Hij stelt geen leuke/prikkelende vragen. Interumpeert op de slechtste momenten en weet geen lijn in het gesprek te krijgen. Totaal ongeschikt.quote:
Kloptquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij stelt geen leuke/prikkelende vragen. Interumpeert op de slechtste momenten en weet geen lijn in het gesprek te krijgen. Totaal ongeschikt.
Pas maar op, voor je het weet verandert ze je in een pad.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:32 schreef Toad het volgende:
Ik heb niks met hekserij maar vind Susan wel leuk.![]()
Dat ben ik al he.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Pas maar op, voor je het weet verandert ze je in een pad.
Ik kan me er iets bij voorstellen met zo'n zelfingenomen luchtbel als Visser.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:39 schreef SteveBallmer het volgende:
Volgens mij is het zo dat als je een half uurtje met Susan op de bank zit, je in slaap valt.
Dat heb ik ook met Saskia Noort. Gek hè?
Ja, maar ik vond het eigenlijk wel leukquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:22 schreef golfer het volgende:
Het was weer een kabbelende babbeluitzending met als gasten Barbara Barend en John van Lottum.
John van Lottum moet dat goed kunnen maken.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
Barbara Barend? Dan weet ik nu al dat ik de herhaling niet ga kijken.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
Barbara Barend? Dan weet ik nu al dat ik de herhaling niet ga kijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |