Doorprikken!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:57 schreef Veulen het volgende:
Ik heb op elk van mijn voeten een gigantische blaar. 1 Is zo dik als me duim en de ander zo lang als me pink.. Niet te geloven zeg.
Au! Hoe komt t?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:57 schreef Veulen het volgende:
Ik heb op elk van mijn voeten een gigantische blaar. 1 Is zo dik als me duim en de ander zo lang als me pink.. Niet te geloven zeg.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Oh kut, ik ging drank halen.
Slaap lekker straks.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Oh kut, ik ging drank halen.
Warm weer, muffe schoenen, zweet poten... En dan blaren.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:58 schreef nineke het volgende:
Au! Hoe komt t?
Jij eet je drank? Ik heb veel dingen gehoord, maar dat slaat allesquote:
Heus niet lastig prikken met zulke lappen van blaren!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:00 schreef Veulen het volgende:
[..]
Warm weer, muffe schoenen, zweet poten... En dan blaren.
En ik ga echt niet met een naald in me voeten prikken (rare Ian)Dat doet zeer en dat is lastig mikken en het is nog eng ook.
Ja! Heb je er wat op tegen?quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:00 schreef Veulen het volgende:
[..]
En ik ga echt niet met een naald in me voeten prikken (rare Ian)Dat doet zeer en dat is lastig mikken en het is nog eng ook.
Liefje,quote:
Ik heb er wat op tegen met wat jij regelmaat noemtquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:01 schreef Day het volgende:
[..]
Ja! Heb je er wat op tegen?![]()
Ik ben hier regelmatig, hoor!
Ze zitten verschanst tussen me eelt.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:01 schreef mootie het volgende:
Heus niet lastig prikken met zulke lappen van blaren!
Gave avatar!quote:
Je kan toch een hapje en een drankje halenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Liefje,
Mensenkinders drinken drank altijd.
Of bedoel je sangria?
Met stukjes vrucht enzo.
Want in dat geval:![]()
Dat klinkt niet goedquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:00 schreef Veulen het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:01 schreef Day het volgende:
[..]
Ja! Heb je er wat op tegen?![]()
Ik ben hier regelmatig, hoor!
Tuurlijk, prinsesje...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Je kan toch een hapje en een drankje halen![]()
Ik lurk hier regelmatig, ja. En zwaai heul vaak!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb er wat op tegen met wat jij regelmaat noemt![]()
![]()
![]()
Gaat wel weer over voor ik een jongetje word.quote:
Ik geef een masterclass op de SC MEET.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:04 schreef Day het volgende:
[..]
Ik lurk hier regelmatig, ja. En zwaai heul vaak!
Maar tegen dat baggeren van jullie kan ik niet op
Ik prik altijd overal in.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:00 schreef Veulen het volgende:
[..]
Welk merk?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:07 schreef Day het volgende:
Baileys met chocomelk. En een siggie graag.
Malibu met chocomelk!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:07 schreef Day het volgende:
Baileys met chocomelk. En een siggie graag.
Stuyvesant roodquote:
Ik heb het nog nooit gezienquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:04 schreef Day het volgende:
[..]
Ik lurk hier regelmatig, ja. En zwaai heul vaak!
Maar tegen dat baggeren van jullie kan ik niet op
Wat een gentlemanquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:09 schreef Ian_Nick het volgende:
* Ian doet alvast Cola Light met ijs + kaasplankje aan Veulerst uitserveren
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Kaas en cola light graag en voor mij een ober![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |