Ik wilde daar nog even aan toevoegen dat het gewoon een kutprogramma is.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:50 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Dat komt omdat het een kutprogramma is.
Ik wil daar nog even aan toevoegen dat als Martin Bril er zit, het sowieso een kutprogramma is.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:13 schreef Grulez het volgende:
Ik wilde daar nog even aan toevoegen dat het gewoon een kutprogramma is.
Dit zegt allesquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:53 schreef Veerboot het volgende:
wo 6 jun: 159.000
do 7 jun: 167.000
vr 8 jun: 264.000
ma 11 jun: 150.000
di 12 jun: 189.000
wo 13 jun: 178.000
Die 400.000 halen ze met de herhaling erbij opgeteld ook nog niet eens:quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:26 schreef blijerotterdammer het volgende:
Sinds wanneer zeggen kijkcijfers alles? Bovendien wordt het om elf uur herhaald, en dan kijken nog eens die hoeveelheid mensen. Het is zeker geen Dit was het nieuws qua kijkcijfers, maar 400.000 is ook niet zo slecht. Ik vind het wel fijn dat het niet zo volgepropt zit, dat List of Thieme 's langer aan het woord komen dan drie minuten.
Isolde is er ook echt in gegroeid!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:07 schreef Quoi het volgende:
Ik vind Dione het juist erg OK doen!
Isolde ook trouwens....
Tenenkrommend vind ik die ene Limburger/Brabander (vergeef me) man......die is traaaaaaaag en echt niet leuk
Heb je 'm ooit zien presenteren? Ik geloof best dat 'ie in de muziekwereld goede interviews kan houden, maar op TV vind ik 'm nog niet echt bijzonder.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:16 schreef blijerotterdammer het volgende:
"De enige die echt niet kan auto-cuen of interviewen is die Leon Verdonschot."
Wat een bullshit. Heeft zelfs een prijs gewonnen voor zijn interviews. En zijn interview met Iggy Pop was geweldig.
We hebben hier een quote en een edit knop, dat weet je dat.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:29 schreef blijerotterdammer het volgende:
(ik reageerde dus op jou, Koekje, niet op Arjan.)
tv vulling ja, lekker rustig over iets praten, meer tijd voor interviews in vergelijking bij DWDDquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:27 schreef erkel het volgende:
Ik kijk het niet elke dag en als ik het kijk dan is het meestal de herhaling 's avonds. Maar ik hou wel van de gemoedelijke sfeer van het programma. Het gaat af en toe traag, maar dat is ook juist de charme van het programma. De presentator/presentatrice herpakt zich en gaat weer verder. Heerlijk zo'n zomeravond programma
![]()
Lennart Booij vind ik het trouwens wel goed doen.
Hij stelt geen leuke/prikkelende vragen. Interumpeert op de slechtste momenten en weet geen lijn in het gesprek te krijgen. Totaal ongeschikt.quote:
Kloptquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij stelt geen leuke/prikkelende vragen. Interumpeert op de slechtste momenten en weet geen lijn in het gesprek te krijgen. Totaal ongeschikt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |