Neehee, Eisbein is vies en Spätzle zijn lekkerquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:49 schreef DaFan het volgende:
Eisbein
Cordon Bleu
Spätzle
Schnitzels(met Champignons duh)
Duitse keuken
wie goat mooi zo vedanquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:04 schreef Leinonlein het volgende:
Ik vind het wel netjes hoe we nu posten, weiter so!
Sterkte luctor ^^quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ga nu eten en daarna op weg naar gesprekik post het hier vanmiddag en anders vanavond wel hoe het gesprek ging
Beetje vreemd, maar klinkt niet verkeerd hoorquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
DJ Tiesto - Carper NoctumHeeeerlijk nummertje!
![]()
van hun ken ik alleen het nummer "DJs, Fans & Freaks (D.F.F.)"quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:44 schreef PieterBas het volgende:
Luister nu naar Blank & Jones Live At Innercity 2004...
Kiekeboequote:Op donderdag 7 juni 2007 11:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Alsof hij stoer is met zn blauwe kleurtje...!Hij is jonger dan het overgrote deel van ons!
het broekie...!
![]()
Nee crossover, we accepteren je best zoals je bent met je blauwe kleurtje
[..]
Dag meneerquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:10 schreef crossover het volgende:
[..]
Kiekeboe
Ik ga straks eens met Sjoewe overleggen.
hallo meneer de moderatorquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:10 schreef crossover het volgende:
[..]
Kiekeboe
We zijn vooruitgegaan!quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:10 schreef crossover het volgende:
[..]
Kiekeboe
alleen dit verdient al een eervolle vermelding vind ikquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:30 schreef Casual-T het volgende:
- Het gemiddelde aantal leestekens per post is van 35 tot 129 gestegen (geloof me maar, ik heb het bijgehouden)
beterquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:30 schreef Casual-T het volgende:
[..]
- Ik weet nu waar iedereen stageloopt en wat ze daar (eigenlijk moeten) doen
Eisbein is ook beter bekend als Schweinshaxe:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |