Ik heb liever een zure augurkquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:25 schreef Autodidact het volgende:
Stop die komkommer gewoon in je hol, pb.
Valt mee jongens!quote:Handelstekort VS lager dan voorzien in april
Amsterdam (BETTEN BEURSMEDIA NEWS) - In de Verenigde Staten is het internationale handelstekort voor goederen en diensten in april 2007 uitgekomen op USD 58,5 miljard. Dat blijkt vrijdag uit cijfers van het Amerikaanse Commerce Department.
Economen rekenden voor april op een tekort van USD 63,5 miljard. In maart kwam het handelstekort uit op een herziene USD 62,4 miljard, waar eerder een tekort van USD 63,9 miljard was gemeld.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:10 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ga naar buiten gek!
quote:
Lekker zonnetje, 28 graden, bijna geen wolkje aan de lucht.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:28 schreef Aoristus het volgende:
Wat een pestpleuris weer
Van mij kun je zo een klap op je bek krijgen, vanwege het mooie weerquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Lekker zonnetje, 28 graden, bijna geen wolkje aan de lucht.
Heerlijk.![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Heerlijk.![]()
Ben je een alien of een woestijnrat?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Heerlijk.![]()
Dood is een understatement...quote:
Tof.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:49 schreef Aoristus het volgende:
Van mij kun je zo een klap op je bek krijgen, vanwege het mooie weer
alleen vandaagquote:
Ik? Dat laat ik uiteraard doen. Zit een chauffeur bij, maar ik rij vaak liever zelf.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Zeg Aaahikwordgek. Hoe maak je in de Audi A8 je motorkap open?
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat lijkt me nog best een gepriegel voor hem
[afbeelding]
Dan zit die chauffeur op de achterbank zeker.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik? Dat laat ik uiteraard doen. Zit een chauffeur bij, maar ik rij vaak liever zelf.![]()
Neuh, die kloothommel gaat maar lekker een kaartje leggen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dan zit die chauffeur op de achterbank zeker..
onweer hier in de verte en misschien ook dichtbij later, het is nu inmiddels helemaal bewolktquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Heerlijk.![]()
Hij weet niet te mikken, die ouwe, hij bedoelt natuurlijk Friesland.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:48 schreef Sidekick het volgende:
Gisteren Groningen, nu Brabanders. God weet telkens de juist te treffen.
http://buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur_bliksem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |