Ik eet tussen de middag ook altijd opt kantoorquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:20 schreef denB het volgende:
[..]
Nope ik eet altijd op de "zaak". Thuis eten doe ik savonds wel
Mensen trouwens al hollandse nieuwe op?
Ik gister wel, ze zijn weer lekkerLekkerder dan vorig jaar vind ik
En ook niet zo'n klein beetje slecht ook!quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:23 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Wowie wat heb ik daar een zin in zeg!![]()
De laatste tijd kan ik alleen maar aan nederlands voedsel denken, shit, ik ben echt slecht geintegreerd![]()
Wat een kutcadeauquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemorgen allemaal
Vandaag afscheid gehad op mijn stageadresHeb als cadeautjes een irischeque gekregen ter waarde van 2 x ¤ 12,50
goedemorgen kerelquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemorgen allemaal
Vandaag afscheid gehad op mijn stageadresHeb als cadeautjes een irischeque gekregen ter waarde van 2 x ¤ 12,50
een baan??quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Straks om 13:00 uur heb ik nog een kennismakingsgesprek voor de functie van Medewerker divisie Controlbij Delta NV
weet je het nuquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:31 schreef DaFan het volgende:
[..]
Wat een kutcadeau
Wist niet dat jij ook al aan het einde van je stage was![]()
quote:
Dan valt het nog wel mee jaquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
weet je het nu
ik had minder verwacht
een theaterbon?quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
goedemorgen kerel
altijd leuk, een afscheidscadeau![]()
ik kreeg toen bij Center Parcs een theaterbon van ¤ 20,- van mijn afdelingscollega's
is het toevallig deze baan: http://www.jobtrack.nl/jo(...)ge.aspx?jonr=1609506 ??quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Maar heb 'em nog niet, eerst kennismakingsgesprek en daarna hopelijk nog een solli.gesprek en dan de baan
Maar ik zal mijn beste beentje voorzetten
"Bij nagenoeg alle theaters, schouwburgen, concertzalen, kaartverkopende Uitburo's, Top Ticket Line en een aantal poppodia."quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
een theaterbon?ik ga nooit naar het theater, dus ik ben blij dat ze mij een irischeque hebben gegeven
ik heb toen ook wat gedronken met die collega's, op de laatste vrijdag, mooi in het café daar, wat hapjes erbij en ff de hele periode er doorhalen enzquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:34 schreef DaFan het volgende:
Kheb dan liever dat je ff gaat lunchen ergens buiten de deur. Maar zal nog wel zien wat het hier wordt![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:34 schreef DaFan het volgende:
[..]
Dan valt het nog wel mee ja
Kheb dan liever dat je ff gaat lunchen ergens buiten de deur. Maar zal nog wel zien wat het hier wordt![]()
Maar mooi man, meteen solliciteren
Nee man die wou alleen ff met zn kleurtje showenquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Komt dat geval van een crossover eigenlijk ook langs om te vertellen hoe we het doen...?
Nouhou, ik vind Bratwurst, Boulette en Doner ook best lekker. Alleen met Eisbein hoef je echt niet aan te komen, of dan die Leberkuchen ofzo, om te kotsen man haha.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
[..]
En ook niet zo'n klein beetje slecht ook!maar goed, je hoeft nog maar even en dan mag je alweer terug naar Nederland!
Ik hoef echt geen specifiek nederlands voedsel, ik hou wel van de internationale keuken!
![]()
Héél véél succes!quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Straks om 13:00 uur heb ik nog een kennismakingsgesprek voor de functie van Medewerker divisie Controlbij Delta NV
heel veel succes, hopen dat je uitgenodigd gaat worden voor een 2e gesprek (de sollicitatie zelf)quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]ben ook zeer benieuwd naar het gesprek
Ik denk dat dat wel een wienerschnitzel is...quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:39 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Nouhou, ik vind Bratwurst, Boulette en Doner ook best lekker. Alleen met Eisbein hoef je echt niet aan te komen, of dan die Leberkuchen ofzo, om te kotsen man haha.
Verder lust ik eigenlijk alles wel, maar soms verlang ik naar hollandse dropjes of op dit moment een haring, vaak naar nederlands brood... Naja, ik hou al op![]()
Wat is dan jouw favo duitse gerecht?
[..]
Héél véél succes!![]()
Alsof hij stoer is met zn blauwe kleurtje...!quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:39 schreef DaFan het volgende:
[..]
Nee man die wou alleen ff met zn kleurtje showen
He sterkte man! ik hoop voor je dat je nog een keertje op de koffie mag komen daar!quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
is het toevallig deze baan: http://www.jobtrack.nl/jo(...)ge.aspx?jonr=1609506 ??
die durft niet meer te komenquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:50 schreef ReMcOrE het volgende:
en toch wacht ik nog een soort van op crossover![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
hij ziet geen reden meer om te komen, omdat we het nu zo goed doen
Want we hebben het nu natuurlijk alleen nog maar over onze stage en aanverwante zaken
Wie zien wel.. ieder geval zijn we van 5 topics per dag naar 1,5 gegaan..quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:50 schreef ReMcOrE het volgende:
en toch wacht ik nog een soort van op crossover![]()
Wat toch wel weer jammers isquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:59 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wie zien wel.. ieder geval zijn we van 5 topics per dag naar 1,5 gegaan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |