Neehee, Eisbein is vies en Spätzle zijn lekkerquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:49 schreef DaFan het volgende:
Eisbein
Cordon Bleu
Spätzle
Schnitzels(met Champignons duh)
Duitse keuken
wie goat mooi zo vedanquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:04 schreef Leinonlein het volgende:
Ik vind het wel netjes hoe we nu posten, weiter so!
Sterkte luctor ^^quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ga nu eten en daarna op weg naar gesprekik post het hier vanmiddag en anders vanavond wel hoe het gesprek ging
Beetje vreemd, maar klinkt niet verkeerd hoorquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
DJ Tiesto - Carper NoctumHeeeerlijk nummertje!
![]()
van hun ken ik alleen het nummer "DJs, Fans & Freaks (D.F.F.)"quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:44 schreef PieterBas het volgende:
Luister nu naar Blank & Jones Live At Innercity 2004...
Kiekeboequote:Op donderdag 7 juni 2007 11:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Alsof hij stoer is met zn blauwe kleurtje...!Hij is jonger dan het overgrote deel van ons!
het broekie...!
![]()
Nee crossover, we accepteren je best zoals je bent met je blauwe kleurtje
[..]
Dag meneerquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:10 schreef crossover het volgende:
[..]
Kiekeboe
Ik ga straks eens met Sjoewe overleggen.
hallo meneer de moderatorquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:10 schreef crossover het volgende:
[..]
Kiekeboe
We zijn vooruitgegaan!quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:10 schreef crossover het volgende:
[..]
Kiekeboe
alleen dit verdient al een eervolle vermelding vind ikquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:30 schreef Casual-T het volgende:
- Het gemiddelde aantal leestekens per post is van 35 tot 129 gestegen (geloof me maar, ik heb het bijgehouden)
beterquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:30 schreef Casual-T het volgende:
[..]
- Ik weet nu waar iedereen stageloopt en wat ze daar (eigenlijk moeten) doen
Eisbein is ook beter bekend als Schweinshaxe:quote:
Uit je eigen signature...quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:10 schreef crossover het volgende:
[..]
Kiekeboe
de Eisbein is wegquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Eisbein is ook beter bekend als Schweinshaxe:
[afbeelding]
het is dus een varkenspoot: http://de.wikipedia.org/wiki/Eisbein
als ik over 18 dagen mijn diploma gehaald heb, dan komt er ook wel een feestje hoorquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:43 schreef denB het volgende:
Nog een paar weekjes, en dan is ik geslaagd:D
Mensen die nog examen plannen hebben? Bijv een feestje of iets dergelijks?
Ik niet iig, ga hierna nog verder studeren dus
Zo zou ik hem nog best kunnen eten volgens mij...quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Eisbein is ook beter bekend als Schweinshaxe:
[afbeelding]
het is dus een varkenspoot: http://de.wikipedia.org/wiki/Eisbein
met een biertje erbij..quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Zo zou ik hem nog best kunnen eten volgens mij...
http://upload.wikimedia.o(...)/Schweizerhaus04.jpg
Voederen ze je zo slecht op je stage?quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Zo zou ik hem nog best kunnen eten volgens mij...
http://upload.wikimedia.o(...)/Schweizerhaus04.jpg
Neenetje ook weer present zie ikquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:48 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Voederen ze je zo slecht op je stage?
Joah.. ik las al even mee.. maar ik moest hard aan het werk.quote:
Ik vind dat je bij alles wat je eet een biertje moet kunnen drinken!quote:
Neeee hier krijg ik heerlijk eten, maar dat is een duits gerecht! en als je even terug leest zie je nog veel smerigere plaatjes van het zelfde soort voedselquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:48 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Voederen ze je zo slecht op je stage?
hoezo denk je dat dan??quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemiddag allemaal. Hier ben ik weer. Heb net mijn gesprek gehad. Het ging wel goed, maar weet nog niet echt of het mijn functie is. Maar ik hoor later nog of ik door ben
Ik zag het plaatje dat jij postte niet, en ik dacht nog aan dat andere, rauwe plaatje..quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Neeee hier krijg ik heerlijk eten, maar dat is een duits gerecht! en als je even terug leest zie je nog veel smerigere plaatjes van het zelfde soort voedsel![]()
ik houd meer van 8-16:30 werken dan van 8:30/9 - 17:30/18. En daarnaast als een directeur om 17:00 uur om een document vraagt, moet je dat nog ff regelen. En kun je het niet maken om te zeggen dat hij te laat isquote:
Gelukkig ik dacht al... dat wat er op mijn plaatje staat is namelijk nog best te eten!quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:53 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ik zag het plaatje dat jij postte niet, en ik dacht nog aan dat andere, rauwe plaatje..
Jah, zelf meenemen/kopen..quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Gelukkig ik dacht al... dat wat er op mijn plaatje staat is namelijk nog best te eten!![]()
Wat eet jij op je stage dan? krijg je eten of moet je zelf mee brengen?
jij houdt niet van die flexibele werktijden (lees: overwerken)quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik houd meer van 8-16:30 werken dan van 8:30/9 - 17:30/18. En daarnaast als een directeur om 17:00 uur om een document vraagt, moet je dat nog ff regelen. En kun je het niet maken om te zeggen dat hij te laat is
als je vaak moet overwerken kan je dus niet plannen..quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jij houdt niet van die flexibele werktijden (lees: overwerken)
ik krijg hier eten, word iedere dag door een kok hier uit de buurt gebracht, kwaliteits eten! en sinds een paar weken laat ik mn baas kiezen zodat ik ook echt duits eten krijg in plaats van alleen maar wiener schnitzels...quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:58 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Jah, zelf meenemen/kopen..
Meestal een broodje van thuis.. of als ik echt doordraaieens een broodje van Bakker Bart/Doodels/Bufkes
in de vacature staan 'flexibele' werktijden vermeld, net wat Luctor zegt: als de baas iets voor 17.00 nog een document nodig heeft, kun je niet zeggen dat je naar huis gaat, dan moet je blijven tot het klaar is... zo bedoelde ik datquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
als je vaak moet overwerken kan je dus niet plannen..![]()
Toe maarquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:58 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Jah, zelf meenemen/kopen..
Meestal een broodje van thuis.. of als ik echt doordraai eens een broodje van Bakker Bart/Doodels/Bufkes
af en toe overwerken vind ik niet zo'n ramp, maar het liefst weet ik dat wel van te vorenquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jij houdt niet van die flexibele werktijden (lees: overwerken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |