geen, wat denk je nou. Als ze de redactie zich ergens aan houdt dan is het wel de regels veranderen als er wat gebeurt.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:12 schreef CocaColaLight het volgende:
Wat ik me echt ga afvragen is wat zullen de straffen zijn voor het "geweld" van vanavond
ik denk dat Lieke in d'r tieten heeft geknepenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Straks de nabeschouwing van Amanda: Ze deed me erg zeer en ze deed erg gemeen (denk ik)
Maar uitdagen ho maarquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:11 schreef riri het volgende:
natasia zegt dat lieke nooit van haar zou gewonnen hebben
Doen dr siliconen al zeer??quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:15 schreef RSie het volgende:
[..]
ik denk dat Lieke in d'r tieten heeft geknepen![]()
ik zat ernaast!
Dat zijn absoluut geen theezakjesquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
IK vind dat ze theezakjes heeft PUNT
Moet ze weer een bloedonderzoekje doen van Brian. Altijd nuttig als er in je borst geknepen isquote:
Dat had Lieke al eerder op de avonde gedaan (toen ze gekeeld werd) , waarop Brain een bloedproef voorsteldequote:
Wordt je daar heet van?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:17 schreef kleinzusje het volgende:
Ik hang mn tieten altijd in de thee
ik stootte gister mijn teen en heb een endoscopie laten doen voor de zekerheid!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Moet ze weer een bloedonderzoekje doen van Brian. Altijd nuttig als er in je borst geknepen is![]()
In het water toch? Want met je theezakjes maak je juist de thee!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:17 schreef kleinzusje het volgende:
Volgens mij heeft Huub een boek van Natasia verstopt,hij wil die morgenochtend voor de neus van Natasia in de vijver donderen.(een boek met foto's of zo)quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:14 schreef lorence1 het volgende:
wat zijn lieke en huub aan het bespreken/
Is jouw mening, laat mij het gewoon helemaal niets vinden als ik dat wilquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:16 schreef Marelle het volgende:
[..]
Dat zijn absoluut geen theezakjesLieke heeft gewoon mooie borsten die passen bij haar leeftijd. Die grote balonnen van Amanda da's pas erg, 19 jaar en er zo uitzien
![]()
![]()
![]()
de waterkoker staat aan, laat de telefoon maar overgaan, want mijn huisgenoot slaapt al, ik doe de deur wel voor je open.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:17 schreef kleinzusje het volgende:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:18 schreef Judah het volgende:
Dames,
Voordat we verder gaan over (theezak)tieten: je maakt je zelf alleen duidelijk en geloofwaardig met foto's.
That's all.
Dames,
Voordat we verder gaan over (theezak)tieten: je maakt je zelf alleen duidelijk en geloofwaardig met foto's.
That's all.
Ik gun niemand iets, maar ik hoop dat Eric even een paar dagen flink last mag hebben. Zijn ze het gezeik van Eric bij BAN meteen spuugzat. Ik kan niet wachten op de 1e ruzie tussen Eric en BANquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:14 schreef akveor het volgende:
OMG Eric kan nog meer zeiken.... nu weer oh mijn hooikoorts.....
http://www.onzin.com/view.php?id=1760quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:18 schreef Judah het volgende:
Dames,
That's all.
Mijn vriendin en ik zijn ook allebei in de BERGMANKLINIEK geweestquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:18 schreef Judah het volgende:
Dames,
That's all.
Dames,
That's all.
Je zult nooit verzuipen..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mijn vriendin en ik zijn ook allebei in de BERGMANKLINIEK geweest![]()
[afbeelding]
WTFquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wel beter dan cellulitisbenenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:20 schreef Sharpeyed het volgende:
Die gespierde benen van lieke zijn zoooo smerig
Dames,
That's all.
Puik werk.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
[afbeelding]
ooohhhhhhh wat zijn ze mooi geworden, GEFELICITEERD meidquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
[afbeelding]
Oei.... een pro Lieke postquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wel beter dan cellulitisbenen![]()
Dank je welquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:25 schreef Marelle het volgende:
[..]
ooohhhhhhh wat zijn ze mooi geworden, GEFELICITEERD meid![]()
![]()
![]()
Kut iMacs.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:26 schreef CocaColaLight het volgende:
Wat een stelletje prutsers. Ze hebben niet eens de pc's fatsoenlijk voor elkaar. Gewoon een kaartlezer eraan en gaan.
Hij kan wel loggen, maar zijn foto's niet uploaden.quote:
Die wil ik die wil ik die wil ikquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:28 schreef kybe het volgende:
Op zoek naar borsten vond ik deze![]()
[afbeelding]
Borsten ? Een hongerige Mootiequote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:28 schreef kybe het volgende:
Op zoek naar borsten vond ik deze![]()
[afbeelding]
mee eens, ik heb eerlijk gezegd Lieke nog nooit, op een vreselijk lage en ordinaire manier, horen schelden. Maar ik zeg erbij ik kijk niet de hele dag........quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:27 schreef mazaru het volgende:
Als Amanda dit had gewonnen, dan had de knop nu nog steeds op mute gestaan vanwege het gegil en gezang van BEAN
Dan heeft dit groepje toch heel wat meer klasse
Hoe krijgen ze dat voor elkaarquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij kan wel loggen, maar zijn foto's niet uploaden.
De USB poort is kapot.
Klopt dat doet ze niet, en dat zeiken (tegen Huub) lijkt wel afgenomenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:30 schreef Marelle het volgende:
[..]
mee eens, ik heb eerlijk gezegd Lieke nog nooit, op een vreselijk lage en ordinaire manier, horen schelden. Maar ik zeg erbij ik kijk niet de hele dag........
tja ze zitten aan een mac..... daarmee kan allesquote:
Nee, wat dat betreft is Lieke best beschaafd. Ik denk dat ze in de buitenwereld ook heel anders is.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:30 schreef Marelle het volgende:
[..]
mee eens, ik heb eerlijk gezegd Lieke nog nooit, op een vreselijk lage en ordinaire manier, horen schelden. Maar ik zeg erbij ik kijk niet de hele dag........
Nee, die blaat niet als een ordinaire straatdel. Ze houdt het allemaal knap netjes.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:30 schreef Marelle het volgende:
[..]
Dat mens is reddeloos verloren...daar is alleen nog wat eer aan te behalen als ze een jaar als vrijwilligster naar een kindertehuis in een derdewereldland gaat waar ze mensen om zich heen zal hebben die zich druk maken om wezenlijke dingenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:29 schreef riri het volgende:
Amanda met haar 19 waar al veel aan verpest is door verwendheid wordt er in dit groepje niet beter op...ze wordt veel te veel ingelijfd door deze personen en ontwikkeld haar negatieve kanten daardoor extra sterk.
Vooral die natasia is een heel verkeerd voorbeeld....
Maar ja...ze trapt er zelf in....deze mensen brengen het slechte in Amanda extra naar boven.
Dat ge sms is tegen mijn principes maar ze staat op dit moment bij mij als favoriet op nr. 1quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:31 schreef FdW het volgende:
SMS Lieke naar 1010, en schrijf haar een lief kaartje, dan kun je vannacht heerlijk en met een gerust hart gaan slapen.![]()
Brrr wil wel.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Eric wil niet met Huub worstelen, Huub moet eerst maar bewijzen dat hij niet vals is
Eric is niet naar als homo maar als mensquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:33 schreef Marelle het volgende:
Ze zijn nog steeds aan het roddelen over Lieke, wat een zielig stel mensenEric gaat steeds nichteriger praten, ik heb niets tegen homo's, heb ze in m'n vriendenkring, maar van Eric ga ik toch echt
![]()
![]()
![]()
Hoort wie het zegtquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Eric wil niet met Huub worstelen, Huub moet eerst maar bewijzen dat hij niet vals is
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:31 schreef FdW het volgende:
SMS Lieke naar 1010, en schrijf haar een lief kaartje, dan kun je vannacht heerlijk en met een gerust hart gaan slapen.![]()
Jaahaaaa, jij hebt nog heel wat klapjes op het hoofd nodig eer je wakker wordt.quote:
Die slaan op jouw gekke hoofd, maar dat snap je natuurlijk helemaal niet, geeft niets hoor ik leg het je wel uitquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:37 schreef FdW het volgende:
[..]
Jaahaaaa, jij hebt nog heel wat klapjes op het hoofd nodig eer je wakker wordt.![]()
Bitchfight!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:38 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Die slaan op jouw gekke hoofd, maar dat snap je natuurlijk helemaal niet, geeft niets hoor ik leg het je wel uit![]()
ericquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:39 schreef AutumnTears het volgende:
Trouwens, iemand enig idee hoe dat veulen nou uiteindelijk heet??
geen idee.........quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:39 schreef AutumnTears het volgende:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:39 schreef Judah het volgende:
[..]
Bitchfight!
Vecht het uit in de modderpoel![]()
Champagne is de stalnaam... Officieel Cirginiaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:39 schreef AutumnTears het volgende:
Cirginia Champagne (geloof ik)quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:39 schreef AutumnTears het volgende:
Ik vecht niet met vrouwen, en al helemaal niet tegen manwijven.quote:
Je geilt en fantaseert alleen maar op en over manwijvenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:41 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik vecht niet met vrouwen, en al helemaal niet tegen manwijven.![]()
Das niet zo mooi dan heeft ie nu ook ogen in zijn achterhoofdquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:42 schreef mazaru het volgende:
Wat leuk! Eric zijn lens is in zijn hersenpan geschoten
Je merkt ook dat lieke helemaal niet precies verteld hoe ze net een uurlang is aangevallen daar dat groepje...ze praat er totaal niet in details over....je merkt echt wel wie er hier de sterkste personen zijn en dat zijn niet degenen die het voortdurend van geschreeuw en schelden moeten hebben.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:33 schreef Marelle het volgende:
Ze zijn nog steeds aan het roddelen over Lieke, wat een zielig stel mensenEric gaat steeds nichteriger praten, ik heb niets tegen homo's, heb ze in m'n vriendenkring, maar van Eric ga ik toch echt
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Je geilt en fantaseert alleen maar op en over manwijven![]()
![]()
![]()
klopt ook he hij is van 2 kanten!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Das niet zo mooi dan heeft ie nu ook ogen in zijn achterhoofd![]()
Ohh jaquote:
oe, niet slechtquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:40 schreef cobain94 het volgende:
http://www.whowantsabalti.com/misc2/cc-misc/boobs.swf
Nog meer borsten?
quote:
Kwestie van zwaartekrachtquote:
Bij Amanda zit er helium inquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Kwestie van zwaartekrachtdat speelt bij Amanda niet
En via haar tieten lekt het door naar haar hersenen.quote:
ze is weer dronken dus geilquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda wil dat Brian gaat slapen?
Eric heeft zo'n opvallende ommekeer gemaakt sinds zijn gesprekken met achter....hij moet gedreigd zijn met de toneelhaak dat hij nu opeens dit gedrag vertoont, kan toch bijna niet andersquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zit mij de hele tijd af te vragen welk "wijf" ik nu irritanter vind, mediageile, "bang dat ze ergens ook maar iets te kort komt of minder aandacht krijgt" Natasia of zeikerig "over het paard getild" mietje Eric.
yup ze wil nog wat van hemquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda wil dat Brian gaat slapen?
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als ze bij geboorte van een kind net zoveel melk gaat geven als dat ze groot zijn, dan zal Nutricia overuren moeten gaan maken om het te verwerken tot melkpoeder. Bestaat niet dat een baby dit allemaal op kan kanen, dat kind gaat er in verzuipen.
Nee hoor hij is bang eruit gestemd te worden, dus vandaar staat zn kanaal wijd open voor banquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Eric heeft zo'n opvallende ommekeer gemaakt sinds zijn gesprekken met achter....hij moet gedreigd zijn met de toneelhaak dat hij nu opeens dit gedrag vertoont, kan toch bijna niet anders![]()
Jammer genoeg niet naar haar stem want ze klinkt nog steeds als een man die 2 pakjes zware shag per dag rooktquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:52 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
En via haar tieten lekt het door naar haar hersenen.![]()
Ik vermoed toch echt dat dat irritant gedrag z'n eigen gedrag is en dat ze hem daarom er graag in wilden. Al die tijd daarvoor liep hij enkel achter Huub aan.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Eric heeft zo'n opvallende ommekeer gemaakt sinds zijn gesprekken met achter....hij moet gedreigd zijn met de toneelhaak dat hij nu opeens dit gedrag vertoont, kan toch bijna niet anders![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:55 schreef Pavement het volgende:
saai, ik ga naarmn nest zal je zien begint de terror
Huh....wie ligt er naast je dan????quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:55 schreef Pavement het volgende:
Ik vond hem tot voor kort heel correct tegen iedereen...vond alleen dat masturberen in het openbaar en het naaktlopen niet zo en dat Natrasha gedoe wat een gelulquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vermoed toch echt dat dat irritant gedrag z'n eigen gedrag is en dat ze hem daarom er graag in wilden. Al die tijd daarvoor liep hij enkel achter Huub aan.
het was anders een hele enerverende avond, dan heb je maar kort gekeken, d'r is genoeg herrie en gerel geweest.......quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:55 schreef Pavement het volgende:
Inderdaad, dat hele Natrasha gedoe lijkt mij een manier om aan z'n eigen identiteitscrisis te ontsnappen. Masturberen in het openbaar, dat was wat mij betreft ook veel te openbaarquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:58 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik vond hem tot voor kort heel correct tegen iedereen...vond alleen dat mastruberen in het openbaar en het naaktlopen niet zo en dat Natrasha gedoe wat een gelul
http://www.nu.nl/news/110(...)ij_in_Rotterdam.htmlquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:07 schreef Frasier het volgende:
En zijn er nog doden gevallen vanavond?!?
Nee de messen, scharen en ander scherp spul is door de redactie uit het huis verwijderdquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:07 schreef Frasier het volgende:
En zijn er nog doden gevallen vanavond?!?
BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BANquote:
sja knap hequote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian en Amanda kletsen volgens mij ook maar dat kunnen we niet horen
Volgens mij is het gewoon een stukje ambivalent denken in Amanda`s hersens.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:16 schreef sushiwausi het volgende:
ik ken veel domme wijven maar dit slaat toch werkelijk ALLES verdomme![]()
Dan heef Huub weinig backup meer, want Jaap is tegenover hem ook niet te vertrouwen imo.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:17 schreef kybe het volgende:
Huub heeft op second live weer heel veel te horen gekregen dat Lieke niet te vertrouwen is.
mis ik toch nog niks! thanksquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Eerste filmpje van het moddergevecht van stream 1, even doorspoelen naar
15 minuten en dan begint de actie: http://www.megaupload.com/?d=3KLRO68F
Overige filmpjes volgen zsm ......
Ik denk dat hij niet zo veel vertrouwen moet hebben in die berichten op second live.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:19 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dan heef Huub weinig backup meer, want Jaap is tegenover hem ook niet te vertrouwen imo.
Ik denk dat Huub sowieso teveel te vertrouwen heeft in de mensen om hem heen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:21 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik denk dat hij niet zo veel vertrouwen moet hebben in die berichten op second live.
Nee hoor, dat viel nogal mee. Hij kreeg veel meer positief commentaar op Lieke. In tegenstelling tot Amanda, bij haar werd Brian regelmatig afgekraakt. En over Eric heb ik geen enkel positief berichtje gezien.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:17 schreef kybe het volgende:
Huub heeft op second live weer heel veel te horen gekregen dat Lieke niet te vertrouwen is.
leuk voor zequote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Lieke en Huub verhuizen naar de MB. Jaap slaapt vannacht beneden.
Dat zei Huub tegen Lieke toen zij in bed lagen te praten.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee hoor, dat viel nogal mee. Hij kreeg veel meer positief commentaar op Lieke. In tegenstelling tot Amanda, bij haar werd Brian regelmatig afgekraakt. En over Eric heb ik geen enkel positief berichtje gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |