Heb je 'm ooit zien presenteren? Ik geloof best dat 'ie in de muziekwereld goede interviews kan houden, maar op TV vind ik 'm nog niet echt bijzonder.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:16 schreef blijerotterdammer het volgende:
"De enige die echt niet kan auto-cuen of interviewen is die Leon Verdonschot."
Wat een bullshit. Heeft zelfs een prijs gewonnen voor zijn interviews. En zijn interview met Iggy Pop was geweldig.
We hebben hier een quote en een edit knop, dat weet je dat.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:29 schreef blijerotterdammer het volgende:
(ik reageerde dus op jou, Koekje, niet op Arjan.)
tv vulling ja, lekker rustig over iets praten, meer tijd voor interviews in vergelijking bij DWDDquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:27 schreef erkel het volgende:
Ik kijk het niet elke dag en als ik het kijk dan is het meestal de herhaling 's avonds. Maar ik hou wel van de gemoedelijke sfeer van het programma. Het gaat af en toe traag, maar dat is ook juist de charme van het programma. De presentator/presentatrice herpakt zich en gaat weer verder. Heerlijk zo'n zomeravond programma
![]()
Lennart Booij vind ik het trouwens wel goed doen.
Hij stelt geen leuke/prikkelende vragen. Interumpeert op de slechtste momenten en weet geen lijn in het gesprek te krijgen. Totaal ongeschikt.quote:
Kloptquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij stelt geen leuke/prikkelende vragen. Interumpeert op de slechtste momenten en weet geen lijn in het gesprek te krijgen. Totaal ongeschikt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |