Hoe denk je dat ik in de OP terecht ben gekomen? (ok, dat heb ik eigenlijk gewoon afgedwongenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gezienook niet heul nooit
![]()
Maarre goed zijn wij he![]()
![]()
AH wat een goeie bediening hierquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:09 schreef Ian_Nick het volgende:
* Ian doet alvast Cola Light met ijs + kaasplankje aan Veulerst uitserveren
Dat moet je niet proberen te snappenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:10 schreef Day het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik in de OP terecht ben gekomen? (ok, dat heb ik eigenlijk gewoon afgedwongen)
Ik snap niet hoe jullie het kunnen, maar lachwekkend is het wel.![]()
Thx schat!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
* Ian doet glas Baileys met chocolademelk en een pakje Stuyvesant rood overhandigen![]()
Genoeg modlikkers hierquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:10 schreef Day het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik in de OP terecht ben gekomen?
Ik moet al de hele week om half negen op en heb afgelopen 2 dagen niet geslapen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:12 schreef Day het volgende:
[..]
Thx schat!
Ik moet eigenlijk naar bed. Moet morgen én overmorgen werken.![]()
Normaal begint op donderdagavond mijn weekend.![]()
Jij niet, hè?quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik moet al de hele week om half negen op en heb afgelopen 2 dagen niet geslapen.![]()
Volgens mij doe je het snackie van mootie vergeten schatquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:13 schreef Ian_Nick het volgende:
* Ian doet zichzelf een blikje RedBull overhandigen
Laat Leandra je niet horen!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:14 schreef PC eend het volgende:
Waarom staan avonne en schatje er niet bij![]()
![]()
Moots heeft nog geen bestelling doorgegeven want ze is even gamen, popjequote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:15 schreef Veulen het volgende:
[..]
Volgens mij doe je het snackie van mootie vergeten schat![]()
Omdat die hier nooit komen?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:14 schreef PC eend het volgende:
Waarom staan avonne en schatje er niet bij![]()
![]()
Dat had ik even gemist liefquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Moots heeft nog geen bestelling doorgegeven want ze is even gamen, popje![]()
Ik heb al gehoord dat ze het Gertenland gaan noemenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:16 schreef Veulen het volgende:
[..]
Omdat die hier nooit komen?
Schatje zeker niet. En avonne alleen om te modzeuren.
Zeg hoelang is die gert eigenlijk al op vakantie zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |