In Heerenveenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
En mensen? Zullen er net zulke rellen komen bij NL-Israel als bij NL-Marokko?
Hij mag Groningen best nog een keer raken. Gister hielp het een beetje.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:48 schreef Sidekick het volgende:
Gisteren Groningen, nu Brabanders. God weet telkens de juist te treffen.
http://buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur_bliksem
Vast wel, door Palestijnen die weer aandacht vragen voor zichzelf. Egoïstisch volk.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
En mensen? Zullen er net zulke rellen komen bij NL-Israel als bij NL-Marokko?
Allah wil geen raketschild en God wel.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:22 schreef pberends het volgende:
Kankers, de hemel komt hier naar beneden.
Met dit weer heb je geen raketschild meer nodig, alle raketten raken spontaan defect van de hagel.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Allah wil geen raketschild en God wel.
Wat is er heerlijk aan dit weer dan?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:38 schreef sigme het volgende:
Wat een heerlijk, heerlijk weer vandaag. Wat toch een gruwel zo'n dag op kantoor te zitten.
Waar woontje appartementje?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:50 schreef Boze_Appel het volgende:
Mijn appartementje schud van het onweer.
Alphen aan den Rijnquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:50 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Waar woontje appartementje?
De kans om getroffen te worden door de bliksem en toorn God's.quote:
http://www2.telegraaf.nl/(...)_noodweer.html?p=2,1 ?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:59 schreef Aoristus het volgende:
Dig this, motherfuckers
Daar zijn ze weer hoorquote:COC slaat alarm over veiligheid homo's in Amsterdam
AMSTERDAM - Het COC Amsterdam luidt de alarmklok over de veiligheid van homo's in de hoofdstad. Volgens de homobelangenorganisatie zijn dit jaar vier homoseksuelen ernstig mishandeld vanwege hun seksuele geaardheid. ''Als dit zo doorgaat, duurt het niet lang meer voordat er een dodelijk slachtoffer valt'', aldus voorzitter Dennis Boutkan vrijdag.
Directe aanleiding voor de noodkreet is de mishandeling van een 28-jarige man twee weken geleden door twee Canadese militairen. Zij sloegen het slachtoffer zodanig in elkaar dat hij naar het ziekenhuis moest. Volgens het COC, dat contact met hem heeft gehad, hadden de soldaten eerst naar de geaardheid van de man gevraagd.
Het Openbaar Ministerie in Amsterdam bevestigt dat de militairen, beiden 21 jaar, vastzitten. Justitie onderzoekt nog of ze het slachtoffer hebben toegetakeld omdat hij homo is, maar sluit dat niet uit. Zij hebben zich mogelijk schuldig gemaakt aan poging tot doodslag.
Volgens Boutkan is er de afgelopen jaren sprake van een toename van het aantal tegen homo's gerichte incidenten. ''Het lijkt erop dat het ouderwetse potenrammen weer terug is in Amsterdam.''
De gemeente doet dat daar te weinig tegen, aldus de COC-voorman. ''Je kan Amsterdam enerzijds wel heel erg willen neerzetten als gaycapital. Maar als het anderzijds onveiliger wordt voor homo's, schiet je daar niets mee op.''
Boutkan verlangt van burgemeester Job Cohen dat hij duidelijk uitspreekt dat de hoofdstad veiliger moet worden voor homoseksuelen. Ook moet hij met beleid komen om dat te bewerkstelligen.
Drie slachtoffers die dit jaar zijn mishandeld, staan zaterdag in Amsterdam journalisten te woord. Ze doen dat op een door het COC georganiseerde persconferentie.
Durf je wel he als SCH er niet is, die zou jou alle hoeken van de fok-kamer laten zien.quote:
Hij zal het wel weer zat zijn, zoals gewoonlijk. Ik heb 'm ook maar weer even in het homo-lobby topic gepastequote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Durf je wel he als SCH er niet is, die zou jou alle hoeken van de fok-kamer laten zien.
Ah, het gerenomeerde TimeOut.com.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 07:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
http://www.timeout.com/london/features/2993.html?cpage=10&cpage=5&cpage=1&ccat=5
Hoe compleet geestelijk gestoord zijn die gasten in godsnaam? Waar komt dat debiele zelfhaat en landverraad gedrag toch vandaan? Alsof ze niets liever willen dan de boel weg te geven en het 1.000 maal beter is als de islam regeert.
Wat zijn dit voor landverradende, zelfhatende debielen?
Feestje, want er kwam een nieuwe lichting jihadstrijders binnen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:55 schreef Monidique het volgende:
Godfuckingallermachtig, ik kon gisteren niet slapen, want een of andere mongolenallah had een stroboscoop in de hemel geplaatst...
Misschien wel, maar moet dat nou in de Kop van Noord-Holland gevierd worden?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Feestje, want er kwam een nieuwe lichting jihadstrijders binnen.
Ik had net flitsen & knallenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:59 schreef Monidique het volgende:
Nee echt, op een gegeven moment was er misschien wel één flits per seconde... geen knallen, alleen maar flitsen.
quote:Ik ben net toegetreden tot de orde der naaktfoksters
Sigme.quote:
http://edition.cnn.com/20(...)haul.iraq/index.htmlquote:U.S. forces have begun arming nationalist guerrillas and former Saddam Hussein loyalists -- and coordinating tactics -- in a marriage of convenience against al Qaeda radicals in one of Iraq's most violent provinces, senior U.S. commanders tell CNN.
Neeheequote:
Ja, zag ik gisteren nog een raportage over op CNN. Zal vast positief uitpakken.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:20 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://edition.cnn.com/20(...)haul.iraq/index.html
Dat is wel heel... ogenschijnlijk pragmatisch.
Klinkt trouwens wel veelbelovend, nationalisten bewapenen bezetter zijnde.
SCH?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Neehee, daar zou niks aan zijn. Als "raad het citaat" dan he, als naaktfokster ben ik gewoon net zoveel aan als een aangeklede sigme.
klojko!quote:
Ik heb er alle vertrouwen in. We weten allemaal, namelijk, natuurlijk, uiteraard, dat zodra de soennieten Al-Kaida verslaan, ze de wapens weer netjes teruggeven aan de Verenigde Staten en gezellig samen in Irak een democraparty gaan bouwen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:23 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ja, zag ik gisteren nog een raportage over op CNN. Zal vast positief uitpakken.
quote:Nederland heeft in 1986 overwogen militair in te grijpen in Suriname. Den Haag polste de Verenigde Staten voor steun. Dat blijkt uit passages uit de recent verschenen dagboeken van de Amerikaanse oud-president Ronald Reagan, bericht de NOS vrijdagavond.
Nederland zou zo een einde hebben willen maken aan het bewind van legerleider Desi Bouterse in zijn voormalige kolonie. De VS kon mogelijk helpen bij het vervoer van zevenhonderd Nederlandse mariniers naar Suriname. Washington nam het verzoek in overweging, maar voor het tot een besluit kwam, trok Nederland het verzoek weer in.
Toenmalig minister van Buitenlandse Zaken Hans van den Broek (CDA) heeft het verzoek bevestigd, meldt de NOS.
Heel Rumsfeldiaans...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:31 schreef kLowJow het volgende:
Wij doen zoiets gewoon even met 700 mariniers trouwens.
Vertel, vertel...!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:04 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Volgens mij zie ik die afentoe voorbij vliegen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |