote:
Om te melken!?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
Onhandig hoor, dan heb je ook 3 handen nodig.
Eerst moet ik baggeren en nu moet ik tetten gaan posten!?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:51 schreef Day het volgende:
[..]
Ja! Het wordt tijd dat jullie on topic gaan posten hier!![]()
Tieten of theezakjes! Aan jou de keus!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Eerst moet ik baggeren en nu moet ik tetten gaan posten!?
![]()
![]()
![]()
Nu pas?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Jij bent eigenlijk ook een enorme baggerbabe© hè...
Valt me zo ineens even op.
Je gaat lekkerquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:54 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nu pas?
Ik zit gewoon ondertussen nog 3 andere dingen te doen, vind mezelf dan ook langzaam vandaag![]()
Weet ik veel... In die standjes kalender van polo hadden ze het er steeds over dat je dan die borsten goed kan pakken. Dat lijkt me dus een vereiste voor goeie sexquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:56 schreef Veulen het volgende:
[..]
Weet ik veel... In die standjes kalender van polo hadden ze het er steeds over dat je dan die borsten goed kan pakken. Dat lijkt me dus een vereiste voor goeie sex![]()
Pff dat riep je 5 blz terug ook al... Maar je gaat toch nietquote:
Ik ben nu mooie vrouwen aan het zoeken!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:58 schreef Veulen het volgende:
[..]
Pff dat riep je 5 blz terug ook al... Maar je gaat toch niet![]()
Aha! Dus je was toch bang?quote:
Cherry, jij was slapen weet je nog.quote:
Dat is echt zo een wild paard, goed dat je daar de zweep ff overheen legtquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:04 schreef PC eend het volgende:
Dat is echt zo een wild paard, goed dat je daar de zweep ff overheen legt![]()
![]()
Slaap lekker mootiequote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:08 schreef mootie het volgende:
Trusten druifjes!
Trusten Lievkikkert.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:08 schreef mootie het volgende:
Trusten druifjes!
Mag je alles, ga je slapenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:08 schreef mootie het volgende:
Trusten druifjes!
Ja ik weet het ook niet, maar echt getemd kom je niet overquote:
Mijn leeftijd tegen me gebruiken is zó laag!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:04 schreef Veulen het volgende:
[..]
Cherry, jij was slapen weet je nog.
En neeh ik was niet bang, maar gewoon bezorgd dat je de nodige nachtrust zou missen. Je hebt je schoonheidsslaapje hard nodig op jou leeftijd![]()
Ik wens ook helemaal niet getemt te wordenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:12 schreef PC eend het volgende:
Ja ik weet het ook niet, maar echt getemd kom je niet over
Ga nou naar bed!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:15 schreef Day het volgende:
[..]
Mijn leeftijd tegen me gebruiken is zó laag!![]()
Dus nu ben je echt weg?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:15 schreef Day het volgende:
Ja, ik deed nog een laatste ronde en kwam een interessant topic tegen![]()
sue me!
Daag me niet uitquote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:15 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik wens ook helemaal niet getemt te worden![]()
Welja, ga jij ook nog lelijk tegen me doen?quote:
Natuurlijk niet!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:17 schreef Day het volgende:
[..]
Welja, ga jij ook nog lelijk tegen me doen?![]()
Ach deze is bijna vol en dan kan je naar bed. Mits je de volgende natuurlijk zonder fouten opentquote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Natuurlijk niet!![]()
![]()
Maar ik mocht van jou nog niet naar bed omdat jij de TT 43 keer hebt moeten aanpassen...
En ik ben moe![]()
Ik wou dat volgende SC openen juist ontlopen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:19 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ach deze is bijna vol en dan kan je naar bed. Mits je de volgende natuurlijk zonder fouten opent
Je mag van mij gaan pitten, hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Natuurlijk niet!![]()
![]()
Maar ik mocht van jou nog niet naar bed omdat jij de TT 43 keer hebt moeten aanpassen...
En ik ben moe![]()
En wie moet het dan doen?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wou dat volgende SC openen juist ontlopen.![]()
![]()
Ik vind je nogsteeds liev hoor!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:22 schreef Day het volgende:
[..]
Je mag van mij gaan pitten, hoor
Ik ga mezelf nu in slaap janken. Thx Veulen!![]()
Je laat gewoon me kletsmaatje naar bed gaanquote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:22 schreef Day het volgende:
Day!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:22 schreef Day het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:22 schreef Day het volgende:
[..]
Dan moeten we eigenlijk nu stoppen met postenquote:
Dan komt de COSploeg hier nog wel even baggeren.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:25 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dan moeten we eigenlijk nu stoppen met posten
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan komt de COSploeg hier nog wel even baggeren.![]()
Told yaquote:
Leggerquote:
Ja en dan krijgen we een klote OP met een ontraditionele titel... Dat ken niet hequote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Dan komt de COSploeg hier nog wel even baggeren.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |