Ze heeft geen theezakjes... jee moet ik nou op zoek naar voorbeelden?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:09 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Deze theezakjes heeft ze te danken aan het feit dat ze vroeger veel getraind heeft en gestopt is
Eens,quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:09 schreef fredfik het volgende:
heb erik altijd een leuk jochie gevonden,maar nu bah wat een verschrikkelijk achterbaks ventjevan mij mag hij er nu echt uit
Maar dit zijn geen theezakjes!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er meer vrouwen met theezakjes die geen borstvoeding gegeven hebben dan die het wel gegeven hebben (tenzij je er een stuk of 3 gehad hebt....)
Voor mij is er geen verrassing. Lieke is de soevereine superster.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:09 schreef RSie het volgende:
[..]
wat dacht je van FdWonze Lieke-aanbidder!
Ik ga even een kopje thee zetten.....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze heeft geen theezakjes... jee moet ik nou op zoek naar voorbeelden?
Nope, dit zijn idd geen theezakjes..... het zijn gewone, niet al te grote, natuurlijke borsten.quote:
Theewater afgieten?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:12 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik ga even een kopje thee zetten.....![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, dit zijn idd geen theezakjes..... het zijn gewone, niet al te grote, natuurlijke borsten.
Nix mis mee.
haha, ok je bent erquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:11 schreef FdW het volgende:
[..]
Voor mij is er geen verrassing. Lieke is de soevereine superster.![]()
IK vind dat ze theezakjes heeft PUNTquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze heeft geen theezakjes... jee moet ik nou op zoek naar voorbeelden?
Zolang de thee maar zoet isquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:12 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb theezakken
puntige theezakken ?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
IK vind dat ze theezakjes heeft PUNT
Ze zijn ook allebei erg overtuigd van hun eigen goedheid en kunnen enorm zwelgen in zelfmeelijquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:13 schreef burtbeej het volgende:
Ik vind Natas en Eric wel bij elkaar passen eigenlijk, allebei zijn het de meest achterbakse personen ooit en gewoon allebei te smerig voor woorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |