Nouhou, ik vind Bratwurst, Boulette en Doner ook best lekker. Alleen met Eisbein hoef je echt niet aan te komen, of dan die Leberkuchen ofzo, om te kotsen man haha.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
[..]
En ook niet zo'n klein beetje slecht ook!maar goed, je hoeft nog maar even en dan mag je alweer terug naar Nederland!
Ik hoef echt geen specifiek nederlands voedsel, ik hou wel van de internationale keuken!
![]()
Héél véél succes!quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Straks om 13:00 uur heb ik nog een kennismakingsgesprek voor de functie van Medewerker divisie Controlbij Delta NV
heel veel succes, hopen dat je uitgenodigd gaat worden voor een 2e gesprek (de sollicitatie zelf)quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]ben ook zeer benieuwd naar het gesprek
Ik denk dat dat wel een wienerschnitzel is...quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:39 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Nouhou, ik vind Bratwurst, Boulette en Doner ook best lekker. Alleen met Eisbein hoef je echt niet aan te komen, of dan die Leberkuchen ofzo, om te kotsen man haha.
Verder lust ik eigenlijk alles wel, maar soms verlang ik naar hollandse dropjes of op dit moment een haring, vaak naar nederlands brood... Naja, ik hou al op![]()
Wat is dan jouw favo duitse gerecht?
[..]
Héél véél succes!![]()
Alsof hij stoer is met zn blauwe kleurtje...!quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:39 schreef DaFan het volgende:
[..]
Nee man die wou alleen ff met zn kleurtje showen
He sterkte man! ik hoop voor je dat je nog een keertje op de koffie mag komen daar!quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Straks om 13:00 uur heb ik nog een kennismakingsgesprek voor de functie van Medewerker divisie Controlbij Delta NV
quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
is het toevallig deze baan: http://www.jobtrack.nl/jo(...)ge.aspx?jonr=1609506 ??
die durft niet meer te komenquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:50 schreef ReMcOrE het volgende:
en toch wacht ik nog een soort van op crossover![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
hij ziet geen reden meer om te komen, omdat we het nu zo goed doen
Want we hebben het nu natuurlijk alleen nog maar over onze stage en aanverwante zaken
Wie zien wel.. ieder geval zijn we van 5 topics per dag naar 1,5 gegaan..quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:50 schreef ReMcOrE het volgende:
en toch wacht ik nog een soort van op crossover![]()
Wat toch wel weer jammers isquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:59 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wie zien wel.. ieder geval zijn we van 5 topics per dag naar 1,5 gegaan..
Neehee, Eisbein is vies en Spätzle zijn lekkerquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:49 schreef DaFan het volgende:
Eisbein
Cordon Bleu
Spätzle
Schnitzels(met Champignons duh)
Duitse keuken
wie goat mooi zo vedanquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:04 schreef Leinonlein het volgende:
Ik vind het wel netjes hoe we nu posten, weiter so!
Sterkte luctor ^^quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ga nu eten en daarna op weg naar gesprekik post het hier vanmiddag en anders vanavond wel hoe het gesprek ging
Beetje vreemd, maar klinkt niet verkeerd hoorquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
DJ Tiesto - Carper NoctumHeeeerlijk nummertje!
![]()
van hun ken ik alleen het nummer "DJs, Fans & Freaks (D.F.F.)"quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:44 schreef PieterBas het volgende:
Luister nu naar Blank & Jones Live At Innercity 2004...
Kiekeboequote:Op donderdag 7 juni 2007 11:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Alsof hij stoer is met zn blauwe kleurtje...!Hij is jonger dan het overgrote deel van ons!
het broekie...!
![]()
Nee crossover, we accepteren je best zoals je bent met je blauwe kleurtje
[..]
Dag meneerquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:10 schreef crossover het volgende:
[..]
Kiekeboe
Ik ga straks eens met Sjoewe overleggen.
hallo meneer de moderatorquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:10 schreef crossover het volgende:
[..]
Kiekeboe
We zijn vooruitgegaan!quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:10 schreef crossover het volgende:
[..]
Kiekeboe
alleen dit verdient al een eervolle vermelding vind ikquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:30 schreef Casual-T het volgende:
- Het gemiddelde aantal leestekens per post is van 35 tot 129 gestegen (geloof me maar, ik heb het bijgehouden)
beterquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:30 schreef Casual-T het volgende:
[..]
- Ik weet nu waar iedereen stageloopt en wat ze daar (eigenlijk moeten) doen
Eisbein is ook beter bekend als Schweinshaxe:quote:
Uit je eigen signature...quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:10 schreef crossover het volgende:
[..]
Kiekeboe
de Eisbein is wegquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Eisbein is ook beter bekend als Schweinshaxe:
[afbeelding]
het is dus een varkenspoot: http://de.wikipedia.org/wiki/Eisbein
als ik over 18 dagen mijn diploma gehaald heb, dan komt er ook wel een feestje hoorquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:43 schreef denB het volgende:
Nog een paar weekjes, en dan is ik geslaagd:D
Mensen die nog examen plannen hebben? Bijv een feestje of iets dergelijks?
Ik niet iig, ga hierna nog verder studeren dus
Zo zou ik hem nog best kunnen eten volgens mij...quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Eisbein is ook beter bekend als Schweinshaxe:
[afbeelding]
het is dus een varkenspoot: http://de.wikipedia.org/wiki/Eisbein
met een biertje erbij..quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Zo zou ik hem nog best kunnen eten volgens mij...
http://upload.wikimedia.o(...)/Schweizerhaus04.jpg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |