Pas maar op, voor je het weet verandert ze je in een pad.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:32 schreef Toad het volgende:
Ik heb niks met hekserij maar vind Susan wel leuk.![]()
Dat ben ik al he.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Pas maar op, voor je het weet verandert ze je in een pad.
Ik kan me er iets bij voorstellen met zo'n zelfingenomen luchtbel als Visser.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:39 schreef SteveBallmer het volgende:
Volgens mij is het zo dat als je een half uurtje met Susan op de bank zit, je in slaap valt.
Dat heb ik ook met Saskia Noort. Gek hè?
Ja, maar ik vond het eigenlijk wel leukquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:22 schreef golfer het volgende:
Het was weer een kabbelende babbeluitzending met als gasten Barbara Barend en John van Lottum.
John van Lottum moet dat goed kunnen maken.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
Barbara Barend? Dan weet ik nu al dat ik de herhaling niet ga kijken.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
Barbara Barend? Dan weet ik nu al dat ik de herhaling niet ga kijken.
John van Lottumquote:
"Matthijs, je vergallopeerd je weer.... en dat schijnt je interessant te maken." Ouch.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:41 schreef thettes het volgende:
Mart Smeets heeft wel eens vervelender gedaan in dit soort programmas
Dat is correct en tevens juist.quote:
Inderdaad. Hij werd in het begin ook wel een beetje gedisst door Clarence.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:04 schreef Kozzmic het volgende:
Tom Egbers is een totaal drama als interviewer. Zoals hij heel omvloerst maar overduidelijk aan het aansturen was op de kwestie rond de Surinaamse vlaggen bij Jong Oranje. Tenenkrommend.
dat is wel waarquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:07 schreef Skic. het volgende:
Ow, zal ik de standaard Tom Egbers-pikstreel opmerking maken. 'Maar hij kan wel heule goede documentaires maken.'
Zat ook met gekromde tenen, idd.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:30 schreef dwerg het volgende:
Zo. Dat was Spike. Wat een intelligente jongen is het toch. Hoe heette de begeleidingsband van Frank Zappa? Oh, je hebt geen idee. Dan maken we er multiple choice van, zodat je twee keer het foute antwoord kan geven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |