Nat.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:13 schreef Napalm het volgende:
Lekker fris buiten.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 09:54 schreef sigme het volgende:
Godslasteraar ..
krijgen nazi-soldaten nu ook een uitkering van ons?quote:105 Teletekst za 09 jun
Oorlogsuitkering voor meer mensen
` Een aantal Nederlanders komt alsnog
in aanmerking voor een uitkering voor
oorlogsslachtoffers.Het zijn mensen die
de WUBO-uitkering niet konden krijgen
omdat ze in het buitenland wonen.
Mensen die op Nederlands grondgebied
letsel hebben opgelopen door een
oorlog,kunnen in aanmerking komen voor
de uitkering.Wie in het buitenland
woont was daarvan uitgesloten.Maar het
Europese Hof heeft geoordeeld dat ze er
toch recht op hebben.
De zaak is aangekaart door een echtpaar
uit Nederlands-Indië dat nu in Spanje
woont.De verwachting is dat zo'n 100
mensen de uitkering zullen ontvangen.
neuh, wellicht een tikje mistig. Maar ook gewwoon lekker fris. Gisteren was het nat.quote:
Om 7 uur idd mistig, nu erg nat. Er zijn twee dames hier die dat niet op prijs stellen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:25 schreef Napalm het volgende:
[..]
neuh, wellicht een tikje mistig. Maar ook gewwoon lekker fris. Gisteren was het nat.
Dan ga je met beiden terug naar bed..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Om 7 uur idd mistig, nu erg nat. Er zijn twee dames hier die dat niet op prijs stellen.
100K?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:39 schreef Sidekick het volgende:
Nog 8 posts en Arcee zal trots op mij zijn.
Niet? Homo!quote:
Dat zijn niet allemaal even cijfers.quote:
Ga ik eens even kijken in je eh... username?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:55 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dat zijn niet allemaal even cijfers.
da·me (de ~ (v.), ~s)quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou die ene meid is 7 hè..
Die andere ligt überhaupt nog te slapen.
Ja, okee, maar ik noem ze altijd de dames.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:58 schreef Napalm het volgende:
[..]
da·me (de ~ (v.), ~s)
1 vrouw
2 [spel] sterkste schaakstuk, dat zowel recht als diagonaal over het hele bord verplaatst mag worden => koningin
3 vrouw van zekere opvoeding en beschaving => lady
dame wekt de suggestie van legale leeftijd.
46.203 postsquote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:55 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dat zijn niet allemaal even cijfers.
46208 gaat het dan om.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
46.203 posts
28640 id
Waarom is arcee daarin geïnteresserd?.
T minus 4.quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:07 schreef Monidique het volgende:
Dat is geen 'problemen benoemen' meer, dat is gewoon een hetze.
Het kastensysteem is gewoon apartheid.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:30 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Onbeschoft? Verwar je open en warm met onbeschoft?
India is een puinhoop, maar ik heb alleen maar goede ervaringen met Indiers.
Dus ik kom over drie kwartier pas aan de beurt?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het kastensysteem is gewoon apartheid.
Pfft, daar hebben we onze dorpbewonende overblijfpappa-die-zo-invloed-probeert-te-krijgen weerquote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Pff, daar hebben we onze Hagenees weer..
Vraag ome Ryan eens of die anders sjun daar wil bezoeken, dan zijn we hier ook eens van dat geleuter af.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 08:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Databaseproblemen.
Het zijn toch jouw vrienden? Jij kent ze van way, way back, en hebt beduidend meer met "ze" uitgewisseld. Ik weet niet naar welke discussie je nu verwijst maar ik heb ook geen tijd meer.
Even topicje openen en dan de dag met echte bezigheden aanvangen.
Hallo zeg, ik wilde een 'Welcome Back, sjunnieboy' topic openen in POL hè.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Vraag ome Ryan eens of die anders sjun daar wil bezoeken, dan zijn we hier ook eens van dat geleuter af.
Mij best, maar je zou hem daar ook eens kunnen gaan bezoeken. Maak een account aan op de naam Ryan3 en rock'n'roll ze!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:55 schreef Ryan3 het volgende:
Kiddo's btw, ik heb de discussie net gelezen op fokdiscussie, moeten wij niet een 'Welcome Back, sjun'-topic openen op POL???
Aah, als je later komt, wat denk jij, kunnen we niet een Rock 'n Roll topic openen in POL, voor sjuuun?
Tof joh.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:37 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Pijn in me kop. Gisteren op feestje waar broederlief 40 werd. Inclusief stripster.
Auw.
Was een Turks wijf trouwens, die stripster. Laat Kirmizi het maar niet horen
Ik ben altijd eerlijk geweest.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hallo zeg, ik wilde een 'Welcome Back, sjunnieboy' topic openen in POL hè.
Overigens ik heb 1 en ander gelezen op sjuns digitale hang out, maar je komt redelijk over, je moet alleen nog wat eerlijker zijn.
Toffer dan kankeren over virtuele vijanden op een internetforum tot midden in de nachtquote:
Nee, die discussies met sjunnie behoren wel tot het verre verleden hè, en ik ga zeker niet naar dat forum van hem toe, hij kan terug hiernaartoe, begreep ik, dan moet-ie dat, zonder clowntjes dit keer maar doen, ik heet hem iig hartelijk welkom.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Mij best, maar je zou hem daar ook eens kunnen gaan bezoeken. Maak een account aan op de naam Ryan3 en rock'n'roll ze!
Dan ben je niet kritisch geweest naar degenen wiens denkbeelden je deelde wmb. Het komt nu wel.quote:
Dat doe jij toch ook?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Toffer dan kankeren over virtuele vijanden op een internetforum tot midden in de nacht
Voor de duidelijkheid, ik sta nog steeds achter sjun zijn mening, al vind ik dat die mening nu meer dan genoeg gegeven is. Je spelletje werkt niet bij mij, ome Ryan.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, die discussies met sjunnie behoren wel tot het verre verleden hè, en ik ga zeker niet naar dat forum van hem toe, hij kan terug hiernaartoe, begreep ik, dan moet-ie dat, zonder clowntjes dit keer maar doen, ik heet hem iig hartelijk welkom.
Overigens denk ik bij jou gaandeweg toch dat je niet wist wie je gesteund hebt al die tijd. Misschien dat je wat zag in hun denkbeelden, maar hun methoden zul je nu ook wel kennen. Jij bent volgens mij toch niet van díe methoden. Op Fok! gaat het idd om wat jolijt e.d. en af en toe reageren op mensen wiens mening je niet zint, maar dat hoeft niet te betekenen dat je andere meningen idd niet toestaat.
En nogmaals waarom die lui die ban krgen, het was niet aan mij, en ik ben van nul en generlei invloed op het banbeleid op Fok!. Het kan niet anders dan dat dit ligt aan eigen verantwoordelijkheid trouwens. Daar schiet jouw vriend al enige jaren in tekort.
Nee, dan heb ik toch liever sigme hoor.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:50 schreef Aoristus het volgende:
Misschien kunnen we hem ruilen voor sigme?
Ach jee zeg, zijn mening is schreeuwende flauwekul, complotdenken, van anderen overgenomen terminologie en gisteren een wel heel erg kinderachtig huilie-verhaaltje, naast uiteraard de nodige vuilbekkerij en insinuatie tegenover mijn pedofiele persoon. En om de intellectuele finesses van dit alles eens duidelijk te krijgen, hoeveel universitaire studies hebben jullie nu precies bij elkaar gedaan? -2? 11? 26? 325? 6.000.000? Mijn spelletje werkt juist wel, en jij bent slim genoeg om dat te weten...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid, ik sta nog steeds achter sjun zijn mening, al vind ik dat die mening nu meer dan genoeg gegeven is. Je spelletje werkt niet bij mij, ome Ryan.
![]()
Is dit een bekentenis? Nu ben ik wel erg verbaasd!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ach jee zeg, zijn mening is schreeuwende flauwekul, complotdenken, van anderen overgenomen terminologie en gisteren een wel heel erg kinderachtig huilie-verhaaltje, naast uiteraard de nodige vuilbekkerij en insinuatie tegenover mijn pedofiele persoon. En om de intellectuele finesses van dit alles eens duidelijk te krijgen, hoeveel universitaire studies hebben jullie nu precies bij elkaar gedaan? -2? 11? 26? 325? 6.000.000? Mijn spelletje werkt juist wel, en jij bent slim genoeg om dat te weten...
Zei ze dat vannacht?quote:
Louter en alleen. Zo puur als wat.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:11 schreef Sidekick het volgende:
De boodschap is puur?
Dat zei je moeder over jouw bedprestaties ja!quote:
Om de gunsten van het vrouwtje?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:15 schreef Aoristus het volgende:
ik hou het op baltsgedrag
Dit slaat anders exact op jouw gedrag hier. Gehuil, paranoiagedrag, gequote en gejank.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ach jee zeg, zijn mening is schreeuwende flauwekul, complotdenken, van anderen overgenomen terminologie en gisteren een wel heel erg kinderachtig huilie-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |