Ohh jaquote:
oe, niet slechtquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:40 schreef cobain94 het volgende:
http://www.whowantsabalti.com/misc2/cc-misc/boobs.swf
Nog meer borsten?
quote:
Kwestie van zwaartekrachtquote:
Bij Amanda zit er helium inquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Kwestie van zwaartekrachtdat speelt bij Amanda niet
En via haar tieten lekt het door naar haar hersenen.quote:
ze is weer dronken dus geilquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda wil dat Brian gaat slapen?
Eric heeft zo'n opvallende ommekeer gemaakt sinds zijn gesprekken met achter....hij moet gedreigd zijn met de toneelhaak dat hij nu opeens dit gedrag vertoont, kan toch bijna niet andersquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zit mij de hele tijd af te vragen welk "wijf" ik nu irritanter vind, mediageile, "bang dat ze ergens ook maar iets te kort komt of minder aandacht krijgt" Natasia of zeikerig "over het paard getild" mietje Eric.
yup ze wil nog wat van hemquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda wil dat Brian gaat slapen?
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als ze bij geboorte van een kind net zoveel melk gaat geven als dat ze groot zijn, dan zal Nutricia overuren moeten gaan maken om het te verwerken tot melkpoeder. Bestaat niet dat een baby dit allemaal op kan kanen, dat kind gaat er in verzuipen.
Nee hoor hij is bang eruit gestemd te worden, dus vandaar staat zn kanaal wijd open voor banquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Eric heeft zo'n opvallende ommekeer gemaakt sinds zijn gesprekken met achter....hij moet gedreigd zijn met de toneelhaak dat hij nu opeens dit gedrag vertoont, kan toch bijna niet anders![]()
Jammer genoeg niet naar haar stem want ze klinkt nog steeds als een man die 2 pakjes zware shag per dag rooktquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:52 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
En via haar tieten lekt het door naar haar hersenen.![]()
Ik vermoed toch echt dat dat irritant gedrag z'n eigen gedrag is en dat ze hem daarom er graag in wilden. Al die tijd daarvoor liep hij enkel achter Huub aan.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Eric heeft zo'n opvallende ommekeer gemaakt sinds zijn gesprekken met achter....hij moet gedreigd zijn met de toneelhaak dat hij nu opeens dit gedrag vertoont, kan toch bijna niet anders![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:55 schreef Pavement het volgende:
saai, ik ga naarmn nest zal je zien begint de terror
Huh....wie ligt er naast je dan????quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:55 schreef Pavement het volgende:
saai, ik ga naarmn nest zal je zien begint de terror
Ik vond hem tot voor kort heel correct tegen iedereen...vond alleen dat masturberen in het openbaar en het naaktlopen niet zo en dat Natrasha gedoe wat een gelulquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vermoed toch echt dat dat irritant gedrag z'n eigen gedrag is en dat ze hem daarom er graag in wilden. Al die tijd daarvoor liep hij enkel achter Huub aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |