Kut iMacs.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:26 schreef CocaColaLight het volgende:
Wat een stelletje prutsers. Ze hebben niet eens de pc's fatsoenlijk voor elkaar. Gewoon een kaartlezer eraan en gaan.
Hij kan wel loggen, maar zijn foto's niet uploaden.quote:
Die wil ik die wil ik die wil ikquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:28 schreef kybe het volgende:
Op zoek naar borsten vond ik deze![]()
[afbeelding]
Borsten ? Een hongerige Mootiequote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:28 schreef kybe het volgende:
Op zoek naar borsten vond ik deze![]()
[afbeelding]
mee eens, ik heb eerlijk gezegd Lieke nog nooit, op een vreselijk lage en ordinaire manier, horen schelden. Maar ik zeg erbij ik kijk niet de hele dag........quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:27 schreef mazaru het volgende:
Als Amanda dit had gewonnen, dan had de knop nu nog steeds op mute gestaan vanwege het gegil en gezang van BEAN
Dan heeft dit groepje toch heel wat meer klasse
Hoe krijgen ze dat voor elkaarquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij kan wel loggen, maar zijn foto's niet uploaden.
De USB poort is kapot.
Klopt dat doet ze niet, en dat zeiken (tegen Huub) lijkt wel afgenomenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:30 schreef Marelle het volgende:
[..]
mee eens, ik heb eerlijk gezegd Lieke nog nooit, op een vreselijk lage en ordinaire manier, horen schelden. Maar ik zeg erbij ik kijk niet de hele dag........
tja ze zitten aan een mac..... daarmee kan allesquote:
Nee, wat dat betreft is Lieke best beschaafd. Ik denk dat ze in de buitenwereld ook heel anders is.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:30 schreef Marelle het volgende:
[..]
mee eens, ik heb eerlijk gezegd Lieke nog nooit, op een vreselijk lage en ordinaire manier, horen schelden. Maar ik zeg erbij ik kijk niet de hele dag........
Nee, die blaat niet als een ordinaire straatdel. Ze houdt het allemaal knap netjes.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:30 schreef Marelle het volgende:
[..]
Dat mens is reddeloos verloren...daar is alleen nog wat eer aan te behalen als ze een jaar als vrijwilligster naar een kindertehuis in een derdewereldland gaat waar ze mensen om zich heen zal hebben die zich druk maken om wezenlijke dingenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:29 schreef riri het volgende:
Amanda met haar 19 waar al veel aan verpest is door verwendheid wordt er in dit groepje niet beter op...ze wordt veel te veel ingelijfd door deze personen en ontwikkeld haar negatieve kanten daardoor extra sterk.
Vooral die natasia is een heel verkeerd voorbeeld....
Maar ja...ze trapt er zelf in....deze mensen brengen het slechte in Amanda extra naar boven.
Dat ge sms is tegen mijn principes maar ze staat op dit moment bij mij als favoriet op nr. 1quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:31 schreef FdW het volgende:
SMS Lieke naar 1010, en schrijf haar een lief kaartje, dan kun je vannacht heerlijk en met een gerust hart gaan slapen.![]()
Brrr wil wel.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Eric wil niet met Huub worstelen, Huub moet eerst maar bewijzen dat hij niet vals is
Eric is niet naar als homo maar als mensquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:33 schreef Marelle het volgende:
Ze zijn nog steeds aan het roddelen over Lieke, wat een zielig stel mensenEric gaat steeds nichteriger praten, ik heb niets tegen homo's, heb ze in m'n vriendenkring, maar van Eric ga ik toch echt
![]()
![]()
![]()
Hoort wie het zegtquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Eric wil niet met Huub worstelen, Huub moet eerst maar bewijzen dat hij niet vals is
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:31 schreef FdW het volgende:
SMS Lieke naar 1010, en schrijf haar een lief kaartje, dan kun je vannacht heerlijk en met een gerust hart gaan slapen.![]()
Jaahaaaa, jij hebt nog heel wat klapjes op het hoofd nodig eer je wakker wordt.quote:
Die slaan op jouw gekke hoofd, maar dat snap je natuurlijk helemaal niet, geeft niets hoor ik leg het je wel uitquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:37 schreef FdW het volgende:
[..]
Jaahaaaa, jij hebt nog heel wat klapjes op het hoofd nodig eer je wakker wordt.![]()
Bitchfight!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:38 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Die slaan op jouw gekke hoofd, maar dat snap je natuurlijk helemaal niet, geeft niets hoor ik leg het je wel uit![]()
ericquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:39 schreef AutumnTears het volgende:
Trouwens, iemand enig idee hoe dat veulen nou uiteindelijk heet??
geen idee.........quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:39 schreef AutumnTears het volgende:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:39 schreef Judah het volgende:
[..]
Bitchfight!
Vecht het uit in de modderpoel![]()
Champagne is de stalnaam... Officieel Cirginiaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:39 schreef AutumnTears het volgende:
Cirginia Champagne (geloof ik)quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:39 schreef AutumnTears het volgende:
Ik vecht niet met vrouwen, en al helemaal niet tegen manwijven.quote:
Je geilt en fantaseert alleen maar op en over manwijvenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:41 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik vecht niet met vrouwen, en al helemaal niet tegen manwijven.![]()
Das niet zo mooi dan heeft ie nu ook ogen in zijn achterhoofdquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:42 schreef mazaru het volgende:
Wat leuk! Eric zijn lens is in zijn hersenpan geschoten
Je merkt ook dat lieke helemaal niet precies verteld hoe ze net een uurlang is aangevallen daar dat groepje...ze praat er totaal niet in details over....je merkt echt wel wie er hier de sterkste personen zijn en dat zijn niet degenen die het voortdurend van geschreeuw en schelden moeten hebben.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:33 schreef Marelle het volgende:
Ze zijn nog steeds aan het roddelen over Lieke, wat een zielig stel mensenEric gaat steeds nichteriger praten, ik heb niets tegen homo's, heb ze in m'n vriendenkring, maar van Eric ga ik toch echt
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Je geilt en fantaseert alleen maar op en over manwijven![]()
![]()
![]()
klopt ook he hij is van 2 kanten!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Das niet zo mooi dan heeft ie nu ook ogen in zijn achterhoofd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |