Oh dat is wel fijn inderdaad!quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:22 schreef VixenFromHell het volgende:
Inmiddels heb ik gekozen voor dokter Oostrom.
Heb een beetje rondgeneusd op oa het borstenforum en mensen hadden daar zeker goede ervaringen met haar![]()
Heb er dus wel vertrouwen in.
Kan ook lekker snel komen voor de eerste keer, 20 juni!![]()
aaah ja je hebt echt de goede keuze gemaakt, Mw Oostrom is super!! ze heeft mij afgelopen september ook geopereerd en het ziet er allemaal zo mooi uit, ik was zo blij met haar! maar ze kan een beetje hard overkomen tijdens het eerste gesprek.. daar had ik een beetje moeite mee.. maar ze moet er natuurlijk echt zeker van zijn dat je het echt wilt! ze zal waarschijnlijk ook tegen je zeggen dat je er thuis nog maar even over moet nadenken en na een week weer terug moet komen haha! deed ze bij mij ook, maar ik had zoiets van: ja ik heb hier al 3 jaar over na zitten denken en nu eindelijk de beslissing genomen, ik weet alle voor en nadelen dus daar hoef ik niet nog een week over te denken! maar ze is super goed en professioneel. het 2e gesprek was ze trouwens ook een stuk toffer en voor de operatie was ze al helemaal lief en heel rustig en ze probeerde mij steeds gerust te stellen enzo, heel lief!quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:22 schreef VixenFromHell het volgende:
Inmiddels heb ik gekozen voor dokter Oostrom.
Heb een beetje rondgeneusd op oa het borstenforum en mensen hadden daar zeker goede ervaringen met haar![]()
Heb er dus wel vertrouwen in.
Kan ook lekker snel komen voor de eerste keer, 20 juni!![]()
Hm, ik ben benieuwd hoe dat gaat, ik denk er al 2 jaar over en weer een week wachten na die afspraak zie ik nou niet zo zitten. Maar ik ben toch niet mondig genoeg om daar verder nog iets over te zeggen danquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:18 schreef Duizendpootje het volgende:
[..]
aaah ja je hebt echt de goede keuze gemaakt, Mw Oostrom is super!! ze heeft mij afgelopen september ook geopereerd en het ziet er allemaal zo mooi uit, ik was zo blij met haar! maar ze kan een beetje hard overkomen tijdens het eerste gesprek.. daar had ik een beetje moeite mee.. maar ze moet er natuurlijk echt zeker van zijn dat je het echt wilt! ze zal waarschijnlijk ook tegen je zeggen dat je er thuis nog maar even over moet nadenken en na een week weer terug moet komen haha! deed ze bij mij ook, maar ik had zoiets van: ja ik heb hier al 3 jaar over na zitten denken en nu eindelijk de beslissing genomen, ik weet alle voor en nadelen dus daar hoef ik niet nog een week over te denken! maar ze is super goed en professioneel. het 2e gesprek was ze trouwens ook een stuk toffer en voor de operatie was ze al helemaal lief en heel rustig en ze probeerde mij steeds gerust te stellen enzo, heel lief!
Ik en DarkElf wel. Geef maar een seintje als er een naam toegevoegd moet wordenquote:Op zondag 10 juni 2007 20:22 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Overigens had ik er niet aan gedacht dat ik de OP niet meer mag wijzigen en kan dus niemand meer toevoegen..
Nog bedankt, ben errug trots op mijn lijnprestaties!quote:
Tuurlijk blijf je altijd wel de littekens zien, maar bij mij zijn die nu (na 1,5 jaar) echt al niet meer zo zichtbaar hoor!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:36 schreef Empathologica het volgende:
Nouja wat ik dus meer bedoelde was dat de tepel er vaak zo anders uitzag, echt zo'n randje eromheen. Dan zal het wel aan mij liggen, dat ik alleen maar de negatief uitgevallen ervaringen heb gezien ofzo.
mijn operatie zelf is wel helemaal goed verlopen, alleen is de narcose helemaal verkeerd gevallen..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:38 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Ik vraag me af of er hier ook meiden zijn met slechte ervaringen?
he wat vervelend zegquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:37 schreef tass het volgende:
Ik ga mijn afspraak van as dinsdag bij de plastisch chirurg afzeggen.
Ik voel me zo kloterig door dat verplichte afvallen. Moet nog 3 kilo, maar het woord MOET roept bij mij zulke heftige reacties op, daar kan ik nog niet mee omgaan.
Ik ga wel door met afvallen en pas de afspraak maken als de weegschaal het gewenste gewicht bereikt heeft. Ben zo zwaar gestressed, ben zo gefixeerd op alles wat met eten te maken heeft, dat ik een beetje aan het doordraaien raak. En das niet de bedoeling dervan.
Inderdaad,quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:15 schreef TwyLight het volgende:
* TwyLight komt hier een stokje voor steken
Ik kreeg van de dokter een verwijsbrief en hij noemde 2 pc's waar hij goede ervaringen mee had.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:48 schreef Nunz het volgende:
ik ben nog aan het bezig met zo veel mogelijk info te verzamelen over een bvk, maar hoe kan ik het allemaal het beste aanpakken: bijv Hoe krijg ik mijn verwijsbrief en kun je zelf een ziekenhuis of kliniek uitzoeken en hoe gaat het precies met de verzekering als je alles vergoed krijgt en waar kun je er achter komen of je iets vergoed krijgt. zo als je eest heb ik nog heel veel vragen. Is er iemand die me hier mee kan helpen.
Ik heb zelf oktober vorig jaar een borstverkleining gehad (een maand na mijn 19e verjaardag), en ik zat hier zelf ook erg mee. Precies wat jij zegt: Hoe weet je nu welke chirurg het beste is?quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:42 schreef Nunz het volgende:
Ik vind het echt heel moeilijk om een pc te vinden. wat nou als het eindresutaat niet is geworden als wat ik er van had verwacht. dan zit je er toch mooi mee. ben namelijk wel heel kritisch wat borsten betreft. heeft iemand ook dit gevoel gehad en hoe heb je uit eindelijk dan toch een pc gekozen?
ah hartstikke mooiquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:31 schreef tass het volgende:
Even een update:
Ik ben dus afgelopen dinsdag WEL gegaan en de pc was hartstikke TOP gewoon. Voorlopig staat de bvk gepland op 22 oktober, maar als er een plek vrij komt eerder, dan ben ik de 1e die gebeld word
Ik ben zo blij nu mensen, zoveel rustiger, en de stress van het afvallen is nu ook weg. Daar begin ik volgende week weer mee gewoon.
wij allemaalquote:@Vixen: dat is even tegenvallend zeg. Ik zal duimen voor je dat je het gen niet hebt meis
daar staat inderdaad een hoop info opquote:@ Nunz: borstenforum.com en je daar registreren; alle info van heel Nederland is er te vinden. Zo kan je dan ook lezen welke arts wie hebt geholpen en dan kan je wat beter een keus maken.
Succes.
Ik heb wel een slechte ervaring ja, maar dat is inmiddels wel al 10 jaar geleden. Ik was toen zelf 17, en mijn borsten waren dus (bleek later) nog helemaal niet eens uitgegroeid. Ze waren heel ongelijk (1 kant B, 1 kant D) dus alleen 1 kant werd verkleint. Maar goed, na de operatie was dus de ene die eerst groter was nu kleiner dan de andere, en heel veel verschil kwa formaat en vorm van de tepels enzo. Daarna heeft ie van de borst die nog niet gedaan was zeg maar de tepel ook verkleind, maar ja, dan was er nog steeds het formaat verschil op zich.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:38 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Ik vraag me af of er hier ook meiden zijn met slechte ervaringen?
Bij mij is de operatie helemaal perfect verlopen, heb ook nadien nergens last van gehad! Ik heb geen pijn gevoeld of wat dan ook, kortom het viel me 10000% mee.
Maar goed, kan me voorstellen dat het voor sommigen ook wel eens anders gelopen is?
Huh?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:59 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ben na 3 weken weer halve dagen gaan werken en na een week of 6 was ik weer fulltime aan het werk.Halve dagen werken was in het begin meer dan genoeg!
Ik ben ambtenaar, misschien dat dat het verschil is.quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:00 schreef computergirl het volgende:
[..]
Huh?
Ik ben een 10 dagen thuis geweest (onder protest en gezeur van de arbo trouwens, die vonden dat veel te lang) en daarna weer gelijk fulltime aan het werk.
Ik heb op zich niet veel last van mijn rug/nek maar ik overweeg het omdat ik het niet bij mijn postuur vind passen (1.65m 75E/F)quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:21 schreef OldJeller het volgende:
Dat zijn nog best veel dames die dat doen.
Reden; esthetisch, lichaamsklachten (m.n. rug), iets anders?
ik ben er langer uit geweest. heb zelfs thuiszorg gehad, om mijn kinderen te tillen/verzorgen. ik mocht ABSOLUUT niet tillen, voor 6 weken. mijn jongste was toen net een half jaar. dus...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:36 schreef geppie het volgende:
Dag dames, kort vraagje...hoe lang ben je uit roulatie als je een borstverkleining ondergaat? Of verschilt dat per persoon?
Haha, dank je!quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:19 schreef tass het volgende:
@ Muck; geweldig onderschrift heb je!! Ben je al eens op m'n forum geweest???
ik ga voor je duimenquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:30 schreef VixenFromHell het volgende:
Kreeg vandaag een brief van dat ziekenhuis, 23 augustus moet ik er heen!
Ik kreeg ontstekingen in de tweede week en met grote moeite ben ik na 6 weken weer gaan werken. Met overal pijn, achteraf veel te vroeg.quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:00 schreef computergirl het volgende:
[..]
Huh?
Ik ben een 10 dagen thuis geweest (onder protest en gezeur van de arbo trouwens, die vonden dat veel te lang) en daarna weer gelijk fulltime aan het werk.
Spannend! Ik ga voor je duimen Vixen!quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:30 schreef VixenFromHell het volgende:
Kreeg vandaag een brief van dat ziekenhuis, 23 augustus moet ik er heen!
Dat vergeet ik nooit meer! De eerste keer dat ik voor nieuwe beha's kon shoppen na de operatie.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:50 schreef DuchessX het volgende:
Ja dat zal het zijn...
Als ik bij livera of hunkemöller al die leuke bh-tjes in een c-cup zie hangen weet ik weer waar ik het voor doe
Naar wat mijn pc mij verteld heeft is het meestal zo dat je 2 cupmaten omlaag gaat zeg maar...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:51 schreef DuchessX het volgende:
Ook raar: het moment waarop de PC vraagt welke cup je graag wilt hebben. Euhm ja doe mij maar een c-cup![]()
Net of je aan het shoppen bent![]()
Ik heb deze zomer gewoon voor het eerst zo'n triangelbikini met echt alleen van die touwtjes... pff dat had ik een paar jaar terug nooit kunnen denken dat ik zoiets aan zou trekkenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:56 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dat vergeet ik nooit meer! De eerste keer dat ik voor nieuwe beha's kon shoppen na de operatie.
Echt een feest!!!
En die prijzen vielen me zo mee!!!
Ik wist niet welke cup ik wilde hebben. Ik ben bij de hema gaan kijken naar bh's en een B cup leek me zo vreselijk klein, dus ook maar voor een c gekozen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:51 schreef DuchessX het volgende:
Ook raar: het moment waarop de PC vraagt welke cup je graag wilt hebben. Euhm ja doe mij maar een c-cup![]()
Net of je aan het shoppen bent![]()
Fijn om dit soort berichten te lezenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:38 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Naar wat mijn pc mij verteld heeft is het meestal zo dat je 2 cupmaten omlaag gaat zeg maar...
Ik had F/G en heb nu D, waar ik heeel blij mee ben! Met een cup D kun je ook bij Livera, etc. heel goed slagen en een C is ook meteen wel erg klein (tenminste dat idee heb ik dan??)
Succes iig, en die zenuwen die zijn normaal hoor, bij mij ging het ook heel snel (werd 2 weken na mn afspraak al geopereerd!) dus dan ga je inderdaad twijfelen of het echt wel zo erg is en of het het allemaal wel waard is...
![]()
![]()
MAAR GELOOF ME JE GAAT ER GEEN SPIJT VAN KRIJGEN
![]()
![]()
![]()
En ben je er nu achteraf blij/tevreden over? Ik bedoel over die cupmaat?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:43 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik wist niet welke cup ik wilde hebben. Ik ben bij de hema gaan kijken naar bh's en een B cup leek me zo vreselijk klein, dus ook maar voor een c gekozen.
Jaquote:
Hoe staat het er bij jou voor nu meis?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:27 schreef VixenFromHell het volgende:
Ja dat is al snel ! Wel gaaf natuurlijk
Ik was 19, bijna 20.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:36 schreef NoralyZ het volgende:
ik lees hier nu een tijdje mee en vraag me af hoe oud jullie waren toen jullie een borstverkleining ondergingen en hoe oud jullie er zeker van waren dat jullie het wilden.
Ik ben nu 17, 1.71 met een cup 70F. Ik heb een smalle taille en daardoor heb ik het idee dat ik nogal 'uit vorm' ben (zoals ik hier ook wel vaker las)... Ook vaak last van mn rug etc. Ik zit nu een jaar over een borstverkleining na te denken maar ik ben erg bang voor de gevolgen: bang dat ik toch ontzettende spijt krijg, en dan is er geen weg meer terug (tenminste, niet naar de 'oude borsten'). aan de andere kant lijkt het me ook zo fijn om eens normaal bikini's en bh's te kunnen shoppen, blousjes en de meeste shirtjes en jassen etc aan te kunnen op zo'n manier dat ik er ook nog enigszins gevormd uit zie. nu valt mn taille altijd weg, wil ik dat mn borsten niet hevig geplet worden.
wat was voor jullie de druppel die de emmer deed overlopen? Waarom hebben jullie het uiteindelijk wel/niet gedaan?
ik zit nog helemaal niet in het medische proces of zo, ik probeer alleen maar voor mezelf uit te vinden wat ik wil
(ben natuurlijk ook nog erg jong; hoewel ik al 2,5 jaar cup F heb (erg fijn, op je 14e))
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |