geen, wat denk je nou. Als ze de redactie zich ergens aan houdt dan is het wel de regels veranderen als er wat gebeurt.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:12 schreef CocaColaLight het volgende:
Wat ik me echt ga afvragen is wat zullen de straffen zijn voor het "geweld" van vanavond
ik denk dat Lieke in d'r tieten heeft geknepenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Straks de nabeschouwing van Amanda: Ze deed me erg zeer en ze deed erg gemeen (denk ik)
Maar uitdagen ho maarquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:11 schreef riri het volgende:
natasia zegt dat lieke nooit van haar zou gewonnen hebben
Doen dr siliconen al zeer??quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:15 schreef RSie het volgende:
[..]
ik denk dat Lieke in d'r tieten heeft geknepen![]()
ik zat ernaast!
Dat zijn absoluut geen theezakjesquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
IK vind dat ze theezakjes heeft PUNT
Moet ze weer een bloedonderzoekje doen van Brian. Altijd nuttig als er in je borst geknepen isquote:
Dat had Lieke al eerder op de avonde gedaan (toen ze gekeeld werd) , waarop Brain een bloedproef voorsteldequote:
Wordt je daar heet van?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:17 schreef kleinzusje het volgende:
Ik hang mn tieten altijd in de thee
ik stootte gister mijn teen en heb een endoscopie laten doen voor de zekerheid!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Moet ze weer een bloedonderzoekje doen van Brian. Altijd nuttig als er in je borst geknepen is![]()
In het water toch? Want met je theezakjes maak je juist de thee!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:17 schreef kleinzusje het volgende:
Volgens mij heeft Huub een boek van Natasia verstopt,hij wil die morgenochtend voor de neus van Natasia in de vijver donderen.(een boek met foto's of zo)quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:14 schreef lorence1 het volgende:
wat zijn lieke en huub aan het bespreken/
Is jouw mening, laat mij het gewoon helemaal niets vinden als ik dat wilquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:16 schreef Marelle het volgende:
[..]
Dat zijn absoluut geen theezakjesLieke heeft gewoon mooie borsten die passen bij haar leeftijd. Die grote balonnen van Amanda da's pas erg, 19 jaar en er zo uitzien
![]()
![]()
![]()
de waterkoker staat aan, laat de telefoon maar overgaan, want mijn huisgenoot slaapt al, ik doe de deur wel voor je open.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:17 schreef kleinzusje het volgende:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:18 schreef Judah het volgende:
Dames,
Voordat we verder gaan over (theezak)tieten: je maakt je zelf alleen duidelijk en geloofwaardig met foto's.
That's all.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |